Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Publicystyka Czym jest ray tracing – technologia światła i cieni?

27.03.2018 16:25
wafel_15_84
😒
1
wafel_15_84
68
Konsul

Dema technologiczne to sobie mogą wsadzić,pokarzcie mi jak to wygląda i działa w grze bo jak na razie to tego typu szumnie zapowiadane technologie w grach są albo gówno widoczne albo nie stosowane,nawet o directx 12 już ludzie zapomnieli a miał dać taką wydajność a jakoś nikt kupy z wrażenia nie zrobił

post wyedytowany przez wafel_15_84 2018-03-27 16:26:48
27.03.2018 17:07
RaDeK002
😒
2
odpowiedz
3 odpowiedzi
RaDeK002
76
Legatus

Co ciekawe na DirectX 12 w BF1 mam średnio o 30 fpsów mniej niż na DX11 na gtx 1070 ti.

27.03.2018 22:40
wafel_15_84
2.1
wafel_15_84
68
Konsul

ja miałem spore spadki wydajności w kilku grach gdy miałem zainstalowany win 10 do testów

28.03.2018 01:14
2.2
1
laki2217
126
Generał

Problemem jest tu aktualizacja, gdzie wprowadzono optymalizacje pełno ekranową. Trzeba ją ręcznie wyłączyć w trybie zgodności, gdyż ona powoduje bardzo poważne spadki.

28.03.2018 11:20
woosterxxx
2.3
woosterxxx
56
Chorąży

@laki2217 gdzieś jest więcej informacji na ten temat? bo gra się dzisiaj strasznie

edit: a dobra, wyłączyłem już

post wyedytowany przez woosterxxx 2018-03-28 11:41:32
27.03.2018 21:30
3
odpowiedz
1 odpowiedź
pawelox
61
Centurion
Wideo

Na konfernecji nvidi dziś włączyli to demo w real time 4k 60fps,
tylko jest haczyk, użyli do tego 4x titan V.

https://www.youtube.com/watch?v=J3ue35ago3Y

27.03.2018 23:57
Powder
3.1
1
Powder
54
Pretorianin

Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Po pierwsze nie 4k 60fps tylko 1080p w 24fps, a po drugie nie Titan V tylko stacja DGX z Tesla V100.

27.03.2018 22:51
kamczak1987
4
odpowiedz
1 odpowiedź
kamczak1987
97
Pozdro i Poćwicz

Bardzo słabe te demo technologiczne

30.03.2018 03:10
yadin
4.1
yadin
102
Legend

@Kamczak :: To nie jest grafika z gameplay'u gry, lecz z przerywnika.

28.03.2018 04:31
5
odpowiedz
4 odpowiedzi
zanonimizowany1240960
5
Pretorianin

Niech wreszcie ktoś zrobi realistyczną animację postaci w grach tpp. To wymaga innegi silnika fizycznego. W kółko ta grafika.

28.03.2018 10:15
Asasyn363
5.1
Asasyn363
160
Senator

Nadal czekam, aż inni producenci zaczną używać tej samej technologii motion capture do animacji twarzy, która została użyta w L.A. Noire. Nadal jest to chyba najwyższy poziom wykonania.

28.03.2018 12:06
5.2
Lutz
173
Legend
Wideo

Nadal czekam, aż inni producenci zaczną używać tej samej technologii motion capture do animacji twarzy, która została użyta w L.A. Noire.

swiat idzie do przodu...
https://www.youtube.com/watch?v=pasgoYiCn9c

28.03.2018 14:31
kamczak1987
5.3
kamczak1987
97
Pozdro i Poćwicz
Wideo

Asasyn36392 tutaj masz przykład z Injustice 2

https://www.youtube.com/watch?v=-jVp9hfMXYE

Nie jest źle, ostatnio tylko tych z Mass Effect: Andromeda poniosło :D

29.03.2018 11:29
5.4
zanonimizowany676256
20
Pretorianin

@Asasyn363 cóż, mnie też się LA Noire podobało i robiło wrażenie swego czasu, ale ostatnio zrobiłem porównanie i trochę się już ta technologia zestarzała. Odpal sobie choćby na yt i porównaj z mimiką chociażby z Hellblade :) (w ogóle na GDC 2016 twarz była w realtime animowana przez mocap z aktorki na zapleczu - to dopiero przyspiesza niesamowicie proces produkcji) już pomijając fakt, że Team Bondi przez ten cały cyrk zwyczajnie zbankrutowało.

28.03.2018 21:36
Zapalony graczek
6
odpowiedz
1 odpowiedź
Zapalony graczek
31
Centurion

Zbyt szybko pędzą do przodu.No wiadomo.Kasa.Ale nowe technologie a sprzęt ledwo nadąża za tym.A co dopiero gracze mają nadążyć.Komputer do najnowszych gier jest niebotycznie drogi i nie warto inwestować w najnowsze bo za kilka lat będzie dużo tańszy i gry też..I ledwo złożysz mocnego potwora a za dwa,trzy lata okaże się że nie jest w stanie uciągnąć najnowszych gier.Zbyt szybko trzeba by wymieniać.Zbyt szybko zmiany i zbyt drogo.

28.03.2018 23:53
Zdzichsiu
6.1
Zdzichsiu
134
Ziemniak

Przecież teraz szybkość zmian się unormowała i dobry komp może służyć bez problemu kilka lat. To nie lata dziewięćdziesiąte.

29.03.2018 04:35
😜
7
odpowiedz
RadolSzczecin
41
Chorąży

Taaa... a potem gra zajmuje 150 GB, instaluje się godzinę, a samej gry jest na niespełna 2 godziny.

29.03.2018 11:36
8
odpowiedz
neohideo
30
Chorąży

o ray tracingu to już czytałem po koniec lat 1990tych w miesięczniku o grach ale mam wrażenie że tak jak wtedy tak i teraz nadal mamy za słabe/za drogie sprzęty do tego

30.03.2018 03:13
yadin
9
odpowiedz
yadin
102
Legend

Od lat jesteśmy karmieniu upgrade'owanymi teaserami, robionymi trzy lata przed premierą. Potem wszystko wygląda tak, jak w "Wiedźminie 3". Niby fajnie, ale graficznie o kilka półek niżej.

31.03.2018 13:44
10
odpowiedz
adi123321
118
Generał
Publicystyka Czym jest ray tracing – technologia światła i cieni?