Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Deus Ex Rozłam Ludzkości - czy pójdzie na moim sprzęcie?

24.08.2016 11:34
Ksanth
1
Ksanth
108
Lord Sith

Ja chcialem zagrac na Playstation 4 ale natrafilem na problem.. nie mam Playstation 4 :)

24.08.2016 12:06
BoSSki212
2
1
odpowiedz
1 odpowiedź
BoSSki212
29
Legionista

Phenom II X4 955 3.2GHz BE, GeForce GTX 760, 6GB ram
idzie na średnich

24.08.2016 16:32
2.1
zanonimizowany542709
23
Centurion

Ile klatek srednio?

24.08.2016 12:30
assassin47
3
odpowiedz
3 odpowiedzi
assassin47
93
Konsul

PC master race

24.08.2016 12:36
3.1
5
dreanndir
0
Centurion

console peasant

24.08.2016 13:02
3.2
zanonimizowany307509
99
Legend

Co wnosisz do tego? Nie pomagasz.

post wyedytowany przez zanonimizowany307509 2016-08-24 13:03:00
24.08.2016 14:50
GimbusomNIE
3.3
GimbusomNIE
77
Pogromca Gimbusów

Mi tam pomaga - już wiem że mi pójdzie a tym dziadom z konsoli nie bo są zazdrosne

24.08.2016 12:51
4
2
odpowiedz
final_bot
37
Pretorianin

i5 4460
8gb ram
Gtx 960 2gb
Win7 x64
1366x768

MSAA OFF
Contact Hardening Shadows ON
Shadow Quality MEDIUM
reszta max
30-60 FPS

24.08.2016 13:27
5
odpowiedz
ste100
64
Konsul

I5-4670
8GB RAM
MSI 970 4GB
Win 10 x64
1920x1080

MSAA OFF
SHADOW HIGH
Reszta VERY HIGH

srednio 50-55 FPS

24.08.2016 14:56
MAJOT14
6
odpowiedz
MAJOT14
84
Pieseł

i5 2500K @4.3 GHz
8 GB RAM
GTX 970 @~1440 MHz
Windows 10 x64
1920x1080

Ogólnie Very High ale cienie na High no i bez MSAA. W takim połączeniu ogólnie przeciętnie mam 50-60 FPS, czasami przy sporej ilości NPCów i walki spadki do 45 a w jakichś mniejszych pomieszczeniach wyciąga 72(włączony V-Sync z połową odświeżania więc blokuje większą ilość klatek).

post wyedytowany przez MAJOT14 2016-08-24 14:56:43
24.08.2016 15:14
Doktor Pornol
😊
7
odpowiedz
1 odpowiedź
Doktor Pornol
1
Junior

E czy mi pójdzie?
Procesor Pentium(R) Dual-Core CPU E5200 2.50GHz
Pamięć RAM 2.00GB
System 32bit
Karta graficzna Geforce 210
Windows 7

24.08.2016 20:09
7.1
1
XardixPL
4
Junior

przeczytaj chociaż wymagania minimalne
8 GB ram vs 2 GB
system 64 bit vs 32 bit
660 2GB vs 210 1 GB
bez szans

24.08.2016 15:46
8
odpowiedz
11 odpowiedzi
enteriusz
24
Legionista

i5 4670
12 GB RAM 1600MHz
MSI GTX 1060 Gaming X
Jak włączyłem wszystko na ultra, to miałem całe 8kl/s menu:)!
Wyłączenie MSAA, zmniejszenie parametrów Contact Hardening Shadows i volumetric light z "ultra" na "on" zaowocowało 50-60 klatkami. Przestawienie jakości cieniowania z ultra na high dało już stabilne 60kl/s.
Identyczny problem (8kl/s w menu) miałem z tegorocznym hitmanem, więc to problem silnika, a nie samej gry Deus EX.

24.08.2016 15:52
GimbusomNIE
8.1
GimbusomNIE
77
Pogromca Gimbusów

No i naciągnąłeś tatę na taki drogi kalkulator i dalej se nie możesz nawet jak człowiek pograć w strzelaninę. I po co to ? Matka już ojca w domu nie widuje bo ten dwie szychty w kopalni ciągnie żeby pospłacać te wszystkie vivusy, bociany i prowidenty a ty nawet nie grasz tylko wypisujesz tu co to tam żeś na komunie dostał.

24.08.2016 16:47
8.2
2
jakisnick
44
Pretorianin

Dziwisz się? MSAA bazuje na supersamplingu, który z kolei bazuje na zwiększaniu rozdzielczości ekranu żeby go potem zmniejszyć, to dosyć podobna sytuacja jakbyś grał w 4K.
Volumetric lights w dx 11 to zwykły kretynizm, to jest bajer który nie ma prawa dobrze działać w dx 11, więc trzeba po prostu czekać na dx 12 gdzie powinno to chodzić normalnie, przynajmniej na kartach amd, bo już nawet w quantum break widać było, że karty nvidii sobie nie do końca radzą z takimi zaawansowanymi mgiełkami.

24.08.2016 17:31
8.3
zanonimizowany1187012
11
Senator

Kupiłeś GTX 1060, poważnie?

Abstrahując od dobrej optymalizacji DE: MD, to akurat ta gra pokazuje, jak bardzo zakup 1060 mija się z celem. Wystarczy popatrzeć na testy, przecież tej karty nie opłaca się totalnie kupować.

24.08.2016 17:37
Ghost2P
😁
8.4
2
Ghost2P
107
Legend

A co złego jest w 1060? W swojej cenie najlepsza karta.
Patrzyłem na test benchmarka i co prawda w tej grze jest 4 klatki za rx480, ale to raczej wynika z t ego ze tam testowali stockowa wersje i przede wszystkim z tego, że gra ogólnie lubi karty AMD (tak samo hitman).

Niektóre opcje powinny byc w ogóle zablokowane bo zarzynają tak wydajność, że nawet karty za 4k w sli nie dałyby rady, a na dodatek nic nie wnoszą.

Suma sumarum, nawet na samym high i tak gra bedzie wygladac lepiej niz na konsolach ;)

24.08.2016 17:44
8.5
zanonimizowany1187012
11
Senator

W swojej cenie najlepsza karta.

Chyba żartujesz sobie. Zajrzyj w opcje DE i zobacz, ile VRam potrzebują bardzo wysokie tekstury, a potem zerknij, ile VRam ma sama karta. To są dopiero pierwsze gry pod nowego karty, co będzie dalej?

Kupowanie karty na przyszłość w 2016 roku z 3 Gb VRam-u mija się w ogóle z celem.

post wyedytowany przez zanonimizowany1187012 2016-08-24 17:45:39
24.08.2016 18:20
8.6
1
zanonimizowany307509
99
Legend

Kupowanie karty na przyszłość w 2016 roku z 3 Gb VRam-u mija się w ogóle z celem.

Czy on napisał o 3 GB VRAM? Są 2 wersje karty GTX 1060 - 3 GB i 6 GB.

post wyedytowany przez zanonimizowany307509 2016-08-24 18:20:35
24.08.2016 18:25
8.7
zanonimizowany1187012
11
Senator

Ok, a ja piszę o wersji 3 GB. I stawiam, że taką ma.

post wyedytowany przez zanonimizowany1187012 2016-08-24 18:26:29
24.08.2016 18:52
Ghost2P
8.8
Ghost2P
107
Legend

3gb wyszla 3 dni temu? Jakos w ogole recenzji nie widziałem.

3gb to słaba opcja bo to inna karta w ogole jest. Powinna się nazywac 1050TI

24.08.2016 18:56
8.9
zanonimizowany1187012
11
Senator

3gb to słaba opcja bo to inna karta w ogole jest. Powinna się nazywac 1050TI

Amen.

24.08.2016 21:16
8.10
1
enteriusz
24
Legionista

@Camelson mam wersję 6GB, kupiona od razu po premierze i były spore problemy z dostępnością, więc zakładam, że wersja 3GB jest teraz w sklepach "wirtualnie". W sumie trochę żałuje że nie poczekałem na RX 470, bo karta tańsza a w DX12 dogania moją. Co do VRAM, to mam cały czas włączone statystyki w rogu ekranu i w 1080p nie widziałem jeszcze gry, która zajęłaby więcej niż 4GB (najczęściej ~2GB).
@GimbusomNIE - cmoknij się w trąbkę. akurat to ja mógłbym moim dzieciom kupować drogie prezenty i robię to.
A to tak byś skisł z zazdrości już zupełnie:P:
https://steamdb.info/calculator/76561198006343795/?cc=us
http://psnprofiles.com/enteriusz
@jakisnick - dzięki za bardzo rzeczowy komentarz. czas odświeżyć sobie zatem co oznaczają te wszystkie "magiczne" skróty. Kiedyś był fajny materiał na GOL'u o tym.

post wyedytowany przez enteriusz 2016-08-24 21:20:56
09.10.2016 22:28
👍
8.11
JamajkaStyle
16
Chorąży

Też zakupiłem 1060 GTX w wersji 6GB Od Gigabyte Windforce 2x OC. Nie mamy na co narzekać, program do łatwego OC w zestawie, karta cicha i chłodna. 120~ fps na ultra w Rainbow Six Siege z ultra hd texture pack-iem. Nie miałem więcej niż 65C do tej pory. Karta wydajniejsza od rx470/480 [i od 980GTX Zotac AMP, a od wersji 980 TI nieznacznie wolniejsza] I energooszczędna, patrzcie na TDP. Nawet jeśli w jakiejś grze rx ma przewage to traci jągdy tylko na ekranie dzieje się jakaś konkretna akcja. "Wybuchy, dynamiczne światła itd." Wtedy RX mają mocne spadki, gdzie gtx 1060 utrzymuje stała liczbę. Do Deus EX nie podchodziłem jeszcze, bo ma minne tytuły do przegrania, ale prawdą jest, że gra zrobiona jest pod procki AMD i ich karty, a mimo wszystko nic specjalnego nie pokazują.

24.08.2016 15:51
-=Esiu=-
😊
9
odpowiedz
-=Esiu=-
149
Everybody lies

PC:
Intel Core 2 Quad Q6600 @2.9ghz
8gb ram (ddr2 800mhz)
GeForce GTX 550Ti (1gb)
Windows 7 64bit.

Rozdzielczość:
1280x800

Liczba klatek:
20-30 (tesktury na medium, wszystko inne off / low)

Pograłem jedynie pół godziny i może klatek by było więcej gdybym jeszcze obniżył tekstury ale dla mnie tragedii nie było ;). Gre zakupiłem na steamie tylko dlatego by sprawdzić czy w ogóle zadziala na moim pc. Dzięki steam za możliwość refundu :)

post wyedytowany przez -=Esiu=- 2016-08-24 15:51:38
24.08.2016 16:40
StabbingWestward
10
odpowiedz
StabbingWestward
46
Konsul

Czyli standard, syf w dniu premiery, poczekam na patche i wtedy może kupie.

i5-4460
8gb ram
palit 750ti
windows 7 x64
1920x1080

Powinno pójść na średnich/wysokich. Nie zamierzam kupować lepszej karty bo się jakimś leniom nie chce gry zoptymalizować prawidłowo. Z takim wieśkiem 3 nie miałem żadnych problemów np a tu pewnie będzie chrupać jak dobrze nie ustawie. Tylko widzę że coraz więcej gier wymaga 18 gb ramu, trzeba dokupić.

post wyedytowany przez StabbingWestward 2016-08-24 16:40:55
24.08.2016 17:02
Ghost2P
11
odpowiedz
Ghost2P
107
Legend
Image

Podejrzewam, że gra wcale nie ma wysokich wymagań.
Tylko w testach jest MSAA 8X i to zabija totalnie wydajność.

Przykład GTA V --->

A Deusa właśnie instaluję

24.08.2016 18:34
Obscure
12
odpowiedz
Obscure
111
ExcalibuR

i5 2500k podkręcony do 4,6
16gb ram
msi 1070 gaming x

Wszystko na max, MSAA off, 60 fps, czasami zdarzy się drop na 1 sekunde do 45-50

24.08.2016 19:05
13
odpowiedz
1 odpowiedź
Ragn'or
173
mortificator minoris

Noż k..., wywala mi kiedy pojawiają się dwie twarze przy ładowaniu gry. Co zrobić?

09.10.2016 22:29
👎
13.1
JamajkaStyle
16
Chorąży

Kup oryginał :v A tak serio, bo Denuvo szybko nie złamią to podałbyś specyfikacje kompa zanim zadajesz takie pytanie.

24.08.2016 19:28
Pr0totype
14
odpowiedz
1 odpowiedź
Pr0totype
115
Generał

U mnie wszystko działa w 60fps, pod warunkiem jak wyłączę MSAA. No ale nie wiem jak inni, ale grafika wygląda bardzo przeciętnie, spodziewałem się czegoś więcej.

24.08.2016 21:15
14.1
final_bot
37
Pretorianin

czyli nie tylko ja odniosłem podobne wrażenie. dramatu nie ma, ale na screenach wygląda to lepiej. ale przecież nieważny jest wygląd, liczy się charakter :P

24.08.2016 19:51
Keppel
15
odpowiedz
Keppel
43
Centurion

kolejny niezoptymalizowany syf, gra ktora wyglada naprawde przecietnie na gtx 970 nie wyciaga 60 fps na ultra tylko ok 45 XD

24.08.2016 23:15
hellcharger
😊
16
odpowiedz
hellcharger
52
Centurion

czyli rozumiem ze z :
Phenom X4 980 Radeon 7950 3gb i 8gb ramu pogram?

24.08.2016 23:31
17
odpowiedz
zanonimizowany1128809
17
Pretorianin

Laptop
i7-4710HQ
16GB ram
gtx860m 4GB

Większośc wysoka, MSAA wyłączone, pare bardziej obciążających ustawień na medium, 40fps+ ale mam vsync włączony przez co dropy do 30-35fps wyglądają jak drop do 15, a bez vsynca mam screen tearing.

25.08.2016 11:59
premium841899098
18
odpowiedz
premium841899098
2
Junior

Laptop Lenovo Y70-90 z i7 i geforce 860m i 8gm - gra chodzi w HD, praktycznie wszystkie bajery wylaczone tylko cienie mam na srednich i tekstury. Gra chodzi bardzo plynnie i mam od 40 do 50 klatek. W rodzialce FHD i z teksturami na wysokich w zamknietych pomieszczeniach mialem stale 30 klatek, niestety jak chodzilem po Pradze to spadywalo do 20. Ogolnie da sie grac i mnie nie razi to w oczy, wiadomo ze chcialoby sie zeby to lepiej wygladalo ale na tyle pozwala moj sprzet :)

25.08.2016 13:45
marcing805
19
odpowiedz
marcing805
134
PC MASTER RACE

Czyli generalnie gra działa spoko, tylko w testach używają tego zasobożernego MSAA i wydajność spada drastycznie, jak w każdej grze. Więc o co ten szum, że niby gra jest bublem prosto z konsol?

25.08.2016 16:32
20
odpowiedz
iRenderman
2
Junior

i7 4770K @4,5 GHz
16GB ramu
MSI 1070 Gamer X

2560x1440px
Ust. Ultra z wyłączonym MSAA
min. 35fps
max. 55fps
średnia ok 45 fps

Stabilny zakres 55-60 jest osiągalny dopiero po zmniejszeniu ustawień z najwyższych na ON (gdzie jest to możliwe). Pozostałe ustawienia na high

post wyedytowany przez iRenderman 2016-08-25 16:33:04
26.08.2016 14:58
Ghost2P
21
odpowiedz
Ghost2P
107
Legend

I7 6700K 4,5ghz
8GB RAM
STRIX 1060 GB

1980X1024

Mam ultra bez MSAA i bodajże któreś cienie z najwyzszych dalem oczko niżej (chyba na samo on)

Nie patrzyłem ile klatek, ale generalnie chodzi dobrze, choc moglo byc lepiej (na otwartych przestrzeniach klatki lubia spadac). Dla kogos kto gra na PS2 to plynnosc jest naprawdę dobra XD
Na oko 40-60 klatek wiec dla mnie git

Grafika znacznie lepsza niz w poprzedniej czesci w ktora gralem miesiac temu, wiec wiem co mowie.

Niestety sama gra mnie nie porywa, Praga mi sie nie podoba, a moze bardziej caly ten europejski klimacik.
Fabuła bez szału póki co, pojawiło się sporo nowych postaci i malo o nich wiadomo (nie wygladaja jakos interesujaco).

Gameplay wlasciwie identyczny co w poprzedniku, troche ulepszono mechanike gry, chociaz nowe przyklejanie sie do scian nie podchodzi mi.

Nie wiem moze to dlatego, ze nie dawno grałem w 'prawie to samo' nie chce mi sie grac w DW? A moze po prostu nie mam ochoty na tego typu gre teraz? Pomecze sie jeszcze troche moze mnie wciagnie jesli nie to odkladam i zagram jak najdzie mnie ochota.

Najbardziej wkurza wywalanie gry co zdarzylo mi sie juz drugi raz.
Gdybym jeszcze przy monitorze gral to pol biedy, ale jak gram na tv nagle mi wywali i musze podchodzi do ekranu..
Wiem leń ze mnie :P

post wyedytowany przez Ghost2P 2016-08-26 15:01:53
28.08.2016 10:43
22
odpowiedz
Vegiii
1
Junior

Intel core i5-6400, Windows 8.1, 8gb ramu, Geforce GTX 970, 1920x1080- 50-60 klatek na wysokich, raz scrashowało mi grę podczas ładowania

28.08.2016 11:01
23
odpowiedz
zanonimizowany1164016
12
Chorąży

I-7 3770K CPU @ 4.8GHz
P8Z77-V
16GB
GTX 1080 FTW GAMING ACX 3.0
Windows 10 PRO 64 bit

Max: 60 min:58 (60Hz)
Ultra bez MSAA

28.08.2016 22:42
24
odpowiedz
hemik9
78
Pretorianin

Bałem się problemów z wydajnością, blaszak ma już kilka lat.

AMD Phenom(tm) II X4 965 Processor, 3400 MHz
24 GB RAM
Właściwości karty wideo
AMD Radeon HD 7870 Series
Win 10

Jakość tekstur Wysoka
Rozdzielczość 1366x768
cienie średnie
Filtrowanie tekstur 1x

stała liczba klatek na poziomie 50-60

post wyedytowany przez hemik9 2016-08-28 22:42:37
29.08.2016 22:16
25
odpowiedz
CiastekJW
1
Junior

Panowie teraz czy mi pójdzie
i5-3230M
12 GB RAM
win 8 64
nvidia gt 635 mt 2gb
1366x768

jedyne o co się obawiam to czy karta mi uciągnie bo gry takie jak gta V czy fallout 4 działały ale nie wiem czy teraz to już nie za dużo

Wiadomość Deus Ex Rozłam Ludzkości - czy pójdzie na moim sprzęcie?