Studio Obsidian odrzuciło ofertę opracowania adaptacji Gry o tron
Prawie idealnie sprawdziłaby się koncepcja z Wiedźmina 3. ARPG z mocną linią fabularną.
Mi bardziej się GoT od Cyanide podobał niż od Telltale.
Również tak uważam, wiesiek to chyba jedyna gra, która łączy dobrą fabułę z otwartym światem prezentującym również wysoki poziom, no i oczywiście mają doświadczenie w przenoszeniu książkowego uniwersum do gry.
Problemem jest to, że w porównaniu do Wiedźmina czy Skyrima saga PLiO wydaję się być low fantasy (nie wiem jak to ostatecznie zdefiniować, czy to LOW czy HIGH) i tu byłoby ciężej urozmaicić rozgrywkę, choć sam nie miałbym nic przeciwko aby szlachtować w większości przypadków tylko ludzi.
No właśnie formuła z Wiedźmina by się nie sprawdziła bo tam mieliśmy kontynuację wydarzeń z książki a tutaj nawet nie wiadomo jak historia ma się zakończyć bo Martinowi nie śpieszy się z pisaniem.
Pozatym gracze w RPG oczekują swobody która dobrze pasuje do wędrownego stylu życia wiedźmina ale nie do jakiegoś lorda knujacego intrygi w swoim zamku.
Gra o Tron też nie ma jednego głównego bohatera którego można by wybrać jako protagonistę w którego miałby wcielić się gracz (z każdego wyboru cześć fanów byłaby niezadowolona).
Ja uważam że gra o tron to dobry materiał ale na strategię.
Jeśli miejsce akcji tej produkcji miałby mieć miejsce w czasie wydarzeń z PLiO to pełna zgoda, ale osobiście uważam za bezsensowne tworzenie gry w tych czasach i nie dziwię się, że nikt nie chce się tego podjąć, bo gdzie tu miejsce na jakąś kreatywność?
Aby odnieść sukces trzeba skoczyć daleko w przyszłość bądź przeszłość i tu przykładem niech będzie KOTOR z uniwersum GW.
Może to tak będzie najlepiej dla wszystkich? Jeśli nie czują się na siłach i nie mają dobrych pomysłów, to lepiej nie robią adaptacji Gry o tron NA SIŁĘ.
Jak dla nich rpg, to danie do wyboru gry magiem/elfem/krasnoludem/złodziejem to nic dziwnego, że nie dadzą sobie rady.
Na dodatek qusty na poziomie, przynieś dance drewna, bo jej zimno raczej nie odniosłyby sukcesu.
Do tej gry trzeba podejścia z Wiedźmina, główny nacisk położony na fabułę.
Nie wiem co się tak uczepiliście Wiedźmina. Widocznie nie czytaliście książek. Te dwa uniwersa zupełnie się różnią i ta sama formuła tutaj by nie zadziałała. PLiO jest dużo bardziej nastawione na politykę i zawiera mniej przygód jednej konkretnej postaci. Siłą tej serii było pokazanie świata z wielu perspektyw. Wiedźmin co prawa zawierał pewne wątki polityczne, bywały też rozdziały Ciri i może innych postaci, ale dużo rzadziej. Głównie był skupiony na Geralcie.
Wiedźmin to Action RPG z dobrym balansem fabuły i akcji. To nie prawda, że nacisk jest postawiony na samą fabułę, bo jest masa akcji. W świecie PLiO zrobienie czegoś podobnego w dobry sposób jest po prostu niemożliwe i wyglądałoby niedorzecznie.
Najlepsze rozwiązanie to by było połączenie ck2 z m&b