Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Reklamacja pada DualShock 3

03.01.2018 14:08
1
zubek29
65
Konsul

Reklamacja pada DualShock 3

Witam. 2 lata, 2 miesiące i 2 dni temu kupiłem w sklepie pada do PS3. Po 6 miesiącach od zakupu, gałki zaczęły wariować więc go odesłałem i przysłano mi chyba nowego (na karcie gwarancyjnej jest napisane pad DS3 o nr seryjnym xxx został wymieniony na pada DS3 o nr seryjnym YYY). Teraz gałki znowu zaczęły wariować i zadzwoniłem do sklepu czy podlega on jeszcze owej 2-letniej gwarancji ale po krótkiej rozmowie, Pan wytłumaczył mi że nie. Chodzi o to że od zakupu pierwszego pada minęło już 2 lata ale od wymiany i otrzymania drugiego pada nie minęło. Czy na ten wymieniony sprzęt też nie powinienem dostać 2 lat gwarancji, tzn. że gwarancja by się niejako odnowiła? Co o tym sądzicie? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

03.01.2018 14:12
kjx
2
odpowiedz
kjx
135
Mighty Pirate

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/gwarancja/

Jeżeli gwarant wymienił wadliwy produkt na nowy lub dokonał istotnych napraw, termin gwarancji biegnie od nowa od momentu dostarczenia klientowi wymienionej lub naprawionej rzeczy.

Dotyczy przedmiotów zakupionych po 25.12.2014.

post wyedytowany przez kjx 2018-01-03 14:19:38
03.01.2018 14:20
3
odpowiedz
zubek29
65
Konsul

Dzięki Brahu, lecę zaraz na pocztę.

Forum: Reklamacja pada DualShock 3