Siema jestem tu nowy ale szczerze mówiąc to nie wiedziałem gdzie się zwrócić więc uderzam tutaj. Zdarzyło się Wam coś takiego(tak jak mi dzisiaj), że G2A naliczyło Wam za zakup potrójnie? Mi właśnie za zakup 3 gier (430zł) naliczyło 1200zł. A gdy napisałem do nich to podobno nic takiego nie odnotowali... Orientujecie się co można zrobić w takiej sytuacji? Kontakt z bankiem czy molestować G2A?
Kiedyś w sklepie podwójnie mi naliczyli opłatę terminalem za jakiś towar, co zauważyłem dopiero w domu. W trakcie rozmowy telefonicznej poinformowali mnie o prawdopodobnej awarii terminala tego dnia, bo nie byłem jedynym klientem zgłaszajacym problemy i skierowali mnie do banku, gdzie musiałem złożyć reklamację. Po kilku dniach pieniądze wróciły do mnie na konto.
Wszystko się skończyło jak należy. Bank zwróci środki :) Dzięki za pomoc. Wątek do zamknięcia