Witam,
wymieniam urządzenie, dostałem już nowy egzemplarz a ten pierwszy wadliwy mam odesłać. Dostałem maila z linkiem do etykiet zwrotu, ale tam nie ma żadnej informacji czym mam im to odesłać. Etykieta jest po angielsku i paczka będzie szła do Niemiec. Jak pójdę na pocztę albo zamówię kuriera to oni będą wiedzieć o co chodzi?
Jak dostałeś etykietę, to wydaje mi się, że jest to etykieta konkretnej firmy kurierskiej.
Ja mam taki głupi pomysł. Może po prostu wyślesz maila do osoby/firmy od której masz sprzed i zadasz pytanie: jakim kurierem masz odesłać.
Etykieta zawiera dane do wysyłki itp. ale nie ma brandu żadnej firmy.
DanuelX -> ja mam taki pomysł żebyś zobaczył na godzinę i pomyślał, że chcę wiedzieć teraz bo bym to wysłał z rana a amazon mi odpowie koło południa jutro.
Jak nikt nie odsyłał ostatnio czegoś do amazonu to zwyczajnie poczekam jak odpisze mi support, to chyba oczywiste.
Ja zamawiałem u nich dysk przenośny, przysłali mi okulary dla babci.
W systemie zaznaczyłem, że chcę dokonać zwrotu, wydrukowałem etykietę i nakleiłem im na tę samą paczkę, w której mi wysłali mój "dysk". Wysyłałem przesyłką poleconą na poczcie.
Po tygodniu miałem kasę na koncie.
Ogólnie bez stresu. To duża korporacja i im się takie babole czasem zdarzają. Odzysk pieniędzy dokonuje się w praktyce z automatu. Chyba masz nawet opcję, że możesz ponownie zamówić ten sam przedmiot (ja tak zrobiłem), w trakcie, gdy czekasz na zwrot pieniędzy.
U mnie obyło się bez problemów.