Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Zapowiedź The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

09.08.2016 20:58
😁
15
10
odpowiedz
4 odpowiedzi
qamyk
8
Chorąży

Lepiej postawcie pytanie co jeszcze spieprzą i ile zajmie moderom łatanie i ulepszanie ich potworka zanim będzie można powiedzieć, że to dobra gra. Ja za to liczę na:
- Masę uproszczeń
- Dialogi jak w Mass Effect, oczywiście z z udźwiękowionym bohaterem a jakby inaczej!?!?
- Beznadziejne dodatki, jednym z nich powinien być "Skooma World"
- Odświeżoną edycję po 4 latach
- Jeszcze więcej włażenia w dupe konsolowcom
- Pieprzenie Todd'a Howard'a
- Tytuł: Skyrim 2
- ORAZ obowiązkową dziesiątkę od gry-online z napisem "Najlepsze rpg od czasów Wiedźmina"
- A to powinno lecieć w menu, w tle https://www.youtube.com/watch?v=yvGXCisAaR4 --->

post wyedytowany przez qamyk 2016-08-09 21:02:11
09.08.2016 16:38
2
6
odpowiedz
1 odpowiedź
Gerr
47
Generał

Wiem jaki nie powinien być, nie powinien być jak Fallout 4!
I Bethesdo nie znaczy to że trzeba go jeszcze bardziej uprościć...

09.08.2016 16:25
😊
1
Arcadius
86
Konsul

Powinien być lepszy od Skyrima :P Liczę na nowy silnik no i poprawę według mnie największej wady Skyrima czyli fabuły. O resztę czyli ogromny świat do zwiedzania, klimat nie ma co się martwić.

09.08.2016 16:38
2
6
odpowiedz
1 odpowiedź
Gerr
47
Generał

Wiem jaki nie powinien być, nie powinien być jak Fallout 4!
I Bethesdo nie znaczy to że trzeba go jeszcze bardziej uprościć...

09.08.2016 19:56
2.1
zanonimizowany561661
45
Senator

Bethesda z pewnością cię posłucha szczególnie z tego powodu że Fallout 4 świetnie się sprzedawał. Z pewnością zrezygnują z kasy i zrobią grę jak Fallout 1

09.08.2016 16:40
3
3
odpowiedz
Zarek00
86
Dziad Borowy

Co się powinno zmienić? Według mnie gówniana, infantylna fabuła i drewniane, niedojrzałe, niewiarygodne dialogi.

09.08.2016 16:40
4
odpowiedz
fezzik
3
Pretorianin

Powinien być dobrą grą, w przeciwieństwie do Skyrima

09.08.2016 16:43
5
-19
odpowiedz
2 odpowiedzi
Cre‹A›ToR
26
Konsul

Wystarczy dodać nowe zadania i silnik graficzny wtedy może osiągnie drugie miejsce w topce gier historii(Pierwszy Skyrim).
A i zapomniałbym byle nie wzorowała się na tej pseudo gierce Wieśniaku 3.

09.08.2016 17:07
5.1
1
Dunai55
16
Legionista

i jeszcze poprawić toporność silnika, i fajnie by było zobaczyć jakieś reżyserowane sceny :P

09.08.2016 18:40
5.2
MR Koperta
4
Junior

Rozumiem, że wiedźmin może ci się nie podobać subiektywnie, ale obiektywnie trzeba przyznać, iż wiedźmin jest świetną grą.

09.08.2016 16:59
6
1
odpowiedz
7 odpowiedzi
zanonimizowany1188584
0
Pretorianin

Kocham eksploracje w grach Bethesdy, ale może ciekawym pomysłem byłoby wydanie kolejnej części w formie gry akcji? Wyobrażam to sobie tak, że główna oś fabuły łączy się z całym kontynentem Tamriel, a my kierując swoją postacią odwiedzamy w każdym rozdziale inną kraine z pół otwartym światem. A to wszystko na nowym silniku, który w przerywnikach filmowych mógłby ukazać piękno krain i ras.

09.08.2016 17:03
6.1
-11
Cre‹A›ToR
26
Konsul

Ty jesteś chyba jakimś czubkiem.

09.08.2016 17:15
6.2
7
zanonimizowany1188584
0
Pretorianin

Ty za to należysz do elty upośledzonych na tym forum.

Ps. Dzięki za minusa. Ty to potrafisz się odgryźć :D

09.08.2016 17:18
6.3
Cre‹A›ToR
26
Konsul

To prócz mnie i cb kto należy jeszcze do elity??
A za minusa nie musiałeś dziękować ale skoro już to zrobiłeś to dam ci następnego i teraz możesz mi podziękować ;)

09.08.2016 17:21
6.4
4
zanonimizowany1188584
0
Pretorianin

Dzięki raz jeszcze - marginesie społeczeństwa. Przynajmniej w internecie możesz być kimś :)

09.08.2016 17:25
6.5
Cre‹A›ToR
26
Konsul

To słabo trochę jak się marginesu słuchasz ;/

09.08.2016 20:47
😁
6.6
qamyk
8
Chorąży

Jeszcze parę kretyńskich uproszczeń i kto wie, może doczekasz się swojej gry akcji, bo powoli TES'y/Fallout'y mają z rpg mniej wspólnego niż Far cry 4 czy jakiś inny badziew z "elementami rpg".

post wyedytowany przez qamyk 2016-08-09 20:47:38
29.03.2017 15:05
6.7
elathir
37
Generał

A to Skyrim nie był grą akcji?

09.08.2016 17:02
7
odpowiedz
1 odpowiedź
nagytow
146
Firestarter

Zapowiedz gry, ktora jeszcze nie zostala ogloszona, swietnie.

09.08.2016 17:06
😉
7.1
2
wysiak
95
tafata tofka

Sezon ogorkowy, malo sie dzieje, a publikowac cos trzeba, co poradzisz. Zawsze to lepsze, niz kolejny news o jakims modzie do wiedzmina, itp...;)

09.08.2016 17:09
8
1
odpowiedz
Agrelm
56
Pretorianin

Jak dodadzą fabułę to wchodzę. Wystarczyłoby upakować lore świata w jakiejś zgrabniejszej formie, dodać do tego wielowątkowe, zróżnicowane questy, ciekawe postacie no i może trochę więcej rodzajów przeciwników i bardziej różnorodne lochy to od razu będzie o wiele lepiej. Dopóki to się nie zmieni to nie kupię już więcej żadnego TESa.

09.08.2016 17:33
9
odpowiedz
Irek22
93
Grzeczny już byłem

Nie powinien być Skyrimem.

09.08.2016 17:36
10
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1189661
0
Chorąży

Powinien wzorować się na Wiedźminie 3.

09.08.2016 20:38
😉
10.1
2
domino310
55
Burzą Błogosławiony

jeśli chodzi o poziom fabuły itp to tak, ale co do reszty to niech TES zostanie TESem a wiedźmin wiedźminem ;)

09.08.2016 18:59
11
4
odpowiedz
Cobrasss
135
Senator

Dajmy im Więcej księżycowego cukru :D to zobaczymy co wyjdzie.

09.08.2016 19:03
12
odpowiedz
zanonimizowany579358
105
Senator

Odkąd przeczytałem "Taniec w ogniu" w Morrowindzie marzę o tym by akcja TESa miała miejsce w Puszczy Valen. Wielkie, poruszające się miasta-drzewa to byłoby coś. Tak po prawdzie to niewiele oczekuję od kolejnego TESa. Każda kolejna część to coraz większe uproszczenia. Jeśli kiedyś będę chciał w jakiegoś zagrać to wrócę do Morrowinda.

09.08.2016 19:52
13
odpowiedz
WillhelmZdobywca
8
Legionista

Odpowiedzieć na pytanie zawarte w temacie można jednym słowem: WSZYSTKO. Nie twierdzę że gna była zła ale jedzyne co miała do zaoferowania to ogromny świat i profity z nim związane nic więcej.

09.08.2016 20:24
14
odpowiedz
Econochrist
108
Nadworny szyderca

A ja Wam dziś mówię, że akcja kolejnej gry będzie miała miejsce w Hammerfell.

09.08.2016 20:58
😁
15
10
odpowiedz
4 odpowiedzi
qamyk
8
Chorąży

Lepiej postawcie pytanie co jeszcze spieprzą i ile zajmie moderom łatanie i ulepszanie ich potworka zanim będzie można powiedzieć, że to dobra gra. Ja za to liczę na:
- Masę uproszczeń
- Dialogi jak w Mass Effect, oczywiście z z udźwiękowionym bohaterem a jakby inaczej!?!?
- Beznadziejne dodatki, jednym z nich powinien być "Skooma World"
- Odświeżoną edycję po 4 latach
- Jeszcze więcej włażenia w dupe konsolowcom
- Pieprzenie Todd'a Howard'a
- Tytuł: Skyrim 2
- ORAZ obowiązkową dziesiątkę od gry-online z napisem "Najlepsze rpg od czasów Wiedźmina"
- A to powinno lecieć w menu, w tle https://www.youtube.com/watch?v=yvGXCisAaR4 --->

post wyedytowany przez qamyk 2016-08-09 21:02:11
09.08.2016 22:51
15.1
1
.:Jj:.
112
Paciorki jednego różańca

09.08.2016 23:30
15.2
zanonimizowany561661
45
Senator

zacznij się przyzwyczajać do tego że Wiedźmina już nie ma i nie będzie.

11.08.2016 22:46
👍
15.3
Burakos
18
Centurion

Stary, podoba mi się twój tok rozumowania. Bez ironii czy cynizmu.

12.08.2016 18:56
15.4
Srebrnobury
16
Chorąży

Wygrałeś pre-order edycji deluxe tego szajsu!

Zgadzam się. Najpewniej to spieprzą, tak jak spieprzyli Skyrima, który miał bardzo duży potencjał, ale bez modów był grą po prostu żałosną i to nawet w tak podstawowych aspektach, jak interface...

09.08.2016 21:01
16
1
odpowiedz
ptk78
20
Legionista

W następnym TESie akcja będzie się działa we wszystkich krainach.

09.08.2016 21:30
17
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1032801
17
Chorąży

powinni tak rozwinąć mechanikę gry i mozliwości potworów by ta gra na najwyższym poziomie trudność dawała faktycznie wyzwanie a nie sztucznie utrudniała tym,że potwory są bardziej wytrzymalsze i mocniej biją.Chciałbym,żeby poziom fabuły oraz questów był na poziomie wiedzmina ale raczej watpie czy tak bedzie

post wyedytowany przez zanonimizowany1032801 2016-08-09 21:32:00
09.08.2016 22:50
17.1
2
Gramdobólu
5
Legionista

Nie ma szans, Bethesda jeszcze nigdy nie zrobiła fabuły nawet w połowie tak dobrej jak w Wiedźminie.

post wyedytowany przez Gramdobólu 2016-08-09 22:50:58
10.08.2016 12:12
17.2
DarkViest
24
Pretorianin
10

Mogliby o ile by poczytali trochę książek jak redki z wiedzminem to nic trudnego przeczytać książkę ułożyć dialogi jedynie byle dobrze to wszystko pokazać co wiedzminowi się udało .

09.08.2016 22:29
18
odpowiedz
Hubson123321
2
Junior

Gdzie?: Bagna mogą być bardzo fajnym miejscem chociaż mi marzy się możliwość biegania po całym Tamriel ( a w DLC i po innych kontynentach ). Kiedy?: Kilka lat po V ( wojna zakończyła się pokojem, ale obie strony konfliktu nadal się sprzeczają ). Fabuła?: Poza nakłonieniem ww. do wzajemnego zaufania i wspólnej zabawy, ja chętnie odrodziłbym Ostrza jako wojowników na smoki ( smoki wrócą w VIII ) i poszerzył bym wpływy Gildii Złodziei. Inne: Wybudowanie własnego zamku zamiast domu + sandbox + nowe zabawki i przeciwnicy + nowe, wielkie miasta pełne NPC-ów z imionami i kłestami, ale i Tułaczy oraz Strażników.

09.08.2016 22:45
19
1
odpowiedz
1 odpowiedź
urbaneq18
2
Junior

Wszyscy tak piszą o tej fabule, "żeby była lepsza od tej ze Skyrima". I tu jest główny problem. W Skyrimie nie było fabuły jako takiej, a może lepsze jest stwierdzenie, że to gracz sam tworzył fabułę. Przykład: ja a moja siostra. Ja najpierw wyszukuję wszystkie krzyki i robię wątek Smoczego dziecięcia i te z dodatków co by mi nie śmieciły dziennika i zaczynam chodzić od lokacji do lokacji w typowej eksploracji świata. Moja siostra natomiast po queście ze smokiem przy wieży w Białej Grani, olała totalnie te wątki i jej fabułą było odrodzenie Gildii Złodziei i przewodnictwo Towarzyszom.
Także powtarzam nie ma czegoś takiego jak Fabuła w Skyrim. Wątek Alduina i Smoczego dziecięcia jest tylko wyróżniony jako pierwotny przez twórców(czyli na jego podstawie stworzyli zarys gry).

09.08.2016 22:55
19.1
2
Gramdobólu
5
Legionista

Mimo wszystko w Skyrim JEST FABUŁA i nie wmawiaj że jej nie ma. Po prostu jest kijowa i zasypana masą pobocznych questów i wątków.

09.08.2016 23:15
20
odpowiedz
'wilk '
73
Pretorianin

Faktycznie mogli by udostępnić całe Tamriel, ale w formie ogromnych lokacji jak w W3 lub DA:I w których zawierała by się część danej krainy, bo trudno zrobić ciekawy świat z 1000 km2, czy ile tam liczy kontynent ...

09.08.2016 23:21
21
3
odpowiedz
1 odpowiedź
kubas246
67
Pretorianin

TES VI potrzebuje 3 rzeczy:
- fabuły, klimatycznej, porządnej fabuły, jakieś decyzje wpływające na rozwój wydarzeń też będą spoko
- nowego silnika, tylko musi być nowoczesny, zero przestarzałych rozwiązań, obsługa Vulkana czy DX12 i Async Compute byłaby dobrym rozwiązaniem
- system walki... grałem w Morrowinda, Obliviona, Skyrima i w każdym system walki był okropny. W Skyrimie niby i tak jest lepiej niż w Oblivione, bo w Skyrim twórcy chociaż udają, że jest balans między "klasami" i że walka to coś więcej niż "tłuczmy się po głowie aż komuś skończy się HP lub potiony". Niech popatrzą na takiego starego już Dark Messiah, tam system walki był dobry. Hellraid który został przesunięty też zapowiadał się ciekawie pod względem walki.

Te trzy rzeczy są konieczne, aby nowy TES nie był średniakiem (jak Skyrim który uratował się tylko tym, że jest jedynym RPG z otwartym światem i kamerą FPP). Większa różnorodność questów, bardziej rozbudowane zadania gildii itp. byłyby też fajnym dodatkiem. No i fajnie by było gdyby do gildii magów nie mógł dołączyć ktoś o praktycznie zerowych umiejętnościach magicznych.

11.08.2016 02:08
21.1
Kraav3n
17
Legionista

Zgodzę się z Twoją wypowiedzią.
Zawsze mnie to zastanawiało, Dark Messiah, który jest już dość stary miał fajny i miły system walki, czemu Skyrim nie miał takiego ? Pójście na łatwiznę ? czy może brak wiedzy o starych grach ?

09.08.2016 23:32
22
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany561661
45
Senator
10

Gra o której piszecie i śnicie już istnieje to Elder Scrolls Online

09.08.2016 23:33
22.1
fezzik
3
Pretorianin

Ja śnie o Elder Scrolls z mechaniką walki Pen and Paper jak Morrowind a nie hack&slash jak Skyrim

09.08.2016 23:34
22.2
zanonimizowany561661
45
Senator

takiej gry nigdy się nie doczekasz, bo takie gry umarły i już nigdy ich nie będzie

post wyedytowany przez zanonimizowany561661 2016-08-09 23:34:41
10.08.2016 08:44
23
odpowiedz
1 odpowiedź
Zecori
1
Junior

Jeśli dobrze pójdzie, to nowy TES sprawi, że seria odzyska tytuł mojej ulubionej, który został mocno zachwiany przez Skyrima. Osobiście w Skyrimie nie czułem prawie żadnego klimatu (smooooki, łaaał, to takie ambitne...), do tego jakaś dobra fabuła, wciągająca i dość długa, nie jak w Skyrimie. Powrót starego systemu lvlowania również bardzo by mnie ucieszył. To ma być RPG (tych, którzy nie wiedzą o co chodzi w tym gatunku odsyłam do wikipedii), a nie głupia rąbanka bez celu i sensu, ze strasznie suchym systemem walki. No ale niestety otrzymamy zapewne kolejną grę dla casuali, bo tych jest więcej, a więcej graczy to większe zyski.

Słowem - liczę na takiego Morrowinda, tyle że technologicznie współczesnego.
A o jego przewadze nad Skyrimem mógłbym dyskutować kilka godzin (czekam na hejty).

A, i jeszcze żądam usunięcia szybkiej podróży na rzecz łazików/statków/wozów/teleportów. Cały kompas niech wywalą i przywrócą opisy drogi do lokalizacji questowych, takie jak w Morrowindzie były.

post wyedytowany przez Zecori 2016-08-10 08:48:55
11.08.2016 02:10
😢
23.1
Kraav3n
17
Legionista

Zrobili z Fallouta ACTION to coś mi się wydaje że TESVI bedzie ACTION ;) bye bye rpg

10.08.2016 08:51
24
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Irek22
93
Grzeczny już byłem

Zecori [23]
Słowem - liczę na takiego Morrowinda, tyle że technologicznie współczesnego.

To się nie doczekasz, bo The Elder Scrolls VI bliżej będzie Fallouta 4 niż The Elder Scrolls III. (Mam tu na myśli przede wszystkim mechanikę tworzenia i rozwoju postaci, bo taki np. system dialogowy jest beznadziejny zarówno w Falloucie 4, jak i The Elder Scrolls III i trudno mi jednoznacznie stwierdzić, który jest gorszy)

post wyedytowany przez Irek22 2016-08-10 08:52:38
10.08.2016 12:42
24.1
Zecori
1
Junior

System dialogowy z Morrowinda uważam za bardzo udany. Mimo jego nieprzystępności można było uzyskać informacje na każdy temat, a każdy spotkany NPC mógł nam przekazać dobrą radę i coś o sobie. Nawet od bandytów, gdy udało się z nimi porozmawiać nim nas zauważyli. A do tego nie byli oni anonimowi, nie to co w późniejszych i wcześniejszych grach z serii.

A jeśli chodzi o gry wcześniejsze to Daggerfall pomimo bugów i pustego świata również był moim zdaniem udany. No i to pytanie przechodniów o drogę do najbliższej karczmy lub sklepu...

10.08.2016 11:33
25
odpowiedz
TheThimir
4
Legionista

Ja bym chetnie zawędrowal do puszczy Valenwood albo Wyspy Summerset , jestem wielkim fanem elfów. Ale Czarne Mokradla badz Elsweyr tez bylyby znakomitym pomyslem.

10.08.2016 11:43
26
2
odpowiedz
micha1
9
Legionista

Przydała by mu się jakaś fabuła i kontent, abym miał jakiś powód do zwiedzania tych przestrzeni. No i gra mogłaby nie robić z gracza idioty, ale tego to się Bethesda chyba już nigdy nie oduczy.

10.08.2016 12:24
27
odpowiedz
4 odpowiedzi
DarkViest
24
Pretorianin

1 .Ja chcę po prostu świat taki jak w skyrimie .

2. Dłuższą Fabułę ! Dłuższą Fabułę ! Bo w skyrimie była w miarę dobra no dobra jeśli patrzeć na dodatki a nie podstawkę ale za krótka ! I tak dla mnie skyrim z dodatkami ma lepszą fabułę od takiego Dragon Age na chwilę obecną ale to kwestia klimatu uwielbiam Nordów itd :)

3. Duża możliwość moddingu jak w Skyrimie .

4. Nowy Silnik bez tego ani rusz i liczę że 1/2 zarobionej kasy Bethesda właśnie włoży w niego i grafika będzie dużo piękniejsza od Wiedzmina 3 .

5. Co do tego gdzie ma się akcja dziać ? Nie lubię bagien ścieków ani pustyni więc nie wiem co zostało ale nic nie szkodzi żeby zrobić 2 światy jak to było z dodatkiem do Skyrima DragonBorn przenosiłeś się na całkiem nową mapę ^^

6. Poziom trudności czy system walki na nowym silniku na pewno będzie dużo dynamiczniejszy , bo tego pożąda teraz masa ludzi no i w wiedzminie taki jest , bo Skyrimie system walki stoi na poziomie systemu walki Dark Soul 2 i 3 i jest lepszy od Risenowego po dziś dzień .

7. Nie chcę żeby wyszło takie gófno jak Fallout 4 ale na pewno takie nie wyjdzie bo TES to ich główna produkcja nie to co Fallout , którego olali ale hajs się zgadza i o to im chodziło ^^

To tyle ode mnie .

post wyedytowany przez DarkViest 2016-08-10 12:25:56
10.08.2016 12:32
😱
27.1
3
wysiak
95
tafata tofka

bo Skyrimie system walki stoi na poziomie systemu walki Dark Soul 2 i 3
WAT

10.08.2016 15:24
27.2
Cre‹A›ToR
26
Konsul

Może na poziomie DS 2 stoi ale na poziome DS3 to chyba cię pogieło.

10.08.2016 20:33
27.3
1
DarkViest
24
Pretorianin

Tak tak z dark soul 3 się zagalopowałem choć przeszedłem go 2 miesiące temu ale tylko raz jak na razie :D
Mimo wszystko wolę drugą część , którą przeszedłem 11 razy ze znajomym i wiem jaki jest w nim system walki bardzo dobrze . Najgorszy jest w risenie i tym nowym the technomancer jak dla mnie .
Dragon Age Inkwizycja to może nie ma złego systemu walki ale bardziej popieprzony on jest , bo ani to rpg akcji ani klasyczny rpg i na dłuższą metę jest dużo słabszy od skyrimowego .

post wyedytowany przez DarkViest 2016-08-10 20:37:40
10.08.2016 20:41
😁
10.08.2016 13:00
28
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
Aen
173
Anesthetize

Nie pogardziłbym systemem walki znanym z Dark Messiah Of Might And Magic.

10.08.2016 13:03
28.1
2
wysiak
95
tafata tofka

^ this!

11.08.2016 02:11
28.2
Kraav3n
17
Legionista

True mate !

10.08.2016 13:05
29
odpowiedz
zanonimizowany669488
77
Generał

już się boję. w skyrmie zroblem 120h w 2 tygodnie. potem musiałem odpoczywać od grania przez 2 miesiące

10.08.2016 13:48
30
odpowiedz
1 odpowiedź
Irek22
93
Grzeczny już byłem

MrGregoA [29]
potem musiałem odpoczywać od grania przez 2 miesiące

Miałem podobnie. Ukończenie* Skyrima tak mnie wypompowało z chęci do grania w cokolwiek, że musiałem sobie zrobić ponad miesiąc przerwy od grania w cokolwiek. A później sięgnąłem po... Syberię, żeby zagrać w coś, co pod względem rozgrywki ani trochę nie będzie mi przypominać Skyrima.

*Jeśli można powiedzieć, że tę grę da się ukończyć w tradycyjnym rozumieniu.

14.08.2016 19:16
30.1
laczekgg
11
Centurion

Jeśli dobrze zrozumiałem ukończyłeś główny watek.jak dla mnie zadania typu gildie były o niebo lepsze

10.08.2016 15:19
31
1
odpowiedz
arachno
17
Chorąży

Skyrima przeszedłem raz. Strasznie odrzucała mnie słaba narracja, powtarzalność lokacji, system walki (hack'n'slash + mało przydatnych zaklęć) oraz skalowanie przeciwników. Pierwsze 30h gry było świetne, ale zabijanie kolejnych draugrów czy bandytów za bardzo nużyło. Ogólnie lubię porównywać gry RPG z tytułami, które naprawdę mnie zachwyciły tj. Wiedźminem i Gothiciem. Czyli świetna fabuła i świat skupiony wokół kilku punktów, do których ciągle wracamy. Ponadto uwielbiam, kiedy zbyt niski poziom nie pozwala na poznanie wszystkich zakamarków świata, ale zwiedzanie wynagradza nasze wysiłki. W gothicu liczył się każdy punkt doświadczenia, można było znaleźć ciekawe rzeczy, a crafting nie był skomplikowany. Było czuć, że bohater staje się silniejszy. W wiedźminie 3 było już gorzej. Potwory dawały mało doświadczenia, a gra sztucznie ograniczała zdobywany poziom, ale na szczęścia fabuła przyćmiła ten defekt.

10.08.2016 17:56
😡
32
odpowiedz
1 odpowiedź
premium900426
20
Chorąży
10

zero zagadek ja nie mogłem przejść gry na pierwszej zagadce nawet po obejrzeniu filmów

14.08.2016 19:18
32.1
laczekgg
11
Centurion

Chodzi o to ze szponem?

10.08.2016 18:33
33
odpowiedz
3 odpowiedzi
KlakierGT
13
Legionista

No niestety, ostatnie ich dokonania nie nastrajają optymistycznie, więc raczej podzielam obawę autora: czeka nas minimalizm i fabularna dziadostwo pod płaszczykiem kabotyńskich zagrywek.
Jednak gdyby pojawił się pomysł odświeżonej wersji Morrowind, to bym już drżącymi łapami sięgał po portfel - tamta część miała wszystko to, co powinien mieć TES VI (no ok, może niezbyt lotną fabułę, ale i tak lepszą niż w V).

Teraz się zaczynam poważnie zastanawiać nad TESO, bo trochę kusi.

post wyedytowany przez KlakierGT 2016-08-10 18:34:09
10.08.2016 18:46
33.1
1
Zecori
1
Junior

Fabuła może niezbyt lotna, ale za to przemyślana i mocno zakorzeniona w rdzennej kulturze Dunmerów. A przy okazji nie wzięła się z dupy jak ta w Skyrimie, druga czy trzecia misja i zaraz wielki bohater. W Morrowindzie na szacunek i uznanie naszego bohatera za nerevaryjczyka trzeba było sobie zasłużyć.

10.08.2016 18:52
33.2
2
Hakim
172
Senator

Może Skywind Cię zainteresuje: https://tesrenewal.com/
To fanowska próba odtworzenia Morrowinda na silniku Skyrima.

10.08.2016 19:53
33.3
KlakierGT
13
Legionista

Zecori:

O to to! Tam była masa żmudnego biegania, ale gracz wiedział, że to po coś jest, że metamorfoza od zera do bohatera nie nastąpi po godzinie gry. A frakcje? Żeby tam zdobyć dostęp do tajemnic danej gildii, trzeba było naprawdę się nałazić, narobić tych misji (nierzadko bardzo wymagających), żeby coś osiągnąć.
Jak sobie przypomnę skyrimowych Towarzyszy, to mnie pusty śmiech ogarnia, bo nawet nie ma jak tego porównywać.

Hakim:

Coś mi się o oczy kiedyś obiło, potem jakby o temacie zapomniałem, niemniej dzięki wielki za link, będę miał rękę na pulsie. Dobra i wersja fanowska - lepsza tak, niż żadna ;)

post wyedytowany przez KlakierGT 2016-08-10 19:53:41
10.08.2016 20:14
34
odpowiedz
zanonimizowany1189661
0
Chorąży

Oby zadania poboczne były ciekawe, a nie tylko idz, zabij, przynies i wroc.

10.08.2016 20:40
35
odpowiedz
fezzik
3
Pretorianin

Oczywistym jest że Bethesda zrobi grę dla masy czyli casuali którzy grają sobię w niedziele godzinke na konsoli a nie są prawdziwymi graczami, także będzie hack&slash z elementami RPG mniejszymi niż w The New Order

post wyedytowany przez fezzik 2016-08-10 20:41:12
11.08.2016 08:48
36
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany812566
62
Generał
9.0

W Skyrimie mam ponad 200 godzin, w Oblivionie 160, a w Morrowindzie nawet nie zliczę, jak dotąd przy wszystkich grach Bethesdy bawiłem się rewelacyjnie, oprócz Fallouta 4. Czekam!

11.08.2016 23:19
😜
36.1
Burakos
18
Centurion

Jeszcze niedawno wysławiałem Morka pod niebiosa. Brakuje mu tego, o czym piszę w komentarzu poniżej odnośnie Fallout NV. Dodajmy jeszcze towarzyszy z historią na korzyść NV. Ale morek to nadal mocna i rozbudowana produkcja, jak na swoje czasy. Oblivion miał fajny wątek gildii magów. Mroczne Bractwo jakieś takie "po sznureczku" było...

11.08.2016 12:47
37
2
odpowiedz
NEMROK19
111
Senator
8.0

Najbardziej co niedomagało w Skyrimie, to wątek główny gdzie wyglądało to tak jak by był wpleciony na siłę oraz postacie i dialogi które były po prostu nudne, i drętwe.

post wyedytowany przez NEMROK19 2016-08-11 12:50:01
11.08.2016 23:14
😈
38
odpowiedz
Burakos
18
Centurion

To, co pomógłby tej grze, to dialogi i wybory moralne klasy tej chociażby, co w New Vegas. Z polotem, wiarygodne, autentyczne. Aż przyjemnie poczytać. Bo Skyrim słynie z wypowiedzi typu "dobrze, ok" i alternatywą "nie", z tego, co słyszę. W NV, cholerka, pierwszy raz czuję się spełniony w dialogach, mogę oddać to, co chcę przez swoje wypowiedzi. Na wyrost, ale niech to odda moje odczucia: to sanbox dialogów (w granicach fabuły). To prześwituje przez NV i w tym kierunku powinna iść Bethe$da (albo raczej Obsidian, heh). Jestem dojrzałym odbiorcą gier i szukam właśnie "wczucia", autentyzmu, dramatyzmu, broń boże nie ro(g)zrywki. Ale NV to gra dojrzała (ot, nie wyobrażam sobie dziecka transportującego ciało strażnika Moralesa, które to ma urwaną rękę, a ta wala się jak szmata obok, albo sceny tortur [riposta do więźnia: "z gównem to ja właśnie rozmawiam". więzień: "wow, nie wiem, co ci zrobił legion, jeżeli zgwłaciliśmy ci żonę, to mam nadzieję, że osobiście wydałem taki rozkaz" :) ]. Albo wyegzekwowanie długu: strzelając w mordę tego boku ducha winnego człowieka (opcja w dialogu) czuje się, jakbym sam to robił. Można być skur**em w tej grze. To jest dojrzałe. To jest w porządku. NV jest na granicy moralności. Tu jest ten mały dreszczyk. Czekam na grę, która granicę przekroczy. I prośba: bez spojlerów ad New Vegas. Dla bezpieczeństwa przeczytam ewentualną odpowiedź, gdy ukończę grę - już niebawem.

12.08.2016 01:43
39
odpowiedz
Dharxen
35
Generał

Słabe, nudne dialogi, nudna fabuła to jest to, co skutecznie odciągnęło mnie od Skyrima po ledwo ponad 10 godzinach, od tamtej pory do tej gry nie wróciłem. Od TES VI oczekuję lepszej, ciekawszej historii i lepiej napisanych dialogów.

12.08.2016 02:24
40
odpowiedz
1 odpowiedź
yadin
102
Legend

Akcja powinna się dziać gdzieś a Bliskim Wschodzie w okresie wojen krzyżowych.

12.08.2016 19:19
40.1
1
Srebrnobury
16
Chorąży

Na krzyżu, to ciebie już dawno powinni rozwiesić.

12.08.2016 19:20
41
odpowiedz
pecet007
178
~

Walka i grafika z Fallouta 4, grafika z Skyrima i będzie fajnie :)

12.08.2016 19:58
42
odpowiedz
grabeck666
19
Chorąży

Każdy ma gusta, i jak z większością rzeczy w tekście się zgadzam, to są dwie, których naprawdę bym nie chciał w TES VI:

1. Imo główny bohater nie powinien mieć udźwiękowionych dialogów. Dlaczego. A to dlatego, że mamy 10 ras i żeby to miało jakiś sens to każda musiała by mieć po kilka głosów co najmniej, a na to na pewno Bethesda się nie pokusi. A nic nie psuje tak zabawy jak głos postaci, który nie pasuje do bohatera, którego stworzyłem.

2. większe miasta - małe są bardziej klimatyczne, a większe jak w każdej grze będą wypełnione klonami. Wolę 20 domów gdzie w każdym jest jakiś smaczek, znajdźka, lore, event, coś ciekawego niż 100 domów, które po chwili zwiedzania zaczynają wyglądać tak samo.

13.08.2016 06:16
43
odpowiedz
Abdul93
39
Konsul

twój wygląd decyzje powinny wpływać (w końcu) na zachowanie NPC wgląd świata i w ogóle coś powinno się dziać..:) a, nie idź tam zabij wielkiego potwora i jedyne co to zmieni to dialog przy oddawaniu quest potem twój zleceniodawca i tak będzie miał to....

14.08.2016 09:40
44
odpowiedz
zanonimizowany800546
16
Chorąży

Wsparcie dla modów i multiplayer (coop), bez tych dwóch rzeczy tej gry nie kupie.

post wyedytowany przez zanonimizowany800546 2016-08-14 09:41:56
14.08.2016 12:45
45
odpowiedz
grabeck666
19
Chorąży

Chessuav, możesz być pewien tych dwóch rzeczy. Pierwszej, że na pewno będzie, drugiej, że na pewno jej nie będzie :P

14.08.2016 19:24
46
odpowiedz
laczekgg
11
Centurion

Skyrim nie był taki zły

14.08.2016 19:26
47
odpowiedz
laczekgg
11
Centurion

Ja bym pograł w hamerfel

15.08.2016 16:18
48
odpowiedz
zanonimizowany528762
44
Centurion

Gram w serię TES od Morrowinda i obserwuję pewne trendy w rozwoju serii. Myślę że można spodziewać się następujących rzeczy po ewentualnym TES VI
- całkiem przyzwoitej grafiki, może nawet świetnej
- niezbyt przyjaznego interfejsu, i jeszcze bardziej konsolowego niż w Skyrim
- miałkiej fabuły i słabych misji pobocznych
- walki raczej ciekawszej i bardziej dynamicznej , co nie dla każdego musi być zaletą
- spory świat do eksploracji, z miastami przypominającymi już nawet nie wsie, ale pojedyncze gospodarstwa
- kilku DLC drogich jak sama gra
- mnóstwa błędów, niestety każdy produkt Bethesdy ma stały kontyngent bugów i wątpię by coś tu się zmieniło

15.08.2016 16:20
49
odpowiedz
1 odpowiedź
Dolirko
3
Junior

Zdecydowanie powinni poprawić dialogi są one bardzo ważnym elementem :)

15.08.2016 17:46
49.1
Dharxen
35
Generał

Według mnie dialogi i fabuła to dwa najważniejsze elementy gry RPG

15.08.2016 23:49
50
odpowiedz
Mastyl
161
Za godzinę pod Jubilatem
10

Dyskusja w tym temacie może być niesamowicie ciekawa. Seria Elder Scrolls od początku lat 90-tych wyznaczała standardy otwartych światów, jak to się dziś mówi - definiowała sandboxy.

I robiła to do czasu Morrowinda. Jednak gdzieś tak w okolicy 2000 roku pałeczkę innowatora w gatunku sandboxów odebrał jej Rockstar.

Dlatego tym razem poczekajmy parę lat, bo przydałby się wreszcie spory skok technologiczny, a przede wszystkim koncepcyjny, dzięki któremu Bethesda będzie w stanie odzyskać pałkie lidera. Jeśli im się to uda - z pewnością będzie to z korzyścią dla graczy.

Ja mam pewien swój pomysł na kolejną część serii, który to pomysł oscyluje wokół czegoś na kształt Asassin's Creed: Black Flag: morsko-lądowy sandbox osadzony przede wszystkim wokół wysp Summerset, których nie mogliśmy odwiedzić w całości nawet w ESO.

A że Bethesda lubi klimaty pirackie, dowiodła wieloma akcentami w swoich grach, a i całymi tytułami takimi jak Redguard.

23.08.2016 21:36
51
odpowiedz
Nolifer
113
The Highest

W sumie zanim oni wydadzą kolejną część to tak naprawdę wszystko się może zmienić w branży trendy, baza graczy i dostaniemy liniowego action rpga zamiast otwartego świata z bogatą fabułą, questami i wyborami. :P

17.12.2016 11:27
52
odpowiedz
Neptun01
1
Junior

Szczerze mówiąc The elder scrolls można umieścić na zachód w Yokudzie na południe pyandonea lub admeris, a ba północ atmora.Zostało gdzieś jeszcze kilka wysp.Po za tym są jeszcze inne planety w tym układzie planetarnym.No jeszcze najprawdopodobniej w jakiejś prowincji w Tamriel.

17.12.2016 22:45
54
odpowiedz
NEMROK19
111
Senator

W Wiedźminie najbardziej co można by poprawić, to rozwój postaci, (rozdawanie talentów) które są do d..y, zaś w Skyrim, najbardziej co niedomagało to, dialogi które były po prostu drętwe, pozbawione emocji

post wyedytowany przez NEMROK19 2016-12-17 22:47:09
18.12.2016 01:22
55
odpowiedz
zanonimizowany56091
142
Generał

To co niedomagało w Skyrimie połączyć z Wiedzminem 3 i na odwrót...to było by coś.

22.12.2016 11:20
😈
56
odpowiedz
Vivat
17
Legionista

Jedyne co więcej marzyło się mi w Skyrim, to tutaj w tej wersji dodanie online.

<bez focha proszę>

post wyedytowany przez Vivat 2016-12-22 11:22:44
23.12.2016 12:12
57
odpowiedz
Neptun01
1
Junior

Ciekawe czy kiedykolwiek było by możliwe umieszczenie tes-a na innej planecie,oczywiście na znanej nam planecie z sagi the elder scrolls?

29.03.2017 14:40
58
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
Szajmun
17
Chorąży
10

Nie wiem jak wielu z Was grało i zna Morrowinda. Dla mnie to najlepszy TES jaki kiedykolwiek wyszedł.

Wiadomo, że teraz grafika jest archaiczna, a mechanika budzi uśmiech politowania na twarzy (tak, strzelanie z łuku, albo lockpicking), ale ta gra miała w sobie tyle klimatu, przgód, niespodzianek i wyzwań ile nie miały wszystkie kolejne TESy wzięte do kupy.

Bardzo bym chciał, aby w TES VI powrócono do mechaniki z Morrowinda, która to np. nie pozwalała Nam osiągnąć awansu w danej frakcji (np. Gildii Magów) jeśli nie mieślimy odpowiedniego skilla (np. zniszczenia). Zupłenie odwrotnie było w Oblivionie/Skyrmie, gdzie jako orc warrior znający zaledwie "iskrę" moglismy zostać Arcymagiem (WTF?!).

Również doskonałą rzeczą w Morku była większa dywersyfikacja przedmiotów: krótki miecz, długi miecz, sztylet, włócznia, topór, średni pancerz, lekki pancerz, ciężki pancerz itd.

To, za czym również tęsknię, to brak lvlowania świata wraz z postacią. W morku było prosto i fajnie - wchodzimy do jaskini gdzie są koksy = łomot. Wchodzimy do jaskini gdzie są nobki = wygryw. Poza tym, w Morku na całej mapie był jeden szklany pancerz - JEDEN. Niestety w Oblivionie i Skyrimie po wbiciu odpowiedniego poziomu każdy bandzior w lesie biega w szklanym lub daeadrycznym pancerzu.

Wiem jednak, że mój Morrowindowy Sen się nie spełni, bo gry zmierzają do uproszczeń aby jak największa grupa casuali i konsolersów mogła w Nią grać (patrz np. SW Battlefront).

A z resztą, TES VI i tak pewnie kupię jak poprzednie części i spędzę w Niej z 200-300 godzin :)

post wyedytowany przez Szajmun 2017-03-29 14:42:35
29.03.2017 15:32
58.1
Blackthorn
110
Senator

Zupłenie odwrotnie było w Oblivionie/Skyrmie, gdzie jako orc warrior znający zaledwie "iskrę" moglismy zostać Arcymagiem (WTF?!).
Jesteś absolutnie tego pewien? Bo wydaje mi się, że w Skyrim jednak trzeba było osiągnąć jakiś wyższy poziom w dowolnej szkole magii, a nie tylko zniszczenia jak sam sugerujesz. Do tego w grze możesz zdobyć czary poziomu mistrzowskiego dopiero wtedy gdy wbijesz min. 90 poziom w danej dziedzinie, ale nie dostajesz ich tak po prostu. Dostajesz jedynie wskazówki co mniej więcej musisz zrobić i gdzie.

To, za czym również tęsknię, to brak lvlowania świata wraz z postacią. W morku było prosto i fajnie - wchodzimy do jaskini gdzie są koksy = łomot. Wchodzimy do jaskini gdzie są nobki = wygryw. Poza tym, w Morku na całej mapie był jeden szklany pancerz - JEDEN. Niestety w Oblivionie i Skyrimie po wbiciu odpowiedniego poziomu każdy bandzior w lesie biega w szklanym lub daeadrycznym pancerzu.
Tylko w Oblivionie tak było. W skyrim rzadko można było znaleźć daedryczny przedmiot u przeciwników. Bardzo rzadko. Najczęściej były to tylko strzały. Po wbiciu odpowiednio wysokiego poziomu pojawiały się w świecie nowi przeciwnicy, a raczej silniejsze odpowiedniki starych przeciwników np. inne gatunki smoków czy draugrów. Taki dosyć zgrabny kompromis pomiędzy swobodą eksploracją, a zachęcanie gracza do poprawiania umiejętności. Trochę czasochłonne jest zrobienie ze swojej postaci "OP". Bez nauki zaklinania i alchemii jest to niemożliwe.

29.03.2017 15:40
58.2
1
Drackula
183
Bloody Rider

Jesteś absolutnie tego pewien? Bo wydaje mi się, że w Skyrim jednak trzeba było osiągnąć jakiś wyższy poziom w dowolnej szkole magii, a nie tylko zniszczenia jak sam sugerujesz

Jedyne wymaganie to rzucenie zaklecia przy wejsciu do collegu. Zaklecie jest zawsze dostepne dla gracza a bariera moze jedynie byc wymagany poziom many. Wtedy wystarczy sie zboostowac ekwipunkiem i to na tyle z wymagan aby zostac Arcymagiem :p
Ewentualnie wysoki poziom perswazji.

post wyedytowany przez Drackula 2017-03-29 15:41:52
29.03.2017 16:12
58.3
Blackthorn
110
Senator

Jedyne wymaganie to rzucenie zaklecia przy wejsciu do collegu. Zaklecie jest zawsze dostepne dla gracza a bariera moze jedynie byc wymagany poziom many. Wtedy wystarczy sie zboostowac ekwipunkiem i to na tyle z wymagan aby zostac Arcymagiem :p
Ewentualnie wysoki poziom perswazji.

A fakt. Najwyraźniej wymagania o których pisałem z wyjątkiem czarów mistrzowskich były spowodowane modem do gry.

29.03.2017 15:15
59
odpowiedz
elathir
37
Generał

Moim zdanie powinni zerwać z udawaniem, że robią RPG, b to bez sensu, i tak wiadomo, że to RPG będzie beznadziejne. skupiłbym się na poprawie tych elementów, które w Skyrimie jednak działały.

Eksploracja - primo, brak skalowania, secundo większe i mniej liniowe loch, tertio nowy silnik najlepiej likwidujący ekrany wczytywania, a przynajmniej ograniczający je tylko do momentu wejścia do lokacji, bez podziału wewnętrznego. ciekawszy, bardziej wyjątkowy loot.

Walka - mniej drewniana, skupiłbym się na rozwoju trzech stylów rozgrywki, woja, łucznik/łotrzyk i mag. Tak by miały własne zestawy animacji i sposoby podejścia do tematu. Tak by gra różnymi klasami była bardziej zróżnicowana. Siłą rzeczy gra byłaby na 3 przejścia a nie jak teraz na jedno mago/wojo/łotrzyko/łucznikiem. Druga sprawa to bardziej zróżnicowani wrogowie, w tym atakujący nas stadami.

Rozwój postaci - zrobić cokolwiek byleby był mniej grinderski, np. limity fabularne na poziomy cech/perków

Mapa świata - trochę mniej kretyńsko nierealny świat. nie musi robić wrażenia żywego, byleby nie był aż tak skrajnie sztuczny jak w skyrim, np. w morrowindzie to zagrało.

Dodać elementy przetrwania w dziczy (coś jak w F:NV obsydian dał na hardcorze).

Fabuła i dialogi, przestać udawać, że robimy RPG, przejść w coś w stylu gier akcji.

bo jak chce pograć w RPG i tak po gry beci nie sięgnę, sięgnę po nie jak chce pobawić się w sandboxa.

29.03.2017 15:21
60
odpowiedz
Drackula
183
Bloody Rider

TES6 bedzie mialo nowy element

BUDOWANIE OSAD! YEAH

Tyle ze TES6 bedzie niepredko, ESO ma sie bardzo dobrze.

Zapowiedź The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?