Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Reboot gry System Shock wykorzysta silnik Unreal Engine 4; zobacz zwiastun

02.03.2017 11:22
robert357
1
robert357
66
Konsul

I co piętro będziemy mieli horrendalnie długie czasy ładowań...

02.03.2017 11:43
2
odpowiedz
tadek[5]
215
pięć

Za cenę lepszej grafiki, przeboleję dłuższe loadingi.

02.03.2017 11:54
3
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1187012
11
Senator

Ale ta gra na unity przecież nie wyglądała paskudnie, wręcz przeciwnie - demo było bardzo ładne.

05.03.2017 17:00
3.1
wooda
96
Konsul

Mnie się oprawa artystyczna bardziej podobala w demie niż teraz.

02.03.2017 12:10
dzl
4
1
odpowiedz
dzl
95
John Yakuza

@robert357

Na UE4?! Coś Ci się chyba pomyliło.

@Camelson
Zgadzam się, demo na unity wyglądało nieźle. UE4 jest natomiast bardziej elastyczny, ma już wbudowany silnik fizyczny(b. dobry zresztą), a samo projektowanie na nim jest szybsze, bo nie UE4 już "z pudełka" ma dobrze ustawiony system oświetlenia i cieniowania.

02.03.2017 12:25
5
odpowiedz
Cyniczny Rewolwerowiec
108
Senator

Z całym, należnym szacunkiem dla System Shocka to po tym jak wyglądały wnętrza stacji/statków kosmicznych w Alien: Isolation to to co prezentują wypada bardzo blado.

post wyedytowany przez Cyniczny Rewolwerowiec 2017-03-02 12:26:31
02.03.2017 14:57
6
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

Zmiany dotkną więc przede wszystkim rozgrywki, która zostanie mocno „uwspółcześniona”. Pojawi się także zdecydowanie więcej otwartych przestrzeni. „System Shock miał sporo etapów, które można było eksplorować, jednak część z nich była bardzo ograniczona” - wyjaśnia Fader. „Nasz reboot widzimy z kolei jako grę z gatunku metroidvania. Kiedy tylko przejdziesz początkowe poziomy, stacja jest do twojej dyspozycji”. Takie zmiany nie powinny oczywiście dziwić: choć oryginałowi z 1994 roku bezsprzecznie należy się miano klasyka, mechaniki w nim wykorzystane bardzo się zestarzały i kopiowanie ich ponad dwie dekady później byłoby strzałem w kolano całego projektu

Mam tylko nadzieję, że na lepsze, a nie na gorsze. Grałem od niedawna w System Shock 1 (wersja DOS) i jestem zadowolony, ale tylko grafika mnie przeszkadza, a nie projekty poziomów i mechanik gry.

Ale nic nie stoi na przeszkodzie, by mieć obu wersje System Shock (pierwotny i reboot) na dysku, skoro projekty poziomów będą się różnić.

@robert357 -> Nie grałeś, a już narzekasz? To wyłącz Internet.

post wyedytowany przez zanonimizowany307509 2017-03-02 15:06:26
02.03.2017 19:19
THeMooN85
7
1
odpowiedz
THeMooN85
119
Eternally Querulous

O i bardzo dobrze... na Unity to demo wyglądało i chodziło jak g*wno.

05.03.2017 17:23
8
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

Z jednej strony cieszę się że porzucili Unity bo to okropny silnik (gry często brzydkie z kosmicznymi wymaganiami patrz- Wasteland2). Z drugiej strony wersja na Unity było bliżej z wyglądu do oryginału niż temu czemuś obecnie...

Wiadomość Reboot gry System Shock wykorzysta silnik Unreal Engine 4; zobacz zwiastun