Mało oglądam, ale:
1. Interstellar
2. Taken
3. 7 minut po północy
7 minut po północy
RIPD oddział z zaświatów
Iluzjoniści
Co ciekawe RIPD trafiłam wczoraj całkiem przez przypadek na [link] i film mi tak przypadł do gustu, że pewnie oglądnę go w najbliższym czasie jeszcze z dwa razy. Świetna komedia! I strona też dobra do oglądania, bo baza duża i nie ma limitów.
Zagranica:
Człowiek z blizną
Szeregowiec Ryan
Idź i patrz
Polskie:
Pod mocnym aniołem
Chłopaki nie płaczą
Wołyń
Fight Club - zawsze mój numer 1
1. Człowiek z Blizną
2. Spirited Away: W Krainie Bogów
3. za dużo pozycji, z których mógłbym wybierać
1.Ojciec Chrzestny
2.Forrest Gump
3.Skazani na Shawshank
Krwawy sport
Jeniec: Tak daleko jak nogi poniosą
Gdzie jest Fred?
Jeżeli mam się ograniczyć tylko do trzech to:
1. Ojciec Chrzestny
2. Ojciec Chrzestny II
3. Ojciec Chrzestny III
O, jednak istnieje na świecie osoba, której podobała się 3 część trylogii.
Pewnie mnie większość krytyków by zjadła, ale uważam ją za tak samo dobrą jak pierwszą i drugą część.
Czasem jak czytam opinie o niej, to odnoszę wrażenie że ludziom się wydaje, że Michael Corleone nadal ma dwadzieścia parę lat i idzie do knajpy odstrzelić ważnego jegomościa.
UWAGA PONIŻEJ ZDRADZAM SZCZEGÓŁY dla tych co nie oglądali!
spoiler start
Trójka to takie świetne podsumowanie sagi, starzejący się Corleone przeżywający z jednej strony, że jego era dobiega końca. Natomiast z drugiej próbujący wyrwać się z sideł innych rodzin by zacząć działać całkowicie legalnie. Potem powielając swojego ojca, by jego syn został prawnikiem zamiast robić to co kocha. Powtórka z jego młodości. No i najważniejsze demony przeszłości przez które nie zaznał nigdy spokoju. Wydanie wyroku na własnego brata i problemy psychiczne. Świetny pokaz tego, że nie wiadomo jak wielkie pieniądze i władza nie dadzą zdrowia, wolności, szczęścia w miłości czy spokojnego sumienia.
spoiler stop
Bardzo dobre podsumowanie. Myślę, że kiedyś ta część zostanie doceniona, a jak nie to nie ;)
Finding Nemo.
W tym filmie jest wszystko.
Shrek
1.Rambo quadrilogy
2.Scarface
3.Ojciec Chrzestny trylogia
1. Pacific Rim
2. Strażnicy Galaktyki
3. Marsjanin
Nie są to arcydzieła w historii kina, ale każdy z tych filmów mogę oglądać dowolną ilość razy bawiąc się przy tym świetnie.
Yyyy Pacific Rim na pierwszym miejscu... powiedz, że to był troll. Przecież to nijaki średniak do jednorazowego obejrzenia. Chyba, że mało filmów widziałeś.
1. Blade Runner (1982)
2. Oldboy (2003)
3. Drive (2011)
Z miejscem pierwszym nie mam problemu, dwa kolejne właściwie mogłyby być w dowolnej kolejności, tak samo pewnie by było, jakbym miał dodać jeszcze kilka kolejnych pozycji.
Na tej liście w tym wątku widać popularność człowieka z bielizną.
Film legenda
1. Blade Runner
2. Mad Max 2
3. Leon Zawodowiec
1) Blade Runner (1982)
2) Czas Apokalipsy Powrót (2001)
3) Taksówkarz (1976)
4) Pojedynek (1977)
5) Chinatown (1974)
Oba darzę wielkim sentymentem :
7. Wspaniałych /1960 rok/ i Rio Bravo
Poza tymi to wszechstronnie :
Głębia
Kontakt
Obcy 1 i 2
Predator 1 i 2
6. zmysł
Kod Merkury
Gladiator
Królestwo
Królestwo Niebieskie
Trylogia Bourne'a
Allo ' Allo - serial :)
Co ludzie powiedzą ? - serial :)
Ja Klaudiusz - serial
Kariera N. Dyzmy - serial
Zaklęte Rewiry
Va Bank 1 i 2
itd. itp.
1.Mama w reż. Xaviera Dolana 2014
2. Dobry, zły i brzydki
3. Władca pierścieni Powrót Króla
i jeszcze tuż za podium Barry Lyndon i wiele wiele innych :)
1. Rocco invades Poland
2. Houston 620
3. Lesbian pool party orgy
1. Władca Pierścieni
2. Zabójcza broń
3. Bękarty wojny