Nie mam pretensji o downgrade, o ile faktycznie nie jest spory.
Problem tylko polega na tym, że downgrade zrobili, a gra i tak ma skopaną optymalizację. Odpaliłem w końcu takiego asasyna i całkiem przyzwoicie działa, testowany nawet na drugim słabszym kompie z i5 daje radę. A tutaj to całkowita padaka.
Niech sobie robią downgrade, ale niech zostawią możliwość włączenia tej uber grafiki dla ludzi z najmocniejszym sprzętem czy po prostu tym z przyszłości. Coś a'la casus Crysisa.
Jak będzie wersja na konsole i na PC, to zawsze będzie downgrade i więcej pracy na poprawę optymalizacji. Normalka. Czego się spodziewamy?
Mam nadzieję, że mody częściowo to naprawiają.
Przecież te screeny są w innych miejscach. Co ten gościu kłamie. Po drobnych modyfikacjach i odblokowaniu mgły wolumetrycznej mamy dokładnie to samo. Ilość i gęstość roślinności jest w dokładnie takim samym stopniu.
https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/42?tab=description
Polecam ten Reshade i dołączane mody do niego.
Jak dobrze pójdzie to moderzy mając dostęp do plików z bety dadzą radę poprawić to i owo.
Choć to było raczej pewne, gra w becie nadal nie miała zaimplementowanych wielu elementów, więc para mogła iść w grafikę.
Sianie głupot bez powodu, na PC gra wygląda bardzo dobrze
https://www.flickr.com/photos/147747988@N02/albums/72157665870278968
Kingdom come: deliverance jest hitem bez dwóch zdań. Co o niej czytamy na Golu?
-dwa tygodnie oczekiwania na patch; fani sami naprawiają system save'ów 2
-1.0.3 czy 1.2.2? Zamieszanie z aktualizacjami
-Spory downgrade Kingdom Come: Deliverance w porównaniu z wersją beta
Wiecie komu nie w smak sukces czeskiej produkcji?
Z optymalizacją faktycznie jest obecnie słabo. Na liczniku mam już 40h i na początku wszystko było w porządku, ale po pierwszej dużej bitwie (misja główna) totalnie skopały się tektury; chodzi o to, że doczytują się bardzo wolno, a czasami nie chcą się doczytać wcale. Oprócz tego, im dłużej gram tym częściej na wkurzające błędy natrafiam i choć gra jest naprawdę bardzo dobra, to nie można "wsiąknąć" w ten świat właśnie przez bugi. Skrypt się nie załączył, gra się "zamroziła", zadanie się popsuło itd. Obecnie chce dokończyć wątek główny, a w przyszłości (po jakiś większych patchach) ukończyć grę na "100%".
Przecież to są screeny z zupełnie innych miejsc. Jaki jest sens porównania? I takie widoki jak w screenach po lewej się zdarzają, bez przesady. Zależne od miejsca, pogody, godziny.
Downgrade jest, był i będzie, to część robienia gier i remedium jest jedno, i to całkiem proste: pokazywać gry które faktycznie DZIAŁAJĄ, a nie są demami technologicznymi czy pokazówkami wczesnej wersji.Sam downgrade nie jest też problemem jeżeli gra wciąż wygląda ładnie, a KC:D może sie podobać.Problem w tym że downgrade z reguły oznacza potrzebę optymalizacji, a ta gra to optymalizacji, zwłaszcza na konsolach na oczy nie widziała.
Jak to jest downgrade to ja nie wiem...
https://imgur.com/a/vijsw
Opcje graficzne to średnio wysokie.
Możliwe, ale zastanówmy się co by było, gdyby downgrade'u nie było? I tak jest problem z optymalizacją, więc mogłoby być jeszcze gorzej. Problem z oprawą graficzną jest taki, że w becie, czy na pierwszych trailerach każda produkcja wygląda zacnie. Ale kiedy przychodzi moment optymalizowania kodu, efektów i innych rzeczy, to jest problem. W becie rozmiar mapy był inny - tego już nikt nie pamięta.
A poza tym i tak Kingdom Come wygląda świetnie i co najważniejsze realistycznie.
Również ustawienia średnio-wysokie.
Po pierwsze to ustawienia na screenach po prawej nie są na Ultra ... po drugie przedstawiają różne miejsca. Coś mi ten news mocno śmierdzi.
Ja widzę dużo większy draw distance w wersji 2018. Coś kosztem czegoś. Zmiana wg mnie na plus.
Downgrade nikogo dziś nie dziwi. Wiele gier przechodzi przez tego typu lifting, zanim zostanie spakowana na blu-ray. Zresztą Czesi już rok temu pokazali, że mają problemy z pisaniem tej gry.
Gra lata na CryEngine, więc co bardziej ogarnięci moderzy doprowadzą tytuł do wizualnego stanu z bety. Downgrade był niestety potrzebny, bo raz gra wychodzila też na konsole, dwa beta potrafiła miejscami chodzić jak kupa. Z tego co widzę to ucierpiała tylko roślinność i oświetlenie(w tym wolumetryczne).
Pytanie do tych, co grają. Czy w grze da się wyłączyć ten paskudny żółty "celownik" na środku ekranu?
Podejrzewam że początkowe filmy i obrazki z gameplayu to wykonane rendery na mocnym sprzęcie na wysokich ustawieniach fotonów i kaustyki oraz podkręcony global illumination - pewnie film pokazowy się renderował z dobę, takie rzeczy nie są możliwe na dziś do odpalenia po prostu na mocnym sprzęcie i granie w czasie rzeczywistym, bo nie wyrobi .
Firmy stosują takie zagrywki żeby narobić hype na gre, żeby każdy się cieszył że sobie pogra w takiej otoczce, no i poniekąd to działa bo niektórzy jak się napalili na te początkowe filmiki to później przy premierze widzą "to samo" ale jak widać po obrazkach na początku artykułu to nie jest "to samo".
Korporacje władające konsolami nie pozwolą by tak dobra gra wyszła na sprzęt PC. Na szczęscie PC users kopią kryptowaluty....
mi wersja beta wygląda lepiej z roślinnością ale dawn ma lepsze oświetlenie i cienie (o ile nie jest za jasne i nachodzi na postać)
Wiedzmin 3 wygląda lepiej i lepiej chodzi na gorszym sprzęcie jak to możliwe ? odpowiedzcie sobie na pytanie sami
downgrade graficzny to robienie graczy we wała prosto w twarz według mnie a zrąbana optymalizacja to bolączka większości tytułów bez względu czy robi grę małe studio czy wielka korporacja,ja po prostu spartolonego dziadostwa nie kupuję i tyle
Jak ta gra chodzi teraz jak chodzi, to sobie wyobrażam już jak by działała przy takiej grafice.
Aczkolwiek widać, że stosują te same praktyki, co wielkie studia, czyli słabe.
Przecież ta gra właśnie tak wygląda to są różne miejsca w grze poza tym użyte RE+ME.
Beta wyglądała i chodziła o wiele lepiej niż wersja finalna. Co poszło nie tak ? To alpha mi chodziła i wyglądała lepiej, tylko animacje wtedy były nie dopracowane albo w ogóle ich nie było.
Spokojnie za rok lub dwa zrobią "remaster" i to co było w becie będzie w remasterze, jak w Skyrimie (do tego czasu pewnie poprawią optymalizację) xD
Problem polega na tym, że twórcy gry zdecydowali się na CryEngine. ŻADNA zewnętrzna firma nie ogarnęła tego silnika w sposób zadawalający. ŻADNA! Ba, stwierdziłbym nawet, że i sami twórcy silnika mają z nim nie lada problem vide Hunt (tak wiem, to alpha itp. itd., ale z drugiej strony tam nie ma nic, coby na ten moment musiało być optymalizowane a jest wręcz odwrotnie). Rodzime CI przez dwa tytuły nie ogarneło CryEngine
Up gra dopiero co miała premierę, za kilka miesięcy pewnie zoptymalizują i będzie można kupić za jakieś rozsądne pieniądze
Wszyscy narzekają na optymalizację ale u mnie na kompie poniżej minimalnych ta gra nie powinna się w ogóle uruchomić a nawet da się grać.Na Xeonie E5450 4gb ramu ddr2 i gtx1050 (2 gb) gra mi chodzi na niskich w 720 p w 30-50 klatkach z okazjonalnymi ścinkami.Wystarczy powyłączać zbędne procesy
Gdyby gra byłą tylko na PC, nie byłoby mowy o żadnym, downgradzie
Ta gra będzie crapem roku