Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Gdzie się podział ten zapał do szczegółów z 2008?

04.04.2018 18:05
Jane_od_Batmana
1
Jane_od_Batmana
59
Generał
Wideo

Gdzie się podział ten zapał do szczegółów z 2008?

https://www.youtube.com/watch?v=FCeEvQ68jY8

W pierwszym Crysis też było sporo takich smaczków, kiedy i gdzie branża popełniła błąd?

04.04.2018 18:43
6
7
odpowiedz
zanonimizowany1195958
49
Generał

Myślę, że po prostu się nie chciało.

04.04.2018 18:16
2
odpowiedz
1 odpowiedź
12dura
48
Senator

Nie wiem, ale to jest strasznie rozczarowujące. Gwóźdź do trumny FC5 to ten niesławny interfejs ubisoftu gdzie wszędzie jest nasrane pińcet strzałek, a wrogów widać przez ściany IM IM IM IMERSZYN BREJKER

04.04.2018 18:25
2.1
g40st
155
Generał

Ale wiesz, że to wszystko można wyłączyć?

04.04.2018 18:20
😁
3
1
odpowiedz
A_wildwolf_A
214
Senator

widac cala moc procesora poszła w fc5 na pokazanie w realistyczny sposób rozjeżdżania krzaków

04.04.2018 18:21
Predi2222
😁
4
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

te "płomienie" są porażające XD

04.04.2018 18:32
5
odpowiedz
1 odpowiedź
boy3
106
Senator

Dla mnie grafika w każdym far cry od 3 wygląda prawie identycznie

04.04.2018 18:34
Maverick0069
5.1
Maverick0069
94
THIS IS THE YEAR

Faktycznie branża gdzieś zbłądziła.

04.04.2018 18:43
6
7
odpowiedz
zanonimizowany1195958
49
Generał

Myślę, że po prostu się nie chciało.

04.04.2018 19:20
not2pun
7
odpowiedz
not2pun
110
Senator

podobnie myślę jak Fizzly Pizzly
to więcej roboty, a szczerze mówiąc nawet nie zwróciłem na to uwagi grając w FC2 że goście kuleją po postrzale w nogę, już o innych nie wspomnę.
Chociaż nie powiem fajne to co na tym filmiku, z drugiej strony te kauczukowe drzewka dziwne trochę.

post wyedytowany przez not2pun 2018-04-04 19:24:15
04.04.2018 19:25
8
odpowiedz
6 odpowiedzi
zanonimizowany1033409
42
Centurion

Ja mysle ze dzisiejsze pokolenie graczy wychowanych na Call of Duty czy CS-ie nie zwraca uwagi na takie smaczki, a w dodatku moglo by to potencjalnego mlodego odbiorce zniechecic do gry (no jak to tak dostal i ucieka jeszcze). Dzisiaj licza sie lootboxy i skorki.

post wyedytowany przez zanonimizowany1033409 2018-04-04 19:27:32
04.04.2018 19:30
8.1
g40st
155
Generał

Do czasu wydania FC2 wyszło już sześć dużych części Call of Duty, a w Counter-Strike'a grano prawie dziesięć lat wcześniej. Także wiesz, takie analizy... :)

A Far Cry 2 to bardzo niedoceniana gra, bawiłem się przy niej wyśmienicie.

04.04.2018 19:53
8.2
zanonimizowany1033409
42
Centurion

g40st - Do czasu wydania FC2 wyszło już sześć dużych części Call of Duty, a w Counter-Strike'a grano prawie dziesięć lat wcześniej. Także wiesz, takie analizy... :) - co samo w sobie o niczym nie swiadczy, bo tak np taki CS zaczal zyskiwac na popularnosci dopiero gdzies od roku 2014 roku, tak ze wiesz takie analizy ...:)
Co do Far Cry 2 to niestety przy dluzszym graniu zaczynal bardzo irytowac pewnymi mechanikami, wiec moze i slusznie nie zostal doceniony.

04.04.2018 20:35
8.3
g40st
155
Generał

taki CS zaczal zyskiwac na popularnosci dopiero gdzies od roku 2014 roku

Wybacz, ale śmiechnę sobie zdrowo teraz...

04.04.2018 21:20
8.4
zanonimizowany768165
119
Legend

Fajnie że wrzucasz wszystkich ludzi do jednego wora.

Są nadal ludzie którzy wyłapują takie szczegóły ale nie muszą o tym trąbić w mediach społecznościowych/forach/jutubach.

Co do FC2 - jedynie respy przeciwników dokuczały, tak to była dobra gra

post wyedytowany przez zanonimizowany768165 2018-04-04 21:21:39
04.04.2018 21:40
😂
8.5
zanonimizowany1191507
24
Legend

taki CS zaczal zyskiwac na popularnosci dopiero gdzies od roku 2014 roku

LMAO

post wyedytowany przez zanonimizowany1191507 2018-04-04 21:41:04
05.04.2018 07:36
elathir
8.6
elathir
97
Czymże jest nuda?

taki CS zaczal zyskiwac na popularnosci dopiero gdzies od roku 2014 roku

ROTF

04.04.2018 19:27
DanuelX
9
1
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny

Ja tam na CODzie sie nie wychowałem ale oddałbym wszystkie fizyczne pierdoły za dobrą fabułę. Jakoś ragdole i inne pierdoły nigdy nie robiły na mnie wrażenia. Co innego cienie - dobrze zrobione cieniowanie zawsze powoduje u mnie podniecenie.

04.04.2018 19:46
NewGravedigger
😃
10
2
odpowiedz
NewGravedigger
184
spokooj grabarza

Czego spodziewasz się po części, gdzie praktycznie każda mechanika jest spłycona do poziomu wód gruntowych a reanimacja polega na poklepaniu po plecach?

04.04.2018 20:37
Rozbo12
11
2
odpowiedz
Rozbo12
55
Konsul
Wideo

Wszystko zależy od budżetu, skali gry i czasu produkcji, Ubisoft lubi robić sandboksy na kolanie i to nie jest nic nowego, lecz chociażby takie Noughty Dog pokazało w Uncharted 4 że gra może mieć dużo małych szczegółów ->https://www.youtube.com/watch?v=HkuWcBpnHL0
Oczywiście Uncharted 4 jest tytułem znacznie mniejszym od FC5, lecz Rockstar przy GTA 5 też pokazał wiele szczegółów(https://www.youtube.com/watch?v=3kDVwRyCq0s). W Ubisofcie raczej nikogo to nie obchodzi, ponieważ i tak za 2 lata wypuszczą kolejnego Far Cry-a.

04.04.2018 20:48
claudespeed18
12
2
odpowiedz
claudespeed18
203
Liberty City Finest

Teraz doceniają Far Cry 2 a ja od zawsze uznawałem ją za najlepszą część, zaraz po FC3, który rozwinął serię i pustkę z dwójki. Reszta już rewolucji nie wprowadziła.

04.04.2018 20:52
13
odpowiedz
4 odpowiedzi
boy3
106
Senator

I do tego FC2 był najnudniejszym FPS, jaki kiedykolwiek mógł powstać

post wyedytowany przez boy3 2018-04-04 20:58:40
04.04.2018 21:16
13.1
zanonimizowany768165
119
Legend

Na konsoli - owszem.
Na PC z modami usuwającymi HUD, zwiększającego obrażenia i redukujące respawn wrogów - rewelacja.

04.04.2018 21:26
13.2
boy3
106
Senator

To które mody polecasz do FC2? Chętnie bym sobie zagrał w tą część, bardzo mi zależy na jakiś dobrych modach poprawiających tą grę

post wyedytowany przez boy3 2018-04-04 21:36:04
05.04.2018 00:19
13.3
zanonimizowany768165
119
Legend

http://www.moddb.com/mods/dylans-far-cry-2-realism-mod

grę przeszedłem z tym modem, polecam.

edit: lol ten materiał video z [1] sprawił że Dylan' s Mod jest w Top5 modów na moddb.com :D które jest zawsze okupowane przez Brutal Dooma, Call of Chernobyl oraz mody do gier w świecie Gry o Tron.

05.04.2018 04:56
13.4
boy3
106
Senator

Dzięki, mimo to ten mod nie usuwa posterunków tylko je ogranicza ;/

04.04.2018 21:15
14
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

Bo nikt nie ma czasu na podziwianie szczegółów gdy w kolejce czekają następne gry do przejścia.

Dwa - to więcej roboty niż kiedyś, gdy może paru ludzi (albo jeden) nad takim bajerem pracowali, teraz musieliby zorganizować pracę kilku działów + jakoś rozreklamować te bajery by robota nie poszła w gwizdek i wyrobić się w terminie.

No i oczywiście możliwe bugi, jakie to coś może zrodzić, bezpośrednio albo w innym miejscu kodu...

Powyżej podali przykład Naughty Dog tyle że tam jest trochę inna organizacja pracy no i engine jest przez nich lepiej ogarnięty (tj. to ich) więc stworzenie takich bajerów to mniej roboty i dłubania niż w innych silnikach.
No i przede wszystkim - wydawca im daje zielone światło na takie szczegóły, więcej "wow" przy reklamie konsoli :)

post wyedytowany przez zanonimizowany768165 2018-04-04 21:24:55
04.04.2018 21:22
Bezi2598
15
odpowiedz
4 odpowiedzi
Bezi2598
140
Legend

kurła, kiedyś to było

04.04.2018 21:31
15.1
boy3
106
Senator
Image

No ba

04.04.2018 21:59
15.2
2
zanonimizowany1080091
33
Legend

Nie ma to jak czerpać wiedzę ze śmiesznych obrazków, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.

04.04.2018 22:23
15.3
boy3
106
Senator

Sęk w tym że to jest cała prawda

post wyedytowany przez boy3 2018-04-04 22:23:40
05.04.2018 00:20
15.4
2
zanonimizowany768165
119
Legend

sęk w tym że twoje posty są bez sensu w tym temacie, mówiąc wprost, kompletnie niezwiązane z tematem

04.04.2018 21:35
16
1
odpowiedz
zanonimizowany714315
111
Legend

Bo dwójka jeszcze była robiona z pasją, niestety fabuła i pewne rozwiazania nie wypaliły.
Ubi zrehabilitowało się trójką w której poprawiło wszystkie błedy.
Gdy trójka osiągnęła sukces, postanowili co 2 lata wydawac do niej dodatki

04.04.2018 21:42
.:Jj:.
17
odpowiedz
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

Szczegóły odróżniają produkt rzemieślniczy od dzieła sztuki.

04.04.2018 21:42
18
3
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany1191507
24
Legend
Image

W dyskusjach na tym forum do tej pory można było przeczytać opinie, że FC2 to najgorsza część serii, źle zaprojektowana i z denerwującymi spawnami wrogów, do tego nudna i pusta.

Teraz już widzę dyskusja zmierza ku opinii "dzieło sztuki"

post wyedytowany przez zanonimizowany1191507 2018-04-04 21:44:47
04.04.2018 21:49
.:Jj:.
18.1
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

Teraz już widzę dyskusja zmierza ku opinii "dzieło sztuki"
w którym miejscu?

04.04.2018 21:53
18.2
boy3
106
Senator
Wideo

https://m.youtube.com/watch?v=cqcfR1ukQ88

Dla niektórych jak widać świat jest czarno biały, bo nie można chwalić jakiejś gry mimo jakiś wad

post wyedytowany przez boy3 2018-04-04 21:53:54
04.04.2018 22:12
18.3
3
zanonimizowany1191507
24
Legend

w którym miejscu

To zabawne, że akurat ty o to pytasz bo sugerujesz to właśnie ty w swoim poście

04.04.2018 22:08
WolfDale
19
odpowiedz
WolfDale
74
zanonimizowany15032001

Zawsze lubiłem takie szczegóły i to prawda, że kiedyś było tego więcej. Pamiętam w zamierzchłych czasach jak się zachwycałem w Mafii niszczeniem samochodu i jak coraz więcej elementów odpadało z samochodu. Czy strzał w pusty magazynek leżący odlatywał dalej, albo przy manualnej skrzyni biegów jak samochód stał pod górkę i się wrzuciło luz lub nacisnęło sprzęgło to zjeżdżał.

Grafika niby do przodu, ale szczegóły czy ciekawe zachowania przeciwników odchodzą w niepamięć, a szkoda bo wolałbym to drugie.

05.04.2018 00:29
20
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1225531
0
Generał

No tak. Ograniczajcie się dalej do pc:D Na PS4 grafika wyznacza standardy. 3 2 1.. niepogodzony z tym pctowiec start.

05.04.2018 07:40
elathir
20.1
elathir
97
Czymże jest nuda?

Eee standardy czego?

Np. F5 wygląda ładniej na XB1X niż Ps4Pro

05.04.2018 01:38
21
odpowiedz
zanonimizowany146624
131
Legend

Oto co daje pójście w sandboxowość. Crysis w tym temacie kolejny raz udowadnia, że to (mówię o sandboxowości) się na dłuższą metę nie uda. O Crysisie będzie się wspominać jeszcze przez lata. Ciekawe, ile będzie sięwspominać np o FC5, czy Asasynie Originu. 2020, to wszystko, co mogę oddać tym grom. Oczywiście cięciwa jest naciągnięta do oporu ;) Ciekawe, kiedy twórcy zrozumieją, że sandbox do niczego nie prowadzi. Najlepsze rozwiązanie to półotwarty świat, bo godzi wszystkich Taki zabieg jest np w Tomb Raiderze, który wciągnął mnie mimo wszystko najbardziej ze współczesnych gier. To samo tyczy się Uncharteda, ale tam zepsuto wszystko w levelach 10 i 12, a w Lost Lagecy w levelu 4. Te levele powalały graficznie, ale szczegółów takich, o których tu mowa ni widu ni słychu. Mimo tego uznaję go za czołówkę gier, ale po ostatnim ograniu Rise'a znów muszę oddać pierwszeństwo serii TR (aktualnie ogrywam DLC). Do tego całkiem niezła obsługa VR robi swoje (uprzedzając pytanie ernestopodobnych - nie, ten element nie był kluczowy, ale imersja w grze dla mnie to podstawa, zwłaszcza w takiej) W Risie denerwowały mnie tylko opcjonalne grobowce (głównie to, że nie dało się ich przejść z marszu, tylko po późniejszym tworzeniu przedmiotów), ale nie wpływały one znacząco na rozgrywkę.

post wyedytowany przez zanonimizowany146624 2018-04-05 01:39:33
Forum: Gdzie się podział ten zapał do szczegółów z 2008?