Kiedy każdy detal jest historią (nawet kubek)
no wszytko fajnie ale watpie ze ktokolwiek to zuawazy wiekszosc idzie na pale i leje mimiki
Po tylu przepychankach z developingiem wyszedł im mniej klimatyczny i mniej straszny Alien Isolation. Produkt solidnie wykonany, ale fabularnie nie porywa. Dodatkowo główni antagoniści to jakaś graficzna porażka, nie wiem jak te postacie można brać na serio, gdy wyglądają jak klony grubego z Team Fortress.
Na bezrybiu i rak ryba, ale IMO lepiej raz jeszcze ograć Aliena.
Świetny materiał Kacper, jak zwykle z resztą. Niestety gorzka prawda jest taka, że to nad czym się tak zachwycasz (logika lokacji i spójność świata przedstawionego) powinna być na porządku dziennym w grach, a nie tylko atutem nielicznych, bardziej ambitnych tytułów. "B" powinno być logicznym następstwem "A", tym czasem w większości gier jawi nam się obraz alfabetu najpierw przez twórców pożartego a potem przez grę zwróconego - w postaci randomowej i niekompletnej... bo tak jest łatwiej, taniej, szybciej.
Najpierw narzekanie "Bo tak jest szybciej, taniej" A potem płacz "Ile te gry kosztują!" ; "Na premierę trzeba było czekać 10 lat!"
Taa, szkoda, że to nie ma żadnego znaczenia dla i tak marnej fabuły gry.
Prey - ciekawa fabułą i postacie, niestety trochę spartolony system walki i chowania się, oraz nie najlepszy poziom trudności. Na początku jest średnio, później łatwo, pod koniec biegasz i unikasz wrogów bo jest ich więcej niż trzeba (powinno być mniej, ale groźniejszych).
Cieszy mnie, że ani razu w materiale nie wspomniano o Dark Souls ...natomiast brak Half-Life już nie.
BTW Czekałem na kadr z zaczerwienionym okiem autora...nie doczekałem się.
;)
Tu znajdował się omyłkowo usunięty przez moderatora post użytkownika: kotonikk o treści:
"Bo chłopaki z GOLa to nie niedorozwinięci jotuberzy, którzy muszą wstawiać swoje gimbusiarskie ryje w każdą grafikę lub w motyw jakiejś gry."
Za pomyłkę przepraszamy.