Mount & Blade 2: Bannerlord z minimalnymi wymaganiami sprzętowymi
Dalej w Warbanda lupie i pewnie wielu z was. Jak wyjdzie dwojka to bedzie swieto.
Dobra wiadomość, może do końca 2016 sie wyrobią.
Mam tylko nadzieje, ze animacje poprawią, bo wygląda to dość sztywno jak na obecne czasy :)
A kogo tam obchodzą "obecne czasy" przy mount and blade 2. Ci co jarają się tylko grafiką i tak tej gry nie ogarną. A ci co znają m&b to dla nich ten poziom jest aż nadto wystarczający. :)
^Świetny argument, z takim to dalej byśmy siedzieli na grach Amiga czy NES-ie, bo po co komu dobra grafika? Super poziom (cokolwiek tu znaczy poziom), tak, to jest to.
Ci co jarają się tylko grafiką i tak tej gry nie ogarną
Nie wiedziałem, że trzeba się jarać grafiką żeby stwierdzić, że ta gra jest po prostu brzydka. Mount and Blade to gra wciągająca, ta część zapowiada się jeszcze lepiej, ale błagam, usprawiedliwienie brzydoty takimi argumentami to truizmy zużyte jak kondom po wielokrotnym zastosowaniu.
Mi się animacje własnie niesamowicie podobają. Animacje które podczas gry przykują Twoją uwagę, to będą animacje ataku, a te wyglądają dobrze. No bo co tu poprawić w machnięciu mieczem z lewej, prawej itd.? Gorzej z AI :/
Nie wiedziałem, że trzeba się jarać grafiką żeby stwierdzić, że ta gra jest po prostu brzydka. Mount and Blade to gra wciągająca, ta część zapowiada się jeszcze lepiej, ale błagam, usprawiedliwienie brzydoty takimi argumentami to truizmy zużyte jak kondom po wielokrotnym zastosowaniu.
Jakiej brzydoty?
^Świetny argument, z takim to dalej byśmy siedzieli na grach Amiga czy NES-ie, bo po co komu dobra grafika? Super poziom (cokolwiek tu znaczy poziom), tak, to jest to.
"Psy szczekają, a karawana jedzie dalej." To powiedzenie idealnie pasuje. Nie każda gra musi podnosić graficznie poprzeczkę.
Chciałbym zobaczyć wymagania gdyby grafika wyglądała jak we Wiedźminie.Ja sobie dalej gram w warbanda a i czasem w podstawkę.Jedyne czego mi brakuje to data premiery
Ale co ma do rzeczy grafika? Przecież mówię o animacji. Mnie interesuje, więc jak kogo? MNIE!, to że Ciebie czy komuś tam lata, to już nie mój problem, mnie interesuje i tylko na to patrze, nie jestem Tobą czy kimś innym, żeby mieć te same wymagania i absolutnie nigdy i przenigdy nie będę obiektywny, nie licz na to, jestem i będę zawsze w pełni subiektywny, to mi ma gra sprawiać przyjemność, bo to ja gram na swoim stanowisku, a nie siedzę obok :) Wkurza mnie fakt, ze wypowiadasz się za inne osoby, skąd możesz wiedzieć, co kto wymaga od gry? To tak jakbyś za mnie się wypowiadał, a to mnie drażni. Pierwsza część była świetna, ale mamy inne czasy, a ja mam inne wymagania co do gier. Może jestem starym graczem, ale nie znaczy, to że wole starsze gry, bo stare jak i nowe mają swoje plusy i minusy.
Pr0totype -> Nie potrzebnie się spinasz. Tak czy siak, animację jakieś specjalnie złe nie są, a i tak najważniejszym elementem tej gry jest walka. Warband ma dużo gorszą jakość grafiki od Bannerlorda, a gra nadrabia wieloma innymi elementami - fajnym systemem walki (serio jest dobry), klimatem i przede wszystkim rozwojem twojej postaci oraz wojska. Bannerlord będzie praktycznie tym czym jest Warband tylko lepiej i więcej. Widać też, że wolą przeznaczyć środki na rozbudowanie gry, a nie dorzucać dosyć zbędnych "fajerwerków".
System powtórek przebiegu bitwy, zmienne pory roku, różnice kulturowe pomiędzy królestwami i już nie mówię o oblężeniach i obronach. Te elementy więcej znaczą, niż "lepsze bujanie się postaci". Nawet nie wspominam już chyba będzie w grze także "customizacja" posiadłości/osady.
Fajnie, ale ja wiem, mówię wciąż o animacji nie o innych elementach, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, chciałbym po prostu osobiście zobaczyć ładniejsze, naturalniejsze animacje. Ani słowa nie napisałem o jakichkolwiek innych wadach czy zaletach, bo nie mam zastrzeżeń, jedynie do animacji.
@Blackthorn
To ciekawe, co piszesz. Dziś jakby nie patrzeć, to największy nakład prac idzie na grafikę. To w większości przypadków przez to produkcja gry tyle trwa. M&B ma, nie oszukujmy się, nędzną grafikę, a jej produkcja i tak trwa wieki.
To ciekawe, co piszesz. Dziś jakby nie patrzeć, to największy nakład prac idzie na grafikę. To w większości przypadków przez to produkcja gry tyle trwa. M&B ma, nie oszukujmy się, nędzną grafikę, a jej produkcja i tak trwa wieki.
Bez przesady. To "nędznej grafiki" tej grze jest dosyć daleko, ale też zdecydowanie nie będzie to najładniejszy (ani też najbrzydszy) tytuł przyszłego roku. Pamiętaj też, że w grze będą gigantyczne potyczki wojsk. Druga sprawa to muszą też jakoś rozsądnie zarządzać budżetem. Zdecydowanie łatwiej utrwalają się graczom w pamięci gry z bdb gameplayem niż z najładniejszą grafiką. Ile obecnie graczy wspomina pierwszego Crysisa?
Przypominam też (o ile nic się nie zmieniło) to w grze będzie dostępny też system pór roku.
Fajnie, ale ja wiem, mówię wciąż o animacji nie o innych elementach, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, chciałbym po prostu osobiście zobaczyć ładniejsze, naturalniejsze animacje. Ani słowa nie napisałem o jakichkolwiek innych wadach czy zaletach, bo nie mam zastrzeżeń, jedynie do animacji.
Z animacjami zawsze jest tak, że są przygotowywane pod konkretny styl walk. W skrócie - czym bardziej rozbudowany model walki, tym trudniej o ładniej przygotowane animacje. Zawsze pozostaje tryb FPP. :)
I tak gra ma jeszcze zaliczyć early access, więc pewnie nie wyjdzie wcześniej niż w 2 kwartale 2017.
Early Access? Skąd takie informacje?
http://www.gamereactor.eu/news/452413/TaleWorld+not+announcing+a+deadline+for+Mount+Blade+II/
https://www.youtube.com/watch?v=Snpc4_9a69A
Po za tym twórcy często rozważali wydanie gry w formie EA lub Bety przy prezentacjach M&B 2 na targach gier (E3, GC). Ale pewnie będą to testy trybu multiplayer, który nie ma być standardowym pvp.
Gra i tak jest wciąż w produkcji i pamiętam, jak jeszcze z pół roku temu twórcy nawet nie planowali dodawać trybu multiplayer do gry. Bardziej chcieli się skupić na modach do gry (moderzy dostaną silnik gameplayu do tworzenia modów :D). No i z tego co pamiętam z wywiadów to twórcy chcieli, że tryb multiplayer (o ile się pojawi) to żeby nie był zwykłym prostym trybem pvp. Ciężko jest nie zauważyć, że studio ma ambitne plany co do Bannerlorda.
Mnie ciekawi czy udało im się zaimplementować system zmiennych pór roku (na prezentacjach silnika wyglądało to solidnie).
Jeżeli Early Access spowoduje, że będę mógł zagrać wcześniej to jestem za. Nie ma szans, żeby twórcy porzucili projekt więc testowanie różnych rzeczy przez graczy może wyjść grze tylko na dobre, tak to pewnie na poprawienie podstawowych błędów trzeba by czekać po premierze (Warband i dodatki do niego były mocno zabugowane na premierę).
Nie mogę się doczekać modów. Kwestia modowania była bardzo ograniczona w Warbandzie, w sumie aż dziw, że powstała aż tak duża scena moderska wokół tej gry. Wypuszczenie lepszych narzędzi moderskich będzie pewnie najbardziej odczuwalną zmianą, tyle, że na efekty trzeba będzie trochę poczekać po premierze.
Bezi2598 -> Narzędzia moderskie ponoć będą udostępnione jeszcze przed premierą gry. W którymś z wywiadów o tym wspominali.
Na platformie Steam, Bannerlord jest już widoczny, niestety jeszcze nie do kupienia.
Dalej w Warbanda lupie i pewnie wielu z was. Jak wyjdzie dwojka to bedzie swieto.
sam bylem fanem m&B ale na dzisiejsze czasy to animacje sztywne jak kłoda i grafika też nie za piękna.... pewnie rzucą sie na to wszyscy fani owego tytułu ale stawiam że nie odniesie już takiego sukcesu jak wcześniej
Czekam z wielką niecierpliwością! Jeśli zachowa grywalność pierwszej części to wiele godzin mnie czeka przy kompie :P
Pamiętam jeszcze jak lata temu zagrywałem się M&B na modyfikacji 1866. Grałem na kompletnym złomie; na najniższych detalach i gra co chwila się zawieszała na kilka minut a mimo to nie mogłem się oderwać. To się nazywa uzależnienie :D
Haha znam to wtedy jeszcze ja złoma miałem :)
Uff już myślałem że mi nie pójdzie
Witam, mam mianowicie takie pytanko czy M&BII ma szansę jakoś działać grywalnie na intel core i3 4005U , nvidia geforce 920m, 4gb ram oraz 64bit ?