Demo fanowskiego remaku Tomb Raider II dostępne w sieci
Świetnie to wygląda , wróciły wspomnienia , oby twórca kontynuował prace nad tym projektem
Najlepsza jest oryginalna 1 i 2.
Z tym, że to 1 była przełomem w grach i inne studia kopiowały jej styl. To 1 otrzymała tytuł gry roku.
A 2 kontynuowała to co było w 1 części.
Z perspektywy czasu najlepsze są 1,2 i remake 1.
Ale też udane są 3,4 oraz prequele z 2013 i 2016.
Dalej ustawiłbym Legend i Underworld.
A na samym końcu kiepskie 5 i 6.
Świetnie to wygląda , wróciły wspomnienia , oby twórca kontynuował prace nad tym projektem
Odgrzany kotlet o nieeee! lepie zrobić kolejnego Raidera niż odgrzewać starego kotleta :(
Idź sobie płakać gdzieś indziej. Są ludzie, co lubią wracać do starych gier po tylu latach i czekają na remake. Grafiki Tomb Raider 1-5 już się zestarzeli i to mocno.
To jest to :)
nowe tomb raidery podobają mi się bardzo jednak ten fanowski remake przypomniał mi jak bardzo lubiłem klasyczne odsłony ;D
Przecież w ten fanowski remake gra się identycznie jak w
TR-Legend 2006, TR-Anniversary 2007 (remake 1) oraz
TR-Underworld 2008, a nie jak w klasyczne części 1-4.
Ten poziom i ta grafika... Jestem pod wrażeniem! To jest porządny remake!
Życzę ekipa powodzenia!
Zawsze mnie śmieszą tacy goście jak Ty. - "Najlepsza 1 i 2".
Miałeś inne podejście do pierwszych gier - nowość, a nie to że były one najlepsze. Przestańcie w końcu pisać bez sensu.
TR z 2013 i 2016 podobają się mi,
ale nie są tak dobre jak 1 i 2.
sirDexter, większość ludzi twierdzi nie bez powodu, że nowe gry z lat 2005-2017 są gorsze od tych starszych, bo nie są tak klimatyczne, miodne i oryginalne tylko robione pod jedno kopyto bez pasji. Upraszczane i łatwe bez myślenia, by mogli je przejść niedzielni gracze.
Fakty są takie, że żadna część w czasach, gdy wyszła nie robiła takiego wrażenie jak 1 i 2.
Zresztą, gdy wyszedł remake 1 w 2007 to mimo, że gorsza od oryginalnej, bo sporo prostsza to wyraźnie lepsza od
Legend i Underworld na tym samym silniku.
Fanowski Remake 2 wyraźnie bardziej bazuje na starych rozwiązaniach niż tych z prequeli z 2013 i 2016.
Podoba się mi, że wprowadza inne rozwiązania i zagadki niż w oryginalnym TR 2, bo będzie przez to jakby nową grą.
Kolega dobrze prawi.
Albo wychodzą teraz pseudo 8-bitowe gry z grafiką z dupy w XXIw.
W takie gówno to grałem na ZX Zpectrum, bo lepiej się nie dało.
Łatwiej jest zrobić pikselozę, bo to jest teraz modne, a że i tak nikt w to nie będzie grać dłużej niż kilka godzin... Kasa się zgadza.
W nowe gry nie da się grać, bo są nudne.
Ładna grafika, a puste wydmuszki.
Uproszczone do granic możliwości. I większość, bo paru godzinach je odinstaluje. Starsze gry działały na wyobraźnię.
Miały to coś. Gdy wciągnęły to już gracz przepadał na tydzień. I miały coś co sprawiało, że wiele razy się je chciało przechodzić.
Temat założyłem kilka miesięcy temu. Zamiast pisać o tym wiadomość moglibyście podpiąć posty z mojego :>
A co do gry - tak jak mówiłem - lepszy niż wszystkie nowości od czasów Crysisa 1, wliczając w to wszystkie Tomb Raidery od Legendy po Rise'a, Unchartedy, Wieśka 3 i GTA 5 razem wzięte. Piszę tak zapewne, gdyż jestem fanbojem TR 2, ale cóż :P
Co ciekawe, żeby przejść poziom, nie trzeba zastrzelić kilkudziesięciu najemników o ilorazie inteligencji dziecka. Nie ma nawet pożerania jelonka :)
Wygląda bardzo ładnie :)
Właśnie sobie ogrywam jedyneczkę po raz pierwszy w życiu. Miejscami jest ciężko, zwłaszcza jeśli chodzi o sterowanie Larą, która rusza się jak parowóz. Ale mimo to gra wciąga. Kolejne części też sobie ogram. Fajnie, że powstaje remake, oby tylko nikt nie przeszkodził projektowi, bo prezentuje się świetnie. W sumie to remake "jedynki" też mogliby zrobić, bo Anniversary nie przenosiło tak wiernie wszystkich poziomów, jak ten fanowski remake TR2.
Najtrudniejsze są klasyczne TR 1,2,3,4.
Z tym, że 4 jest z nich najtrudniejsza.
Oficjalny remake TR 1 (Anniversary z 2007) było dosyć wierne oryginalnemu TR 1. Miało uproszczenia i przechodziło się grę znacznie prościej niż TR1, ale mimo wszystko dużo się nie różniło. Demo fanowskiego remaku TR 2 już pokazuje, że w tym projekcie będą większe zmiany względem TR 2.
Twórca to potwierdził, że wiele lokacji nie będzie przeniesione
1 do 1 z oryginalnego TR2 tylko robione od podstaw. Łącznie ze zmianami w zagadkach.
Choć nowe Tomb Raidery mi się podobały, to jednak to jest prawdziwa Lara, nie to co obecnie. Dużo skakania, zagadek środowiskowych, o wiele mniej walki.
Masz 6 linków, polecam ten z mega.nz, przesyłanie takich plików na serwery google to czysta głupota, google, podobnie jak np. Dropbox, ogranicza dostęp do pliku gdy w tym samym momencie / okresie czasu zbyt wiele osób próbuje go pobrać.
Pisałem instrukcje, co zrobić w takiej chwili. Tak to jest jak powstaje nowy temat ;)
Szkoda tylko, że
1) nie raczyleś nawet wejść w temat celem sprawdzenia ilości postów.
2) mówi to osoba, o której można powiedzieć to samo, tyle, że z nawiązką, więc hipokryzja do kwadratu ;)
Nigdy nie grałem w te stare tomb raidery, warto ograć ten remake? Jest w tej grze coś ponadczasowego, czy będę nią znudzony przez brak nostalgii?
Sczerze mówiąc nigdy za bardzo za starymi TR nie przepadałem, choć wiem, że na pewno coś w sobie mają. Ale ja nie szukami widocznie tego konkretnego czegoś. Gry nie spodobały mi się przez główną bohaterkę (chyba tylko ja jej nie lubię xd). Moim zdaniem jest sztuczna i pretensjonalna. Być może dlatego do gustu przypadły mi tylko dwie najnowsze odsłony z Larą, która mnie nie irytuje. Nie irytuje a wręcz szybko ją polubiłem.
Nie ma to jak argument: nie lubię tej gry, bo bohaterka ma charakter inny od wymarzonego. Ehh
I TO JEST TR! A nie te pseudo Rambo, ktore sie nam serwuje przez ostatnie lata.
Coś oryginalnego! Ale ja z takim pytankiem do fanów serii. Obejrzałem tego gameplaya i tak się zastanawiam bo szczerze mówiąc kojarzę tylko niektóre z tych lokacji w the great wall. Czy ten remake to odwzorowanie pierwowzoru czy twórcy tej nowości dorzucili też jakieś lokacje od siebie?
Ulepszali lub zmienili niektóre lokacji, a również dorzucili nowe lokacje od siebie.
Zdecydowanie polecam to ściągnąć i grać, a sam się przekonasz. :)
Dodatkowo gra wspiera VR bo to UE4 :>
https://www.reddit.com/r/Vive/comments/6xgfrm/tomb_raider_2_unreal_engine_4_remake_playable_in/
Lepsze od Tomb Raidera 4? Herezja.
TR2 był męczący momentami a nadmiar walk z ludzkimi przeciwnikami tylko bardziej dokuczał.
TR2 przeszedłem po wielu latach od czasu gdy próbowałem dema na pierwszym kompie dlatego nie mogę się doczekać gdy pojawi się etap drugi w Wenecji...
TR 1 i TR 2 to dwie zdecydowanie najlepsze odsłony. Przechodziło się z wypiekami na twarzy.
TR 3 i TR 4 też są udane, ale jednak wady miały.
Tomb raider 1 z 1996:
Ad 1 Rewolucja, która mocno wpłynęła na całą branżę gier.
Poziom graficzny TR 1 wcisnął konkurencję w ziemię.
Późneij już tylko Unreal 1998 i Crysis 2007 powtórzyły taki wyczyn.
Ad 2 Gra zręcznościowa-przygodowa w pełnym 3d robiła kolosalne wrażenie.
Ad 3 Poziom trudności dający satysfakcję, bo zmuszający to myślenia. Dużo ciekawych zagadek.
Ad 4 Świetnie wykreowana postać.
Ad 5 Dość ciekawa fabuła
Ad 6 Ciekawie zaprojektowane lokacje. Co rzadko się zdarza wszystkie lokacje były świetne w Peru, Grecji, Egipcie i Atlantydzie.
Ad 7 Tytuł gry roku 1996 :)
Ad 8 Pierwsze gra pod Direct to Tomb raider 1. Warunek Voodoo + dograny plik.
Ad 9 Grę przeszłam kilkanaście razy przez ostatnie 20 lat.
Pierwszy raz na początku 1997 roku.
Tomb Raider 2 -Genialny sequel. Jeden z najlepszych sequeli w całej branży gier obok
Gothic II, Resident evil 2, Half Life 2.
Ad 1 Doszlifowany engine i wsparcie dla Direct.
Ad 3 Świetne lokacje. Mur Chiński, Wenecja, Głębiny z wrakiem Maria Doria, tybetańskie klasztory.
Ad 3 Dłuższa i bardziej wymagająca od TR 1. Zarówno pod względem zagadek i elementów zręcznościowych.
Ad 4 Wprowadzenie do gier pojazdów i charakterystycznego dla serii zjazdu na lince.
Ad 5 Podobnie jak TR 1 przeszłam kilkanaście razy
W remaku TR 2 czekam, by zobaczyć jak będą wyglądały etapy w Wenecji (zwłaszcza Teatr), podwodne głębiny z wrakiem Maria Doria i Tybet w górach, katakumbach i świątyniach. Czy się doczekam kiedyś. Czas pokaże.
Tomb Raider 3. Udany sequel, ale już z wadami.
Tą część przeszłam już tylko kilka razy.
Bardzo podobały się mi etapy w Indiach, na Pacyfiku i na Antarktydzie. Mniej w Anglii i Usa.
Zawsze wyobrażałam sobie jak wyglądałyby etapy w Indiach i Pacyfiku w nowej oprawie graficznej. Namiastkę tego otrzymaliśmy w TR Legend - Ghana i TR Underworld - Tajlandia. W TR 2013 słabo wykorzystali możliwości na ukazanie wyspy z bujną roślinnością. A w Rise of Tomb raider niby grafika była kapitalna, ale nie było etapów egzotycznych.
Cóż może doczekam się w kolejnym prequelu to na co czekam. A jak nie to powstaje fanowski remake TR 3.
Twórca remaku stworzyć chce wszystkie 19 poziomów z TR 3 + 5 z dodatku The Lost Artifact. Demo 14 lutego.
TR 4 - Zrobienie całej gry w Egipcie było dobrym pomysłem. Rozbudowanie ciekawego Egiptu z TR 1.
Ta część najbardziej mnie wymęczyła z lataniem kilkukrotnym po tych samych poziomach. gdyby nie ten fakt to pewnie bym oceniała tą część wyżej niż TR 3. Tą grę przeszłam tylko raz.
Tomb Raider 1 1996 - 10 Największy przełom w grach.
Tomb Raider 2 1997 - 9,5 Najlepszy sequel.
Tomb Raider 3 1998 - 8,5
Tomb Raider 4 1999 - 8,5
Tomb Raider 5 2000 - 7 Nie przypadła mi do gustu formuła 4 różnych, krótszych historii zamiast jednej.
Tomb Raider 6 2002 - 6 Zmarnowany potencjał. Gra ma bardzo nierówny poziom i zupełnie różni się od tego co było w
pierwszych pięciu odsłonach.
Tomb Raider Legend 2006 - 8 Za łatwa i za krótka.
Tomb Raider Annivesary 2007 - 8,5 Dość dobry remake TR 1. Niby dłuższa i bardziej wymagająca od Legend i Underworld, ale bardzo uproszczona na tle oryginalnego TR 1.
Tomb Raider Underworld 2008 - 8 Te same wady co Legend.
Tomb Raider 2013 - 9 - (prequel). Dobra gra akcji, ale nie przypomina Tomb raiderów w ogóle..
Rise of Tomb Raider 2016 - 8 Nie tego oczekiwałam po Tomb raider.
Nie podoba się mi w nowszych Tomb raiderach Legend, Underworld, prequelach z 2013 z i 2015, że jest za dużo strzelania, a bardzo malutko zagadek i do tego tak proste.
Zero trudności przy przechodzeniu, gdzie TR 1-4 wymagały od gracza używania szarych komórek i manualnych zdolności, bo było wiele trudniejszych sekwencji zręcznościowych.
To jest pierwszy remake, który zrobił na mnie największe wrażenie, no może jeszcze Oddworld: Abe's..
Najlepszym remakiem moim zdaniem jest
Resident evil 1 remake 2002. Wydany na Pc w 2015 W HD.
Niezły też był remake Tomb raider 1 Anniversary,
ale było po tej grze widać, że stare tomb raidery są lepiej zrobione, ciekawsze i trudniejsze, bo remake 1 już jest wyraźnie łatwiejszy od oryginalnej 1, a i tak bardziej wymagający od Legend czy Underworld, które były typowo dla niedzielnych Januszy.
Dowalili trzeba przyznać,jednak jeśli uda im się ukończyć całą grę sporo czasu jeszcze upłynie
Racja. TR 2 miał 17 poziomów, a nie wiadomo ile twórca ma na obecną chwilę gotowych lokacji. Demo zawierało niecały 1 poziom, bo sądzę, że też w remaku spotkamy T-Rexa.
Lubię bardzo wierne remaki, nie różniące się mocno od oryginału w stylu Resident evil 1 remake 2002 i
Tomb raider 1 Anniversary 2007,
ale ten fanowski remake TR 2 stawiający na większe zmiany też kupuje mnie, bo jest ciekawie zrobiony w starym stylu nastawiony na zagadki.
Demo przeszedłem w 23 minuty, a to był niecały etap.
W oryginale TR 2 cały pierwszy etap trwa trochę krócej z 15-17 min. Wiem, bo znam na pamięć TR 1, TR 2, TR 3,
bo przechodziłem je po 4 razy.
Pierwsze co się ciśnie na usta po odpaleniu >>> https://www.youtube.com/watch?v=9pGsorXglJo
Wygląda jak podpicowane anniversary, i o ile w ciemnych miejscach wygląda obłędnie to już na słońcu, jest tak... średnio
Odpicowane Annivesary ?
Przecież Underoworld wyglądał lepiej niż Anniversary i Legend,
a ten fanowski remake TR 2 wygląda znacznie lepiej niż Underworld dzięki efektom dx11 (woda , cienie, oświetlenie).
Zwłaszcza to się rzuca w oczy z lokacją ze stawem w słońcu,
ale także w jaskiniach, gdzie są mokre skały i świetnie prezentują się cienie.
Na to czekałem całe życie. Tomb Raider 2 był moją pierwszą grą na PC i mam do tej gry ogromny sentyment. Znam na pamięć każdy dialog, lokację, nawet rozstawienie statuetek do zbierania. Nie mogę się doczekać zobaczyć odświeżonych Wenecji, Wraku Maria Dorii, Tybetu, klasztoru Barkhang czy wnętrza Świątyni Xian :) Oby to się udało. MUSI się udać! A twórcom za tak genialną rzecz dochody z remaku się po prostu należą! Już naprawdę te cholerne komerchy by sobie darowały te warunki o nie zarabianiu. Oni sami od jednego remaku nie zbiednieją, a sami już się nażarli z koryta. Fani robią remake z sercem, a oni tylko dla kasy, taka różnica.
Zdecydowanie dwie najlepsze części serii to
klasyczna 1 i 2.
Jedynka była przełomem i wpłynęła na całą branżę gier.
Pierwsza gra pod Direct razem z Quake 1.
Ale było trzeba dograć plik, by z tego korzystać i mieć kartę Riva TNT 1/2 lub Voodoo 1/2.
Dopiero Tomb raider 2 miał od razu w ustawieniach wybór gry od razu w direct lub bez.
Demo fanowskiego remaku zawiera niecałą 1 lokację.
A TR 2 jak wiemy zawierał 17 lokacji bez dodatku.
Stworzenie całości może zając im jeszcze z 5 lat.
Oby prace postępowały szybciej i były nowe wieści.
Ewunia, pamiętaj, że remake TR3 za pasem ;)
Ciekawe kiedy to wyjdzie