Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Recenzja Recenzja gry For Honor – ten system walki zasługuje na więcej

21.02.2017 15:59
2
8
odpowiedz
zanonimizowany1103337
15
Centurion

+up Znana gra =/= dobra gra tyle w temacie.

21.02.2017 15:50
1
-15
sechu2
76
Pretorianin

Ta recka doskonale pokazuje tylko jedno. Końcowa nota jest piętą Achilesową tej strony. Poprzez takie gry jak:
Dragon Age Inkwizycja
Xcom2
czy teraz For Honor

Nie twierdzę że celny noty się nie zdarzają... niestety tych mocno chybionych jest za dużo.

Samo to że gra przez ten krótki okres czasu utrzymuje się w top10 twitch po premierze świadczy o tym że jest znacznie lepsza niż można stwierdzić przy pierwszych paru godzinach z nią obcowania. Nie ma też wątpliwości że wbije się w esport a tutaj na serwisie będzie dominowała ocena która uświadczy ludzi w przekonaniu że nie można polegać tylko na recenzji i końcowej ocenie serwisu gry online. Czasem lepiej skorzystać z recki kogoś z youtube i porównać kilka punktów widzenia.

21.02.2017 15:59
2
8
odpowiedz
zanonimizowany1103337
15
Centurion

+up Znana gra =/= dobra gra tyle w temacie.

21.02.2017 16:13
👎
3
-11
odpowiedz
2 odpowiedzi
alchemiakr
34
Konsul
2.0

Kolejna gra Ubisoftu czyli 7-5=2 na tyle pewnie tak naprawdę zasługuje ta gra czyli kaszanka.

post wyedytowany przez alchemiakr 2017-02-21 16:14:08
21.02.2017 16:37
ultimate96
3.1
ultimate96
20
Legionista

Grałeś chociaż w betę, nie mówiąc już o pełnej grze że tak się wypowiadasz? Tak się składa że ostatnimi czasy Ubi odwala naprawdę dobrą robotę w przypadku gier multi [R6:Siege, The Division od dłuższego czasu (na premierę nie grałem), czy naprawdę świetnie zapowiadające się, wnioskując po zamkniętej becie GR:Wildlands] i pod względem ich wspierania. Z For Honor doświadczenie mam wyłącznie z betą, ale przez te kilka dni, przez które mogłem z tą grą spędzić bawiłem się naprawdę dobrze

22.02.2017 12:03
3.2
Ancymon83
8
Legionista

Dobrze mówi, Ubisoft poza ładną grafiką nie ma nic do pokazania w swoich produkcjach.

ultimate The Division był solidny? Tiaaa pewnie dlatego co chwilę przeceniają tą grę... pomyśl.

21.02.2017 16:14
Jane_od_Batmana
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
Jane_od_Batmana
59
Generał

Nie wiem czy ktoś będąc na 6 poziomie postaci powinien wypowiadać się o balansie... bo ten, nie licząć zbugowanego Shugokiego, stoi na bardzo przyzwoitym poziomie.

Zaś by dostrzec piękno Dominacji również trzeba trochę pograć, by zaczęło przydzielać nas do graczy o wysokim mmr, wtedy o nudzie nie ma mowy.

22.02.2017 12:32
Jane_od_Batmana
4.1
Jane_od_Batmana
59
Generał

Nie ma co minusować, nieblokowalnych ataków Shugokiego nie można parować i zadają podwójne obrażenia oraz zasięg jego chwytów jest za duży.
https://clips.twitch.tv/iskys/GrotesqueLocustPJSalt

23.02.2017 09:01
4.2
hypoage
1
Junior

Zgadza sie, autor po prostu nie lubi tego typu gier, i pvp dla niego wygląda inaczej. Ciekawe czy w dominacje grał sam czy z kimś znajomym w drużynie? Ta gra pokazuje klasę dopiero w PvP z innymi graczami i kiedy gra sie z kims znajomym a nie samotnie. A już bez sensu jest z botami...

21.02.2017 16:44
domino310
5
1
odpowiedz
domino310
116
Bastard Rycerski

Mam identyczne odczucia, marka z wielkim potencjałem lecz chyba dopiero następna część będzie bliższa wykorzystania potencjału, oczywiście jeśli Ubisoft wyciągnie wnioski.

21.02.2017 16:53
6
2
odpowiedz
zanonimizowany1187012
11
Senator

Niestety, kolejna gra multi pokazuje jak Ubi jest mierne w pisaniu kodów sieciowych do produkcji multi-only. W zamkniętej becie nawet zagrać w tryb dominacji nie mogłem.

Gra ma potencjał, ale jak to Ubi - drobnostki zabijają radość z grania.

21.02.2017 17:25
Orzołek
7
1
odpowiedz
Orzołek
152
Haters gonna hate

Grałem w betę dla mnie ta gra jest po prostu słaba.
System walki niby ok, ale czegoś mi w nim brakowało. A poza systemem walki ta gra tak naprawdę... nie ma nic ciekawego do zaoferowania.
Pomysł ciekawy wykonanie słabe. Czyli typowy Ubisoft ;)

post wyedytowany przez Orzołek 2017-02-21 17:25:57
21.02.2017 17:32
Hstorm
👎
8
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
Hstorm
40
Centurion
3.0

Wydałem na tę grę 100 euro i po zdobyciu 14 poziomu wszedłem sobie na sklep. W pewnym momencie ukazało mi się 5000golda za psie pieniądze, gdzie ja 500 golda zbierałem 2/3h. Rozumiem, że mikropłatności mogą być, ale nie w taki sposób, że w początkowej fazie gry ktoś na 1lvl może mieć eq gościa na poziomie 30. Daje wielki minus.

22.02.2017 08:18
8.1
Reggix
38
Chorąży

Wiesz, że kolejne lvle sprzętu odblokowują się wraz z poziomem postaci? Na postać od 1 do 20 lvl możesz mieć tylko śmieciowy sprzęt, który daje tak małe bonusy, że nie opłaca się go zbierać. Kolejne lvle sprzętu odblokowują się kolejno na 1 poziomie reputacji postaci (21 lvl), 2 poziomie reputacji (41 lvl) i najwyższy sprzęt na 3 poziomie reputacji (61 lvl). NIE DA SIĘ zdobyć lepszego sprzętu nie grając dużo daną postacią. Nawet jak byś zainwestował nie wiadomo ile kasy i tak musisz mieć przegrane dużo godzin daną postacią. A jeżeli nie inwestujesz w słabszy sprzęt, to w momencie jak wbijesz ten 3 poziom reputacji, powinno i tak Cię stać na zaopatrzenie się w najlepszy sprzęt. Kasę inwestujesz jak chcesz kupić ładnie wyglądający wygląd głównie. Inaczej nie ma sensu.

post wyedytowany przez Reggix 2017-02-22 08:25:13
23.02.2017 08:58
8.2
hypoage
1
Junior

Sprzęt za stal/kasę ma tylko znaczenie w przypadku walk 4v4 no i walory estetyczne. Nie można za kasę kupic sobie od poczatku "lepszego" gościa. Jesli mowa o jakimkolwiek fajnym ekwipunku to dopiero od 3 poziomu reputacji a to jest kilka dni grania.
Poza tym po skończeniu kampani dla pojedyńczego gracza masz 10 "loot boxów" więc nie musisz nic kupować.
Jęsli nie masz umiejetności to raczej ekwipunek ci na nic ...

21.02.2017 18:00
9
odpowiedz
zanonimizowany812566
62
Generał
6.0

Grałem w bete około 6 godzin i po 2-3 godzinach ekscytacji system walki przyszła nuda. Potyczki 4x4 jest niekiedy wręcz niegrywalne, kiedy rzuca się na ciebie 4 chłopa to żaden skill nie da rady. Walka 1 na 1 jest natomiast bardzo satysfakcjonująca.

21.02.2017 18:06
PablitoKarramba
10
1
odpowiedz
4 odpowiedzi
PablitoKarramba
7
Legionista

Ubisoft dalej brnie w swoim sieciowym bagnie. Gram regularnie w Rainbow Six Siege i przez problemy ze stabilnością serwerów ucieka duża część satysfakcji. Oby zainwestowali cokolwiek w serwery

21.02.2017 18:33
ultimate96
10.1
ultimate96
20
Legionista

Aż dziwne że masz problemy z serwerami R6. Od ostatniego patcha naprawdę bardzo ładnie je dopracowali

21.02.2017 18:34
10.2
1
zanonimizowany1187012
11
Senator

No jednak chyba nie tak ładnie, bo do teraz na grupie dedykowanej R6 (zagranicznej) ludzie skarżą się na problemy z serwerami.

Poza tym, ostatnie zmiany w kodzie sieciowym nie służą tej grze, a wystarczająco czasu już go łatają.

21.02.2017 20:56
ultimate96
10.3
ultimate96
20
Legionista

Powiem tak, przed premierą nowych postaci z sezonu 2 rzeczywiście potrafiło szukać serwera długo i czasem bez powodu wywalać. Ale od premiery tych postaci zarówno ja, jak i moi znajomi nie mamy najmniejszych problemów, a grę wyszukuje w nie więcej jak 20 sekund :)

22.02.2017 18:53
10.4
zanonimizowany1187012
11
Senator

Ale nie chodzi o wyszukiwanie, a o stabilność w grze. Nie pamiętam już meczu, w której ktoś nie dostał dc.

post wyedytowany przez zanonimizowany1187012 2017-02-22 18:54:03
21.02.2017 19:16
A.l.e.X
11
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

9.5

Zazwyczaj nie uczestniczę w dyskusjach kto ma rację bo nie mają one żadnego sensu, ale tym razem trochę napisze:

Orzołek – aby stwierdzić co gra ma do zaoferowania trzeba w niej spędzić dużo więcej godzin niż 20 i nie mówię tutaj o okrojonej becie, więc bez urazy pisanie że gra jest słaba bo … ? Moim zdaniem tak dobrego balansu, oparciu o skill w graniu w gry MP dawno nie widziałem, ba powiem więcej jest on o klasę wyżej niż w dobrze wykonanym systemie znanym z Soulsów, jeśli nauczysz się grać perfekcyjnie pokonać będzie cię mógł tylko ktoś na podobnym poziomie, od weterana poziomu 1 bardzo nie ma szans trafić na maszera. Mam obecnie poziom 3 weterana.

Hstom – nie jest to prawda, ponieważ przedmiotów jest bardzo dużo, epickie, wymagają nie tylko stali co materiałów do upgrade. Wiec nawet jeśli kupisz 5000 stali za które zapłacisz 4.99 euro (o ile się zdecydujesz) nie jesteś w stanie wbić nic czego nie da się uzyskać grając bo z gry lecą ci przedmioty do rozbierania z niebieskich 49-50 elementów, z filetów np. 80, gdzie upgrade fioletu na level np. 15 wymaga z 400-500 lub i więcej. Więc te słabo levelowe przedmioty do rozbiórek masz z gier, setek walk a nie z zakupów i po prostu jesteś tak wysoko bron upgardować tylko grając. Więc co z tego że kupisz 10 skrzynek jeśli wylosujesz tam z kilka przedmiotów z których rozebranie da ci z 500 elemenów na upgrade 1 elementu broni o 1 poziom. Akurat zakup stali jest tylko chyba aby kupić sobie stroje, bo poziom ekwipunku 30 to żaden poziom ja mam 62, a widziałem ludzi z np. 108. (edycja kolega niżej mnie poprawił względem poziomu wyposażenia który jest podobno zlimitowany na 108 co tym bardziej obniża sens microtransakcji aby podnosić poziom przedmiotów)

panTicTac / recenzent – to też nie jest prawda ponieważ jeśli umiesz blokować to możesz blokować nawet 4 osoby nawet nie grając tankiem a zwykłym miecznikiem co da ci gwarancje na szybką zemstę, z zemsty robisz obalenie które ma 100% skuteczności i po ciosie np. z góry mało kto przeżywa jeśli poszedłeś np. w upgrade ekwipunku w atak w trybie zemsty. Nieraz tak miałem że jak walczyło ze mną np. 3-4 i wbili mi zemstę to nagle wszyscy uciekają (!?) i jak ma to się do recenzji ? Nijak bo aby to zobaczyć trzeba grać na wysokim poziomie weterana. Widziałem też nieraz jak ktoś w trybie zemsty zabijał z 3-4 osoby naraz, nie mówiąc już o otoczeniu które można skutecznie wtedy wykorzystać, jak kolce, piłę, pale, czy po prostu wyrzucenie kogoś w przepaść (obalenie w tym trybie ma 100% skuteczności jw.) Poza tym sytuacje kiedy dopada cię 3-4 przeciwników są sporadyczne i to głównie na punkcie strategicznym, większość walk odbywa się kosztem czegoś. Jeśli jakiś team biega w czteroosobowych grupie to ma gwarancje że przegra na 3 punktach, bo po prostu zawsze będzie do tyłu. Tak grają tylko ci którzy dopiero z grą się zapoznają. Najczęściej jest tak że każdy punkt jest obstawiany i tylko jedna osoba się przemieszcza pomiędzy, aby wspierać na wypadek przegranej lub najazdu.

recenzent - Wystarczy wykonywać zadania aby mieć ciągle status czempiona / kupowanie stali jest tak naprawdę tylko aby kupić sobie stroje które nic nie wnoszą. Jeśli komuś nie chce się farmić 45000 stali to zawsze może sobie to kupić. I głownie po to zostało to zrobione. Upgrade przedmiotów opisałem wyżej do pewnego stopnia można wyciągać matsy ze stali, potem nie ma to sensu. Chyba że ktoś by płaci tysiące euro.

PablitoKarramba – na 30 godzin gry może raz miałem d/c podczas ładowania z errorem, nigdy w czasie gry, przypadek, nie sądzę.

Reasumując nie wiem jak długo gra będzie żyła, ale na ten moment jest to moim zdaniem najlepiej wykonany system walki oparty na skillu / dlatego też gra mi się strasznie podoba (pomijam już tutaj kampanie SP która także jest dobra przejście jej na realistycznym poziomie jest sztuką samą w sobie), ponieważ ta gra oddziela ludzi którzy przyszli sobie pomachać bumperami od ludzi którzy mają pomysł na przeciwnika.

post wyedytowany przez A.l.e.X 2017-02-22 00:03:56
21.02.2017 19:41
Jeyhard
11.1
Jeyhard
64
Generał

Muszę się w 100% zgodzić. Problemy z kodem sieciowym miałem przez pierwsze 3 dni od premiery, a teraz albo mam fart (albo wtedy miałem pecha, bo znajomy gadał, że nie miał żadnego dc), albo faktycznie coś się poprawiło.

Dodam jeszcze od siebie, że statystyki przedmiotów nie wpływają na postacie w trybach "pojedynkowych" - 1v1 i 2v2. Tam liczą się tylko umiejętności gracza (graczy) - itemy nie wpływają na statystyki, nie działają też zdolności.

post wyedytowany przez Jeyhard 2017-02-21 19:41:19
23.02.2017 21:49
😱
11.2
Titakk
79
Konsul

A.l.e.X - Że chciało ci się tyle pisać.

21.02.2017 19:56
👎
12
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany1050288
20
Pretorianin
5.0

Gry stricte multi z reguły są płytkie i monotonne. Ta niczym nie odbiega od gatunku. Pograłem w betę 3h i mi się znudziło.

5 za grafikę. Inaczej było by 4.

post wyedytowany przez zanonimizowany1050288 2017-02-21 19:56:22
23.02.2017 09:06
12.1
hypoage
1
Junior

po prostu nie lubisz gier pvp...

24.02.2017 08:50
Salzmore
12.2
1
Salzmore
47
Konsul

Może nie lubić. Co to ma do rzeczy? Gra mu się nie podoba i tyle.
Czy jeśli skrytykowałbym nudnego Skyrima to znaczy, że "po prostu nie lubię gier RPG"?

24.02.2017 15:28
Black Ajgor
12.3
Black Ajgor
97
Pretorianin

Pograłeś w betę trzy godziny, takie gry są nudne i monotonne. Wystawiłeś ocenę 5.0.
Czy takie ocenianie ma jakiś sens którego nie dostrzegam? Też grałem w betę, bardzo mi pasuje że liczy się Skill a nie Skin.:) Z braku czasu na naukę grania w tę grę (skill), nie kupiłem jej i wstrzymam się z oceną do momentu konkretnego ogrania. To troszkę przypomina: "nie lubię czekolady", "czekolada jest niedobra" :)

21.02.2017 22:45
👍
13
odpowiedz
KingDiRT2012
15
Legionista
Image
8.5

Gra wymiata, czasem można się spotkać z nie honorowym zachowaniem.

https://www.youtube.com/watch?list=PLLtdwcuE07JUB6t4_mQ8kZr1oGW306g7_&v=_jRiLnL4t-k

post wyedytowany przez KingDiRT2012 2017-02-21 22:48:38
21.02.2017 22:51
Jane_od_Batmana
14
3
odpowiedz
3 odpowiedzi
Jane_od_Batmana
59
Generał

"przedmiotów jest bardzo dużo, epickie, czy złote, pomarańczowe"
Jesteś daltonistą? Serio pytam, bo w grze są trzy "typy" przedmiotów: szare, niebieskie i fioletowe.

"poziom ekwipunku 30 to żaden poziom ja mam 62, a widziałem ludzi z np. 119, a prawdopodobnie nawet 1000 nie jest limitem."
Jeśli widziałeś osoby z takim poziomem ekwipunku to je lepiej zgłoś, bo maksymalny level to 108...

21.02.2017 23:58
A.l.e.X
14.1
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

Złotych nie widziałem ale widziałem ludzi którzy mieli poziom powyżej stu z oznaczeniem złote tło więc założyłem że takie przedmioty występują poza fioletowymi (które także nadają tło odpowiedniego koloru po przekroczeniu pewnego poziomu) niestety brakuje mi jeszcze sporo aby to samemu empirycznie sprawdzić, bo sam mam niebieskie. Jeśli chodzi limit to całkiem możliwe że było to 108 a nie 119 (ale wydawało mi się że było to właśnie tyle, nie mam screena więc nie jestem w stanie wrócić pamięcią) jeśli się pomyliłem to mój błąd. Więc dobrze że mnie sprostowałeś, tym bardziej jeśli limitem jest 108 to znaczy tym bardziej że micropłatności mają jeszcze mniejsze znaczenie. Pozdrawiam.

22.02.2017 12:39
Jane_od_Batmana
😉
14.2
Jane_od_Batmana
59
Generał

Jeśli każdy noszony przez naszą postać przedmiot ma 18 poziom to GS zmienia kolor z fioletowego na żółty.
Jestem prawie pewna, że w którejś z przyszłych aktualizacji lvl cap na ekwipunek zostanie zwiększony, lecz na tę chwilę trzeba zadowolić się numerkiem 108.

23.02.2017 02:45
A.l.e.X
14.3
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

Image

masz rację dokładnie jest tak jak napisałeś 108 zamienia oznaczenie na złote sam wbiłem właśnie :)

21.02.2017 23:04
Gorn221
15
odpowiedz
Gorn221
102
Łowca Demonów

Trochę mnie mierzi to ,,Samuraje" niby poprawnie, ale Samurajowie jakoś lepiej brzmi.

22.02.2017 02:22
Jarsston
16
1
odpowiedz
Jarsston
57
Centurion

Czyli póki co lepiej wstrzymać się z zakupem, a na pewno dopóki nie stanieje i nie będzie sieciowo stabilniejsza, bo w ich grach właśnie tryby sieciowe na premierę kulały.

22.02.2017 12:10
koobun
17
odpowiedz
2 odpowiedzi
koobun
42
wieszak

Wczoraj czytałem na rockpapershotgun o tym jak ta gra (nie)działa. Niezła komedia.
Zrobić grę sieciową, w której multiplayer jest kompletnie do bani to naprawdę niezłe osiągnięcie.

22.02.2017 19:31
A.l.e.X
17.1
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

to nie czytaj recenzji wyjętych z pupy, tylko sprawdź samemu, czemu to niby MP nie działa w tej grze ? Niektórzy pisząc recenzje przechodzą samych siebie, (aż ręce opadają), dostając jeden z najbardziej kompletnych systemów walki na broń białą, do tego poza jedną postacią idealnie zbalansowanych.

26.02.2017 11:35
17.2
Decapitat0r
18
Chorąży

Jaką postać masz na myśli?

22.02.2017 12:42
Jane_od_Batmana
👍
18
odpowiedz
3 odpowiedzi
Jane_od_Batmana
59
Generał

^ W dniu premiery zdarzały się problemy sieciowe, ale systematycznie malały z dnia na dzień do tego stopnia, że praktycznie już nie występują.

22.02.2017 14:34
18.1
zanonimizowany12249
164
Legend

Ludzie poprostu przestali grac, gra jest poprostu nudna :)

22.02.2017 14:40
Jeyhard
18.2
1
Jeyhard
64
Generał
9.5

Patrząc na to, iż w tym momencie (14, środek tygodnia) na PS4 jest prawie 70k graczy to ciężko mi się zgodzić z tym, że ludzie przestali grać. :) Obstawiam, że na Xboxie sytuacja wygląda podobnie, a na PC z samego steama jest ponad 20k ludzi, ale do gry i tak wymagany jest Uplay, więc wartość jest wyższa.

22.02.2017 19:33
A.l.e.X
18.3
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

Kilgur - w czasie dnia ok. 102-123k na PC, w nocy ok.2-3 około 55-67k (wynik graczy online jest w zakładce karty postaci system), nie spotkałem się z obniżeniem tych wartości, ba nagminnie rosną umiejętności graczy, wczoraj widziałem już osobę na 9 poziomie prestiżu.

22.02.2017 12:51
koobun
19
odpowiedz
1 odpowiedź
koobun
42
wieszak

Problem ze stabilnością połączenia to tylko jeden z wielu problemów jakie wymieniono w artykule. Nie sądzę by pozostałe wyeliminowano w ciągu tygodnia, szczególnie, że dotyczą one tego jak gra aranżuje mecze.

22.02.2017 19:36
A.l.e.X
😃
19.1
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

Image

czyli jak ? za bardzo nie podniecał bym się klasą prestiżową, nie raz miałem mecze gdzie tę klasę miałem ja, a z mojego teamu nikt, z drugiej strony same 2-3 i wygrywaliśmy dominację. Akurat w tej grze ubranka są daleko za skillem, jak ktoś pisze o tym że jest inaczej to chyba nigdy w tę grę nie grał. Jeśli chodzi o stabilność na 30 godzin może z 2-3 razy podczas ładowania, co na te setki meczy daje wynik na poziomie jakiegoś promila, jak dla mnie przy takim współczynniku poruszanie tego tematu w recenzji nazwałbym nadgorliwością. Mniej więcej mecze mają taki balans na moim poziomie.

post wyedytowany przez A.l.e.X 2017-02-23 02:46:33
22.02.2017 14:10
20
odpowiedz
1 odpowiedź
Yaboll
140
Generał

Co tak długo tą recenzje pisaliście? Człowiek chce zagrać jak najszybciej w gre i czeka żeby dowiedzieć się czy warto a tu musi tyle czekać.

22.02.2017 14:40
Elessar90
😉
20.1
Elessar90
85
GRYOnline.pl

tvgry.plRedakcja

Nie chcemy pisać tekstów na skróty. Recenzja mogłaby się pojawić dwa dni po premierze, ale wtedy określenie czy chociażby problemy z siecią są tymczasową bolączką czy też poważną wpadką jest niemożliwe - a w przypadku tej gry ma to niezwykle duże znaczenie. Tytuł można niesłusznie pochwalić / skrzywdzić i dopiero by się zaczęły komentarze, że recenzja to fuszerka.

22.02.2017 14:24
koobun
21
odpowiedz
koobun
42
wieszak

Mieli zrecenzować grę sieciową przed odpaleniem serwerów?

22.02.2017 14:26
22
1
odpowiedz
Infamus
2
Chorąży

Szkoda że nie można walczyć między sobą na jednym ekranie...

23.02.2017 05:10
23
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany12249
164
Legend

A.l.e.X -> spokojnie minelo raptem pare dni od premiery :) w Division to samo bylo szal przez jesli dobrze pamietam 4 tygodnie pozniej ilosc graczy zaczela gwaltownie spadac do wartosci zenujaca niskich, tam powodem byly bugi, a For Honor jest niestety nudne na dluzsza mete :)

23.02.2017 08:05
Jeyhard
23.1
1
Jeyhard
64
Generał

Populacja w Division zaczęła szybko spadać, bo DZ było regularnie zalewane przez cheaterów i nie było generalnie co robić po wbiciu maks poziomu. Wpływ na to też miały rozbuchane wymagania graczy, co to im się marzyło nie wiadomo co.

W For Honor założenia gry były znane od samego początku, ilość bohaterów, trybów i map tak samo, podobnie z zawartością ewentualnych DLC i tym, co daje season pass - nikt nie został nabity w butelkę, gra nie ma praktycznie żadnych problemów technicznych (nie licząc sporadycznych związanych z kodem sieciowym), nie ma cheaterów, którzy tłuką cię z drugiego końca mapy. Były też bety, włącznie z otwartą, która przyciągnęła kilka milionów ludzi do gry - każdy mógł sobie przed premierą sprawdzić i wiedział, co kupuje. Popularność gry z pewnością spadnie, zawsze tak jest, ale w tym wypadku gra utrzyma wysoką ilość aktywnych użytkowników przez długi czas, bo jest po prostu dobra.

23.02.2017 09:11
23.2
hypoage
1
Junior

Dokładnie popularność spadnie, ale to gra multi więc wszystko zależy od społeczności; walki klanów, turnieje itd.

Mi podoba się jak z kumplem możemy sie "natłuc"..., jest też troche stresu:)...

23.02.2017 14:45
23.3
misuu
0
Konsul

czy ja wiem czy kilka premiera była 14 dzisiaj jest 23 czyli 9 dni, gra ok. 70000 ludków wg. uplaya na pc tak było o 19 wczoraj. Czyli grę kupiło zapewne z 5x tyle.

23.02.2017 15:50
kęsik
📄
24
odpowiedz
kęsik
148
Legend
6.0

Czyli dokładnie tak jak sądziłem. Bardzo dobry system walki ale na grę online to się nie nadaje. 1v1 jeszcze jest spoko ale reszta to już kompletny chaos i panika. To powinna być pełnoprawna gra dla jednego gracza z 3 kampaniami fabularnymi z prawdziwego zdarzenia a nie jakieś biedna sieciowa nawalanka.

25.02.2017 17:07
👍
25
1
odpowiedz
wiShkiL
13
Legionista
9.0

Ci co nie umieją grać powyżej 1v1 po prostu nie mają umiejętności, nie jest to wina gry. Proponuję ukończyć trening, a o samej grze wypowiadać się co najmniej po wbiciu 2lvl reputacji. Dla mnie jedna z najbardziej miodnych gier.

07.03.2017 12:21
Nolifer
26
odpowiedz
Nolifer
166
The Highest

Rainbow Six Siege doprowadzają do ładu, to samo tyczy się The Division, to pewnie i z For Honor będzie to samo. :)

07.03.2017 14:06
27
odpowiedz
zanonimizowany636606
89
Generał

To za dwa lata jak doprowadzą do ładu i wydadzą tonę DLC się kupi na promocji z seasone passem za 50 pln.

Recenzja Recenzja gry For Honor – ten system walki zasługuje na więcej