Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: X-Kom - sklep niepoważny - co zrobić?

13.10.2016 19:37
Damian1539
1
Damian1539
87
4 8 15 16 23 42

X-Kom - sklep niepoważny - co zrobić?

Pomagałem koleżance w wyborze laptopa. Znaleźliśmy dobry model, i kupiliśmy go przez allegro (x-kom!) w systemie ratalnym. Sprzęt za prawie 5k.
X-kom kasę dostał o godzinie 13 we wtorek, do tej pory zero informacji.
Pisałem e-maile - NIC
W zamówieniach na X-kom tego nie ma, bo kupione przez allegro
W końcu udało nam się dodzwonić, to okazało się, że nie zdążyli go spakować i wyślą go dzisiaj i dostanę informację na e-maila.
Kilka minut po rozmowie dostaliśmy e-maile, że sprzęt gotowy do wysyłki.
Dzisiaj CISZA.
Dodzwonić się do nich? HA HA HA. Zjadło z komórki ponad 20zł i nadal "jesteś 11 w kolejce". No ja pierd***
Co teraz robić?
Zamówienia anulować nie mogę, bo jest kupione w systemie ratalnym. A szkoda, bo bym go chętnie anulował. Zawsze już będę omijał ten sklep szerokim łukiem.

14.10.2016 08:20
x-kom
15
9
odpowiedz
x-kom
6
Junior

Witamy serdecznie,

Uprzejmie przepraszamy Was za powstałe utrudnienia z realizacją Waszych zamówień. Jest to sytuacją wyjątkowa.
Rozwiązaliśmy już większość utrudnień, które wpływały na opóźnienia w wysyłce paczek. Ponad 90% nowych zamówień realizowanych jest w ciągu 24 godzin, pozostałe 10% wysyłamy do 48 godzin.
Błędy, które pojawiły się 1 października w związku z wprowadzeniem nowego systemu dotknęły ponad 5000 zamówień. W ostatnich dniach poradziliśmy sobie ze zdecydowaną większością. Niestety pozostało nam mniej niż 300 najbardziej problematycznych przypadków. Nasi pracownicy cały czas walczą o to, aby zakupiony w tym czasie sprzęt dotarł do Was jak najszybciej. Bardzo przepraszamy za powstałe niedogodności.
Zachęcamy Was też do kontaktu z nami: m.me/xkompl -> po podaniu numeru zamówienia sprawdzimy jego aktualny status

post wyedytowany przez x-kom 2016-10-14 08:21:21
13.10.2016 19:40
DanuelX
2
3
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny

Nigdy nie rozumiałem po kiego wuja kupować przez allegro w "normalnym" sklepie.

13.10.2016 19:42
M@co
3
odpowiedz
M@co
117
Krzywda

Kilka dni temu zmieniali system i z facebooka wiem, że mieli po przesiadce spore problemy z zamówieniami. Z tego co się orientuję to sprawnie odpowiadają na wspomnianym facebooku, maą też formularz kontaktowy na stronie i maile dedykowane do takich spraw. Więc ja bym próbował najpierw w ten sposób załatwić sprawę.

Edit: na alledrogo czasami sklepy wystawiają po niższych cenach. Taki xkom ma też coś na zasadzie outletu, czego na ich stronie się chyba nie uświadczy.

post wyedytowany przez M@co 2016-10-13 19:43:49
13.10.2016 19:44
Damian1539
4
odpowiedz
Damian1539
87
4 8 15 16 23 42

Ponieważ koleżance zależało na systemie ratalnym, a wiedziała, że na allegro dostanie bez problemu.

13.10.2016 19:46
5
3
odpowiedz
zanonimizowany561661
45
Senator

od lat kupuję laptopy i monitory w x-kom.pl ale robię to w sklepie nie na allegro i nie miałem żadnych problemów.

13.10.2016 19:54
luki431
6
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
luki431
161
Love Hurts

To jest poważny sklep jak najbardziej tylko twoje podejście do sprawy jest z lekka niepoważne.Piszesz tak jakbyś czekał na towar przynajmniej z miesiąc a minęły zaledwie dwa dni.Spokojnie!Czego ty oczekujesz.Zobacz ile oni transakcji mają na koncie i blisko pięćset tysięcy sprzedanych przedmiotów tylko na samym Allegro.A że czasem się trafi jakieś opóźnienie to wypada tylko grzecznie czekać a nie pisać że sklep jest niepoważny.Zobacz ile transakcji zrealizowali tylko w ciągu ostatniego tygodnia-blisko tysiąc pięćset a w ciągu ostatniego miesiąca już sześć tysięcy.Nie jesteś jedynym klientem.I mowa tu tylko o samym Allegro a sprzedają jeszcze w swoim sklepie internetowym i w sklepach stacjonarnych.Także minęły ledwo dwa dni a ty już się pieklisz?To nie sklep jest do kitu tylko tacy "zakupowicze" są do bani którzy to chcą dostać towar najlepiej z prędkośćią światła natychmiast po wpłaceniu pieniędzy nie zważając przy tym na nic.Czekaj...

13.10.2016 19:57
6.1
zanonimizowany561661
45
Senator

liczba sprzedanych towarów nie jest usprawiedliwieniem opóźnienia.
większość dobrych sklepów wysyła tego samego dnia i do dużych miast przychodzi następnego.

post wyedytowany przez zanonimizowany561661 2016-10-13 19:58:43
14.10.2016 09:49
6.2
Dessloch
257
Legend

Soul-> spoko, tylko ze Wasz sklep jest jednym z gorszych, pisalem wiele razy pytania odnosnie produktu i w koncu kupowalem gdzie indziej, bo nie odpowiadaliscie lub odpowiadaliscie zupelnie na co innego:)

x-kom akurat jest spoko, bo jeden z niewielu sklepow odpowiada na przetargi. czesto tam sam kupuje, bo maja jako niewiele sklepow bez systemu operacyjnego laptopy

13.10.2016 20:02
7
odpowiedz
A_wildwolf_A
213
Senator

rozumiem, że na umowie kupna-sprzedaży był nieprzekraczalny termin dostarczenia towaru w 48h od momentu wpływu pieniędzy na konto sprzedającego ?
jeśli tak to faktycznie można się wkurzyć jeśli nie.... panie idź na piwo i nie męcz

13.10.2016 20:13
Damian1539
8
odpowiedz
Damian1539
87
4 8 15 16 23 42

Tak. Zapewniali nas, ze laptop dojdzie w 24h. Dlatego tez padl wybor na x-kom, czego zaluje.

13.10.2016 20:15
9
3
odpowiedz
A_wildwolf_A
213
Senator

mnie kiedyś majster zapewniał, że nie spierdoli roboty i dzisiaj mam krzywe schody

13.10.2016 20:24
Damian1539
😁
10
odpowiedz
3 odpowiedzi
Damian1539
87
4 8 15 16 23 42

I glupi zyjesz z krzywymi schodami, bo nie masz jaj, zeby walczyc o swoje. Dobra robota!

13.10.2016 20:26
Szyszkłak
👍
10.1
4
Szyszkłak
202
RZUŁTY WONSZ PIENĆ

Przynajmniej nie płacze po forach jak prawdziwy wojownik.

13.10.2016 20:29
10.2
6
A_wildwolf_A
213
Senator

noo :) wazne że ty walczysz z nimi tak zaciekle, że chyba tego laptopa dadzą wam za darmo

14.10.2016 10:25
NewGravedigger
10.3
1
NewGravedigger
183
spokooj grabarza

Ja bym na ich miejscu jeszcze dopłacił. Dawno takiej walki o swoje nie widziałem.

13.10.2016 20:26
11
odpowiedz
2 odpowiedzi
Sage
155
Arbiter Elegantiae

Dostawa w 24 godziny, owszem - przy płatności gotówką/od zaksięgowania wpłaty.

Jeżeli wzięła raty, to sklep czeka na przelew z banku, też w ciemno nie wyśle. Poczekacie dzień dłużej to nic wam się nie stanie. Taki urok kupowania w internecie. Mnie cierpliwości nauczył Aliexpress.,,

13.10.2016 20:28
Damian1539
11.1
Damian1539
87
4 8 15 16 23 42

X-kom dostal kase od razu.

14.10.2016 09:07
11.2
Haszon
124
Senator

To co piszesz, jest oczywiście kompletną bzdurą, bo jeśli umowa ratalna została zatwierdzona, to sklep pieniądze dostaje od razu i natychmiast wydaje towar. W przeciwnym wypadku kupując coś w sklepie na raty, musiałbyś przyjść po odbiór towaru za kilka dni.

13.10.2016 20:45
12
odpowiedz
4 odpowiedzi
zanonimizowany983828
88
Senator

Problemy z x-kom dotknęły również mnie. 30 września zamówienie, 13 października dociera tzw. przesyłka. Zamawiałem komponenty z montażem z DOSTĘPNYCH w sklepie elementów i zabrakło dwóch,choć cały czas widniały jako dostępne. Żadnych wiadomości o wysyłce, kurier przyjeżdża 2 razy, za drugim razem kurier przynosi mi paczke 3kg gdzie sama obudowa waży 7,7 kg. Odmawiam przyjęcia. Jesli coś będą chcieli później żądać, moi prawnicy ich rozjadą. Ogólnie piszę z tel. Problem szczegółowo nakreślę na opineo itp. Ale nie polecam. Niby 99% pozytywów, ale to cos nie tak. Moi znajomi prawnicy i rzecznik konsumenta plus prokurator przyjrzą sie sklepowi.

13.10.2016 20:59
kali93
12.1
4
kali93
185
Isildur

Zapomniałeś dopisać że sklepowi przyjrzy się jeszcze minister sprawiedliwości!

13.10.2016 21:00
kjx
12.2
3
kjx
134
Mighty Pirate

... oraz Antoś. Bo, kto wie, może bracia ze wschodu mają tam jakieś udziały.

WTF?

13.10.2016 21:16
hopkins
12.3
2
hopkins
211
Zaczarowany

Chciales napisac, ze mama z tata sie zajma sprawa. Poprawilem. Nie ma sprawy.

14.10.2016 08:26
12.4
zanonimizowany983828
88
Senator

W sumie jeszcze mogłem dopisać notariusza, komornika i kilku adwokatów, bo tez wczoraj na imprezie byli :) (rzecznika akurat nie było). Ostatnie zdanie miało byc juz sarkazmem i w sumie było napisane więcej, ale nie pamiętam czemu nie edytowałem. Zreszta nieważne. W każdym badz razie z całego zamówionego kompa, którego składali 2 tygodnie przysłali mi jakas część. Pod newsem o tych problemach, facet napisal, ze tez mieli mu przysłać złożonego kompa a dostał tylko chłodzenie :D. Ogólnie sklep to porażka i nie polecam.

13.10.2016 21:13
13
1
odpowiedz
Durothor
5
Centurion

Od lat kupuję sprzęt w X-Kom.

Świetna obsługa, świetne ceny, dla mnie wzór.

13.10.2016 21:26
14
odpowiedz
Komandor_Jonasz
54
Pretorianin

Zdecydowanie coś jest na rzeczy, bo też miałem w tym tygodniu spore opóźnienie przy zakupie monitora.

14.10.2016 08:20
x-kom
15
9
odpowiedz
x-kom
6
Junior

Witamy serdecznie,

Uprzejmie przepraszamy Was za powstałe utrudnienia z realizacją Waszych zamówień. Jest to sytuacją wyjątkowa.
Rozwiązaliśmy już większość utrudnień, które wpływały na opóźnienia w wysyłce paczek. Ponad 90% nowych zamówień realizowanych jest w ciągu 24 godzin, pozostałe 10% wysyłamy do 48 godzin.
Błędy, które pojawiły się 1 października w związku z wprowadzeniem nowego systemu dotknęły ponad 5000 zamówień. W ostatnich dniach poradziliśmy sobie ze zdecydowaną większością. Niestety pozostało nam mniej niż 300 najbardziej problematycznych przypadków. Nasi pracownicy cały czas walczą o to, aby zakupiony w tym czasie sprzęt dotarł do Was jak najszybciej. Bardzo przepraszamy za powstałe niedogodności.
Zachęcamy Was też do kontaktu z nami: m.me/xkompl -> po podaniu numeru zamówienia sprawdzimy jego aktualny status

post wyedytowany przez x-kom 2016-10-14 08:21:21
14.10.2016 08:46
Damian1539
16
odpowiedz
Damian1539
87
4 8 15 16 23 42

Dostałem odpowiedź:

dziękujemy za wiadomość i jednocześnie przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Uprzejmie informujemy, iż zamówienie powinno zostać dostarczone na początku przyszłego tygodnia. Pragniemy najmocniej przeprosić za powstałe opóźnienia. Są one spowodowane wdrożeniem nowego systemu w naszym sklepie, który w przyszłości ma usprawnić wysyłki zamówień. W formie rekompensaty do zamówienia została dołączona pamięć pendrive. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy za niedogodności.

Pendrive, mi nie potrzebny, szczególnie, że to pewnie będzie 8 lub 16GB, ale chociaż tyle, że odpisali. No cóż. Zobaczymy czy pójdzie w poniedziałek.

14.10.2016 09:17
Cainoor
17
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Cainoor
263
Mów mi wuju

Jak ważne jest dobre przeprowadzenie migracji systemów...

A sam sklep osobiście lubie i polecam. Dobre ceny i obsługa.

14.10.2016 09:59
17.1
Zgred
219
WREDNY

Mam dokładnie takie samo zdanie na ten temat :)

14.10.2016 10:37
raziel88ck
18
1
odpowiedz
raziel88ck
195
Reaver is the Key!

Ja również lubię X-Kom.

14.10.2016 11:40
Mastyl
19
odpowiedz
Mastyl
161
Za godzinę pod Jubilatem

Ja też oceniam pozytywnie. Kupiłem u nich 2 laptopy i z zakupu, ceny czy realizacji zawsze byłem zadowolony.

14.10.2016 12:17
Damian1539
20
odpowiedz
Damian1539
87
4 8 15 16 23 42

Najwidoczniej trafilem na zly okres czasu. Pamietam, ze kiedys tez cos u nich kupowalem i problemow nie mialem.
Zobaczymy jak to wszystko bedzie wygladalo w nastepnym tygodniu.

14.10.2016 12:40
Adamus
21
2
odpowiedz
Adamus
270
Gladiator

Od kilku lat sprzęt kupuje tylko w X-Komie i nigdy nie miałem problemów. Kupiłem miedzy innymi kilka laptopów i wszystko było w jak największym porządku.

post wyedytowany przez Adamus 2016-10-14 12:41:04
Forum: X-Kom - sklep niepoważny - co zrobić?