Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Gra GRIP | PC

09.02.2016 13:19
1
zanonimizowany1090091
11
Centurion
10

Rollcage powraca? ;-)

I pomyśleć, że kiedyś na komputerach królowały właśnie takie ścigałki... Rollcage, Rollcage Stage II, Dethkarz, Motorhead, do tego chociażby Wipeout na konsolach. Oj, grało się... A tymczasem GRIP już na Steamie w Early Access :)

10.02.2016 14:47
Adrian 108
2
odpowiedz
Adrian 108
131
Generał

Gierka w starym stylu, przyda się coś takiego, a nie ciągle tory i ulice.

20.02.2016 00:34
3
odpowiedz
Rzadal
3
Legionista

Na kontynuacje rollcage stage czekalem bardzo dlugo, nie wierzylem ze moze to sie stac, a jednak! <3

17.07.2016 16:58
hardcoholic
👍
4
odpowiedz
hardcoholic
104
kurde balans

A jednak, Rollcage powraca :p Teraz tylko czekac wiecej pojazdow, poziomow, muzyki i trybu wieloosobowego :]

15.12.2016 15:56
Adrian 108
5
odpowiedz
Adrian 108
131
Generał

Mam nadzieję, że w przyszłym roku już wyjdzie, wiadomo na jakim etapie są twórcy?

post wyedytowany przez Adrian 108 2016-12-15 15:56:35
26.12.2016 05:16
👍
6
odpowiedz
zanonimizowany1126981
7
Legionista
9.5

Wczoraj zakupiłem, mam już 8h na liczniku. Gra jest szybka, ładna i cholernie wciągająca, a każdy patch wprowadza dużo nowego. Poza tym ma split-screen, a w przyszłości multi, więc będzie na bogatości. Teraz można korzystać, bo jest przecenione na Steamie i HB.

03.01.2017 23:33
zmudix
7
1
odpowiedz
zmudix
157
Professor Fate

O kuźwa, nigdy nie sądziłem, że zobaczę Rollcage w takiej oprawie. Czekam na rozwój wydarzeń i trzymam kciuki za to, że wyjdzie porządna ścigałka.

07.03.2017 20:54
8
odpowiedz
hudimen
5
Junior

Jak tylko ruszy multi zastanowię się nad kupnem. Jeszcze sporo jest do zrobienia w tej grze aby przyciągnąć graczy.

30.03.2017 23:10
9
odpowiedz
aries18
40
Pretorianin

Powrot Rollcage. Szkoda ze nie na XONE :( Ale czekam na PC :)

07.11.2018 14:43
10
odpowiedz
Wizzer
5
Legionista

Właśnie na X one i to w game pass :)

28.05.2019 12:13
11
odpowiedz
GeDo
39
Pretorianin
8.5

Bardzo fajne futurystyczne wyscigi w stylu Rollcage gdzie pojazdy sa dwustronne i mozna jezdzic po scianach i sufitach.Model jazdy i panowanie nad pojazdami bardziej przystepne niz w innych futurystycznych wyscigach.Grafika i muzyka stoi na wysokim poziomie.Grałem w wersje na Steam wraz z dodatkiem Worlds in Collision ktory dodaje poduszkowce w stylu Wipeouta,nowe trasy,muzyke itd. Polecam

17.01.2021 21:37
Rybus
12
odpowiedz
Rybus
4
Junior

witam. Ktoś juz grał, polecacie? Ja pamiętam jak grałem za dzieciaka na psp i był sztos

09.02.2021 13:55
szyszka_PC
😒
13
odpowiedz
szyszka_PC
79
Generał
5.0

Może mam zbyt wolny temperament na tę grę, ale irytuje strasznie.

Kojarzycie Trackmanię? W tamtej grze rywalizujemy o jak najlepszy czas na trasach tworzonych przez użytkowników. Z czasem budowniczy dostrzegli, jak projektować trasy, by się podobały ludziom. Jednym z najważniejszych czynników jest płynność jazdy - nazywana "flow". Jeśli trasa intuicyjnie i gładko prowadzi przez kolejne miejsca, zwykle daje dużą frajdę. Natomiast irytujące są momenty, gdy trasa zaskakuje gracza na tyle szybko, że nie ma czasu zareagować.

Dlaczego o tym mówię? Bo w GRIP Combat Race trasy są okropnie nieintuicyjne. Poruszamy się pojazdami, które szybko rozpędzają się do 500 km/h, więc mamy bardzo mało czasu na reakcję. Trasy niestety często zaskakują w nieprzyjemny sposób - a to obiecująco wyglądająca ścieżka okazuje się nieprzejezdna, a to tuż za pagórkiem jest ustawiona przeszkoda, a to rampa powala nam skoczyć poza trasę. Żeby co chwila nie irytować się wypadaniem z drogi i kolizjami, trzeba nauczyć się map na pamięć. A że nie lubię takich pamięciówek, GRIP dostaje ode mnie taką, a nie inną ocenę.

Szkoda, bo potencjał był spory. Model jazdy jest bardzo przyjemny i sprawia ogromną frajdę, ale zabawę psują kiepsko zaprojektowane mapy. Mam wrażenie, że gdyby autorzy udostępnili edytor tras, w stylu gry Distance (zbliżone klimaty), społeczność mogłaby zapewnić świetną zawartość.

post wyedytowany przez szyszka_PC 2021-02-09 13:56:24
09.02.2021 14:03
HETRIX22
14
odpowiedz
1 odpowiedź
HETRIX22
162
PLEBS

Bez przesady, trasy i tak trzeba się nauczyć żeby dobrze wchodzić w zakręty i w ten sposób wyprzedzać rywali, tak jest w każdej wyścigówce. Słabo by było jakby każdy wyścig można było wygrać po pierwszym przejechaniu, wtedy gra by starczyła na godzinę gry i do wywalenia z dysku.

11.02.2021 01:07
szyszka_PC
14.1
szyszka_PC
79
Generał

Całe życie grałem w ogrom arcadowych gier wyścigowych i w zdecydowanej większości jednak trasy mają dobry flow (są przewidywalne). Jest różnica, gdy słaba znajomość trasy karze Cię jedynie gorszym czasem, a gdy karze Cię ciągłym waleniem w ściany, wypadaniem z trasy itp., nie z Twojej winy.

Jakiś czas temu grałem w zbliżone tematycznie Distance i tam trasy są uczciwe. Trudność wynika z konieczności dobrego manewrowania i skupienia, a nie tego, że jesteś zaskakiwany czymś na tyle późno, że nie możesz już zareagować. :/

Może GRIP po prostu nie jest dla mnie, ale dawno tak się nie irytowałem podczas gry.

post wyedytowany przez szyszka_PC 2021-02-11 01:12:59
Gra GRIP | PC