Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Quake Champions - dwuminutowy, nieprzerwany zapis rozgrywki

05.04.2017 09:32
1
tybet2
147
Generał

Tak-se to wygląda, za dużo announcer gada, widok broni oby się dało wyłączyć, rakieta wolno leci, bronie też przełączają się za wolno (powinno być max 100ms. Heh - jak byli Ci amerykańce wolni w strzelankach 2 dekady temu - tak są nadal i bez modów to jest nie do uratowania), DMG z broni też dziwny porównując do tego kiedyś, śmiesznie ta gra musi wyglądać w praniu grając wolną postacią a nie najszybszą. Dźwięk sam ocenię gdy zagram. Jeśli nie będzie się dało zlokalizować przeciwnika z zamkniętymi oczami po odgłosach tak jak to było w poprzednich Quake'ach to nara i nawet dobry kod sieciowy (który teraz przecież z wiadomego powodu stał się problemem dla producentów) im nie pomoże, a FTP i plaga cheaterów ich dobije (no chyba że będą umieli napisać prawie-że-idealnego antycheata jak Hi-Rez Studios, ale to musiałby się cud zdarzyć).

post wyedytowany przez tybet2 2017-04-05 09:47:29
05.04.2017 09:44
PanWaras
2
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
PanWaras
88
Legend

Po jaką cholerę nasza postać drze się jak napalony nastolatek po każdej serii fragów? I tak wystarczająco announcer dużo gada. I czemu ten gracz nie wykorzystuje rocket-jumpa!!!!

05.04.2017 12:14
2.1
2
Riot_Lord77
6
Legionista

Na gameplay-u używają tylko postaci Anarki, podejrzewam, że tylko on się tak drze :p

05.04.2017 14:07
Toxicator
2.2
Toxicator
115
Pretorianin

Bo gra anarkim który ma mało bazowego hp. RJ był by głupim pomysłem zważając na to że masz cpm

05.04.2017 09:53
3
1
odpowiedz
zanonimizowany1187012
11
Senator

Mi tam się podoba, czuć w tym klimat Quake`a 3. Jedynie faktycznie, ten głos postaci niesamowicie wnerwia i totalnie nie pasuje. Za to głos announcera - miód :)

05.04.2017 12:13
4
odpowiedz
Ejim
63
Pretorianin

Ma to szanse ale oby możliwość kupna wszystkiego za jednym zamachem nie była zbyt kosztowna :). Głosy postaci zbyt częste i głośne a ogółem zapowiada się piękny powrót do świetności tego typu gier....unreal gdzieś tam majaczy na horyzoncie i tutaj kolejny reprezentant gatunku.

post wyedytowany przez Ejim 2017-04-05 12:29:37
05.04.2017 12:18
5
1
odpowiedz
Riot_Lord77
6
Legionista

Jutro startuje zamknięta beta, więc być może pojawi się więcej materiałów z gry. Ja o jakość tytułu, klimat i samą "filozofię" Quake-a jestem spokojny. Fajny tytuł się szkuje z wielką nutą klasyki, której tak brakuje ostatnio w shooterach.

05.04.2017 12:31
6
odpowiedz
8 odpowiedzi
Świadomy_Gracz
19
Pretorianin

Dobry przykład idiotyczności stwierdzenia "konsole spowalniają PC-ty" które często tutaj pada.

Jest to ex na PC, swego czasu Quake III Arena rewolucjonizował oprawę, wprowadzał nową jakość, a co mamy tutaj? Architekturę z czasów PS2, ilość poligonów z czasów generacji PS3. Jaka ta mapa jest płaska, pozbawiona detali. To nie przypadkiem jakiś fanowski mod do Quake III Arena?

post wyedytowany przez Świadomy_Gracz 2017-04-05 12:32:17
05.04.2017 13:09
Legion 13
6.1
4
Legion 13
158
The Black Swordsman

Nikt od Quake nie wymaga rewolucji. Po twoim zdaniu o płaskiej, pozbawionej detali mapie można stwierdzić że w życiu nie grałeś w Q3. Narzekanie na małą szczegółowość map w takiej grze jest jak narzekania na to że modele drzew w grach wyścigowych nie mają takiej samej jakości jak modele samochodów.

05.04.2017 13:29
6.2
Świadomy_Gracz
19
Pretorianin

Po twoim zdaniu o płaskiej, pozbawionej detali mapie można stwierdzić że w życiu nie grałeś w Q3.

Idiotyczny, nielogiczny wpis, nie mający sensu w myśl faktu, że 18 lat temu QIIIA to była jedna z najładniejszych produkcji FPS i również z tego była znana marka Quake. Z pięknej oprawy, najwyższych lotów. Tymczasem Quake Champions cofa się technologicznie w rozwoju jak na dzisiejsze standardy. I jak najbardziej można o tym wspomnieć.
Śmieszy mnie jak PC-towcy, gdy mowa o kiepskiej oprawie w PC-towych exach mają sto wymówek na ten stan rzeczy. A bo to nie chodzi o oprawę, a bo nie mieli na to kasy, a to wymagania muszą być niskie, a to ma być przejrzyście, a to nie można tego wszystkiego połączyć ale to oczywiście konsole "spowalniają" PC-ty.

post wyedytowany przez Świadomy_Gracz 2017-04-05 13:34:07
05.04.2017 14:10
Toxicator
6.3
4
Toxicator
115
Pretorianin

od kiedy to grafika w grach multiplayer ma znaczenie panie e-sportowcu ? W Quake zawsze grało się na najniższych + picmip by mieć maksymalną widoczność na wroga.

05.04.2017 20:37
6.4
2
rlistek
88
Konsul

Quake to nie jest gra na 30fps. Bez 120fps nawet nie podchodź. Poza tym wszyscy gracze competitive w Quake grali z teksturami modelami etc. na low i sforcowanym modelem postaci na zielonego ludzika. Ta gra jest nastawiona na gameplay, dlatego też jest exem na PC, bo na konsoli nie jest możliwe osiągnięcie takiego gameplayu.

05.04.2017 21:28
domino310
😉
6.5
1
domino310
116
Bastard Rycerski

Widać, że kolega nie ma pojęcia o czym pisze a sam wpis ma prowokować do wojenki PC vs konsole. Polecam zignorować tego pana.

post wyedytowany przez domino310 2017-04-05 21:29:25
05.04.2017 21:36
6.6
Świadomy_Gracz
19
Pretorianin

Ojej, grubi e-sportowcy się znaleźli ze swoimi mądrościami które większość potencjalnych odbiorców tego Quake będzie miała głęboko w nosie.

post wyedytowany przez Świadomy_Gracz 2017-04-05 21:40:02
05.04.2017 21:48
6.7
zanonimizowany1187012
11
Senator

Większość potencjalnych odbiorców "tego" Quake`a to będą ludzie pamiętający Q3: Arenę i staroszkolne FPS-y, gdzie dynamika rozgrywki i mapy to była najlepsza rzecz.

Świadomy gracz my ass, chyba świadomy od 2013 roku.

Widać, że kolega nie ma pojęcia o czym pisze a sam wpis ma prowokować do wojenki PC vs konsole.

Czemu ma prowokować? To prawda od kiedy ma prowokować?

post wyedytowany przez zanonimizowany1187012 2017-04-05 21:48:54
05.04.2017 22:34
6.8
Świadomy_Gracz
19
Pretorianin

Jeśli naprawdę tak sądzisz to szczerze ci współczuje naiwności czy nawet głupoty. Quake Champions w głównej mierze obłapią casuale a świry redukujące oprawę do rozmazanej akwarelki będą marginesem. Zdaję sobie sprawę, że forumowe dziwolągi lubią się pysznić jak to QC nie będzie gra dla plebsu a wybranych dinozaurów-weteranów, a prawda jest taka, że to casuale będą większością i wykupią najwięcej płatnych pakietów postaci. Gdyby id nie pokpił sprawy oprawy graficznej pewnie zyskałby ogólnie jeszcze więcej, a tak zapewne nie pogodzi do końca oczekiwań którejkolwiek strony i będzie fiasko z perspektywy czasu, straty finansowe.

post wyedytowany przez Świadomy_Gracz 2017-04-05 22:37:51
05.04.2017 22:48
7
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend
Image

Anakin w tym gronie ->

05.04.2017 23:03
Cartoons
8
2
odpowiedz
Cartoons
210
Network Ninja

Mapa znana, wiadomo. Ale jest szybko, zdecydowanie na plus. Czuć klimat Q3 i tego właśnie oczekuję od nowej części. Żeby to była gra skillowa, szybka, nieprzepełniona zbędną treścią. Jedyne do czego można się doczepić, z mojej perspektywy, to znacznik po trafieniu w postać. Pokazuje z której strony się dostało, co jakby psuje możliwość zaskoczenia.
Mam nadzieję, że będzie też możliwość uproszczenia tekstur i władowania własnego *.pak który ujednolici wygląd postaci. Myślę, że prawdopodobnie większość grających w pewnym czasie stwierdzi, że naoglądało się już efektów i żeby skuteczniej grać, trzeba będzie jednak trochę zmodyfikować widok :)

06.04.2017 08:00
JC Jensen
👍
9
odpowiedz
JC Jensen
3
Legionista

Szybko, intensywnie oraz co najważniejsze - czuć klimat!

06.04.2017 09:38
10
odpowiedz
Komandor_Jonasz
54
Pretorianin

Prosi i tak sobie ustawią żółte albo zielone skiny przeciwników oraz jednolite tekstury aren :D Już nie mogę się doczekać na włączenie serwerów bety.

Wiadomość Quake Champions - dwuminutowy, nieprzerwany zapis rozgrywki