Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Quake Champions bez ograniczeń tylko na PC

30.06.2016 13:36
1
3
alchemiakr
34
Konsul

Szkoda, miałem nadzieję, że zobaczę Quake z autocelowaniem.

30.06.2016 13:44
2
1
odpowiedz
hinson
128
Generał

A dlaczego 120 Hz a nie 144 Hz? Większość monitorów, zwłaszcza 2K, które są coraz popularniejsze mają właśnie te 144 Hz.

30.06.2016 14:13
PanWaras
3
odpowiedz
1 odpowiedź
PanWaras
88
Legend

Szkoda, miałem nadzieję, że zobaczę Quake z autocelowaniem. Widzę, że wakacje na forum w pełni.

30.06.2016 14:23
.:Jj:.
3.1
6
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

Biorąc pod uwagę absurd stwierdzenia, chyba nie powinno być trudne dojście do wniosku że [1] żartował.

30.06.2016 14:20
👍
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1099261
11
Konsul

Bez ograniczenia, i bez DRM kozak, zresztą DOOM Tomb Raidera już złamali, kolejne gry już niebawem :P

30.06.2016 14:24
4.1
6
zanonimizowany12249
164
Legend

Nowy quake bedzie na 99.9% multiplayer, a w przypadku takich gier zabezpiecznienia anty pirackie nie sa potrzebne :)

30.06.2016 19:27
4.2
1
Pr0totype
161
Generał

Ta złamali, chyba ci nos za debilizm. Obecnie to sobie możesz tyko tak jak teraz, marzyć że złamali. Poza tym w ciągu roku swoje zarobią, potem to już mają na to wyjebane :)

30.06.2016 14:32
.:Jj:.
5
1
odpowiedz
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

Ja bym bardzo chciał kampanie, choćby nawet tylko misje do coopa. Gra w pełni multi może być jak najbardziej ok ale kurde... Przy D3 pokazali że mogą reanimować dobrego singla.

Z Q1 i Q2 można czerpać garściami. Świetny gunplay, gameplay i dobry projekt poziomów + przemyślany i SPÓJNY klimat wystarczą by fani byli zadowoleni.
Wiem że single w Q1,2 i 4 nie były fenomenalne i rewolucyjne, ale przecież nie muszą być. Te gry nigdy nie skupiały się na fabule (a jak próbowały wychodziło różnie) tak jak np. Duke.

Voice acting odpada, poważne scenariusze odpadają... Co innego kupować dobre multi a co innego dobre multi +fajnego singla.

30.06.2016 14:55
6
odpowiedz
2 odpowiedzi
tybet2
147
Generał

Pod koniec roku mają teoretycznie być w sklepach 2 (lub 3) monitory z odświeżaniem 240Hz a oni tu wylatują z jakimiś 120Hz, na których gra każdy kto chce od przeszło 10 lat (czy to najpierw CRT czy LCD od 2009 roku) i w dodatku piszą jakiś beznadziejny PR jakby to było osiągnięcie. Śmieszne.

30.06.2016 16:54
dzl
6.1
1
dzl
96
John Yakuza

To osiągnij sobie te 240 klatek przy najwyższych ustawieniach w natywnej rozdzielczości monitora, wtedy możemy pogadać.

30.06.2016 17:38
Legion 13
6.2
1
Legion 13
158
The Black Swordsman

Wow 240Hz Wow...
Tak jak napisał dzl, w żadnej grze która ma porządną i nowoczesną grafikę nie utrzymasz tych swoich 240 klatek... Są gry które nawet pomimo super potężnego sprzętu(topowy Haswell-E od intela + tri SLI Titan X) nie potrafią utrzymać 100FPS (Arma III)

30.06.2016 21:14
7
odpowiedz
tybet2
147
Generał

W multi rzadko kiedy gram się na najwyższych ustawieniach (w sumie całkiem sporo osób tak ma, ale to raczej z tych, którzy lubią po prostu wygrywać). Ustawiam takie, żeby jak najwięcej widzieć (jeśli jakiś detal mi w tym pomaga, przykładowo zasięg renderowania przeciwników albo jakość wody to suwak leci w prawo). Zobacz stare gry albo CS:GO ile ludzie mają klatek. W alfie BF1 na ultra jeśli ktoś ma Core i7 6700k @4500 oraz GTX 1080 to ma troszkę ponad 100 klatek. Zmniejszasz detale i już masz 200 ileś :P

Pozostaje kwestia jaki odsetek graczy umie wykorzystać dla swojej przewagi nad innymi ponad 100 klatek. Kupić sprzęt to może sobie każdy, ale rzeczywiście pokazać na serwerze jaki jest dobry to zupełnie inna bajka :)

Piszemy o graniu w zupełnie inny sposób, pewnie dlatego bo zbyt mało precyzyjnie się wyraziłem. Mój błąd.

post wyedytowany przez tybet2 2016-06-30 21:28:52
Wiadomość Quake Champions bez ograniczeń tylko na PC