Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Spore problemy Final Fantasy Type-0 HD na PC

19.08.2015 10:59
Jonasz95
1
Jonasz95
119
Pretorianin

Można się było tego spodziewać. Porty japońskich gier na PC mają w ostatnim czasie bardzo złą opinię (Final Fantasy XIII, Tokuiden Kiwami).

19.08.2015 11:02
Raistand
2
odpowiedz
Raistand
144
Legend

Przecież to już chyba trzeci z tych "nowszych" Finali, który wychodzi na PC i znowu to samo. Trochę dziwna polityka ze strony Square Enix.

19.08.2015 11:04
Irek22
3
odpowiedz
Irek22
126
Legend

Recepta jest prosta - nie kupować takich syfów na PC, to w przyszłości nie będzie problemów, bo albo twórcy w końcu zaczną się przykładać do tego typu portów albo wydawcy po prostu zrezygnują z wydawania takiego szajsu na PC. Tak czy siak problemów i frustracji nie będzie.

19.08.2015 11:11
nagytow
4
odpowiedz
nagytow
146
Firestarter

Coz, po to sa refundy na Steamie.

19.08.2015 11:18
5
odpowiedz
zanonimizowany1015479
23
Generał

>2015 rok
>ograniczone opcje rozdzielczości i limit klatek

Twórcy zapominają chyba, że PC to nie konsola.

19.08.2015 11:21
.:Jj:.
6
odpowiedz
.:Jj:.
141
    ENNIO MORRICONE    

JhonyB=> twój post jest tak durny i bezsensowny na tylu poziomach że nawet nie będę zaczynał.

19.08.2015 11:34
baksleszek
7
odpowiedz
baksleszek
39
Mustard Race

.:Jj:.

JhonyBinformacje o czytelniku
stopień na forum: [ Junior ] , ranking na forum: 0
napisał postów: 1, średnio postów dziennie: 1 data rejestracji: 19 sierpnia 2015.

Toż to tego nie trzeba było nawet tego komentować. Inną sprawą jest to, że niektórzy cały czas piszą tu jak to pc jest wspaniała platformą i jak to developerzy i wydawcy się wręcz zabijają o to by wydawać gry na pctach. Sprawa wygląda niestety inaczej, na konsolach takich wpadek jakoś nie ma, a na pctach coraz częściej, trzeba mieć świadomość, że pcty nigdy nie będą priorytetową platformą dla developerów i często będą zdarzały się takie fuszerki. Niestety pc nie są na tyle dochodowe by opłacało się dużo inwestować w tytuły na tą platformę, wydawcy i developerzy wolą dać więcej środków na gry konsolowe, bo te zwyczajnie zarabiają więcej, więc inwestycja jest pewniejsza.

19.08.2015 11:40
Elessar1984
8
odpowiedz
Elessar1984
108
Lord

Jakim cudem gra która wygląda jakby była prosto z tabletu, czy telefonu, może mieć problemy z wydajnością ? Square wydaje te swoje gówno warte porty i liczy na frajerstwo pc-owych graczy.

19.08.2015 11:43
kęsik
9
odpowiedz
kęsik
119
Legend

Sprawa wygląda niestety inaczej, na konsolach takich wpadek jakoś nie ma

A co z tymi wszystkimi grami na PS4/XO które nie trzymają 30 klatek i nie chodzą w 1080p?

19.08.2015 11:47
10
odpowiedz
zanonimizowany1015479
23
Generał

Sprawa wygląda niestety inaczej, na konsolach takich wpadek jakoś nie ma

Unity? Wiedźmin 3?

19.08.2015 11:49
11
odpowiedz
zanonimizowany652110
37
Generał

kęsik, AL DU IN - Pewnie mu chodziło o remastery (bo tym jest Final Fantasy Type-0 HD), które na konsolach działają dobrze.

19.08.2015 11:51
Irek22
12
odpowiedz
Irek22
126
Legend

bakseleszek [8]
Niestety pc nie są na tyle dochodowe by opłacało się dużo inwestować w tytuły na tą platformę

No faktycznie, gdyby twórcy dostosowywali swoje gry do specyfiki PC (i wcale nie o tę mityczną optymalizację mi chodzi), to poszliby z torbami... Lenistwo i chciwość - tylko te dwa grzechy główne kierują 99% multiplatformowych twórców. No, jest jeszcze pycha, ale ona odgrywa rolę nie tylko w przypadku wersji PC.

19.08.2015 11:53
13
odpowiedz
zanonimizowany1080091
33
Legend

A co z tymi wszystkimi grami na PS4/XO które nie trzymają 30 klatek i nie chodzą w 1080p?

Też wina developerów jak w przypadku tej gry na pc.

19.08.2015 12:02
LinHaX
14
odpowiedz
LinHaX
28
Centurion

Akurat Wieska na PS4 calkiem szybko sprowadzili do stanu grywalnego :)

19.08.2015 12:05
15
odpowiedz
zanonimizowany1015479
23
Generał

Akurat Wieska na PS4 calkiem szybko sprowadzili do stanu grywalnego :)

To też mogą szybko przywrócić do grywalnego stanu, o dowolnej grze można tak napisać. Mowa jest o stanie pierwotnym.

19.08.2015 12:38
kaszanka9
16
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

planeswalker [14]

Też wina developerów jak w przypadku tej gry na pc.

No widzisz, ale hipokryta fanboj konsol przy problemach na konsoli napisze "wina firmy" przy problemach na pc napisze "pc takie mocne, pc taka wspaniała platforma", nie trudno takich fanbojów rozpoznać.

19.08.2015 12:41
17
odpowiedz
zanonimizowany338750
130
Generał

polityka jest prosta niech wiecej jeleni kupi gre a potem sie zobaczy...

19.08.2015 12:50
18
odpowiedz
Hanys_Mori
63
Pretorianin

@baksleszek
PCty nie są "priorytetową platformą" dla deweloperów i wydawców już od jakiegoś czasu - zważywszy gdy chodzi o tytuły Single Player, bo wszelkiej maści MMO i inne MOBY na PC rządzą. Zreszta wystarczy porównać sprzedaż Trzeciego Wiedzmina i Project Cars, więc logiczne jest że producent produktu będzie się kierował ku grupie która zapewni mu lepszy zarobek, a nie ku tej która głośniej krzyczy w internetach.
@kęsik
A ile to gier na PS4 nie chodzi w FHD? 5-6? Oba Battlefield`y, WD, AC Unity i zdaje się UFC. No tak można by jeszcze od bidy dorzucić The Order, który i tak wygląda obłędnie i na PC żadnego konkurenta nie ma. Pewnie znajdą się jeszcze jakieś indie-popierdółki :D
Co do owych 30kl/s, to wychynięcia do ilu klatek w dół uważasz za dozwolone 2,3, może 5. A może sztywne 30 i koniec?
@AL DU IN
Ale rozumiem że wersje PCtowe Unity i W3 były pozbawione wad i błędów? Bo zdajesz sobie sprawę że o tym tu mowa, wersja na konsole FF Type-0 HD działa dobrze a wersja PC nie działa dobrze. Rozumiem że ocena 5,8 Ac: Unity PC na GOLu to "konsolowy spiseg" i gra była i jest dopracowana. W3 rozumiem na PC tez nie był łatany, łatano tylko wersje konsolowe?
Podsumowując Unity od samego początku było kawałem gówna, i pwenie dalej jest, a spodziewanie sie od ogromnej sandboxowej gry że wyjdzie pozbawiona wiekszych/mniejszych błędów jest co najmniej śmieszne.

19.08.2015 13:03
19
odpowiedz
elosidzej
83
Generał

Konsole robią wszystko by były na równo z PC a przecież każe małe dziecko wie że PS4 nie ma żadnych szans graficznych do PC jak tak dalej będzie konsola hamowała PC to będzie przejeba..

19.08.2015 13:07
Legion 13
20
odpowiedz
Legion 13
134
The Black Swordsman

@Hanys_Mori
Ale ta gra nie ma problemów z wydajnością... Nie wiem gdzie autor znalazł te informację, wszystkie opinie na steamie potwierdzają stabilne 30 fps, z resztą u mnie gra działa w stałych 30FPS (nie jak FF XIII które czasami spada poniżej 20 klatek). Największym problemem według mnie jest brak możliwości wyboru innych rozdzielczości. Reszty rzeczy można było się spodziewać:
- mało ustawień graficznych, a właściwie ich brak (przecież ta gra działa na tym samym, albo podobnym silniku co FFXIII, tam też nie było żadnych ustawień)
- gra na klawiaturze/myszce prawie niemożliwa (wow, dokładnie tak samo jak w każdej grze przeportowaniej z konsoli)
- słaba jakość tekstur (dokładnie to samo było na PS4, więc chyba nikt normalny nie myślał że specjalnie na PC stworzą nowe tekstury), resztę błędów też można było zobaczyć na PS4, więc nie rozumiem o co chodzi tym ludziom którzy się strasznie o to rzucają, przecież wiedzieli co kupują, a jak nie wiedzieli to przecież mają możliwość zwrotu gry.

19.08.2015 13:20
21
odpowiedz
zanonimizowany1015479
23
Generał

Ale rozumiem że wersje PCtowe Unity i W3 były pozbawione wad i błędów?

Mój post odnosił się do innego użytkownika i użytego przez niego argumentu o braku takich rzeczy na konsolach. Niestety, ale błędnie wycelowałeś nabój :)

19.08.2015 13:46
Ravios
22
odpowiedz
Ravios
22
Pretorianin

A co z tymi wszystkimi grami na PS4/XO które nie trzymają 30 klatek i nie chodzą w 1080p?
Wiedźmin 3. To wszystkie gry. Na PC nie wiem czy starczyłoby mi znaków aby wypisać wszystkie tytuły.
PS. Zanim napiszesz "A Unity?" to już teraz wiedz że gra została spatchowana i nie ma framedropów :>

To też mogą szybko przywrócić do grywalnego stanu, o dowolnej grze można tak napisać. Mowa jest o stanie pierwotny
Jeżeli mówimy tutaj o wydajności sprzętowej to stan pierwotny nawet nie powinien być wliczany do ogólnego rozrachunku. GTA V na PS4 potrafiło chrupnąć do 26fps, po patchu gra wygląda identycznie a klatki nie spadają poniżej 30 - ale co z tego, wcześniej konsola nie trzymała 30fps więc jest słaba, co z tego że teraz robi to z łatwością.... Śmieszny jesteś.

No widzisz, ale hipokryta fanboj konsol przy problemach na konsoli napisze "wina firmy" przy problemach na pc napisze "pc takie mocne, pc taka wspaniała platforma", nie trudno takich fanbojów rozpoznać.
Takie zaślepienie fanboja pieców że oskarża konsolowców o to co robią tylko i wyłącznie pecetowcy - takich fanbojów też nie trudno rozpoznać... Tak, jeżeli gra źle chodzi na konsoli to jest to wina optymalizacji, gdyż twórcy mają obowiązek tak poucinać zawartość, by gra płynnie chodziła. Natomiast jeżeli gra źle chodzi na PC to winą jest słaby sprzęt.

Konsole robią wszystko by były na równo z PC a przecież każe małe dziecko wie że PS4 nie ma żadnych szans graficznych do PC jak tak dalej będzie konsola hamowała PC to będzie przejeba..
Wutufu, to nie konsole ograniczają rozwój gier, tylko pecety ze starymi bebechami. Jakoś za czasów PS3 i X360 wersjie pecetowe i konsolowe znacznie się od siebie różniły - teraz jest tak samo. Gra wygląda brzydziej niż na trailerach - ciesz się, to daje ci chociaż jakiekolwiek szanse że w nią zagrasz...

19.08.2015 13:57
baksleszek
23
odpowiedz
baksleszek
39
Mustard Race

Unity miała problemy na wszystkich platformach, z czego na pc największe.

Nigdy nie spotkałem się z sytuacją, gdzie na pc gra by chodziła dobrze, bez problemów, a na konsolach miała by problemy, zazwyczaj optymalizacja na pctach leży, a już problemy ze sterowaniem (słaba konwersja padowego sterowania na k+m) to już codzienność w portach pctowych.

19.08.2015 14:01
Raistand
24
odpowiedz
Raistand
144
Legend

Że tez ja dzisiaj popcornu nie wziąłem...

19.08.2015 14:03
Ravios
25
odpowiedz
Ravios
22
Pretorianin

Wiedźmin 3. To wszystkie gry. Na PC nie wiem czy starczyłoby mi znaków aby wypisać wszystkie tytuły.
Oczywiście na myśli mam PS4.

19.08.2015 14:26
26
odpowiedz
zanonimizowany1015479
23
Generał

wcześniej konsola nie trzymała 30fps więc jest słaba, co z tego że teraz robi to z łatwością.... Śmieszny jesteś.

Pisałem coś o sprzęcie? Czy odniosłem się do tego, co ktoś napisał? Jak się czytać nie umie i wyrywa zdania z kontekstu to faktycznie coś się wydaje śmieszne.

Unity miała problemy na wszystkich platformach, z czego na pc największe.

Hahaha co za bzdury :D na konsolach to była taka sama masakra jak na PC. I wypowiadam to ja, gość który ukończył unity w spoko wydajności z maks dwoma patchami, bo przed dużym patchem ukończyłem grę :)

Dalej rozmowa mnie nie interesuje, jak niektórzy użytkownicy ogarną czytanie ze zrozumieniem może się skuszę :)))

19.08.2015 14:27
kęsik
😁
27
odpowiedz
kęsik
119
Legend

Wiedźmin 3. To wszystkie gry.
Oczywiście na myśli mam PS4.

A to dobre.

Nigdy nie spotkałem się z sytuacją, gdzie na pc gra by chodziła dobrze, bez problemów, a na konsolach miała by problemy, zazwyczaj optymalizacja na pctach leży

No... właśnie wyszła pewna gra, port z WiiU na PC i konsole i na konsolach klatki spadają do 12 a na ponad 5 letnim PC w 1080p jest 100+ klatek...

19.08.2015 14:39
28
odpowiedz
zanonimizowany652110
37
Generał

Matko, kłócić się o żenującego Unity, to już chyba przesada.

AL DU IN - co jak co, ale ten niedorobiony półprodukt jakim jest Unity radził sobie lepiej na konsoli, niż na pc.

19.08.2015 14:46
29
odpowiedz
zanonimizowany1015479
23
Generał

co jak co, ale ten niedorobiony półprodukt jakim jest Unity radził sobie lepiej na konsoli, niż na pc.

Nikt się o unity nie kłóci, natomiast takie odważne stwierdzenie to dla mnie po prostu ponury żart, tym bardziej, że oprócz bugów ja na unity specjalnie nie narzekałem :)

19.08.2015 14:53
30
odpowiedz
zanonimizowany652110
37
Generał

Czemu ponury żart? Gra sobie nie radziła w dniu premiery na praktycznie każdym sprzęcie, ale materiałów o tragicznej "optymalizacji" z przeróżnych konfiguracji pc jest od groma.

tym bardziej, że oprócz bugów ja na unity specjalnie nie narzekałem :) Tylko i aż, bo te bugi psuły zabawę. Warto też wspomnieć, że pierwszą radą Ubi, aby gra działała jako tako, było odcięcie trybu sieciowego i granie offline...

19.08.2015 15:07
Ravios
😉
31
odpowiedz
Ravios
22
Pretorianin

A to dobre.
To może podasz przykłady takich gier zamiast stawiać tezy bez argumentów? :)

No... właśnie wyszła pewna gra, port z WiiU na PC i konsole i na konsolach klatki spadają do 12 a na ponad 5 letnim PC w 1080p jest 100+ klatek...
Mrau, jedna gra. Pozdrawia nowy Batman, Dying Light, Unitka która na konsolach nie ma już problemów a na PC ciągle one są - to tytuły które mi przyszły do głowy po ok. sekundzie ;)

19.08.2015 15:17
Sebo1020
32
odpowiedz
Sebo1020
142
Generał
Wideo

baksleszek--> A co powiesz na temat gównianego portu jakim jest Prototype's HD Biohazard Bundle, zapewne według twojego toku myślenia jest to wina PS4 i X0 a nie wydawcy

http://www.metacritic.com/game/playstation-4/prototype-biohazard-bundle

https://www.youtube.com/watch?v=UGqkhkS4fqI

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-prototype-hd-biohazard-bundle-is-a-big-disappointment

(do tego nie można zapomnieć o super stabilnym W3 na PS4 )

A sam tent wyciągnięty z d*** bo jak każdy wie teraz bezproblemowo można grę zwrócić, wiec jak komos się coś nie podoba ma wybór

19.08.2015 15:28
Ravios
33
odpowiedz
Ravios
22
Pretorianin

do tego nie można zapomnieć o super stabilnym W3 na PS4
Po łatce 1.8 frame się znacznie poprawił, tylko na bagnach wciąż są dropy. Jednak jak dla mnie trochę dziwne że gra trzyma wszędzie 30fps, a na bagnach równiutke 25/20 - wynika z tego że to zabieg celowy.

19.08.2015 15:40
Koktajl Mrozacy Mozg
34
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
183
VR Evangelist

Trzeba nauczyc sie 2 rzeczy
- nie preorderowac
- kupowac z miesiac po premierze badz nawet pozniej (jak BF3/4)

19.08.2015 21:46
kaszanka9
35
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

Ravios [22] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13796895&N=1#post0-13797062

Tak, jeżeli gra źle chodzi na konsoli to jest to wina optymalizacji, gdyż twórcy mają obowiązek tak poucinać zawartość, by gra płynnie chodziła. Natomiast jeżeli gra źle chodzi na PC to winą jest słaby sprzęt.

O proszę fanboj w czystej postaci, na pc też ma obowiązek działać dobrze.

19.08.2015 21:50
kaszanka9
36
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

Ravios [31]

Unitka która na konsolach nie ma już problemów

Taa, wiecznie below 30 fps, na wieki, już tego nie ruszają, amen.

19.08.2015 23:57
Ravios
37
odpowiedz
Ravios
22
Pretorianin

O proszę fanboj w czystej postaci, na pc też ma obowiązek działać dobrze.
A więc posiadając kartę graficzną GTX450, 2gb RAM'u i procesor Core 2 Duo Wiedźmin 3 powinien mi dobrze działać? Nie bądź śmieszny. Dla ciebie fakt że dana osoba gra na konsoli czyni ją fanbojem - mógłbyś mnie tak nazwać gdybym obrażał pecety wywyższając jednocześnie konsole, a tego nie robię. Jesteś hipokrytą - źle zrozumiałeś moją wypowiedź i od fanbojów wyzywasz wówczas gdy sam nim jesteś udowadniając to już wiele, wiele razy...

Taa, wiecznie below 30 fps, na wieki, już tego nie ruszają, amen.
Cóż... może nie posiadając danej wersji nie będziesz się o niej wypowiadał, co? Bo sam w tym miesiącu postanowiłem sobie od nowa w Unitkę zagrać i optymalizacja została znacznie poprawiona, frame-dropy są tak rzadkie że niewyczuwalne (w trakcie gry [jestem na 10. sekwencji] spotkałem dosłownie 5-6 spadków płynności, w tym 4 po rzuceniu bomby dymnej).

Wiadomość Spore problemy Final Fantasy Type-0 HD na PC