Zakupiłem sobie pierwszego KOTORA, lubię gry w świecie SW a w tę jeszcze nie grałem, no i powiem wam, fajnie, ale ten system walki to masakra, nie mogli zrobić choć takiego jak w Jedi Academy na przykład, lecz bardziej rpgowego?
Walki są strasznie nudne i obecnie odstraszają nieco od włączenia gry.
Grał będę, bo skoro już kupiłem to głupota by było porzucenie gierki, ale powiedzcie jak to było, czy w roku premiery ludziom to nie przeszkadzało? Pytam bo gra ma super oceny i uważana jest za klasyk absolutny.
System walki jest rpgowy... :) Oczywiście, nie wszystkim on odpowiada, ale ci co klasyczne rpgi lubią, nie mieli tam pola do narzekań. Wręcz przeciwnie.
Mi ani trochę nie przeszkadzał, a wręcz bardzo się podobał. KOTOR to dla mnie najlepsza gra (obok Dzikiego Gonu) w jaką w życiu grałem, także pisząc/mówiąc o niej, zawszę będę chwalił i słodził... :)
Dla mnie system walki jest wielkim plusem gry, ciekamy mix turówki z walką w czasie rzeczywistym. Walcząc z trudniejszymi przeciwnikami trzeba myśleć na parę ruchów do przodu.
W najlepszym przypadku dostałbyś pewnie coś w rodzaju Jade Empire, wątpię żeby to też Cię zadowoliło. Gra ma już ponad dekadę, była tworzona z myślą o pierwszym Xbox i jest to pierwszy tytuł od Bioware na konsolach jeśli nie liczyć MDK2.