Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Playerunknown's Battlegrounds przebija kolejne pułapy – sprzedano ponad 3 mln kopii

08.06.2017 08:55
1
alchemiakr
34
Konsul

Kompletnie nie rozumiem, jaraniem się gier tego typu Dayz czy też to co w tym newsie, to mniej więcej taki minecraft.

To już chyba The Sims jest lepsze.

post wyedytowany przez alchemiakr 2017-06-08 08:55:55
08.06.2017 09:14
2
1
odpowiedz
tybet2
147
Generał

Można o tej grze różne rzeczy pisać, ale ma 1 konkretną zaletę - unikalne uczucie (zarówno mentalne jak i fizyczne), gdy wygrywasz rundę. Kilka lat temu nie było czegoś takiego :)

Trzeba przyznać, że jest niedorobiona strasznie, zwłaszcza kod sieciowy.

post wyedytowany przez tybet2 2017-06-08 09:15:17
08.06.2017 10:34
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany760743
21
Pretorianin

Rozumiem fenomen tych gier, Hunger Games są wciągające. To co jednak jest nadzwyczaj rozczarowujące w ich przypadku to wszystkie z nich to cholerne alpha, beta albo niedorobione, upośledzone gnioty, które na samej idei, jak już wspomniałem dobrej, zyskują mnóstwo kasy. I nawet zanim wyjdą ze wczesnego dostępu, to prędzej się znudzą albo bardziej prawdopodobnie spieprzą. Samemu tych gier nie tykam i nie tknę. Nie rozumiem dlaczego nikt za taką tematykę nie weźmie się poważnie. Pewnie się nie opłaca. To smutne, jak branża gier wokół PC jest zepsuta na punkcie takich tworów, ale to też wina całego PCMR, gdzie nieskończona lista exclusive to właśnie takie minus chromosomy. Remember. No preorders. I żadnych samców alfa.

post wyedytowany przez zanonimizowany760743 2017-06-08 10:36:12
08.06.2017 15:12
domino310
😁
3.1
domino310
116
Bastard Rycerski

Nie grałeś to się nie wypowiadaj.

09.06.2017 10:21
3.2
zanonimizowany768165
119
Legend

Taki biznes.
Wielcy wydawcy to nie robią inaczej? Ciskając nierealnymi terminami wydania wypuszczają buble które często są na granicy grywalności?

08.06.2017 10:51
Jozef.kali
4
odpowiedz
Jozef.kali
53
Konsul

Kolejny mod army podbija early acces.
Tylko czy tu ofebsywa utknie na "wiecznej becie"?

08.06.2017 13:24
aope
😊
5
odpowiedz
3 odpowiedzi
aope
191
Corporate Occult

Na pecetach lepiej jak widać wypuszczać niekompletne, niedokończone gry w early access, później rozwój porzucić, "wymagający gracze" kupią, później najwyżej ponarzekają i polecą kupić kolejne ea :]

post wyedytowany przez aope 2017-06-08 13:24:25
08.06.2017 15:43
domino310
5.1
domino310
116
Bastard Rycerski

Dzięki takiej polityce możesz sobie obecnie grać w Path of Exile, twórcy tej gry też sporo zarobili na mikrotransakcjach zanim PoE wyszło do pełnej wersji. Jak widać nieraz się opłaca.

09.06.2017 09:50
aope
😃
5.2
aope
191
Corporate Occult

Za PoE nie trzeba płacić aby grać, ludzie chcą płacić bo doceniają to co robią twórcy. Tutaj rekordy popularności bije kolejna gra z ea, o której nawet nie wiadomo czy zostanie ukończona. Taka subtelna różnica.

09.06.2017 10:20
5.3
zanonimizowany768165
119
Legend

Różnica jest taka że PoE była w planach do ukończenia, czego nie można powiedzieć o DayZ i tym Playerunknown, które nigdy z EA nie wyjdą.
Także nie wyszło komuś z argumentami...

08.06.2017 15:30
dj_sasek
6
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

To są tego typu gry w których najlepiej grać się ze znajomymi. Do takich gier trzeba mieć dobrą i zgraną ekipę i można w niej przegrać setki godzin i nie mieć dość, tak jak to było kiedyś w modzie DayZ do Army 2.

08.06.2017 16:09
kaszanka9
7
2
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

Co jest naprawdę duży sukces w czasach gdzie znane gry AAA za 60 eur nie mogą dobić do 4 mln, a tutaj gra co prawda za połowę tej ceny, ale już teraz ma solidną sprzedaż.

Dla gry tego typu i kalibru, dla twórców nie będących wydawcą gier AAA to już teraz jest świetna pozycja wyjściowa, nie będąc wydawcą AAA już lepiej zarobić nie można.

Wiadomość Playerunknown's Battlegrounds przebija kolejne pułapy – sprzedano ponad 3 mln kopii