Headshoty w grach - historia, mity, gameplay
modele 2d też mogą mieć hitboxy, wiele jest strzelanin 2d które rozpoznają lokację trafienia ;)
Valgard: Weź odpal jeszcze raz materiał a później komentuj.
Gambri mówi o modelach 2d sprzed 96', i ze modele 3d (które pojawily się po 96') daly możliwość tworzenia hitboxow - choc pewnie mial na mysli postęp ogólny biegiem czasu to konotacja modeli 3d z możliwością tworzenia hitboxów jest nie do końca prawdziwa (a taka sugestia wypływa z tego zdania)
Denerwuje w grach niektórych, tak nierealistycznych, ze trzeba kilka strzałów w łeb żeby uwalić jakiegos bydlaka.
A w rzeczywistym świecie zdarzało sie, że przeżył ktoś postrzał w głowe
ostatnio w bf3 z kilku metrów wycelowałem w głowę delikwenta, odległość kilka metrów, gra uznała, że nie trafiłem i koleś mnie sfragował (jakoś wole to słowo, mimo że dłuższe, od zabił)
No a w grach o zombi jest to samo po co walić po całym ciele jak wystarczy w łeb czasami nawet raz i zombi nie wstanie. To też grach jest nagradzane lepiej jak np w Dying Light nawet gra na początku uczy gracza że lepiej walić w głowę bo już nie wstanie.
odnosnie obrazen wplywajacych na koncycje i zachowania czyli tez predkosc celnosc widocznosc slyszalnosc i orientacje jak i bol to wszystko powinno byc rozwijane to licze ze bf5 bedzie mial taka mechanike i jestem pewny ze escape from tarkov ja ma. przydalo by sie tez zeby w gta6 tankowalo sie pojazdy a nie jazda za darmo