Oto moja lista:
10. Injustice 2
9. Cuphead
8. Nex Machina
7. Resident Evil 7
6. The Evil Within 2
5. Samus Returns
4. Nier Automata
3. Yakuza 0
2. Persona 5
1. Legend of Zelda: Breath of the Wild
To gry które przeszedłem. Nadal muszę zagrać/skończyć Nioh, Horizon, Mario, Divinity i więcej.
A co z wami?
Bądź Razielem 88.
Narzekaj, że nie ma dobrych gier w 2017 roku.
Ograniczaj się do peceta z roku 2007.
Nie ograłem jeszcze wszystkiego, co chciałem ale na pewno Prey i Nioh bedą u mnie wysoko.
10. Wolfenstein II: The New Colossus
9. Cuphead
8. Nioh
7. Assassin's Creed: Origins
6. Horizon: Zero Dawn
5. NieR: Automata
4. Persona 5
3. Yakuza 0
2. Super Mario Odyssey
1. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
1. Persona 5
2. Horizon ZD
3, Yakuza 0
4. Yakuza Kiwami
5. Uncharted LL
6.AC Origins
7. Wolfnestein 2
8. Fifa 18
9. Dirt 4
Tyle tylko ograłem do tej pory.
Wszystkiego do tej pory nie ograłem, czekam na nizsze ceny (kupuje uzywki na ps4), bo kupowanie nowek mija sie jednak z celem
Jak na razie
1. RE7
2. Prey
3. Horizon ZD
4. Hellblade
5. Outlast 2
6. Uncharted Lost Legacy
7. The Evil Within 2
8. Get Even (jedyna słaba gra z tego zestawienia)
Z tego co ograłem:
1. Horizon: Zero Dawn
2. Night in the Woods
3. Wolfenstein: The New Collosus
4. Uncharted Lost Legacy
5. Cuphead
6. Shadow of War
7. Sniper Elite 4
8. Resident Evil 7
9. Hob
10. Hollow Knight
I tak nie ograłem jeszcze całej masy interesujących mnie tytułów jak chociażby Nier, Persona czy ostatni South Park.
Z tegorocznych gier zdecydowanie:
1. Prey.
2. Death of the Outsider.
3. AC: Origins.
1.Star Wars: Battlefront 2 - za świetną historie w singlu, klimat wylewający się z ekranu i multi, które będzie mnie bawić jeszcze dziesiątki godzin.
2.Mass Effect: Andromeda - za kolejną niesamowitą przygodę, sporo przegranych godzin, nowy epicki rozdział w serii.
3.Hellblade: Senua Sacrifice - za ciekawe podejście do tematu, świetnie wykreowany świat mitologii nordyckiej, grafikę i warstwę audio. Minus za lekko nudnawy i męczący gameplay.
4.CoD: WWII - bo nigdy nie pogardzę kolejną opowieścią z drugiej wojny, choć już mocno tracąca padlina pod względem mechaniki rozgrywki.
5.Prey - za pomysł i hego kreację, rozmywający się jednak przez nudnawy i powtarzalny gameplay z wymuszoną walką i mnóstwem backtrackingu (oba te elementy razem w tej grze zadziałały źle) .
Nie pamiętam bym ogrywał więcej tegorocznych tytułów.
Moje tegoroczne TopTeen jest tak naprawdę TopOne, czyli Prey. Genialny tytuł pod każdym względem, świetne połączenie System Shock, Bioshock, a także sporo w tym Half-Life czy Dooma 3 co mi bardzo odpowiada. Do tego należy dodać jeszcze świetną optymalizację tytułu. Jak już gdzie indziej wspominałem, inny tytuł tego kalibru by nawet nie ruszył na moim sprzęcie.
Cholera, jeszcze mam parę gier z tego roku do nadrobienia. Poczekajcie jeszcze z tymi listami ok? :)
W top 3 na pewno będzie Elex, Nier i Berseria, nie wiem jeszcze w jakiej kolejności. Zaraz za nimi The Evil Within 2, Wolf 2 i Danganronpa V3.
Nie mam poki co topa, bo jeszcze musze kilka pozycji ograc. Co najwyzej moge podac rozczarowania, a tych bylo sporo- Yakuza, Nioh, Cod WW2, Wolf 2, Cuphead, BFr2, Shadow of war, RE7, Helblade.
Na plus Hollow knight, Horizon, Prey, nowy Assassin i gry od Nintendo.
Raziel weź już przestać jęczeć jakie to nowe gry są be i do niczego bo zdaje mi się, że przez ostatnie 3-4 lata nie ograłeś żadnego nowego tytułu... albo po prostu zdziadziałeś i narzekasz "bo tak" ;)
Zajebiste tytuły dalej się trafiają i nie wiem jak trzeba być ograniczonym by tego nie zauważyć :P
Wymień 5. Bez indyków na PC.
Dishonored 1 i 2, Bioshock Infinite, Metro Last Light, Metal Gear Solid 5, Rayman Legends, The Walking Dead, Wiedźmin 3, Life is Strange, Batman Arkham Night, Asetto Corsa, Cities Skylines, Tales from Borderlands, Overwatch, Titanfall 2, Child of LightThe Witness, DOOM, Wolfensteiny, Deus Exy, Watch Dogs 2, wszelkie RPG- od Obsidianu, Shadow Tactics i na horyzoncie pecetowe Final Fantasy XV...
Proszę - cała zbieranina gier z ostatnich roczników i z przeróżnych gatunków, które osobiście bym rekomendował, a jak jeszcze by dodać exy konsolowe to już w ogóle :P
"No, ale przecież nie ma w co grać - te nowe gry to w ogóle są do niczego hurrr hurr"
Nie nie są - well... na pewno nie wszystkie ;) Odstaw na chwilę tę magiczną peesdwójeczkę i ograj coś nowszego... tak dla kontrastu.
Choćby wymienione przez -=Esiu=- czy przeze mnie, Wolf 2, Divinity 2, Nier, Torment, REVII czy The Evil Within 2, które są dużymi, klimatycznymi tytułami zbierającymi świetne oceny wśród graczy i krytyków. Nie trzeba ograniczać się do nużących i zlootboxowanych Mordorów, Battlefrontów i innych Paybacków.
Sorry, ale mówienie, że w tym roku nie wyszło nic wartego uwagi nadaje Ci łatkę stetryczałego dziada, który nie spróbuje/nie da szansy, ale jojczy tak, że nie wiem :P Oczywiście bez obrazy ;)
A, że ograniczasz się tylko do PC... to już nie nasza wina :P Na konsolach znajdziesz masę tytułów obok, których nie da się przejść obojętnie (chociażby przytoczone niżej Zelda czy Horizon).
@Wymień 5
Prey, Horizon Zero Dawn, Original Sin 2, Uncharted Lost Legacy, Wolfenstein The New Colossus, Evil Within 2, Zelda, Mario Odyssey, Nioh, Nier, Resident Evil 7, Torment, Persona 5, Styx,2, Rime... to tak z tego co pamiętam, a pominąłem pewnie mnóstwo.
Prey to taki klon BioShocka, który był w swoich czasach przereklamowany. Prawdziwy Prey jest z 2006 roku.
Horizon nie wyszedł na PC. Tak samo jak Uncharted, Zelda, Mario, Persona...
Więc problem tkwi w twoim ograniczaniu się do jednej platformy.
BioShock nawet w 2017 wymiata :)
Prey'owi blizej do SS niż do BioShock'a. Również swietny klimatyczny tytuł
Nikt nic nie pisze o Project Cars 2 oraz Forza Motorsport 7? To najlepsze gry wyścigowe tego roku, w dodatku z piękną grafiką. Na razie grałem tylko w wersje demo tych gier, ale na tyle mi się spodobały, że zamierzam kupić chociaż jedną z nich.
Bądź Razielem 88.
Narzekaj, że nie ma dobrych gier w 2017 roku.
Ograniczaj się do peceta z roku 2007.
Oj tam, czepiasz się. Przynajmniej zakończył karierę pisarsko - redaktorską ;)
A w temacie:
10. Yakuza 0
9. Nier
8. Night in the Woods
7. Battle Brothers
6. Edith Finch
5. Uncharted: Lost Legacy
4. Horizon
3. Divinity: Original Sin 2
2. Total War: Warhammer 2
1. Wolfenstein: New Colossus
3. Torment: Tides of Numenera
2. Pro Evolution Soccer 2018
1. Football Manager 2018
problem w tym, ze w inne gry z tego roku nie gralem, ale w sumie nawet najslabsza na tej liscie to takie 8,5
inna sprawa, ze jak patrze na Wasze listy, to nie wydaje mi sie, zeby cos mnie ominelo...
1. PREY
2. AC Origins
3. Death of the Outsider
4. Wolfenstein II: The New Colossus
5. Hellblade: Senua Sacrifice
6. Resident Evil 7
7. The Evil Within 2
8. Forza Horizon 3
9. Observer
10. Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands
1.The Legend of Zelda Breath of the Wild
2.Super Mario Odyssey
3.Prey
4.Injustice 2
5.Resident Evil VII
6.Cuphead
7.NieR Automata
8.Metroid Samus Returns
9.Sonic Mania
10.Splatoon 2
Wydawalo mi sie ze duzo gralem w tym roku ale to bylo glownie nadrabianie zaleglosci (wszystkie Batmany, Doom, FC4, MGSV i kilka pomniejszych tytulow)
Kupilem chyba tylko 3 gry z 2017:
3. PUBG
2. Numenera
1. Bezapelacyjnie Divinity: Orignal Sin 2 i bede to powtarzal do znudzenia. Zadna gra mnie tak nie wciagnela od wieeelu lat