Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Technologie W 2016 r. urządzenia VR rozeszły się w 6,3 mln egzemplarzy

02.02.2017 17:34
jaro1986
1
jaro1986
174
Generał

Hehehe czyli w teorii wydaje się, że pomysł z VR okazał się sukcesem - 6,3 MLN URZĄDZEŃ GOD DAMN IT!
Ale wystarczy spojrzeć na zestawienie tych "urządzeń" żeby wiedzieć, że 3/4 tej sprzedaży to plastikowe g*wno dodawane w swoim czasie za free do Samsungów S7, kosztujące jakieś $100 i służące do oglądania pornusów na smartfonie w VR :D

02.02.2017 17:40
2
odpowiedz
zanonimizowany1132929
12
Generał

Odjąć nic nie warte pierwsze szajsungowe urządzenie nic nie warte i mamy marną sprzedaż VR. Jak na około 7mld ludzi to sprzedaż katastrofalna, bliska wręcz zera.

02.02.2017 17:43
3
odpowiedz
1 odpowiedź
Likfidator
120
Senator

Jak na około 7mld ludzi to sprzedaż katastrofalna, bliska wręcz zera.

To samo można powiedzieć o sprzedaży PS4 :)

02.02.2017 17:45
3.1
zanonimizowany1132929
12
Generał

Nom dokładnie.

02.02.2017 18:37
4
odpowiedz
wooda
96
Konsul
post wyedytowany przez wooda 2017-02-02 18:40:13
03.02.2017 04:12
Koktajl Mrozacy Mozg
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

Oculus, nazwa od ktorej sie zaczelo wchodzenie w VR kilka lat temu, sprzedal sie najmniej gdzie jego konkurent Htc Vive ma 2x lepsza sprzedaz.
Coz, chyba sie przeliczyli gdyz z perspektywy czasu to wydawalo sie iz Oculus moze byc pionierem VR ale dluge czasy "developer kit 1 i 2", premiera bez kontrolerow za dodatkowa oplate, kupowanie malych firm i ich technologii, sprzedanie sie Facebookowi i slaby start jak na cos co sledzilismy od konca 2012 jak pamietam to taki wynik jest mizerny. Za duzo gadali "bedzie tanii", "bedzie to najlepsze doswiadczenie VR" a koniec koncow kosztuje sporo choc nie jest czyms nowym, bo w mojej ocenie to poprostu nowsze DK2 ktore bylo dosc dawno temu, do tego brak kontrolerow mimo supportu z Kickstartera, obecnosci na targach growych.
HTC mimo ze wymaga wiecej, bo przestrzeni i kosztuje troszke (plus sprzet bo Oculus posiada jeszcze technologie ktora optymalizuje VR, stad wymagania spadly jakis czas temu) wiecej oferowalo wlasnie cos wiecej niz granie na siedzace przed kamerka ktora wykryje ruch bo to bylo juz 2014 roku...

Moim zdaniem sie przeliczyli i mimo ogromnego sukcesu na Kicku, wsparciu po Kickstarterze, wystepowaniu w roznych programach, dostepnoscia w postaci DK gdzie powstalo wiele ciekawych pokazowek a nawet haxow do gier jak Dishonored, czy HL2 to taki wynik jak na ojca VR jest slabiutki. Przeliczyli sie i to mocno skoro ich konkurent PC sprzedal sie 2x lepiej a wymaga przynajmniej miejsca najlepiej 3x3m do komfortowego doswiadczenia VR wraz z kontrolerami ruchowymi co tez podnioslo cene ale bylo w zestawie a nie "zamow juz teraz by dostac Touch za polroku"

03.02.2017 06:14
5.1
hennepin
71
Konsul

Przede wszystkim potrzebny jest software, taki system seller jaki teraz ma PSVR, czyli Resident Evil 7.

03.02.2017 14:17
Koktajl Mrozacy Mozg
5.2
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist
Wideo

Zgadza sie, RE7 bedzie i na PC ale dopiero za rok. Skoro nikt nie chce inwestowac pieniedzy bo VR na PC jest duzo drozszy to czemu nikt nie wypusci takiego HL2VR nawet z platnym DLC bo gre kazdy posiada z wyprzedazy Steam badz nawet wczesniej, Portal. Ja pamietam jak gralem w Dishonored w VR i to bylo mega doswiadczenie. Jakis czas temu wyszedl Doom3 z rekami pod Vive czy Touch, od fana/ow. Czasy Dk1/Dk2 byly duzo lepsze mimo ze nikt wsparcia nie oferowal lecz jedynie fanii poprzez modyfikacje, dzis CV1 w sklepach a sensownych dobrych gier brak. Nie mowiac juz ze te tez kosztuja ktore sa w Oculus Store jako robione pod VR - wspinaczka od Cryteka kosztowala 50euro choc nie bylo kontrolerow wiec kto kupi taka gre za taka cene? Nie lepiej Crysisa przeniesc badz moda zrobic za kase?

https://www.youtube.com/watch?v=UAUMdquC84k

03.02.2017 15:46
6
odpowiedz
zanonimizowany1183921
15
Senator

Sądzę że najlepiej się sprzedaje vr od sony. Why? Niska cena co do jakości.

03.02.2017 21:41
7
odpowiedz
Zyga
223
Urpianin

Ja myślę, że VR ma przyszłość. Zwłaszcza w grach FPP.
Ale dużą przyszłość ma również w innej dziedzinie. I tu liczę na Google. Oni digitalizują powoli niemal całą planetę. Gdy wprowadzą okulary, które podłączone do komputera pozwolą przepłynąć sobie gondolą po kanałach Wenecji, przespacerować po salach Luwru, przejść po Wielkim Murze itd., to będzie to dla wielu strzał w 10.

03.02.2017 21:50
😁
8
odpowiedz
Malaga
135
ma laga

Oculus przoduje w stawce... oh wait :)

04.02.2017 09:40
The Trooper
9
odpowiedz
The Trooper
52
Bad Meme
Image

->

04.02.2017 09:48
Cainoor
10
odpowiedz
Cainoor
264
Mów mi wuju

Ciekawe ile w to poinwestowali, ale rynek warty juz teraz ~2mld dolarow jest lakomym kaskiem. I do tego zapewne bedzie rosl. Tutaj Sony ma idealny potencjal wzrostu, ale jestem tez ciekawy jak pojdzie innym.

04.02.2017 11:03
Flondi
11
odpowiedz
3 odpowiedzi
Flondi
9
Centurion

Prawde mówiąc to mi zwisa kwestia VR... dla mnie jest to przereklamowane urządzenie, nic ciekawego po prostu.

04.02.2017 12:00
11.1
zanonimizowany146624
131
Legend

Ciekawe jakie jeszcze bzdury tu usłyszę o vr od osób, które nigdy tego nie widziały lub mieć nie mogą :p

04.02.2017 12:55
11.2
zanonimizowany687448
20
Generał

Hydro,
Może zastanów się czy to bzdury, czy niektórzy po prostu nie są tak zafascynowani tą technologią tak jak ty?
Ani Vive, ani tym bardziej Rift, nie zrobiły na mnie porażającego wrażenia.

04.02.2017 13:58
11.3
zanonimizowany146624
131
Legend

Ile tego widziałeś i co? Rozumiem, że Oculusa testowałeś z touchami (co teraz jest dla mnie podstawą, bo nawet w gry nievr'owe nie gram bez nich. Tylko w Arayę nie mogłem zrobić ich obsługi)?

Technologie W 2016 r. urządzenia VR rozeszły się w 6,3 mln egzemplarzy