Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl Gry, w których sejwowanie było wyzwaniem

19.04.2018 08:52
1
zadymek01
48
Pretorianin

Taa, jak zwykle coś o "Souls" musi być. I jak zwykle nie bardzo wiadomo na czym ta wyjątkowość polega: no, zapis przy ognisku...i co w tym trudnego? Prince of Persia, GTA i Turok tak miały, i pewnie kilka setek innych gier z konsol. Far Cry miał checkpointy, a Hitman i AvP nie miały zapisu w ogóle.

BTW W "soulslikach" (sic!) z czasem, to nie nabiera się pokory tylko doświadczenia i pewności, i właśnie prze przed siebie. Nie na odwrót. Git gud ;)

post wyedytowany przez zadymek01 2018-04-19 08:52:58
19.04.2018 15:47
elathir
2
odpowiedz
elathir
97
Czymże jest nuda?

Płatne savy, za kasę z gry były też choćby w GTA2.

tvgry.pl Gry, w których sejwowanie było wyzwaniem