The Witcher 3 HD Reworked Project w wersji 5.0
Teraz tylko wygodnie się rozsiąść i czekać na komentarze Ewuni o tym jaki to „Wiesiek uber alles”.
No wiecie, w końcu trzeba promować polską twórczość ;_;
gdyby nie to że boję się trochę odpalać wieśka na moim 1050ti to już bym jechał z tematem
Nie masz czego się bać.
Na premierę W3, miałem starego GTX 570 (słabszy od GTX 660 z minimalnych)
mój dziadzio pozwolił na grę w 1080p/ 30 fps z cieniami medium, tekstury high reszta na low.
Gra trzymała stałe 30fps :)
Zawsze możesz troszkę ocnąć kartę jak coś.
Uważam że na prawdę nie ma obaw. Najwyżej wyłączysz futra od Nvidii i dzida.
Przecież na tej karcie odpali się W3 maxed out w full HD. To jest gra z 2015 roku, ja na radku 270x grałem na wysokich w full HD na premierę w 60 klatkach.
Gram na 1050ti wszystko na maxa full hd poza hairworks i bardzo rzadko spada poniżej 30fps. Przecież 1050ti to jest bardzo mocna karta wtf w ogóle?
@HETRIX22
Jeśli gtx 1050ti nazywasz bardzo mocną kartą, to jak nazwiesz gtx 1080ti???
1050ti bardzo mocna karta? Dobry żart, dawno się tak nie uśmiałam.Karta graficzna ze średniej półki, której bliżej jest do niskiej niż wysokiej.
Chyba można nazwać kartę mocną skoro odpala wszystkie gry na maksymalnych ustawieniach w przynajmniej 30 fpsach. Wiadomo że są mocniejsze, ale to jak porównywać dobrego mercedesa do lamborghini (to że lamborghini jest dużo lepszy od mercedesa to nie znaczy, że mercedes jest słaby)
Wincej płaczu, że za dużo wiedźmina. No i dodajcie do tego, że za dużo o filmach i serialach a to ma być portal o grach.
Pobrałem już wczoraj jak tylko jeden z użytkowników o tym wspomniał :D 3 Wiedźmin 3 jeszcze piękniejszy ;)
Zgadzam się z twoją opinią Od siebie zaproponuje wgranie moda atmospheric night i jakiegoś reshada, plus ewentualnie mod na oświetlenie, co w połączeniu z tymi teksturami znaczącą polepszy doznania. Z modów na oświetlenie polecam superturbolighting mod, choć są też inne ciekawe mody :P
Przecież ten news nikogo. A na pewno nie Golowiczów, którzy dalej grają na minimum.
Świetne! Mam nadzieję że poprawił wodę w podziemiach i jaskiniach bo odbijała światło z zewnątrz i wyglądało to źle.
8.1
ewunia1818 ---> Nie o to chodzi. Chodzi o to że woda w kanałach, jaskiniach, pod ziemią ogólnie, odbijała światło z zewnątrz, woda była dziwnie rozświetlona, a cała reszta otoczenia była zaciemniona z oczywistych względów. To był ewidentnie błąd tej modyfikacji. Sama woda na zewnątrz wygląda dużo lepiej.
Dawko062 ---> Chyba o przedostatniej gdzie pierwszy raz zmieniał wodę.
Mam ten mod w wersji 4.6. Tekstury obiektów są ostrzejsze.
Woda też minimalnie poprawiona.
Ale od lepszego oświetlenia są inne mody np:
Super Turbo lighting (STLM 3.1)
Wiesiek 3 chyba najgorzej wyglądał w jaskiniach przez dość przeciętne oświetlenie bez modów.
@ewunia1818
Z tego co wiem to AIDIDPl mówi właśnie o wersji 4.6 a może nawet o 4.8
Dzisiejsza aktualizacja to 5.0
To trzeba będzie przetestować jaskinie na wersji 5.0
Sprawdziłem w grocie w Velen i w kanale Novigradzkim i woda wygląda teraz w porządku.
Lepsza jakość ---> https://i.imgur.com/BNFuUgZ.png
:)
Więc warto zainstalować nowszą wersję :)
Nie wydaje ci się zbyt jaskrawe? Mnie by oczy strasznie bolały po dłuższym posiedzeniu. Tym bardziej, że używałem różnych reshade i miałem takie efekty jak na Twoim screenie, szybko to usunąłem.
Bo gta jest o elo elo gangsta. A wiedźmin jest z Polski a drugi Polak nie może odnieść sukcesu bo krew zalewa.
I to jest przykre. Ludzie zamiast cieszyć się, że polski, rodzimy produkt jest wszędzie tak ceniony, na topie, że ciągle się o nim mówi, to na odwrót. Zrozum tu cebulę.. Ja w Wieśki zagrałem dopiero grubo po czasie wyjścia ostatniego dodatku do W3, kiedy to już zaczynały być GOTY w promocji. Wcześniej, mimo że nie grałem w to, czułem dumę, że polski produkt jest wszędzie tak ceniony i popularny. Nie hejtowałem, nie udzielałem się, bo nie miałem żadnych doświadczeń z grą. Ale zwyczajnie byłem dumny i cieszyłem się. Jako Polak.
Czemu ciągle wklejasz te video? lol
To tylko opinia dwóch gości, nic wielkiego xd.
Tylko ile można o tym ciągle pisać. Rozumiem gierka zacna, Polska jestem z tego bardzo dumny.
Jednak wypisywanie dosłownie pod KAŻDYM tematem z inną grą i porównywaniem jej z wiedźminem to już na prawdę chce się tym rzygać.
Dodam, że nie mam syndromu bólu odbytnicy na sukces innych.
Zgadzam się z Franusem. Tym bardziej, że jest tyle innych powodów by być dumnym z tego, że jest się Polakiem.
Mimo tego, że jesteśmy „Meksykanami” Europy.
Po to Starki, by dać tobie do zrozumienia, że Oblivion/Skyrim to nudne badziewia, bo dali wolność i pierdyliard tych samych czynności z braku talentu do tworzenia dobrej fabuły/questów/dialogów/postaci/żyjącego świata, a nawet najlepszy Morrowind ma na dość słabym poziomie te aspekty.
Gothic 1/Gothic 2/Wiedźmin 3 są zupełną przeciwnością, bo poszły w jakość, a nie ilość.
Z tego wynika, że próbujesz narzucić innym swoje zdanie podyktowane gustem bo święcie wierzysz w swoją racje choć nie jest obiektywna. Czy nie jest to trochę fanatyczne zachowanie?
Zobaczyłęm, a raczej usłyszałem, że czytał Jacek Brzostyński, to już mi się zapaliła lampka, że to będzie dobry filmik. Widzę go jako lektora w grach zamiast bezsensownego dubbingu (no, pomijając Wieśka, ale wliczając w to 99% gier) . Na końcu oczywiście sam Pan Jacek Brzostyński w tle :D Dzięki Ewunia :P
""Z tego wynika, że próbujesz narzucić innym swoje zdanie podyktowane gustem bo święcie wierzysz w swoją racje choć nie jest obiektywna. Czy nie jest to trochę fanatyczne zachowanie?"" - Oceniam gry, filmy, muzykę na chłodno.
W ocenie za całokształt liczy się dla mnie suma wszystkich ważnych detali. Nie ważne co jest w moich ulubionych.
Dlatego mogę mieć nieliczne filmy, gry, piosenki w ulubionych, które wcale wysoko nie oceniam na 8, 9 czy 10.
Żeby nie było Morrowind, Oblivion, Skyrim to także gry , które znam na pamięć, bardzo lubię, znam ich liczne zalety, ale potrafię też wytykać ich duże wady.
Ac Origins czy ogólnie wszystkie gry Ubisoft serie Far Cry/AC mają podobne bolączki jak gry Bethesy, a mimo tej powtarzalności dobrze przy nich można spędzić czas.
Najbardziej ulubione gry:
Tomb raider 1996
Tomb raider 2 1997
Tomb raider 3 1998
Resident evil 1996
Resident evil 2 1998
Gothic 2001
Gothic 2 NK 2003
Half Life 1998
Half Life 2 2004
System Shock 2 1999
COD - Modern Warfare 2007
Wiedźmin 2007
Wiedźmin 2 2011
Wiedźmin 3 2015 + 2 dodatki
A czy to pełna lista najwyżej cenionych gier przeze mnie ? Nie.
Przy tych najwięcej czasu się spędzało, powracało do nich i sprawiały najwięcej frajdy i tyle.
Lubię dlatego remaki/remastery swoich ulubionych gier.
Oficjalne np:
Resident evil remake 2002 (wersja Pc w 2015)
Tomb raider Anniversary 2007 (remake TR 1)
System shock 1 remake 2018
Resident evil 2 remake 2018/2019
COD-Modern Warfare remaster 2016
Dark Souls remaster 2018
Fanowskie projekty remaki/remastery/mody:
Black Mesa 2012 - remaster Half Life 1 na silniku Half Life 2
Mod Edycja Rozszerzona 2016 + Dx11 do Gothic 1
Mod L'Hiver Edition 2015 + Dx11 do Gothic 2 NK
Mod Returning 2.0 2015 + Dx11 do Gothic 2 NK
Mod Dzieje Khorinis 2018-2020 do Gothic 2 NK (prequel G1)
Remake Tomb raider 2 ? (demo z 1 poziomem 2017)
Remake Tomb raider 3 + dodatku 2018-2019
Mod Skywind 2019/2020 - Morrowind na silniku Skyrim
Mod HD Reworked Project i inne mody do Wiedźmina 3 np:
zasięg widzenia, oświetlenie, efekty.
Ok 200 modów graficznych/poprawiających rozgrywkę do Skyrima
Mod Overhaul v.3.0 do Morrowind
Mod na lepsze tekstury do Wiedźmina 1
Mody na lepsze tekstury, roślinność i zasięg widzenia do Wiedźmina 2
Hydro2 - Dzieje Khorinis zapowiadają się kapitalnie.
Szkoda, że prawdopodobnie będą wydane na raty.
Pierwsza część najpierw na wyspie Vaduz, a potem z 2 lata czekania pewnie, by kontynuować moda już na wyspie Khorinis w czasach świetności na 10 lat przed wydarzeniami z Gothic 1 tuż przed momentem utworzenia magicznej bariery przez 12 magów. Być może w porcie więc będzie więcej statków.
""Z tego wynika, że próbujesz narzucić innym swoje zdanie podyktowane gustem bo święcie wierzysz w swoją racje choć nie jest obiektywna. Czy nie jest to trochę fanatyczne zachowanie?"" - Oceniam gry, filmy, muzykę na chłodno."
"Po to Starki, by dać tobie do zrozumienia, że Oblivion/Skyrim to nudne badziewia,(...)"
To zdanie świadczy o czym innym.
Wy na prawdę musicie się ciągle tu kłócić ? Przecież Ewunia powiedziała tylko swoje zdanie, nie widzę tu narzucania. Bezsens :P
@Ewunia, obejrzę sobie później Khorinis od początku do końca, no chyba, że będzie już można grać w KCD :> :P
Nikt nie zarzuca że wiedźmin jest SLABY tylko pisanie ciągle o nim ludzi wnerwia bo mają dość czytania kolejny raz o tym samym
Jezu, zrozumcie to ludzie
Powtarzam, zrozumcie to
"Kolejna wersja moda The Witcher 3 HD Reworked Project poprawia wygląd otoczenia"
A ktora pogarszala ?
Żadna nie pogarszała jakości otoczenia. Po prostu wszystkie ją poprawiały, stąd też napis "Kolejna wersja moda The Witcher 3 HD Reworked Project poprawia wygląd otoczenia". Zabieg ma na celu zwrócenie uwagi na nową wersję moda i na to, że wiedźmin 3 wygląda jeszcze lepiej.
Do asassyna nadal daleko pod względem grafiki ale cóż...czas robi swoje :p
Assassin's creed wygląda słabiej.
Zwłaszcza jak porówna się postać z AC Origins do Geralta z W3 czy Lary z Rise of Tomb raider to bida z nędzą jeszcze bardziej wychodzi.
Zresztą te gry, jeśli chodzi o świat wyglądają wręcz identycznie np:
Ac Unity 2014, Far Cry 4 2014, Wiedźmin 3 2015,
W3 Krew i wino z 2016, Rise of Tomb raider 2015,
AC Origins 2017, Far Cry 5 2018.
Nie ma mowy o żadnym postępie.
Jedyna różnica to postacie, gdzie w Wiedźminie i Tomb raider jest to lepiej zrobione, a także w przerywnikach.
Asasyn leży, kwiczy i ... zawiesza komputer na 1080ti z Windowsem 10. Ubi w formie.
Mi przez 70 godzin gry nie zawiesił się ani razu Ac Origins i na najwyższych ustawieniach chodzi bardzo dobrze więc jest ok.
A na przykład Wiesiek 3 w ciągu 180 godzin zanotował 1 zawias komputera, ale grało się latem.
tekstury wyglądają imponująco... jak się Geraltem przyklei do ściany... w innym przypadku praktycznie różnice są mało zauważalne (prócz wody). Nawet z odświeżonymi teksturami gra wygląda już leciwie
Gra wygląda leciwie :) Ale bełkot.
To pokaż gry z lepszą oprawą z otwartym światem :)
I lepiej wykonaną główną postać.
Twarz Bayeka z Ac Origins 2017 dużo bardziej plastykowa mimo, że nowsza gra o 2 lata :)
No trochę pojechałeś:P Leciwie to może będzie wyglądać za kilka lat.
Ta gra to dalej jedna z najładniejszych gier i wygląda dużo lepiej niż większość nowych pozycji.
uh uh chyba bojowników Geralta uraziłem :)
Nic nie poradzę, że gra nie robi takiego wrażenia. Znacznie lepiej prezentuje się wspomniany AC Origins - tekstury, oświetlenie czy choćby projekty poziomów
"i lepiej wykonaną główną postać"
hahaha rozumiem, że to jest teraz wyznacznikiem topowej oprawy graficznej? :D co tam, że woda wygląda jak kisiel, że wszystko mdłe i bez polotu a co drugi npc ma tę samą twarz dziecka z zespołem downa... :)
ważne że nasz bohater jest tip top i cała reszta nie ma znaczenia, wszak ciągle stoimy przed lustrem i się napawamy jego nienaganną facjatą, nigga please :) postaraj się następnym razem jeśli chcesz rozpocząć flejm, bo to był jednym słowem marne :)
Wie ktoś jaki sprzęt trzeba aby działało to fajnie w 1080p?
Mam Intel Core i7-4790K podkręcony do 4.7GHz, Crucial Ballistix 32GB (4x8GB), MSI GeForce GTX 1070 8GB OC
, na dysku SSD ADATA SP550 240GB z modem gra w rozdzielczości i na ultra 3840 x 2160 działa mi w 32fps xD lecz w Full HD mam stałe 70fps (no tak naprawdę jest 80 ale ciągle spada do 70 i wraca do 80 więc nom :P) ale wcześniej grałem na MSI Radeon R9 270X 2Gb i dało radę grać w FullHD przy lekko zmodyfikowanych średnich ustawieniach w 40fps
Już pobieram... wait, mam grę na PS4.
Ale nie narzekam. Gra dla mnie wygląda bardzo dobrze zarówno na ps4pro jak i dobrym pececie, na którym miałem okazję przejść podstawkę i połazić sobie po krainie z KiW. Na pececie sprawdzałem tylko raz jednego reshade'a, ale wolę jednak oryginalne tekstury. Jakoś mi bardziej pasują. Jedyne gry, którą w pełni zmodowałem, by mieć super grafikę to GTA V i FO4. Tak zmodowałem, że do tej pory GTA nie działa, bo coś się zepsuło xD
Ile FPS się na tym traci.
Laptop z i7 7700, 8 GB ram i GTX 1050.
Zastanawiam się nad instalacją.
Modification requires minimum a 2GB VRAM for smooth gameplay.
Possible decrease in fps are 0-5 which depend on pc spec, game settings and ingame location.
On GTX 970/AMD R9 290X and higher there should be no fps drop.
Also in some cases, modification can give smoother gameplay.
Nic się nie traci. HD Reworked Project nie wpływa na mniejszą wydajność i spadek klatek.
Jeśli na 970tce nie ma dropów, to typ odwalił kawał dobrej roboty.
Proste pytanko: czy to wygląda wreszcie tak jak przed downgradem?
To niemożliwe. Były dokładnie 2 downgrady, pierwszy zmiana silnika renderującego (największy downgrade), drugi pogorszenie jakości tekstur i innych rzeczy. Drugi downgrade jest odwracalny za pomocą modów, mod HdReworked, mod na ilość i jakość cząstek, mod na zasięg renderowania i jakiś mod na oświetlenie plus dobre reshade dadzą efekt z 2014 roku. Natomiast niemożliwe jest wrócenie do stanu grafiki z 2013 roku. Zmiana silnika jest nieodwracalna. Obecny wiedźmin nawet na modach i w 4k nie będzie wyglądać tak dobrze jak wersja z 2013 roku i trzeba się z tym pogodzić i nie patrzeć na chwytliwe artykuły typu "wiemy co zrobić by wiedźmin wyglądał jak przed "downgradem".
Przedstawione zdjęcie prezentuje grafikę, której mody nie przywrócą.
Nieszczególnie mi się to podoba, w ogóle jakość grafiki w trailerach z 2013 roku mi się nie podobała. Uważam że teraz jest lepiej, zwłaszcza z modami.
Jakość grafiki wtedy musiała być lepsza bo to kwestia techniczna. Kolorystyka mogła ci się nie podobać, ewentualnie ilość cząstek, bo to są kwestie gustu, lecz technicznie jakość wtedy była lepsza. Jakość to nie to samo co ładna grafika, grafika może być szczegółowa i posiadać ogromną jakość, a być brzydka. Są kwestie gustu, takie jak kolory i ustawienia oświetlenia (reshady np.), a faktyczna jakość. Grafika np. w gothicu 2 może ci się bardziej podobać od tej z wiedźmina 3, ale nie będzie mieć lepszej jakości.
Z grafiką też jest tak, że są tak różne style graficzne, że same tekstury to nie wszystko.
Zgadzam się, jest jeszcze ilość i jakość cząstek, odległość renderowania, jakość oświetlenia, jakość cieni, jakość modeli, jakość terenu, wygładzanie krawędzi itp. Oprócz jakości występują też różnice w stylu graficznym(kolory, nasycenie barw i inne rzeczy nie związane z jakością). Jakość tekstur nie oznacza, że są ładne, ktoś mógł zrobić szczegółową teksturę, ale taką, która się ludziom nie podoba. Zależy mi jedynie by ludzie rozróżniali to czym jest jakość grafiki, a czym jest właśnie styl graficzny. To, że komuś styl graficzny nie odpowiada, nie oznacza, że grafika ma niską jakość. Niestety wielu ludzi nie rozróżnia swojego gustu od tego czym jest szczegółowość grafiki.
Obraz przedstawia różnice w jakości grafiki, sam styl graficzny jest dokładnie ten sam.
Fanowskie produkcje jak
mody, remastery, remaki są darmowe.
Jakiekolwiek pobieranie opłat może skończyć się interwencją studia, która ma prawa do gry.
Aczkolwiek w jednym przypadku być może się to zmieni.
Mod Black Mesa z 2012 - remake Half Life na
silniku Half Life 2 był tworzony przez 7 lat przez grupę kilkudziesięciu fanów i dostał zielone światło od Valve.
Mod nie miał jednak końcowych etapów na planecie Xen. Nadal nad nimi pracują. Ponoć po wydaniu ostatecznej wersji Black Mesa - prawdopodobnie w 2018 roku mod ma być płatny, bo tak jest dogadane z Valve.
Ale to jest chyba jedyny przypadek taki i związany z tym,
że grupa była w kontakcie z Valve.
Ewentualnie można podpiąć też do tego opłaconą grupę fanów przez Jowood, którzy tworzyli Community patch do Gothic 3,
który w ostatecznej wersji jest dołączony do wersji pudełkowej,
ale można go pobrać osobno darmowo.