Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Mount & Blade II Bannerlord na kolejnych screenach

01.06.2017 12:16
1
6
Azaanis
56
Centurion

Ale sie cieszę że twórcy się nie spieszą i gra sie rozwija, będzie cudo.

01.06.2017 17:23
2
4
odpowiedz
arix99
49
Centurion

Wole poczekac te jeszcze 2 lata nawet i miec gre na grubo ponad 1k godzin niz miec co roku nowa czesc i pograc maks 100h, to jeden z niewielu tutulow ktory zamowie w preorderze w edycji kolekcjonerskiej ultra super deluxe :D

01.06.2017 19:39
3
odpowiedz
4 odpowiedzi
kubas246
67
Pretorianin

"na polu bitwy ma walczyć jednocześnie nawet 1000 wirtualnych zbrojnych"

Niech przy tym AI zachowuje się choć trochę rozsądniej i tyle mi wystarczy. We wcześniejszej odsłonie najbardziej przeszkadzało mi, że bitwy były stosunkowo małe (tak, wiem nadal 200 chłopa to dużo, ale czuć było niedosyt) a AI po prostu głupie.

01.06.2017 23:16
domino310
3.1
domino310
116
Bastard Rycerski

No i żeby wydawanie rozkazów było wygodniejsze, bardziej intuicyjne.

02.06.2017 19:06
3.2
Kanels
19
Legionista

Jedna z modyfikacji podnosi limit jednostek na mapie do 1000. Sam grałem zwykle na 500, wtedy już bitwy potrafiły wyglądać dość fajnie. Są też modyfikacje usprawniające taktykę dla AI, gdzie umożliwia wykorzystanie takich formacji jak np. mur tarcz, łucznicy unikający starcia na bliskim dystansie, do tego kawaleria potrafiła oflankować. Może nie było to jakieś odkrywcze, ale przynajmniej trzeba było chronić tyły, manewrować swoją kawalerią czy dzielić jednostki bardziej niż piechota, kawaleria i dystansowe.

Jeżeli twórcy ulepszyli AI, to bardziej niż pewne jest to że modderzy je podrasują. :D

02.06.2017 22:09
3.3
kubas246
67
Pretorianin

@domino
Racja! Jak miałeś jeszcze moment żeby wydać z mapy to dało się przeżyć ale te "szybkie" rozkazy to była masakra. Zero wygody i precyzji.
@kanels
Battlesizer, wiem. Tylko gra przy ponad 500 robiła się już niestabilna a ponadto obciążenie na procku już było masakryczne. Ciężko było o grywalny fps, przynajmniej u mnie na i5 3570k.

02.06.2017 22:25
3.4
1
StoogeR
132
Generał

Gralem zwykle na "500". Mnie najbardziej bolal "limit zwlok" na mapie. Kiedys, przed ktoryms patchem mozna bylo miec nieograniczona ilosc. Waidomo, przy wiekszy bitwach gra potrafila sie wykrzaczyc z tego powodu, wiec devowie dali nam max limit cos chyba 150. To mnie na prawde bolalo, bo pole bitwy przed ta zmiana potrafialo wygladac mega soczyscie, a ja spokojnie moglem poswiecic wszystkie detale tylko po to zeby "trup scielil sie gesto". Pozniej to juz nie bylo to samo. Niby detal ale jednak...

02.06.2017 11:48
Rickerto
4
2
odpowiedz
Rickerto
42
Proteus

Ta gra szatana sprawi, że po godzinie grania znów wsiąknę na tydzień. Po tygodniu minie cały rok.
I curse you, TaleWorlds!

Wiadomość Mount & Blade II Bannerlord na kolejnych screenach