Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: przestroga przed sklepem extreme-pc.pl

30.11.2016 14:05
NewGravedigger
👍
1
NewGravedigger
184
spokooj grabarza

przestroga przed sklepem extreme-pc.pl

Właśnie jestem po rozmowie z (chyba) osobą odpowiedzialną za ten pseudo sklep w sprawie zwrotu pieniędzy za odesłaną myszkę. Tylko 100 zł, niby.

Dowiedziałem się, że to moja wina, że nie napisałem w paczce dokładnie czego chcę. Po mojej uwadze, że chyba żartuje (paragon, mail z oświadczeniem i kodeks cywilny) dostałem groźbę, że jeśli będę się tak upierać to myszka poleży jeszcze na półce. Po moim absolutnym wkurwie facet się rozłączył i zablokował mój nr.

Jednym zdaniem ABSOLUTNA ŻENADA, omijać szerokim łukiem mimo przystępnych cen.

post wyedytowany przez NewGravedigger 2016-11-30 14:06:12
30.11.2016 14:11
yasiu
2
odpowiedz
yasiu
199
Legend

O, widzę że się przeprowadzili... czasem tam robiłem zakupy, ale zawsze się bałem ponurej obsługi :D

30.11.2016 14:15
mohenjodaro
😃
3
odpowiedz
mohenjodaro
109
na fundusz i prywatnie

weź wyślij te maile na [email protected], będzie wesoło

30.11.2016 14:19
4
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1196217
20
Konsul

podobnego poziomu arogancji i zlewania klientów doświadczyłem rok temu w Ultimie.

produkt (gta V) zamówiony, pieniądze przelane. Przesyłka miała dojść w ciągu tygodnia - nie doszła. Przez dwa tygodnie zero odzewu ze strony sklepu. Dopiero po emailu ("co się dzieje z moim towarem?") łaskawie odpisano mi, że produkt będzie w ciągu tygodnia. W ciągu kolejnych dwóch tygodni towar wciąż "szedł z hurtowni". Oczywiście napisałem, że wycofuję się z umowy. Nic to nie pomogło, skurwysyny nie zwrócili ukradzionych pieniędzy.

po miesiącu przyszło gta v - ale nie w wersji pl, tylko nl. : )

był to dla mnie duży wstrząs, bo od lat zamawiam książki i nigdy nie zetknąłem się z takim skurwysyństwem.

30.11.2016 14:30
NewGravedigger
4.1
NewGravedigger
184
spokooj grabarza

Przez ostatnie 2 miesiące kupiłem różne sprzęty za ponad 20k złotych. Część z nich jeszcze nie doszła, ale już teraz mogę stwierdzić, że im większy sklep tym większe lanie na klientów. Morele, DHL, sklepy meblowe wychodzą z założenia, że "Panie, no nie ma, i co nam zrobisz?" Myślałem, że przynajmniej w małych sklepach, gdzie nie ma linii reklamacyjnej jest jakoś inaczej, a spotkałem się z największym chamstwem ze strony pracownika, jakie poznałem w życiu.

I co faktycznie mogę zrobić? Napisać na forum i ceneo.pl.

Wysłałem im wezwanie do zapłaty, jeśli nie odpowiedzą na nie, to zacznę działać inaczej - nawet dla tych 100 zł.

30.11.2016 14:26
5
odpowiedz
Duchos
50
Konsul

Wszędzie i w każdym sklepie znajdą się skurwiele, którzy nie powinni pracować w handlu. Dobrych ludzi się zwalnia a zostają same ścierwa. Nic z tym nie poradzisz. Jedynie możesz wystawić złą ocenę i zrobić im piękną reklamę. No i przestrzegać przed bandą oszołomów. Olać mała cenę. Lepiej dopłacić te 50 zł i naprawdę mieć spokój z nędzarzami.

30.11.2016 14:29
Skankhunt42
6
odpowiedz
Skankhunt42
2
Centurion

NIestety, ale czasami po stronie supportu pracuja takie debile ze szkoda gadac ;/

30.11.2016 14:29
PanWaras
7
odpowiedz
1 odpowiedź
PanWaras
88
Legend

No cóż, można było wcześniej poczytać opinie o sklepie w którym się zamawia.

http://opineo.pl/opinie/extreme-pc-pl

30.11.2016 14:36
NewGravedigger
7.1
NewGravedigger
184
spokooj grabarza

No widzisz, patrzę na opinie z ceneo i skąpca. Może i błąd.

30.11.2016 14:43
Forcebreaker
8
odpowiedz
1 odpowiedź
Forcebreaker
54
Generał

© 2011 Sklep komputerowy Extreme PC

30.11.2016 14:44
Matt
8.1
Matt
256
I Am The Night

JJ, to Ty?!

30.11.2016 14:46
Crod4312
9
odpowiedz
3 odpowiedzi
Crod4312
150
Legend

Dlatego zawsze płacę przy odbiorze. Nie ma towaru nie ma pieniędzy. Jak przyjedzie i dostanę go do rąk to zapłacę.

30.11.2016 15:55
9.1
zanonimizowany305250
161
Legend

Dostaniesz kartofla czy rozwalony sprzęt do rąk to co, pogonisz za listonoszem po pieniądze jak rozpakujesz paczkę? Czytałeś opinie o tym sklepie, że nie zauważyłeś że ludzie głównie się bujają z z reklamacjami/zwrotami uszkodzonego sprzętu? Że też wciąż jest tak dużo ludzi którzy wieża w magiczne bezpieczeństwo pobraniówki...

post wyedytowany przez zanonimizowany305250 2016-11-30 15:55:44
30.11.2016 16:03
Crod4312
9.2
Crod4312
150
Legend

Pobranie jest na pewno bezpieczniejsze niż bycie frajerem i płacenie za sprzęt, którego defakto możesz nie zobaczyć albo zobaczysz inny niż zamawiałeś...

30.11.2016 16:06
NewGravedigger
9.3
NewGravedigger
184
spokooj grabarza

Ale czy Ty rozumiesz, że ten sprzęt (inny niż zamawiałeś) zobaczysz dopiero po opłaceniu?

30.11.2016 15:31
M@co
10
odpowiedz
M@co
118
Krzywda

yasiu --> Wyglądają może groźnie i ponuro ale są w miarę mili i pomocni ;) Raz tam byłem i to jest dla mnie typowy mały sklep komputerowy, który z niewiadomych przyczyn jeszcze utrzymuje się na rynku.

30.11.2016 15:40
Skankhunt42
11
odpowiedz
Skankhunt42
2
Centurion

Moze zzsylaja skazancow zeby pracowali w tym sklepie? 10 lat w gulagu na syberi lub na teczowej w extreme-pc.

Czesc godzi sie na extreme-pc i mamy efekty.

Forum: przestroga przed sklepem extreme-pc.pl