Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Mass Effect Andromeda bez crossplaya i limitu klatek na sekundę na PC

29.01.2017 10:48
1
20
Sir Xan
88
Legend

wersja PC Mass Effect: Andromeda nie będzie miała żadnego sztywnego limitu maksymalnej ilości wyświetlanych klatek na sekundę

...

To powinno być standardem dla PC, a nie powód do chwalenia się.

29.01.2017 10:51
2
9
odpowiedz
4 odpowiedzi
dj_sasek
88
Freelancer

Tym bardziej dziwne jest to chwalenie się brakiem limitu klatek zważywszy na silnik na którym gra działa.

29.01.2017 11:54
5
6
odpowiedz
8 odpowiedzi
Duchos
32
Konsul

Pad jest ograniczony ruchowo. Jak chcesz grać fair z graczami z pc, gdzie oni obrócą sie dwadzieścia razy szybciej od ciebie i jeszcze ci strzela heada, zanim ty w ogóle zrobisz krok naprzód. To nie ma sensu. Do tego utrudnione sterowanie. Dlatego nie ma łączenia wspólnych gier.

Możesz grać razem w inny gry typu sonic, bitki, gdzie nie sterujesz kamera postaci.

post wyedytowany przez Duchos 2017-01-29 11:56:55
29.01.2017 10:48
1
20
Sir Xan
88
Legend

wersja PC Mass Effect: Andromeda nie będzie miała żadnego sztywnego limitu maksymalnej ilości wyświetlanych klatek na sekundę

...

To powinno być standardem dla PC, a nie powód do chwalenia się.

29.01.2017 10:51
2
9
odpowiedz
4 odpowiedzi
dj_sasek
88
Freelancer

Tym bardziej dziwne jest to chwalenie się brakiem limitu klatek zważywszy na silnik na którym gra działa.

29.01.2017 12:29
2.1
zanonimizowany1211612
3
Pretorianin

Na jakim to silniku ma chodzić?

29.01.2017 12:34
2.2
1
Shado2025
20
Generał

Frostbite w wersji trzeciej.
To samo co w BF1, ostatniej Fifie, Battlefroncie, czy też w Inwizycji, aczkolwiek od jej czasu pewnie nieco go zmodyfikowali.

29.01.2017 12:43
😃
2.3
zanonimizowany1211612
3
Pretorianin

Dzięki za odpowiedź. Nie wiem czemu tak się tym chwalą.

29.01.2017 14:03
2.4
1
Mówca Umarłych
54
Pan Milczącego Królestwa

WytrwałyGamer
Chwalisz się tym co uważasz, że jest dobre. Skoro chwalą się taką pierdołą pomyśl o czym nie mówią ;-)

29.01.2017 11:00
3
1
odpowiedz
5 odpowiedzi
xsas
130
SG-1

Zastanawia mnie dlaczego nie można zrobić crossplaya? Przecież to powinno być proste do zaimplementowania. Podłączasz pada pod PC, gra to wykrywa i pozwala grać z użytkownikami konsol, odłączasz pada, możesz grać tylko z innymi graczami PC. Zwłaszcza, że nie ma dedykowanych serwerów, tylko z automatu się łączymy (gra wybiera serwer) Tak więc przeszkód w innym sterowaniu i własnoręcznym wyborze serwera nie ma.

29.01.2017 11:04
3.1
2
Econochrist
108
Nadworny szyderca

Bo konsolowcy by dostawali bęcki?

29.01.2017 11:06
3.2
2
Sir Xan
88
Legend

Jeśli na konsole będzie limitu 30 FPS, a na PC ponad 60 FPS... Wiadomo.

29.01.2017 11:11
3.3
2
dj_sasek
88
Freelancer

@Econochrist - gra ma tylko coopa (PvE). Nie ma żadnych trybów PvP.

post wyedytowany przez dj_sasek 2017-01-29 11:13:39
29.01.2017 17:51
3.4
1
Niemiec66
27
Chorąży

Ktoś kiedyś zrobił taki eksperyment :P Było to pad vs klawa i myszka. Po konsolowcach nie było co zbierać. Napisałeś że łącząc padem dopiero by dało się grać. Jak wiemy PC jest rozbudowany i otwarty więc dałoby się to łatwo obejść. Jeden program imitujący klawiaturę i myszkę jako pad i sprawa załatwiona.

30.01.2017 11:51
3.5
qwzx_s
9
Legionista

W Gears of war 4 jakoś można było zrobić crosspaly i nikt nie narzeka

29.01.2017 11:13
4
-16
odpowiedz
12 odpowiedzi
zanonimizowany1132929
12
Generał

I te złudzenie PCMR, że m i k ma jakąś przewagę nad padem:D
Będzie grane, ale biorę wersje pc.

post wyedytowany przez zanonimizowany1132929 2017-01-29 11:13:26
29.01.2017 11:23
4.1
13
12dura
44
Edgelord

Nie kompromituj się proszę XDXDXD

29.01.2017 11:30
4.2
-14
zanonimizowany1132929
12
Generał

Udowodnij, że się mylę, a nie jakieś tanie teksty.

29.01.2017 11:35
4.3
12
12dura
44
Edgelord

Może najpierw udowodnij, że masz rację bo też jakoś nie widzę argumentów tylko jakieś tanie teksty.

29.01.2017 11:36
4.4
10
pytamniebladze
1
Pretorianin

Przecież to zwykły trollinho

29.01.2017 11:40
4.5
-13
zanonimizowany1132929
12
Generał

Czyli nie udowodnisz, bo nie masz argumentów.Oki.

29.01.2017 12:05
4.6
10
12dura
44
Edgelord

Czyli nie udowodnisz, bo nie masz argumentów.Oki.

29.01.2017 12:30
😃
4.7
2
zanonimizowany1211612
3
Pretorianin

K i M > pady :-)

29.01.2017 12:55
4.8
3
Yarpen z Morii
24
Gotowy na RDR2

Samson1899 jak stawia się jakąś tezę to popiera się ją argumentem, dyskusja nie polega na tym, że ty stawiasz tezę a gdy ktoś się z nią nie zgadza to kazesz mu dać argument dlaczego nie. Udowodnij mi, że latający potwór spaghetti nie istnieje.

post wyedytowany przez Yarpen z Morii 2017-01-29 12:55:20
29.01.2017 13:01
4.9
zanonimizowany1132929
12
Generał

Istnieje. Pisałem, że robiłem testy i pad jest lepszy do fps.

29.01.2017 17:00
😁
4.10
1
puci3104
117
Generał

A może po prostu nie umiesz celować na niczym, a pad daje Ci autoaima, który pozwala Ci trafić? ^^

post wyedytowany przez puci3104 2017-01-29 17:00:12
29.01.2017 20:57
4.11
zanonimizowany1211612
3
Pretorianin

Nie robiłeś żadnych testów ; p

30.01.2017 10:24
4.12
Szatek iks de
63
Pretorianin

EEEEE to chyba zależy jaka gra c'nie? W jakieś FPSy z multi M + K jest oczywistym wyborem, bo jest o wiele szybsze. Natomiast jakieś ścigałki czy coś no to wiadomo, że pad. Mam wrażenie, że część użytkowników tego forum woli się obrzucać z innymi gównem zamiast sobie coś logicznie wytłumaczyć...

29.01.2017 11:54
5
6
odpowiedz
8 odpowiedzi
Duchos
32
Konsul

Pad jest ograniczony ruchowo. Jak chcesz grać fair z graczami z pc, gdzie oni obrócą sie dwadzieścia razy szybciej od ciebie i jeszcze ci strzela heada, zanim ty w ogóle zrobisz krok naprzód. To nie ma sensu. Do tego utrudnione sterowanie. Dlatego nie ma łączenia wspólnych gier.

Możesz grać razem w inny gry typu sonic, bitki, gdzie nie sterujesz kamera postaci.

post wyedytowany przez Duchos 2017-01-29 11:56:55
29.01.2017 11:56
5.1
-12
zanonimizowany1132929
12
Generał

Nie jest ograniczony ruchowo. Ostatnio zrobiłem test i po ustawieniach wszystkiego pad wygrywa.

29.01.2017 11:58
5.2
4
Duchos
32
Konsul

Ocztwiscie, że tak. Gałkami zrobisz 360 stopni w 0,5 sekundy. Dość bullshitu bracie.

29.01.2017 12:24
5.3
2
Shado2025
20
Generał

Samson, musisz być wyjątkowo beznadziejnym graczem na k+m. Pad w twoim mniemaniu może wygrywać tylko dlatego, że na konsoli masz asysty celowania i inne bzdety za które na PC zazwyczaj grozi ban.

29.01.2017 14:02
5.4
1
kaszanka9
94
Bulbulator

Duchos, to jeszcze nic, jest jeszcze 100+ fps gdzie masz szybszy czas reakcji i do tego jeszcze 21:9 panorama gdzie widzisz więcej od gracza z konsoli, już pomijam możliwość dowolnej konfiguracji do grania MP.

W MP to jest po prostu nokaut ze strony pc.

Shado2025 - na pc nawet zostawiają asysty jak podłączysz pada, bo i tak w starciu z k+m pad dostaje baty, nawet z taką pomocą.

post wyedytowany przez kaszanka9 2017-01-29 14:04:49
29.01.2017 14:04
5.5
zanonimizowany1132929
12
Generał

No właśnie o MP mi chodzi. W SP wiadomo, że lepiej pograć na myszce. Jednak w MP potrzebna jest lepsza reakcja, którą zapewnia pad.

29.01.2017 14:17
5.6
2
Shado2025
20
Generał

No chyba żartujesz.
Pad zapewnia jedynie większą płynność w poruszaniu od zero-jedynkowej klawiatury, ale już dokładność i czas reakcji przy celowaniu są nieporównywalnie lepsze na myszce.
Swoją drogą przydałby się nowy kontroler, łączący zalety pada przy poruszaniu, klawiatury przy ilości klawiszy i myszki przy dokładności i szybkości.

29.01.2017 14:43
5.7
zanonimizowany1132929
12
Generał

Te mity z czasem reakcji już dawno zostały obalone.

30.01.2017 16:31
5.8
elathir
34
Generał

Zostały obalone? Gdzie? Mysz dla graczy, takie przeciętna ma od 4000 dpi w górę, te pro-gamerskie powyżej 10 tys. Analogowa gałka jest daleko od tego o d-padzie nie wspominając. Analog świetnie sprawdza się w wielu grach, ze ze względu na płynne przejście, niezły czas reakcji, łatwość zmiany kierunków przy ponad dużym zakresie kątów. Ogólnie świetny do sterowania postaciami, pojazdami itd. Ale ma jedną wadę, która dyskwalifikuje go podczas celowania, co wymaga właśnie ratowania gier auto-aimem, tragiczną precyzje. tam gdzie jej nie potrzebujemy, żaden problem. Ale w wymagającym FPSie to porażka. Niby da się ale strasznie męczy, wymaga długiego treningu a i tak koniec końców myszka będzie miała przewagę.

29.01.2017 12:02
6
2
odpowiedz
3 odpowiedzi
Lady_Seeker
2
Junior

Informacja od Mass Effect: Status Widmo " Moi drodzy jest nam bardzo, bardzo przyjemnie ogłosić oficjalnie, że książki z serii Mass Effect: Andromeda zostaną wydane w Polsce nakładem Wydawnictwo Insignis! Pozostaje teraz trzymać kciuki za panią tłumacz i życzyć jej powodzenia..."

post wyedytowany przez Lady_Seeker 2017-01-29 12:03:51
29.01.2017 13:09
6.1
zanonimizowany1201123
2
Centurion

Ciekawe czy będą takie kwiatki jak były w Mass Effect: Deception. Ponad 100 błędów świadczących o nieznajomości świata, których opisywali.

29.01.2017 14:05
6.2
dj_sasek
88
Freelancer

Dokładnie tak jak A.le.XX zauważył. Ktoś kto to tłumaczył nie miał pojęcia o świecie jaki opisuje. Ot po prostu był dobrym tłumaczem, który dobrze zna język, ale nie potrafił przetłumaczyć tego w sposób zgodny z duchem ME. Mam nadzieję, że teraz ta Pani tłumacz się lepiej przygotuje do tłumaczenia.

post wyedytowany przez dj_sasek 2017-01-29 14:05:34
29.01.2017 14:11
6.3
Lady_Seeker
2
Junior

Orginalne Deception miało błędy nie tłumaczenie. Książka nawet nie została przetłumaczona na nasz rynek.

post wyedytowany przez Lady_Seeker 2017-01-29 14:12:13
29.01.2017 12:26
😱
7
3
odpowiedz
Predi2222
102
CROCHAX velox

maja się czym chwalić

29.01.2017 13:35
8
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
conrad_owl
22
Generał

Narzekanie jakbyście byli 5latkami wszyscy. Przecież cały świat marketingu opiera się na chwaleniu czymś co jest lub powinno być normą lub też przeinaczaniu prawdy. Reklamy leków w tv? Maksymalna dawka i lepsze działanie - bzdura. Aspiryna z tesco za 3zł działa tak samo jak aspiryna za 10zł z koncernu. Tak samo telefony - co roku nowy model, gdzie nic niemal niezmieniono lub nawet usunięto, a reklamują rewolucję. Podobnie z grami. Przejrzyjcie na oczy, co wy świata nie obserwujecie wokół siebie? W grach ogarniacie wszystko, a życie czuli jedna wielka gra sprawia wam problem...

29.01.2017 14:20
8.1
Slasher11
133
Legend

Nie wiem czemu masz tyle minusow. Chyba niektorzy wierza w uczciwy swiat.

30.01.2017 15:28
8.2
Matysiak G
124
bozon Higgsa

Prawda w oczy kole.

29.01.2017 14:24
9
odpowiedz
5 odpowiedzi
Slasher11
133
Legend

Tak swoja droga to bylbym za tym, zeby gry musialy spelniac pewne standardy jakosci, zeby byly dopuszczone do sprzedazy. Dla PC takim wymogiem bylaby np. obsluga >=60fps.

Inne podejscie - czerwony znaczek "30 fps" na pudelku, zeby nikt nie kupil kota w worku.

29.01.2017 14:29
9.1
Wielki Gracz od 2000 roku
113
El Kwako

Co wy macie z tym 30 i 60 FPS? I tak można normalnie grać i tak.

29.01.2017 20:40
9.2
rlistek
68
Pretorianin

60fps to DOLNA granica płynności.
30fps to się nadaje ale do wyświetlania prezentacji w power poincie, nie do grania.

http://imgur.com/w7qvbjr

29.01.2017 23:43
9.3

Gadaj więcej takich głupot, a może w końcu sam zaczniesz w nie wierzyć.

30.01.2017 22:46
9.4
rlistek
68
Pretorianin

Po to ci wkleiłem ten gif z porównaniem. Jak tego nie widzisz to masz coś z oczami.

31.01.2017 11:19
9.5
conrad_owl
22
Generał

@rlistek - widzę różnicę. I co z tego? Grałem w Fallouty 1 i 2, grałem w Strongholdy wszystkie, w Age of Empires do trójki, w Gothici do trójki - nigdy nie potrzebowałem 60fps. Świetnie się bawiłem w Robin Hood: Legenda Sheerwood, w Commandos i wiele innych gier. Obecnie z nowych gier czekam na Horizon, Andromede, Elex. FPS są ważne dla gier typu Quake czy Overwatch albo Doom. A mało ważne dla mnie, gracza fabuły, przygody itp. Zamiast cisnąć bieg, skok i strzał w powietrzu wolę poczytać książkę w bibliotece zamku w Khorinis. Ot i widzisz - gracze jak ja mają w d... Fps.

29.01.2017 14:33
10
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
Keppel
37
Centurion

"Brak limitu fps na pc" no jebłem XD. Coś mi się zdaję, że gry AAA na pc niedługo zaczną umierać :) (nie, nie jestem konsolowcem)

post wyedytowany przez Keppel 2017-01-29 14:34:11
29.01.2017 14:41
10.1
Ghost2P
95
Fuck Society

Predzej chyba konsole zamienia się w PC (gram na jednym i drugim)

30.01.2017 15:05
10.2
2
dj_sasek
88
Freelancer

Ostatnio był news, że jest wręcz odwrotnie i PC z roku na rok ma coraz większe udziały na rynku.

29.01.2017 15:39
11
1
odpowiedz
dmcNero92
85
Konsul

No jest czym się chwalić, szczególnie ,że ta gra na silniku Frostbite :D
Brak dedyków i tylko połączenie P2P? Fajnie ich pogieło, mamy 2017r.

29.01.2017 16:01
12
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany812566
62
Generał

BF1, Battlefront miały genialną optymalizację. Do każdej z tych gier nie potrzeba mocniejszej karty niż GTX 750 Ti, która radzi sobie ze wszystkimi trzema tytułami na wysokich ustawieniach grafiki. Szkoda że oprócz gier EA jest tak mało dobrze zoptymalizowanych gier!

30.01.2017 10:28
12.1
Szatek iks de
63
Pretorianin

To raczej dlatego, że jadą tego Frostbite'a już naprawdę kupę czasu. Nawet FIFE na to wrzucili. Zjebać optymalizację na silniku, na który się wydaje połowę ostatnich gier to by był wyczyn.

29.01.2017 16:41
13
odpowiedz
Adrian Werner
153
Generał

GRYOnline.plTeam

@Lady_Seeker
Super :) thx.

29.01.2017 20:50
14
odpowiedz
1 odpowiedź
A.l.e.X
116
Alekde

Wszystkie trzy pierwsze pozycje które napisał Drew Karpyshyn były na co najmniej dobrym poziomie, dopiero Deception było jednym wielkim wołaniem o pomstę do nieba. Teraz mamy taką sytuację że wychodzi trylogia w niewielkim odstępie czasu i każdą książkę pisze inny autor, raczej nie chce być krytykiem ze szklaną kulą, ale jakoś mi się to za bardzo nie widzi.

MASS EFFECT™: NEXUS UPRISING by Jason M. Hough and K.C. Alexander
MASS EFFECT™: ANNIHILATION by Catherynne M. Valente
MASS EFFECT™: INITIATION by N.K. Jemisin

29.01.2017 21:25
14.1
xsas
130
SG-1

Pozycja 1) Nie wiem jak Jason, ale K.C. Alexander jest ponoć fanką uniwersum Mass Effecta i w grze ma przebyte 500h. Tak więc pojęcie na pewno będzie mieć.
Pozycja 2) Catherynne M. Valente, też jest fanką tego uni oraz również grała w gry.
Niewiadomą jest raczej N.K. Jemisin. No i oczywiście ew. polskie tłumaczenia - dobrze gdyby to była osoba znająca to uniwersum, albo chociaż taka, która się z nim zapozna poprzez zagranie w trylogię (ew. przeczytanie poprzednich książek)

źródło: http://www.shadowbroker.pl/news/2016/12/wydawnictwo-titan-books-ujawnilo-pozostale-2-tytuly-oraz-daty-premier-ksiazek-w-uniwersum-mass-effect-me-andromeda/

post wyedytowany przez xsas 2017-01-29 21:26:22
29.01.2017 22:34
15
odpowiedz
Rockus
17
Chorąży

W tych czasach to co tygrysy lubią najbardziej :D

30.01.2017 10:04
😈
16
odpowiedz
2 odpowiedzi
Odkupiciel
33
Centurion

Powinniście unikać takich durnych newsy.... poważnie ?! GOL się stacza na poziom pudelka... niedługo będą newsy:

Mass Effect umożliwia grę na padzie i to na PC :O
W Mass Effect można wyłączyć V-Sync, uwaga będzie szybcie!!.
Mass Effect dodał opcje zmiany jakości cieni.
Mass Effect super hiper opcja zmiany poziomu trudności na łatwy.
Mass Effect z obsługą klawiatury i myszy!

30.01.2017 15:26
16.1
Matysiak G
124
bozon Higgsa

Akurat obsługa pada to by był news, bo pecetowa wersja pierwszej trylogii jej nie miała.

30.01.2017 17:29
16.2
qrosawa
15
Chorąży

Przyzwyczajaj się - przed premierą będziemy bombardowani newsami o tej grze. Pamięta ktoś:
"W 2012 r. Firma EA wysłała w kosmos za pomocą balonów meteorologicznych kilka egzemplarzy gry [ME3], które następnie wróciły w przypadkowe miejsca Ziemi. Gracze, którzy je znaleźli, mogli je zabrać i cieszyć się grą w domowym zaciszu."

30.01.2017 18:02
17
odpowiedz
1 odpowiedź
Invader01
96
Konsul

Ale przecież ludzkie oko nie widzi więcej niż 30 fps.

31.01.2017 07:20
17.1
1
GimbusomNIE
76
Pogromca Gimbusów

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! Jak masz szklane to się nie dziw.

Wiadomość Mass Effect Andromeda bez crossplaya i limitu klatek na sekundę na PC