Hej. Piszę pracę inżynierską dotycząca projektowania gier na Androida.
Mam do Was pytanie - jakie mechanizmy mające na celu zwiększenie przychodu z gry lub zachęcające do spędzenia przy niej więcej czasu.
Przykładami takich mechanizmów są:
- Achievementy
- Bonusy za oglądanie reklam
- Okresy świąteczne w grach
Gdybyście mogli wymienić inne tego typu mechanizmy i napisać czy Wam się podobają, czy nie i w jakich grach na nie trafiliście. Z góry dzięki za pomoc. ;)
Dodaj jeszcze:
- bonusy za codzienne logowanie;
- dużo darmowych rzeczy na początku, żeby przyzwyczaić do gry z nimi, a potem trzeba je kupić;
Jakbyś miał problemy to daj znać, ale polecam zajrzeć na stronę Wikipedii i poszukać w źródłach:
https://en.wikipedia.org/wiki/Free-to-play
Ewentualnie poszukaj strony o grach na androida i sprawdź tam źródła do porządnych książek / artykułów