Księga Umarłych – imponujące demo nowej wersji silnika Unity
oczywiście postać bez włosów żeby nie pokazać jaka bieda jest w tej materii w grach poza żracym moc bajerem nvidii
Szkoda że żadna gra tego nie wykorzysta w 100%. 90% gier to będą indie z grafiką 2d oraz te z bajkowym 3D. W Unity zawsze bardzo podobało mi się oświetlenie. Blisko tego jest TheHunter Call of the Wild oraz Hellblade: SS
TheLastJedi
Akurat technologia zielonych jest bardzo kiepska jeśli chodzi o włosy a ładnych włosów w grach nie brakuje np. Japończycy radzą sobie z tym całkiem nieźle, Uncharted 4 czy Quantum Break
Wygląda to piękne, ale nie da się stworzyć gry AAA z 100% realistyczne lasy bez wielkie poświęcenie pracy i olbrzymie koszty. Nie wspominając o drogi i mocny PC. Konsole tego nie udźwigną. Lasy Wiedźmin 3 i Horizon Zero Dawn może są piękne i realistyczne, ale zawsze było widać "kopia", "sztuczność" i "braki".
Ale to tylko gry i nie muszą być 100% realistyczne. Ważne, że będą ciekawe i jest o czym oglądać. XD
Włosy w Wiedźmin 3 od NVIDIA dużo pożerają mocy PC i niewiele się wnoszą do gry na tyle, że bez nich da się zachwycać grafiki W3.
Ktoś z twórcy Get Even już wspominał, że stworzenie 100% realistyczny świat jest dla nich za trudne i nieopłacalne.
Hmm... Elder Scrolls VR przy takiej grafice, dzialajacy 60+
Ciekaw jestem ile czasu bedzie trzeba czekac, by bylo to realne.
Patrzac wstecz 10 lat, 2007 to TES:Oblivion, Bioshock, Crisis, WoW:TBC i Uncharted 1
Albo bardzo dlugo albo nawet nigdy nie nastapi. Przez ostatnie 10 lat az tak wielkiego skoku nie ma, jaki by mozna sobie wyobrazic przez tak dlugi czas. Jesli juz to strzelam minimum 15 lat.
możliwości technologiczne sa, ale ludzie w większości mają tanie laptopy a nie mocne desktopy, a producenci gier chcą robić gry dla jak największej liczby ludzi.
dla większości gier technologiczną granicą będą nowe konsole i nikomu lepszej grafiki nie będzie się chciało robić.
a desktop PC co byśmy nie mówili jest w odwrocie, tak wskazują wyniki sprzedaży od lat
Jak nie ma skoku, teraz przecietny telefon jest mocniejszy niz przecietny komputer 10 lat temu.
To jest za ladne, zle bym sie czul spacerujac z lukiem po lesie piekniejszym niz prawdziwy, zabijajac potwory ladniejsze, niz jestem w stanie sobie wyobrazic.
podejrzewam ze ilosc pamieci potrzebna do uciagniecia tych tekstur skutecznie zapobiegnie powstaniu normalnej gry, bo tak naprawde to demo to tylko ladne tekstury w bardzo wysokiej rozdzielczosci.
Wygląda ładnie, ale co z tego, skoro nic nie wskazuje na to, że to było renderowane w czasie rzeczywistym, a o to przecież w silniku dla gier chodzi.
Poza tym uważam, że próbując symulować wiatr nie powinni się byli wzorować na Wiedźminie 3, bo te latające w tę i nazad badyle wyglądają tylko komicznie, może i lepiej niż w Wiedźminie, ale wciąż komicznie.
To bardziej przypomina cinematic niż demo silnika 3D. Bardzo ładne demo swoją drogą.