Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Zapowiedziano Assetto Corsa Competizione

21.02.2018 19:33
1
zanonimizowany1245643
2
Pretorianin

"Do produkcji Assetto Corsa Competizione wykorzystywana jest technologia Unreal Engine 4."

Dlaczego? Za co? Za jakie grzechy?

post wyedytowany przez zanonimizowany1245643 2018-02-21 19:33:52
21.02.2018 20:10
2
odpowiedz
zanonimizowany1195958
49
Generał

Dlaczego? Za co? Za jakie grzechy?

Coś nie tak jest z tym silnikiem gry?

21.02.2018 22:21
dj_sasek
3
3
odpowiedz
1 odpowiedź
dj_sasek
153
Freelancer

Najlepszy możliwy krok z tym silnikiem. Ich własny autorski pewnie wymagał zbyt wysokich nakładów pracy a z tym mogą rozwinąć skrzydła i w końcu do swojej produkcji dać zmienne warunki atmosferyczne. Najlepszy sim ostatnich lat doczeka się kolejnej odsłony. Zacieram rączki. Szkoda tylko, że jedna seria wyścigowa. Zapewne jakiś grunt robią przed AC2.

21.02.2018 23:27
El_Miczelov :)
3.1
El_Miczelov :)
93
Pretorianin

Po screenach widać. ze będzie cykl dobowy, i zmienne warunki - coś czego samo KS przyznało., że nie byli w stanie zrobić tego na własnym silniku użytym w AC (bo np. silnik przewidywał tylko jedno źródło światła = słońce).

A że silnik to tylko baza do budowy gry, to wierzę, że tak utalentowany zespół jak KS, będzie w stanie przenieść na ten grunt mechaniki które opracowali dla swojego silnika - tj. zaawansowaną fizykę zachowania pojazdu, a w szczególności opon, która to sprawiała, że samochody w tym symulatorze prowadzą się tak naturalnie/"mięsiście", a nie sztucznie sztywno jak w innych tytułach.

21.02.2018 22:42
4
odpowiedz
1 odpowiedź
tanato
61
Pretorianin

szykujcie 2 koła na procesor i 4 koła na kartę XD Zakładam że kierownicę za 1,5 koła już macie.

post wyedytowany przez tanato 2018-02-21 22:43:45
21.02.2018 23:30
El_Miczelov :)
4.1
El_Miczelov :)
93
Pretorianin

Kierownicy za 1,5 koła już nie mamy... Stwierdziliśmy, że taki sprzęt to za mało dla tak zaawansowanego symulatora, i żeby mógł w pełni pokazać swoją klasę, musimy zainwestować raczej w okolicach 5 koła w jakiś konkretny Direct-Drive.

21.02.2018 23:30
5
odpowiedz
4 odpowiedzi
zanonimizowany146624
131
Legend

UE4 dlatego, że jest to najbardziej przystępny silnik pod VR, a AC w VR to obecnie najbardziej dopracowana gra samochodowa w VR.

22.02.2018 00:47
robert357
5.1
robert357
66
Konsul

Najbardziej dopracowana zaraz za rFactor jak już.

22.02.2018 00:59
5.2
zanonimizowany146624
131
Legend

Mam na myśli technologicznie. Na symulatorach się nie znam, więc nie mi oceniać.

22.02.2018 16:30
El_Miczelov :)
5.3
1
El_Miczelov :)
93
Pretorianin

@Hydro2 @robert357 - może nie tyle dopracowana (bo swoje bolączki ma), co z najlepszą fizyką i czuciem samochodu - fakt faktem żaden inny tytuł nie sprawił, że czułem samochód tak dobrze jak w AC - brakowało już tylko bodźca w postaci odczuwanych przez ciało przeciążeń - cała reszta zgadzała się z tym czego spodziewałbym się w zachowaniu rzeczywistych odpowiedników pojazdów z gry (a niektórymi miałem okazję jeździć).

22.02.2018 16:58
5.4
zanonimizowany146624
131
Legend

@Up - w VR właśnie tylko w tej grze (uwzględniając chyba wszystkie samochodówki) czułem te bodźcie. Po zagraniu w AC na Thrustmasterze w VR, ściągnięciu Oculusa i przejściu na prawdziwe auto, by pojechać do miasta, musiałem chyba z 5 minut odczekać, zanim się przestawiłem na rzeczywistość niewirtualną. Bałem się ruszyć do przodu pomimo zaawansowanego doświadczenia za kółkiem.

Wiadomość Zapowiedziano Assetto Corsa Competizione