Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Escape from Tarkov trapią problemy z ogromnymi lagami

17.02.2018 17:08
GunarDAN
1
4
GunarDAN
122
Konsul

Powinni zmienić nazwę na Escape from Lags.

17.02.2018 17:16
😂
2
odpowiedz
zanonimizowany425280
118
Legend
Image

^ geniusz komedii

post wyedytowany przez zanonimizowany425280 2018-02-17 17:16:15
17.02.2018 17:36
😈
3
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany1244044
7
Pretorianin

Ta gra była i będzie słaba. Nie dośc, ze brzydka to do tego nie grywalna. Drugi Pubg się znalazł

post wyedytowany przez zanonimizowany1244044 2018-02-17 17:36:34
17.02.2018 18:08
3.1
AdamXvvX
57
Pretorianin

Te ale Pubga to ty nie obrażaj

17.02.2018 18:10
domino310
3.2
5
domino310
116
Bastard Rycerski

Jest słaba technicznie, z tym się zgodzę.
Tylko z tym.
Biorąc pod uwagę, że to early access to nic dziwnego, pełne wersje niektórych gier wyglądają podobnie.

post wyedytowany przez domino310 2018-02-17 18:11:04
18.02.2018 00:06
XoniC
3.3
6
XoniC
67
Generał

W którym miejscu ta gra jest brzydka???

17.02.2018 17:37
4
odpowiedz
6 odpowiedzi
zanonimizowany52907
182
Senator

Silnik Unity...

17.02.2018 17:47
4.1
1
Heinrich07
2
Generał

Jak netcode jest do pupy to silnik nie ma znaczenia.

17.02.2018 18:51
4.2
2
zanonimizowany307509
99
Legend

Silnik Unity i gry...
- Ori and the Blind Forest
- Hollow Knight
- Pillars of Eternity
- Homeworld: Deserts of Kharak
- Kentucky Route Zero
- Rain World
- Oddworld: New 'n' Tasty!
- The Room
- Firewatch
- The Book of Unwritten Tales 2
- The Silent Age

Może Unity nie jest najlepszy silnik, ale spokojnie daje radę. Jego główna zaleta to tańsza licencja, a dla inni darmowa. Jak ktoś dobrze napisze gry, to działają bardzo dobrze i miłe dla oczy.

Silnik gry a netcode to dwie różne rzeczy.

post wyedytowany przez zanonimizowany307509 2018-02-17 18:54:13
17.02.2018 19:40
4.3
3
zanonimizowany1146443
59
Senator

Ja bym do tej listy dodał jeszcze Rust'a. Co prawda w kwestii hadrware'u gra jest bardzo wymagająca, ale netcode działa w porządku.

17.02.2018 19:43
4.4
zanonimizowany52907
182
Senator

"Silnik gry a netcode to dwie różne rzeczy."
Równie dobrze możesz napisać, że silnik gry a grafika to dwie różne rzeczy. Zarówno netcode, grafika jak i pierdyliard innych rzeczy wchodzi w skład enginu. Pozostanę przy swoim, że unity do takiej produkcji się nie nadaje (co nie znaczy, że nie nadaje się np. do platformówek etc.)

17.02.2018 19:46
4.5
5
zanonimizowany768165
119
Legend

O ile też mam uczulenie na Unity i podchodzę z dużą ostrożnością do każdego tytułu opartym na nim tak EfT wygląda naprawdę nieźle i nie ma jakichś kosmicznych wymagań, jak na grę na Unity we wczesnym dostępie.
Czego nie da się powiedzieć o PUBG który jest na UE4, czego nie widać bo jest brzyski jak cholera i wymagania ma za duże w stosunku do tego co widać na ekranie.

18.02.2018 15:34
4.6
zanonimizowany1126981
7
Legionista

Taki CryEngine 3 też ma problemy z netcodem, więc w sumie developerzy zawsze się muszą trochę napracować, żeby zmusić silnik do poprawnego działania. Znajomy robi grę na Unreal Engine 4 (GRIP) i też mają dużo pracy nad netcodem. Z Tarkovem pojawił się problem jak więcej osób zaczęło grać, wcześniej wszystko działało względnie dobrze. Zresztą po to się robi stress testy, żeby ukazały wszelkie niedociągnięcia, w szczególności te z netcodem.

17.02.2018 19:06
dj_sasek
😐
5
2
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

Dla mnie osobiście PUBG jest mocno irytujący jeżeli chodzi netcode, to nawet nie chcę wiedzieć jak to w Tarkov wygląda widząc te wykresy...

18.02.2018 09:25
Sethup
6
3
odpowiedz
1 odpowiedź
Sethup
20
Centurion

Nic odkrywczego. Cały czas jest o tym mowa pod prawie każdym newsem związanym z EfT.
Gra jest sama w sobie zacna i ma klimat ale faktycznie są chwile kiedy można dostać szału.

Przykład: Ostatnio spaceruje sobie między drzewami ze strzelbą. Zatrzymuje się za drzewem, wychylam i widzę faceta max.50m dalej w otwartym terenie w pełnym wyposażeniu. Wygladą na zajętego wyszukiwaniem celów po drugiej stronie łąki. Powoli podchodzę do niego niezauważony na ok.3-4 metry. On cały czas kręci się patrząc przez optykę. Obrócił się profilem do mnie odsłaniając połowę twarzy nie zakrytą przez hełm. Wypaliłem mu ze śrutu w policzek. Została plama na twarzy, a on odwrócił się i zastrzelił mnie na miejscu.

Rozumiem, że hełm „ryś-t” czy „maska” używany przez różne specnazy może zatrzymać pocisk ale hitbox jest tu całkiem skopany. I nie ważne czy byłby to śrut 000, 00 czy sabot bo przy takiej odległości zdarło by mu twarz.

post wyedytowany przez Sethup 2018-02-18 09:28:12
18.02.2018 10:18
Sethup
6.1
Sethup
20
Centurion

Poprawka: „Maski” nie używa się w Rosji od dawna, a jak nawet to są to rzadkie przypadki. Był to skrót myślowy równie dobrze mógłbym napisać „ryś-t czy altyn”.

18.02.2018 09:56
sinbad78
7
1
odpowiedz
sinbad78
181
calm like a bomb

Polecam sprawdzić odpowiedzi devow na Reddit. Niejaki Nikita..CCO projektu odpowiada że te testy to jeden wielki syf, że Battlenonsense się nie zna, że stremerzy sprawdzali a oni ich oglądają i nic nigdy takiego nie widzieli. Ot cała wschodnioeuropejska szkoła robienia gier. Najlepiej zrobić 100 modeli broni i menażek z mikro rysami, pedyliad hełmów i okularów niż zająć się mapami i netcorem. Z tej części świata pochodzą takie cuda jak STALKER, METRO czy SURVRIUM które są bardziej benchmarkami w dniu wydania.

post wyedytowany przez sinbad78 2018-02-18 10:50:15
19.02.2018 05:46
8
4
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1240960
5
Pretorianin

Ruscy chcieli rpg na peceta, to mają. Będą tak kombinować dwa lata aż stwierdzą że trzeba zrobić wersję uproszczoną i puścić na konsole.

post wyedytowany przez zanonimizowany1240960 2018-02-19 05:48:02
07.04.2018 03:32
yadin
8.1
1
yadin
102
Legend

Słusznie. Jakbyś mi wyjął to z ust. Kilka lat temu plan wydawał się tak ambitny, że ludzie się maksymalnie podjarali. Survival pola walki na peceta i postać rozwijana na podstawie 150 zmiennych. Dziś donoszą o niezliczonej liczbie lagów. Jeśli poradzą sobie z nimi do jesieni to i tak gra nie będzie gotowa prędzej jak na początek 2019 roku. Skończy się okrojeniem produkcji do strzelaniny z minimalnym survivalem i bez świrowania z opcjami sieciowymi.

18.07.2018 02:18
yadin
9
odpowiedz
yadin
102
Legend

Problemy z grameplay'em i synchronizacją.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=92&v=Avh0F6npbWQ

Wiadomość Escape from Tarkov trapią problemy z ogromnymi lagami