Swat Next Generation (SWATNG) - powstaje taktyczna strzelanka w stylu SWAT 4
Nie wróżę nic dobrego jeśli ta gra miałby wyjść w tym roku! Takie taktyczne gry potrzebują znacznie więcej czasu na dopracowanie niż zwykłe strzelanki.
Nie podoba mi się też oprawa graficzna utrzymana w czarno białych barwach. No i widać że twórcy wzieli ten daremny indie silnik czyli Unity. To już mogli wsiąść ten Unreal Engine 4.
Obecnie jestem na NIE bo widać że szykuje się kolejna nic nie warta indie gra która wygląda tak samo jak tysiące innych gier na UNity.
Niby fajnie, mala kwota. Uzbieraja, pytanie czy sie wywioza ze wszystkiego za te 35k
Preferował bym następcę SWAT4 albo taktyczną grę w stylu pierwszego Rainbow Six.
Fajnie byłoby zagrać w taką grę... ale jak spojrzałem na te animację policjantów z trailera i przypomniało mi sie jak to robi Naudgty Dog czy Rokstar, to mnie trochę zasmuciło. Ja wiem, ze to nie ten budżet i skala gry ale takie sztywne i trochę drewniane animacje mogą psuć obiór gry.
Byleby nie wyszedł z tego kolejny multiplayerowy szajs nastawiony tylko na szybkie rozgrywki.
@hinson, za UE4 przemawiałby fakt, że poprzedni SWAT na Unrealu biegał i było całkiem fajnie :) co do Unity - jeśli uda im się zebrać siano i zrobić rozgłos to unity technologies ich wspomoże, bo sam silnik goły bez pluginów (często customowych i wspieranych przez producenta silnika) jest żenujący na tle konkurencji, a jego jedyna przewaga nad Unrealem to niski próg wejścia. Ale i tak dobrze, że jest bo monopol nigdy nie wychodzi na zdrowie konsumentom :)
Co do gry - po cichu liczę, że ktoś kiedyś zmarnuje paręnaście milionów dolarów i 2-3 lata życia jakiemuś studiu, tylko po to by koncepcję SWAT Urban Justice przywrócić do życia w jej pierwotnej formie :) wiadomo - nie sprzeda się, ale garstka świrów - w tym ja - byłaby wniebowzięta :)