Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Wadliwy towar

05.03.2017 03:01
1
sebs91
1
Junior

Wadliwy towar

Witam, moze mi pomozecie z problemem. Otoz w czerwcu 2016r zakupiłem laptopa z allegro. Wszystko ładnie, pięknie, towar szybko przyszedł. I tu już zaczyna sie problem, bo mam podejrzenie, że jest problem z kartą graficzną. W dowolnym momencie blokuje mi ekran, łapie zawiasa, pojawia się szachownica na ekranie, gdzie na zmianę jest ostatnio odtwarzany obraz przeplatany niebieskimi polami. Laptop oddany na gwarancję, gdzie był ponad miesiąc. W mailach z serwisem sklepu przekonywano mnie, że laptop trafił do serwisu producenta, bo na miejscu nic nie mogą zrobic. Towar został mi odesłany, lecz juz drugiego dnia znów to samo, szachownica i kompletna ścina laptopa. Co mam zrobić w tej sytuacji, pisać do serwisu o ponowne sprawdzenie?. Pewnie i tak mi odeślą znów wadliwy sprzęt. Czy w grę wchodzi wymiana wadliwego sprzętu na nowy, czy może mogę ubiegać sie o zwrot pieniędzy?. Z góry dziękuję za zainteresowanie wątkiem.

05.03.2017 09:43
wielebny_666
2
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
wielebny_666
144
Generał

nie obraz sie ale kupiles lapka w czerwcu 2016 a piszesz o problemach marzec 2017, komputery maja to do siebie ze sie czasami psuja

05.03.2017 11:49
2.1
uszek@
85
Konsul

Dlatego ma na niego gwarancję? A co do wątku odeślij aż wyślą Ci sprawnego laptopa albo pieniądze.

05.03.2017 15:44
2.2
sebs91
1
Junior

Nie obrażam się, z komputera do tego momentu nie korzystałem za dużo, dlatego mi to nie przeszkadzało. Jednakże boje się, że któregoś dnia wada którą mam popsuje cały laptop

05.03.2017 17:43
hubercik015
3
odpowiedz
hubercik015
106
Puste pole

Ja sam miałem okazje korzystać z gwarancji na laptopa. Z tym, że ja ze sklepem sie nawet nie kontaktowałem. Od razu skontaktowałem się z serwisem, namiary znalazłem na stronie producenta. Wysylka kurierem na koszt serwisu i było po problemie. Z telefonem dokładnie ta sama sytuacja. Sklep pominięty. Wysylka bezpośrednio do serwisu.

Forum: Wadliwy towar