Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Fallout 4 – mody dostępne na Xboksie One, na PlayStation 4 w tym miesiącu

01.06.2016 13:13
😒
1
1
zanonimizowany441223
80
Pretorianin

Pisanie/tworzenie modów pod konsole jest ... "uciążliwe".
Jest wiele ograniczeń (np. nie można używać nawet F4SE), że wielu moderów, nie chce (bo za dużo roboty/ nie da rady) konwertować ich modów na konsole. Na konsole na pewno powstaną mody, ale nie będą tak zaawansowane jak na PC. Spodziewam się bardziej kosmetycznych modów (np. zmiana skórki, dodatkowy kanał radio, więcej/mniej ważące przedmioty itp itd) ale bardziej zaawansowanych po prostu nie da rady

01.06.2016 13:16
not2pun
2
odpowiedz
not2pun
110
Senator

ciekawe co dadzą, może w końcu zacznę w tą grę grać, bo juz mam dosyć sieciowego bf4

01.06.2016 13:20
Tal_Rascha
3
odpowiedz
Tal_Rascha
202
Never Fade Away

Premium VIP

Z miejsca odpadają pewnie wszystkie mody upiększające grafikę bo konsola najzwyczajniej w świecie tego nie uciągnie. Pomysł z modami na konsolki może i ciekawy ale ograniczenia są za wielkie. Gry Bethesdy, chyba jak żadne inne, zyskują tak wiele dzieki modom, że nie wyobrażam sobie granie w nie na konsolach, "gołe" gry są po prostu za słabe.

01.06.2016 14:33
4
1
odpowiedz
Dawid621
3
Chorąży

Zbedny bajer na te biedne konsolki ktore i tak modow graficznych nie uciagna. Zreszta za duzo zaawansowanych modow tez gre obciaza i znowu bedzie wielki placz i brak zrozumienia ze ktos kupil konsolke w cenie karty graficznej i cos mu nie dziala. Kazdy swiadomy gracz ktory wie ze bedzie gral na modach wybierze pc, konsolki sa po to zeby gre sobie zobaczyc, jako tako ograc na tych 30 fps-ach i wymienic/sprzedac.

01.06.2016 14:43
5
1
odpowiedz
wcogram
153
Generał

Skoro mody nie są już wyłącznie domeną PC to co, Mody na konsole są robione na konsolach?

Chyba, k.a nie. Są robione na PC.

01.06.2016 14:49
6
4
odpowiedz
Gerr
63
Generał

Najsmutniejsze jest zachowanie graczy konsolowych. Wulgaryzmy w stosunku do moderów, którzy nie chcą, lub wręcz nie mogą konwertować swoich modow, petycje o blokowaniu takich modów. Czuję że Bethesda sobie tym bardziej zaszkodzi, niż zapunktuje, tym bardziej że spokojnemu i życzliwemu comunity Nexusa bardzo zaszkodzili...

post wyedytowany przez Gerr 2016-06-01 14:58:20
01.06.2016 15:11
7
4
odpowiedz
Dawid621
3
Chorąży

@Gerr o to sie wlasnie rozchodzi. Konsolowcy ktorzy kupili sobie konsolke za tysiaka, chca cudow. A jesli cos pojdzie nie po ich mysli to jest wielki placz i robia wszystko zeby zaszkodzic innym, skoro oni tez sa ograniczeni (dobry przyklad to petycja by gta v nie powstalo na pc). To samo jak widac dzieje sie w sprawie modow, chociaz jeden z drugim nie ma o modowaniu zielonego pojecia i nie potrafi zrozumiec ze wiekszosci modow poprostu nie da sie skonwertowac.

01.06.2016 15:23
8
1
odpowiedz
Demilisz
193
Generał

@kamochud

Skoro jest śmieszny limit 2 giga (przy czym raz się mówi, ze tyle moze maksymalnie ważyć jeden mod, a raz, że tyle sumarycznie wszystkie zainstalowane w tym samym momencie - nie wiem która wersja jest prawdziwa) to się nie dziwię, że nie chcą konwertować. To nie devsi, że muszą się dostosować. Moderzy nic nie muszą, oni tylko mogą.

01.06.2016 15:43
😉
9
odpowiedz
misuu
0
Konsul

mody na konsole tzn. za 0.99 euro sztuka ?

01.06.2016 15:56
aope
😊
10
odpowiedz
3 odpowiedzi
aope
191
Corporate Occult

śmieszny limit 2 giga

LOL. To zabawne, ponieważ do tej pory nie powstał na neksusie mod do F4 ważący nawet 1.5GB, a tych ważących powyżej 1GB jest... 10. Reszta poniżej i bardzo mocno poniżej. Więc zaiste, śmieszny bardzo.

01.06.2016 16:18
10.1
zanonimizowany1124956
7
Legionista

Tyle że to limit na WSZYSTKIE włączone mody, a nie na pojedynczy.
Więc z 10 modów ważących po 1GB, zainstalujesz i uruchomisz tylko 2. I nic poza tym.

01.06.2016 18:44
Bezi2598
10.2
Bezi2598
140
Legend
Image

Mój Mod Organiser do Skyrima zajmuje prawie 30Gb. Fallouta 4 też będzie można równie mocno zmodować, kwestia miesięcy i większej bazy modów.

2Gb to jest nic, trochę pierdółek zmieniających interfejs, poprawiających mnóstwo rzeczy, dwa fajne mody i już nic więcej nie wejdzie.

03.06.2016 09:15
10.3
1
UbaBuba
106
Generał

Wieksze mody wymagaja duzego nakladu pracy i czasu. Za rok-dwa wyjda prawdziwe wielkie mody jak to mialo miejsce do NV czy Skyrim gdzie do dzis potrafia takie wychodzic.

01.06.2016 16:13
11
4
odpowiedz
1 odpowiedź
wcogram
153
Generał

Robienie moda na konsole.
Kup sobie konsole i F4.
Kup sobie PC i F4 na PC.
Zrób sobie moda do F4 na PC.
Przerób moda F4 z PC na F4 konsole - licz, że będzie działa.

Pominąć punkty i wychodzi
Kup sobie PC i F4 na PC. - będziesz miał mody i święty spokój.

01.06.2016 17:50
JaspeR90k
😍
11.1
4
JaspeR90k
58
ONE MAN ARMY

Udostępnienie modów dla konsol było jednym wielkim nieporozumieniem, w wyniku którego Bethesda będzie miała same problemy, a konsolaki będą płakać bo ich konsolki nie będą sobie radzić z kilkoma modami na raz.

post wyedytowany przez JaspeR90k 2016-06-01 17:51:00
01.06.2016 18:39
Sasori666
12
odpowiedz
Sasori666
186
Korneliusz

Te mody które wychodzą na konsole te popierdółki które zainteresują na 5 minut. Wątpię by dodali nowych towarzyszy które nie raz mają amatorskie audio. Nawet niektóre bronie z PC nie będzie, bo na PC często maja rozdzielczość 4K.

01.06.2016 18:46
Bezi2598
13
odpowiedz
Bezi2598
140
Legend

Swoją drogą to niezły śmietnik się zrobił na Nexusie. Konsolowcy tylko spamują pytaniami czy twórcy skonwertują swój mod na Beth.net, często są też obrażani, nawet jeśli przekonwertowanie moda jest właściwie niemożliwe z powodu mocnych ograniczeń.

01.06.2016 18:50
Irek22
14
odpowiedz
1 odpowiedź
Irek22
154
Legend

Mody na konsole to będzie taka sama efemerydalna ciekawostka, jak ten pożalsięboże edytor poziomów do najnowszego Dooma.

01.06.2016 18:57
.:Jj:.
14.1
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

Dobry przykład.

Choć dobre i to, w sytuacji gdy w ogóle takie rzeczy są tam nieobecne. Może to rozszerzą, tak myślę.

Jak testowo sprawdzałem pierwszy rzut modó do F4, to wyszło mi z 17GB przestrzeni na dysku. Bóg wie ile tego będzie jak będę na poważnie modował kompletną edycję.

03.06.2016 09:34
koobun
😉
15
odpowiedz
5 odpowiedzi
koobun
42
wieszak

Mody na konsole to będzie taka sama efemerydalna ciekawostka, jak ten pożalsięboże edytor poziomów do najnowszego Dooma.
http://www.gamesradar.com/fallout-4-official-mod-support-was-50-times-more-popular-on-xbox-one-than-pc/
#fachowcy

03.06.2016 09:42
15.1
Alacer
114
Konsul

Ale przeczytałeś zalinkowany artykuł, prawda? #fachowcu
Na razie to jest ciekawostka na konsolach. Zobaczymy ile pożyje.

post wyedytowany przez Alacer 2016-06-03 09:43:33
03.06.2016 09:45
Tal_Rascha
15.2
Tal_Rascha
202
Never Fade Away

Premium VIP

Bierzesz pod uwagę, że te "statystyki" nie uwzględniają Nexusa który jest źródłem pobierania jakiegoś 99% modów?

03.06.2016 10:34
koobun
15.3
1
koobun
42
wieszak

Nie, nie przeczytałem, ja tylko 'minusuję' jak zapyziały wszystko co nie zgadza się z moim oglądem świata.

Oczywiście, że to 'ciekawostka', bo jest to pierwszy tytuł korzystający z tego rozwiązania. I, oczywiście, ruch na serwerach jest z tym związany, bo właściciele X1 rzucili się na mody jak szczerbaty na suchary.

I, oczywiście, pamiętam o tym, że mody do F4 na PC są dostępne od dnia premiery, więc summa summarum, pobrano ich na pewno wielokrotnie więcej (swoją drogą, nigdzie nie sugerowałem, że konsolowcy przebili master race w ilości pobranych modów).

Chciałem jedynie zaznaczyć, że opinie takie jak ta, którą zacytowałem nie mają nic wspólnego z rzeczywistością, która pokazuje, że mody na konsolach mają przyszłość.

A tak zupełnie przy okazji, czemu do ciężkiej anielki, pececiarze czepiają sie tej funkcjonalności? Czy to w czymkolwiek przeszkadza? Czy w związku z tym, że na konsolach są/będą mody stanie się pecetom jakaś krzywda?
Spam na forach? Poważnie? Bo wcześniej nie spamowano forum pytaniami o to "kiedy nowa wersja" i "czemu nie mogę uruchomić, napraw to do k**** nędzy".

Swoją drogą, ciekawe jak dane dotyczące ruchu na serwerach to "statystyki", podczas gdy dane dotyczące sprzedaży gier na PC to STATYSTYKI.

post wyedytowany przez koobun 2016-06-03 10:37:06
03.06.2016 12:28
15.4
str1111
45
Generał

", która pokazuje, że mody na konsolach mają przyszłość."

Nie, nie mają, tylko dlatego że nie mogą być to żadne złożone mody. Tekstury w wyższych rozdzielczościach odpadają, lepsze modele odpadają, mody graficzne odpadają, mody "sklejki" które sporo ważą odpadają, mody wpływające na AI odpadają. Taka konsola dostanie największe popłuczyny i jest to fakt, wynikający z tego czym taka konsola jest. Tym bardziej że wielu moderów nie ma ochoty na konwertowanie modów, za co są atakowani, a roszczeniowa postawa graczy konsolowych- "kupiłem grę, więc mi się należy", tylko ich do tego zniechęca i chcą nawet wprowadzać zabezpieczenia, by takich modów nie dało się przekonwertować.

"A tak zupełnie przy okazji, czemu do ciężkiej anielki, pececiarze czepiają sie tej funkcjonalności? Czy to w czymkolwiek przeszkadza? Czy w związku z tym, że na konsolach są/będą mody stanie się pecetom jakaś krzywda?
Spam na forach? Poważnie? Bo wcześniej nie spamowano forum pytaniami o to "kiedy nowa wersja" i "czemu nie mogę uruchomić, napraw to do k**** nędzy"."

Na razie to "konsolowcy" mają z tym największy problem, bo "źli PCtowcy nie chcą konwertować na nasze super maszyny, żeby nam na złość zrobić".
Używam Nexusa od lat i nigdy nie spotkałem się z czymś takim, co teraz tam się dzieje. Gdy komuś coś nie działało, zawsze udzielano mu odpowiedzi, a teraz?
-"będzie ten mod na konsole?"
-"nie, bo konsola go nie udźwignie"
-"ty pctowy buraku, ja zapłaciłem za grę, należy mi się, zrobię petycję i ci tego moda zablokują" (tyle że w mniej parlamentarnych słowach).

post wyedytowany przez str1111 2016-06-03 12:30:42
03.06.2016 13:18
15.5
1
Alacer
114
Konsul

Ale ja nie mam nic przeciwko modom na konsole. Niech sobie będzie ich tam więcej niż na PC nawet. Rybka mi to.

Chodzi o to, ze dyskredytujesz opinie pc-towcow w tej materii podpierając się artykułem, z którego kompletnie nic nie wynika.

03.06.2016 09:38
16
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1132929
12
Generał

Co za PCMR w komentarzach. Sam gram na tym i na tym, ale taką nieprzyjemnością w kierunku konsol to chyba tylko tu śmierdzi.

03.06.2016 12:32
16.1
str1111
45
Generał

Nom, widać tą nieprzyjemność na Nexusie i innych portalach moderskich. To jak z Hitlerem, gdy on atakował, było ok, gdy zaczął przegrywać, propaganda głosiła że broni Europy przed komunizmem.

03.06.2016 12:35
16.2
zanonimizowany1132929
12
Generał

To, że gdzieś jest błazenada nie znaczy, że masz być błaznem na swoim podwórku.

03.06.2016 12:55
lordpilot
😉
17
odpowiedz
lordpilot
211
Legend

Mody na konsole, a ból dupy u PCMR - ot taka ciekawostka forumowa ;)

03.06.2016 13:24
koobun
18
odpowiedz
1 odpowiedź
koobun
42
wieszak

Master race spamuje pod artykułem o konsolowej edycji gry, narzekając na to jak cholernie ci konsolowcy są niewychowani, niegrzeczni i jak spamują na forach.
Ironia jakoś umyka.

03.06.2016 13:50
👍
18.1
1
Gerr
63
Generał

Master race pisze o tym co stało się po udostępnieniu modów na konsole, nikt nie narzeka na to że zostaną udostępnione, a na zachowanie low race, które jest na poziomie muszli klozetowej w przydrożnym barze.

I to nie jest artykuł o "konsolowej wersji gry", tylko o udostępnieniu modów na nie (który dotyczy w zasadzie obu platform), nie widzę żeby ktoś wchodził tu w konsolowy wątek i lał swoje żale.

post wyedytowany przez Gerr 2016-06-03 13:51:35
Wiadomość Fallout 4 – mody dostępne na Xboksie One, na PlayStation 4 w tym miesiącu