Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Fallout 4 – kolejny film prezentujący atrybuty systemu S.P.E.C.I.A.L.

16.09.2015 19:25
1
szpen
80
Centurion

Zawsze dawałem tą statystykę na maxa, jak dla mnie jedna z najlepszych

16.09.2015 19:36
2
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

Percepcja w grze Fallout to podstawa, jeśli chodzi o walki dystansowe. :)

16.09.2015 20:47
3
odpowiedz
Albcik
20
Chorąży

Zapomnieliście o Agility (zręczności) w wymienianiu co nas czeka. Każdy kto czyta ten temat na pewno o tym wie, ale chyba i tak warto poprawić :D Pozdrawiam

16.09.2015 20:49
Predi2222
👍
4
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

Dawać mi już tą grę :)

Mam nadzieje że będzie można wkładać granaty w spodnie wrogą.

17.09.2015 09:41
elathir
5
odpowiedz
elathir
97
Czymże jest nuda?

Wspomnieli o systemie VATS, ciekaw jestem tylko czy percepcja będzie miała jakiś wpływ na walkę w czasie rzeczywistym? Np. obrażenia czy szansę na trafienie krytyczne? O tym, że elementy SPECIAL wpłyną na sile odrzutu, drżenie rak czy rozmazywanie się obrazu w trakcie celowania nawet nie mażę na teraz, ale kto wie co za rok oddadzą moderzy ;)

17.09.2015 16:55
6
odpowiedz
Mr. ZW
5
Legionista

Sądzę, że same punkty w percepcji będą miały mało zauważalny wpływ na grę, poza tym oczywistym np. VATS. Ilość punktów będzie miała za to olbrzymi wpływ na to jakie perki będziemy rozwijać i wybierać, a perki w ogromny sposób będą zmieniały nasz styl gry.

18.09.2015 10:01
elathir
7
odpowiedz
elathir
97
Czymże jest nuda?

No właśnie tego jestem ciekaw. Bo boję się, że w kwestii walki dystansowej w trybie strzelankowym, wszystko może zbytnio zależeć tylko od oka gracza i pukawki w rekach a nie od umiejętności. W rezultacie weterani strzelanek będą kłaść szpony śmierci w 20 minut po wyjściu z początkowej lokacji treningowej.

18.09.2015 12:23
claudespeed18
8
odpowiedz
claudespeed18
203
Liberty City Finest

Percepcja 8, Zwinność 10 i granie przyzwoitym snajperem walącym po oczach było BOSKIE! :)

18.09.2015 19:54
9
odpowiedz
FanBoyFrytek
15
Konsul

Nie ma jak to perki w skyrimie ;)

22.09.2015 08:55
elathir
10
odpowiedz
elathir
97
Czymże jest nuda?

Perki złym pomysłem nie były, żałowałem tylko, że w jednym miejscu poprawili (perki faktycznie były fajne) to w drugim musieli popsuć (wywalenia cech (siła itd.) oraz poziomu nastawienia NPC do gracza). Mam nadzieję, że w Falloucie upraszczać wszystkiego na siłę nie będą i system pozostanie w miarę złożony, umożliwiający stworzenie różnorakich buildów. Oraz, że z zdobywanie poziomów i rozwój postaci nie będzie formalnością, że by dotrzeć w niektóre fragmenty mapy będę musiał się odpowiednio przypakować i poprowadzić postać z głową, a nie, że postać na poziomie 20 będzie, z tym samy eq dla porównania, raptem o 20% silniejsza od postaci na poziomie 5.

Wiadomość Fallout 4 – kolejny film prezentujący atrybuty systemu S.P.E.C.I.A.L.