Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl Czy Metro zyska na sandboksowych etapach? Od 2033 do Exodusu

16.06.2017 18:18
1
ogrodov
30
Chorąży

Również miałem wrażenie że 'gameplay' exodus był renderingiem. Jednak Jon Bloch executive producer potwierdził w wywiadzie dla IGN że prezentowany gameplay był fragmentem levelu, dostępnym w późniejszym etapie gry. Co prawda rzecz była odpalona na devkicie XoneX (który jest mocniejszy od konsoli masowej produkcji), jednak można mieć duże nadzieje że gra rzeczywiście będzie prezentować podobny poziom.

16.06.2017 19:48
2
odpowiedz
ajax34
45
Porucznik

Dokładnie. To tylko gry, a ci się pindrzą i srają jakby to byl szczyt G7.

16.06.2017 20:23
3
odpowiedz
puci3104
117
Generał

Po tym jak zobaczyłem trailer tak się zajarałem, że wziąłem się po raz kolejny za książki. Mam nadzieję, że gra będzie polegała na przemierzaniu nie tylko powierzchni, ale też metra w otwartym trybie. Co do jakości gry jestem spokojny, bo poprzednie części mnie w nawet najmniejszym stopniu nie zawiodły.

16.06.2017 20:48
4
1
odpowiedz
Persecuted
79
Senator
16.06.2017 21:04
5
2
odpowiedz
Bukary
162
Legend

I kolejna uwaga do narratora/autora filmiku:

nie mówimy "every day man", tylko "everyman".

https://pl.wikipedia.org/wiki/Everyman

17.06.2017 17:08
6
1
odpowiedz
Wielki Gracz od 2000 roku
113
El Kwako

Ten materiał jakiś taki... nijaki. Bez muzyki, dziwnie wypowiedziany, trochę o niczym. Zrobiony jakby na siłę, byle coś dodać.

17.06.2017 18:40
7
1
odpowiedz
AIDIDPl
110
PC-towiec

Gameplay z E3 był na silniku gry, tylko cała rozgrywka wyglądała na przerywnik, których jest pełno w poprzednich Metro. Jeśli chodzi o grafikę to prezentuje się niewiele lepiej jak Redux, mapy są bardziej otwarte i rozbudowane.

Ale nie widać tutaj jakiegoś sandboxa jak w STALKER. Jeśli chodzi o metro to chcę żeby misje i mapy były dłuższe i większe, a ekranów ładowania jak najmniej. Niech pod żadnym pozorem nie rezygnują z korytarzowych i ciasnych miejsc, niech ich będzie dużo a do celu misji niech prowadzi kilka takich przejść.

post wyedytowany przez AIDIDPl 2017-06-17 18:54:26
17.06.2017 19:18
👍
8
odpowiedz
piotrxn
75
Konsul
9.0

Świetny materiał

18.06.2017 11:04
9
odpowiedz
Mastyl
161
Za godzinę pod Jubilatem

Właśnie chciałem zauważyć, że chyba Arashowi chodziło o everymana a nie everyday mana :) ale mnie uprzedzili.

18.06.2017 18:14
10
odpowiedz
1 odpowiedź
komenty
64
Senator

Ty w to po angielsku grałeś? Dziwne. Najlepszy klimat jest jak się gra w języku pierwotnym dla danej gry, ewentualnie z napisami.

18.06.2017 21:30
10.1
AIDIDPl
110
PC-towiec

Ja gram tylko w rosyjskie głosy i pl napisy. Wg mnie dużo lepszy i bardziej wiarygodny klimat.

18.06.2017 21:24
11
odpowiedz
1 odpowiedź
kaszanka9
94
Bulbulator

Ha, a skąd to twórca wziął pomysł na fabułę? Bo jakoś nie widzę związku z tym, że jeździł metro, bo metro to nie jest w żadnym wypadku meritum fabuły tych gier, mięsko jest zupełnie inne.

20.06.2017 13:30
11.1
piotrxn
75
Konsul

I tu niestety się mylisz "Głuchowski zaczął pisać powieść jako nastolatek. Pomysł na książkę zrodził się, gdy jeszcze jako uczeń dojeżdżał do szkoły metrem z jednego jego krańca na drugi (godzina drogi w jedną stronę). Bohater książki pokonuje tę samą trasę, co autor w dzieciństwie, od stacji metra WOGN do stacji Arbacka (jedna ze stacji tworzących tzw. Polis)."

post wyedytowany przez piotrxn 2017-06-20 13:32:39
tvgry.pl Czy Metro zyska na sandboksowych etapach? Od 2033 do Exodusu