Chciałem zakupić cyfrową wersję Battlefronta za 131,40. Wszystko fajnie pięknie, kasa na koncie jest, karta ma możliwość płatności on-line, zatwierdzam płatność i kicha, wywala błąd 10049 a co za tym idzie nie mogę dokonać zakupu, w wykazie moich zamówień wywala mi błąd płatności.
Czy ktoś posiadający ww kwotę na [ link zabroniony przez regulamin forum ] albo po prostu na koncie mógłby dokonać takiego zamówienia i wysłać mi klucz?
Oczywiście pieniądze od razu zwracam po otrzymaniu klucza na konto albo na PSC(tylko będzie trzeba mnie poprowadzić za rączkę bo nigdy z tej opcji nie korzystałem i nie wiem jak się te karty doładowywuje).
Z góry dziękuję za pomoc :)
Jeśli kupujesz przez aplikację Origina, spróbuj dokonać zakupu na ich stronie internetowej, czasem pomaga. Ewentualnie jeśli korzystasz też z PayPala, podepnij swoją kartę do konta PayPal i spróbuj skorzystać z tej metody płatności w Originie. Zdarza się, że z jakiegoś powodu wysypuje się na danej metodzie płatności, więc jej zmiana pomaga.
Jeśli powyższe nie pomoże, pozostaje kontakt z Originem, ale nie wiem jak szybko będą Ci w stanie pomóc w tym okresie.
Elessar --> Wszystkie te metody(poza PayPalem bo nie korzystam) sprawdziłem i niestety to samo. Co do kontaktu z EA to właśnie z racji czasu oczekiwania nie biorę tego nawet pod uwagę bo oferta na Battlefronta jest ograniczona czasowo o ile dobrze pamiętam do jutra. . .Nie pozostaje nic innego jak liczyć na zawsze pomocnych GOLasów, jak nikt się nie znajdzie to trudno, będę polował na jakąś inną promocję.
Póki co czekam na to aż mnie z tym chatem łaskawie połączy, mam nadzieję, że to coś pomoże a nie skończy się na lakonicznym "create PayPal account"
Sprawa załatwiona, błąd był po stronie banku obsługującego kartę a nie po stronie Origin. Właśnie pobieram grę :)