Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Star Citizen wsparły już ponad 2 miliony graczy; nadchodzi patch 3.1.0

27.03.2018 12:53
1
zanonimizowany1225531
0
Generał

Największy przekręt w historii gier. Wesprzeć grę widmo, która zawiera mikropłatności:D

27.03.2018 13:23
2
5
odpowiedz
Gibsonn
102
Generał

Moze i przekret ale kazdy wiedzial w co sie pakuje. Doskonale sprawdza sie tu stwierdzenie "kto bogatemu zabronin" ktos chcial to kupil, ja nie kupilem. Olbrzymia kwota ale to tak samo jak wplacic streamerowi na twitchu 1000 dolcow...bez sensu ale jak ktos ma za duzo kasy to tylko przyklasnac ;)

27.03.2018 15:09
3
odpowiedz
6 odpowiedzi
foxu23
80
Pretorianin

no nie wiem czy przekręt, gra jest po prostu duża, czym więcej pieniędzy napływało tym wyższą poprzeczkę twórcy sobie stawiali, gra jest na prawdę mocno rozbudowana a jeszcze to wszystko teraz zaimplementować, a to dopiero początek.
Taki śmieszny malutki pubg ma ciągłe problemy z optymalizacją i kodem sieciowym, po za tarkovem, pubg jest najbardziej zlagowaną grą na świecie, a bije rekordy popularności.
dla star citizena potrzeba jeszcze mnóstwa czasu 2-3 latka

27.03.2018 16:19
😂
3.1
1
nightshadow82
17
Legionista

5 lat i dopiero niedawno wyszli z garażu.
Optymalizacji tam nie ma - i5 4790k, gtx 1080, 16GB 2100hz ram, 2k rozdzielczość i mam 15-20 FPS w polotach 30.
I ty mi powiesz ze jeszcze 2-3 lata, pewnie za 3 lata będzie więcej FPS na nowych kartach hahaha.
Tak jak kolega napisał przekręt stulecia.
Oni pobija day z.

post wyedytowany przez nightshadow82 2018-03-27 16:20:30
27.03.2018 16:38
kuzyn123
3.2
kuzyn123
124
Konsul

A dlaczego ma niby pobijać DayZ? DayZ akurat rozwija się cały czas, każdy kto miał styczność z tworzeniem gier jest w stanie zrozumieć dlaczego to tyle trwa (w sumie trwa na razie tyle co przeciętny czas produkcji).

27.03.2018 17:08
kaszanka9
3.3
kaszanka9
109
Bulbulator

No spoko, lepiej zapłacić 60 usd za kolejnego ea gniota czy podobnego, lepiej na to wydać i czekać przynajmniej na grę godną celu, a nie jakiś szrot na który masz wpływ zerowy, dostajesz gotowy produkt, do tego dlc, a data olania wsparcia i gry jest już z góry ustalona jeszcze przed premierą.

28.03.2018 09:44
3.4
1
zanonimizowany1238167
34
Konsul

@kaszanka9 ale ze skrajnośći w skrajność chodzisz xD
z gry widmo na szroty EA.
A pomijasz całe setki dobrych dobrze wydanych gier normalnych wydawców.

@kuzyn123 DayZ 5 lat temu nie powinno pobierać pieniędzy za pełną wersję gry.. Plus.. co za sens sprzedawać grę ludziom, którzy mają nadzieję na dobrą grę.. dawać im bugi które niszczą ich cały progres i oczekiwać że będą czekać cierpliwe 5 lat? XD Może są tacy ludzie, ale opinie same za siebie mówią, że chyba mniejszość. Gra nie powstanie jak feniks, będzie miała zaraz delikatny wzlot by tylko mocniej jeszcze upaść przez brak popularnośći, którą straciła daaawno
Ah i tak, tworzę też gry (jedną), żeby nie było hobbysticznie, wiem że to zajmuje MULTUM czasu.. nowe pomysły non stop przychodzą.. ale nie zaczęliśmy jej sprzedaży ani 2 lata temu kiedy był niski poziom, ani jeszcze teraz, póki poziom jest średni. Gra ma być grywalna i przejść od czasu early access do full access w ciągu kilku misięcy. Chociaż pewno nawet early accessa nie zrobimy. Bo wysyłamy darmowe próbki ludziom do testowania ;)

post wyedytowany przez zanonimizowany1238167 2018-03-28 09:48:51
28.03.2018 12:11
3.5
czopor
118
Konsul

@nightshadow82

Ale wiesz, że optymalizację się robi na końcu produkcji, a nie w alphie?

29.03.2018 12:01
bboy
3.6
bboy
81
Konsul

A wiesz jak wyglądała optymalizacja w Kigdome Come na alfie, w ogóle jej nie było. Ba, był tu nawet artykuł o tym jakie gra miała wymagania na becie.

A co do tych pięciu lat to wystarczy, że wspomnę o Aliens: Colonial Marines, które było robione 6 lat i wyszedł z tego gniot, którego przechodziło się w 8 godzin, a tutaj mamy grę wręcz kolosalną, w którą będzie można rypać latami.

28.03.2018 12:08
4
odpowiedz
czopor
118
Konsul

Wszędzie ten sam błąd.... jest 2 miliony zarejestrowanych kont, a nie 2 miliony wpłacających...

Każdy pakiet zawiera jakiś statek (lub pojazd naziemny). Łącznie do tej pory zakupiono 1,5 miliona statków i jest to maksymalna możliwa liczba wpłacających.

Tylko skoro przy 1,4 miliona kont było zakupionych milion statków, to oczywiste jest że są ludzie posiadający więcej pojazdów i liczba wpłacających nie przekracza miliona (a zapewne wynosi 700, max 800 tysięcy).

Wiadomość Star Citizen wsparły już ponad 2 miliony graczy; nadchodzi patch 3.1.0