Już nie mogę doczekać się tej mapki https://www.youtube.com/watch?v=6xL2rcXI698
Noobom z cs go? Więc uważasz, że mimo tego, że takie osoby sobie nie radzą w csie to sobie poradzą tutaj?
Noobom z cs go? Więc uważasz, że skoro takie osoby sobie nie radzą w csie to sobie poradzą tutaj?
No, raczej. W csie im bardziej się starasz i myślisz nad tym co robisz, tym bardziej gra cie za to ukarze, bo powinieneś jak totalny bezmózg strzelać ile wlezie. Nie bez powodu rosyjskie dzieci potrafią z połowy mapy strzelić ci headshota, biegnąc i cisnąc LPM ile sił.
Grałeś w ogóle w tą grę czy tylko oceniasz to na podstawie opowieści innych? Jako osoba która wychowała się na strategiach i której nigdy nie podeszły arenówki, Modern Warfare czy inne Team Fortressy 2 w csie znalazłem to co chciałem - bardzo wciągającą grę, wymagającą myślenia, taktyki i przy okazji umiejętności strzelania.
Strzelanie w biegu headshotów z połowy mapy w każdym fpsie się może zdarzyć przy odpowiednio dużym szczęściu, ale akurat w csie jest to najmniej prawdopodobne.
Jako osoba, która wychowała się na Unreal Tournament i Quake III Arena, niestety nie znalazłem w csie "bardzo wciągającej gry, wymagającej myślenia, taktyki i przy okazji umiejętności strzelania." :-(
Kwestia gustów i podejścia do gry. Ale mimo tego, że mi arenówki nie podeszły, nie próbuję nikomu sugerować, że jak jesteś w nie dobry, to znaczy żeś bezmózg. Z drugiej strony to właśnie tego typu gry kojarzyły mi się właśnie z szybką, wymagającą dobrego refleksu grą, ale niekoniecznie myślenia. Wytłumaczysz gdzie się mylę i gdzie w tym gatunku jest miejsce na myślenie? Naprawdę mnie to ciekawi i może zmienię zdanie.
Przy okazji tegorocznego turnieju w UT2004, który pomagałem zorganizować dyskutowaliśmy właśnie z kolegą na podobny temat. Otóż on uważał, że w grach typu UT się nie myśli w przeciwieństwie do CSa, tylko nawala jak najszybciej. Wyprowadziłem go z błędu, gdyż w grach tego typu jest wbrew pozorom nad czym myśleć. Przede wszystkim mam tu na myśli 1v1. Tutaj głównie trzeba znać mapę i spróbować przewidzieć następny ruch przeciwnika, wiedzieć jak najbardziej optymalnie się przemieszczać, żeby zdobyć kluczowe pozycje/przedmioty na mapie. Istotne decyzje podejmuje się głównie po straceniu fraga, czy gonić jak najszybciej przeciwnika, póki jest osłabiony, czy zajmować istotne lokacje. Dochodzą do tego jeszcze typy broni i w jakiej sytuacji się lepiej sprawdzają.
Przykład: Na mapie DM-Morbias II w UT99' są 2 windy po przeciwnych stronach areny, schowane nieco w tunelu. Co jednak jest ciekawe nie przylegają one bezpośrednio do ścian po bokach. Żeby zmylić przeciwnika wchodzę na windę i w trakcie jazdy w górę zeskakuję na lewo, lub prawo. Przeciwnik myśli, że jestem na "balkonie", a ja tak na prawdę zostałem na dole i mogę wykorzystać moment zaskoczenia.
I w jednej i w drugiej grze trzeba wysilic szare komorki. Nawet najbardziej prymitywna strzelanka wymaga odrobiny taktycznego podejscia, wiec nie wiem nad czym w ogole sie rozdrabniacie. Szukacie kolejnej zwady by prowadzic slowne wojenki i podbudowywac swoje ego, ktora gra jest lepsza? Juz wystarczy, ze co chwile trzeba czytac obustronne obrzucanie sie gownem w tematach PC vs PS4/XONE.
nie znalazłem w csie "bardzo wciągającej gry, wymagającej myślenia, taktyki i przy okazji umiejętności strzelania."
Zapomniałeś też dodać, że nigdy nie znalazłeś w CS'ie czegoś takiego jak matchmaching.
Kurde, wygląda świetnie! Efekty jak w UT 2004. Po 7 latach gry w UT3 w końcu pora na zmianę :D
UT polega na robieniu combo, uników, skakania i żeby się tego wyuczyć, to trzeba naprawde dużo czasu spedzic w grze. Gracze CSa będą mieli ciezko na poczatku.
Czym to sie od quake 3 arena rozni?
Grafika :D
Mechanika tez inna, ale ogolnie to jest to samo...
Bo ja wiem? 17 lat temu Unreal Tournament zjadał Quake'a na śniadanie? I pewnie teraz też tak będzie?
Wygląda tak samo jak Unreal Tournament 3. Niemniej czekam, bardzo lubię szybkie shootery.