Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Star Citizen zostanie ukończone nawet, jeżeli gracze przestaną płacić

15.01.2017 13:23
1
tybet2
147
Generał

Tak samo 'ukończone' ja No Man's Sky.

15.01.2017 13:45
2
odpowiedz
8 odpowiedzi
zanonimizowany1209100
2
Centurion

@tybet2

Tylko NMS kosztowało max 10 milionow a nie 142 w wersji ALPHA , czyli spokojnie dobija do 200 , za 200 SONY zrobiło by z 5-6 exow w tylu BLOODBORNE , UNCHARTED 4 .

15.01.2017 13:53
2.1
zanonimizowany1187012
11
Senator

Cena nie ma nic do rzeczy, gra ma taką kasę i jest dopiero w alfie tyle czasu. Ten projekt jest daleki od ukończenia jeśli kiedykolwiek go ukończą.

15.01.2017 13:59
2.2
4
izbi1982
25
Chorąży

@Floppy30 - dawaj źródła tych rewelacji co wypisałeś. Koszt powstania NMS poproszę, tak samo poproszę o źródło kosztów tego Uncharted 4 wraz z marketingiem. Zobaczymy, czy za 200 baniek zrobili by 5-6 exów tego pokroju? To oczywiście pytanie retoryczne, bo nie znasz na nie odpowiedzi, więc skończ pisać bzdury.

15.01.2017 17:46
👎
2.3
zanonimizowany1209100
2
Centurion

@izbi1982

NIKT TU O marketingu nie rozmawia , a i tak koszty byly zerowe , bo NMS nigdzie np w tv nie BYLO REKLAMOWANE !!! , jak chcesz sie dokladnie dowiedziec ile ta gra kosztowała to polecam google , ja znalazlem kiedys i czytałem o tym , a ty jek chcesz wiedziec to sobie poszukaj .

Produkcja U4 to max 50 milionow z tego co pisza , uzyj google :)

15.01.2017 18:20
Starcall
2.4
Starcall
58
Generał

@floppy30 aka 50
Użyj czasami mózgu. Oh wait....

15.01.2017 20:48
2.5
zanonimizowany1209100
2
Centurion

Starcall aka STARYCW*LL ??

15.01.2017 22:53
😜
2.6
1
izbi1982
25
Chorąży

@Floppy30 - wysil się trochę i udowodnij przez siebie postawioną tezę, to ty chcesz wszystkich przekonać, że NMS kosztowało max 10 milionow a za 200 SONY zrobiło by z 5-6 exow w tylu BLOODBORNE , UNCHARTED 4 .

Już sam fakt, że Naughty Dog zatrudnia 300+ osób a proces tworzenia Uncharted 4 trwał ponad 4 lata świadczy o tym, że albo śmiesznie mało każdy zarabiał w tej firmie w co wątpię, albo po prostu wyssałeś z palca te kwoty.

16.01.2017 11:20
Festewerk
😁
2.7
Festewerk
6
Legionista

@izbi1982 daj sobie z nim spokój jak natknę się gdzieś na kom tego fanboy'a konsol to zawsze odnoszę wrażenie, że próbuje udowodnić wyższość PS i sony nad resztą świata... Ostatnio nawet twierdził, że na PC poza strategiami niema exów... A ten projekt już dawno zrealizował początkowe założenia. To, że w trakcie doszło więcej pomysłów i chcą je realizować to tylko na korzyść gracza bo zawartości będzie więcej.

16.01.2017 11:44
kaszanka9
2.8
kaszanka9
109
Bulbulator

Chyba śnisz, exy są dużo droższe nic ci się wydaje,może by zrobili 3, maks 4.

15.01.2017 14:09
3
3
odpowiedz
1 odpowiedź
izbi1982
25
Chorąży

Star Citizen z założenia jakie postawili sobie na premierę już dawno by się ukazał. Ktoś kto śledzi proces powstawania tej gry wie, że kilka razy w związku z kolejnymi funduszami projekt był rozszerzany. Spróbujcie zaplanować coś, na co jeszcze nie macie funduszy. To musi potrwać, inne gry też powstawały długo, tylko nie wiedzieliśmy jak długo są w produkcji dlatego wydawało nam się, że gry powstały szybko: http://www.metacritic.com/feature/games-that-shed-vaporware-status

Star Citizen powstanie tylko nie tak szybko jakby wszyscy chcieli. A transparentny proces produkcji powoduje, że wydaje się wszystkim, że gra powstaje wolno. Inne gry powstawały tak samo.

15.01.2017 15:32
domino310
3.1
1
domino310
116
Bastard Rycerski

Oczywiście ale niektórzy nie mają zielonego pojęcia lecz wypowiedzieć się muszą. Kolejna sprawa to czytając niektóre posty mam wrażenie, że ta gra im się należy tu i teraz. Sam nie wsparłem projektu więc się nie wypowiadam tylko czekam na finalny produkt kiedy by nie wyszedł, wtedy ocenie negatywnie bądź mam nadzieje pozytywnie.

post wyedytowany przez domino310 2017-01-15 15:33:03
15.01.2017 16:53
Rumcykcyk
5
2
odpowiedz
Rumcykcyk
114
Głębinowiec

Nie przestane płacić, nic się nie martwcie i pijcie w spokoju herbatkę.

15.01.2017 17:35
6
odpowiedz
1 odpowiedź
Gusjon
64
Centurion

Przy takim budżecie to gra powinna być gigantycznie duża i dostępna również na Linuxa.

16.01.2017 22:24
6.1
RycerzMroku
3
Junior

Według Google gra jest wspierana na Linux'ie. Ale czy to prawda? Tego nie wiem. Jednakże wiem, że można zagrać w tą grę na pingwinku za pomocą nieoficjalnych narzędzi :)

15.01.2017 17:43
7
odpowiedz
zanonimizowany1202555
53
Konsul

Brzmi jak mała aluzja do ludzi, by już nie wpłacali. :)

15.01.2017 17:53
LSZ
8
odpowiedz
3 odpowiedzi
LSZ
60
Konsul

"Brzmi jak mała aluzja do ludzi, by już nie wpłacali. :)"
Odwołując się do samego tytułu newsa to raczej jak akt łaski. ;) I poważnie. 150 mln. $ na samą kampanię singleplayer?

15.01.2017 18:28
8.1
1
zanonimizowany307509
99
Legend

150 mln. $ na samą kampanię singleplayer?

Na single i na multi.

15.01.2017 18:39
8.2
tybet2
147
Generał

Multi ma gorszy kod sieciowy niż Call of Duty nowe (rekord), więc można uznać że nie istnieje :P

16.01.2017 19:19
8.3
zanonimizowany1126981
7
Legionista

Bo trochę to potrwa zanim będzie zoptymalizowany, nie pali się. Poza tym nie odpalili jeszcze serwerów poza USA, więc na wszystko przyjdzie czas.

15.01.2017 18:06
9
odpowiedz
zanonimizowany947109
32
Pretorianin

Wpłącajcie do Amber Citizen, powstanie gry gwarantowane.

15.01.2017 18:27
10
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

Niech wreszcie dokończcie Star Citizen, a wszelkie dodatki i ulepszenie odłożyć na później!

Nie kupię i nie płacę, dopóki nie zobaczę dobre oceny od recenzenci o finalnej wersji Star Citizen i tak macie za dużo pieniędzy.

15.01.2017 19:12
11
odpowiedz
zanonimizowany1101535
23
Generał

Ta gra nigdy nie wyjdzie, baj baj kasiorko.

15.01.2017 21:31
Asasyn363
12
odpowiedz
4 odpowiedzi
Asasyn363
160
Senator

Nadal będą "mydlić oczy" ludziom. "Zrobimy jeszcze to, dodamy tamto, damy fajne statki ale wpłacajcie hajs". Interes się dzięki temu kręci, więc czemu mieliby nagle wydać grę, co się wiąże z brakiem przelewów. Jak tak dalej pójdzie to SC pobije (nie)sławny rekord Duke Nukem Forever, a jeśli jakimś cudem (patrząc na to co się dzieje za kilka lat) wyjdzie i to z tym wszystkim co zapowiadają to możliwe, że ludzie już o tej grze zapomną. Sorry ale jakoś nie chce mi się wierzyć, że mając 150 milionów nadal prace posuwają się tak wolno. Z takim budżetem powinni mieć środki na zatrudnienie większej ilości doświadczonych osób, które przyśpieszą tworzenie gry. Ewidentnie widać, że jest tu jakieś drugie dno.

post wyedytowany przez Asasyn363 2017-01-15 21:37:10
15.01.2017 22:39
dj_sasek
😁
12.1
1
dj_sasek
153
Freelancer

Na twoją logikę to Rockstar powinien zatrudnić kolejny tysiąc osób, bo przecież zarobili ponad bilion na samym GTA V w 3 dni po premierze. Więc dlaczego tego nie zrobią? Zapewne nie mają Asasyna363 za lidera sektora finansowego.

16.01.2017 14:56
Asasyn363
12.2
Asasyn363
160
Senator

Tylko, że Rockstar nie ciągnie kasy od ludzi przez 5 lat i nie obiecuje non stop kolejnych rzeczy, aby tylko jeszcze dłużej possać $$$ od fr.... klientów. Póki co ja tu widzę tylko studnie bez dna i całe przedstawienie z SC można ciągnąć tak jeszcze kilka lat i od czasu do czasu rzucić ludziom jakiś ledwo działający "moduł" aby tylko czymś ich zająć.

post wyedytowany przez Asasyn363 2017-01-16 14:57:06
16.01.2017 19:06
12.3
foxu23
80
Pretorianin

Chris Roberts ciągnie hajs przez 5 lat bo nie ma innej możliwości, rockstar dostaje 200 milionów na pstryknięcie palca wiec twoje porównanie jest do dupy, zresztą gta v przez pierwsze miesiące było praktycznie nie grywalne na multiplayerze chmara cziterów pare misji i niekończące ładowanie się misji.

16.01.2017 20:08
dj_sasek
12.4
1
dj_sasek
153
Freelancer

Roberts od 60 paru milionów nic nowego nie obiecuje. A te 140 milionów to wcale nie jest dużo biorąc pod uwagę ile kasy posiadają inni developerzy gier AAA.

Musicie zrozumieć, że większe fundusze i zatrudnienie nowych osób, nie przyczynią się do nagłego wzrostu prędkości powstawania gry. Tam już jest obsadzone ponad 270+ osób, tyle ile potrzeba aby stworzyć porządną grę AAA. Teraz trzeba czasu. Tylko z czekaniem u niektórych osób jest problem, nie z tempem powstawania gry. Bo jak na razie to czas powstawania gry nie wypada wcale tak źle na tle właśnie Rockstara czy np. Blizzarda.

post wyedytowany przez dj_sasek 2017-01-16 20:12:07
15.01.2017 21:57
Dzienciou
13
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Dzienciou
159
Generał

no ja rozumiem, że jak budżet duży to gra wyjdzie szybciutko.. z takim myśleniem to Cyberpunk powinien wyjść jeszcze w tym roku bo budżet ma większy od wiedźmina (który kosztował 300 baniek PLN i powinni go robić w półtora roku).
Druga sprawa to ta gra w sumie nigdy nie wyjdzie z earlu access. Datą premiery będzie dopiero wpuszczenie graczy do stabilnego już świata a potem będą jeszcze lata development'u. Bo jeśli ktoś myśli, że kupi pudełko z grą półce a twórcy tego samego dnia przestaną cokolwiek robić to gratuluję :)

19.01.2017 04:34
13.1
zanonimizowany1152280
13
Pretorianin

No właśnie żeby gra wyszła na takiego Steama.. Wówczas powinni zmienić podejście - wydajemy produkt i płacisz tylko raz, ale no jakbyś chciał, to zawsze możesz jeszcze dodatkowo grę wesprzeć. Tutaj chodzi po prostu o wrażenie całości - czyli o coś czego nigdy nie będzie jeżeli dodatkowe elementy gry będą TYLKO I WYŁĄCZNIE za dodatkowe wsparcie, traktowane jako osobny obręb. To trochę jak z trybem online do gta... Jak spędzę w nim z 300 godzin to bardzo chętnie bym jeszcze jakoś panów od R wspomógł, ale gdyby wymagali za każde 20% rozwoju dodatkowe monety, to niemalże na pewno nigdy bym nie spędził w nim tych trzystu godzin, a co do samej firmy podchodziłbym sceptycznie. Tutaj sytuacja niby jest trochę inna, patrzyłem jakiś czas temu jak to wygląda, chyba za cenę zwykłej gry AAA można nabyć większość zawartości (zarówno tej teraźniejszej jak i przyszłościowej) ale i tak nie wszystko jest jasne, i nie będzie, dopóki jako tako tego nie złączą w całość i nie wydadzą.

16.01.2017 10:17
14
odpowiedz
zanonimizowany641499
9
Legionista

w takim tempie w jakim są przeprowadzane prace pytanie kiedy ta gra wyjdzie i czy w ogóle to nastąpi

16.01.2017 11:01
😁
15
odpowiedz
misuu
0
Konsul

142 miliony to daje jakieś 3 do 7 miliony odsetek rocznie w sumie grubas umial się ustawić

16.01.2017 14:33
Marder
16
odpowiedz
Marder
249
Senator

Obiecanki cacanki a głupiemu radość :) Żeby coś skończyć to trzeba mieć jakąś wizję gry jakiś biznesplan jak to ładnie mówią różnej maści menedżerowie. Skończy jak DayZ i temu podobne "ambitne" produkcje.

17.01.2017 13:16
17
odpowiedz
lyx
93
Pretorianin

Z tego co widzę to największy ból dupy mają Ci którzy i tak nie wsparli w żaden sposób tego projektu....

19.01.2017 08:53
18
odpowiedz
zanonimizowany1195958
49
Generał

Postep graficzny stoi w miejscu, wiec o oprawę graficzną nie trzeba się obawiać przez kolejne 10 lat. Natomiast przy takim budżecie w momencie premiery gra powinna kosztować 9,99€. Swoje juz zarobili, a jakichs innowacyjnych technologii nie wprowadzili względem obecnych tytułów by musiało się zwrócic.

Trzymam kciuki, bo fajnie wygląda, choć zapewne nigdy w to nie zagram ;)

post wyedytowany przez zanonimizowany1195958 2017-01-19 08:54:05
19.01.2017 09:21
19
odpowiedz
striker15
17
Legionista

Ludzie narzekają bo chcieliby zagrać w grę już teraz, to proste i zrozumiałe. Natomiast krytyka produktu jest nie na miejscu, bo gotowego produktu nie ma jeszcze... :) Zarejestrujcie się i czekajcie na darmowy dostęp, co jakiś czas jest, wtedy spróbujecie pograć bez płacenia.

Dla nowych graczy chętnych się zarejestrować w grze polecam kod na darmowe kredyty 5000 UEC, sam skorzystałem:
Przy rejestracji na www.robertsspaceindustries.com wpiszcie: STAR-RVHY-Q73J

Wiadomość Star Citizen zostanie ukończone nawet, jeżeli gracze przestaną płacić