Tomb Raider - Square Enix ma w planach następną odsłonę serii
Słodko ;] Ale i tak liczę na to, że będzie więcej niż tylko trzy.
Jeżeli nie będą tego trzaskać corocznie niczym Ubi$oft Asasyna czy Activi$ion Call of Duty, lecz pozostaną przy 2-3-letnim dewelopingu, to spoko.
Rogers przyznał, że decyzja o nawiązaniu takiej współpracy nie była łatwa, ale pomimo kontrowersji uważa, że była słuszna w przypadku tej konkretnej gry
Co to znaczy "słuszna"? Że niby Sony nie podołałoby marketingowo czy co? Czy może M$ rzucił na stół słuszną ilość kasy?
Lord-->Ale i tak liczę na to, że będzie więcej niż tylko trzy.
O to możesz być spokojny.
Niech nawet powstanie i kilka kolejnych gier z tej serii, ale niech będą stały na wysokim poziomie i przede wszystkim niech wychodzą w jakimś rozsądnym odstępie czasowym. Najgorsza z tego wszystkiego jest ta czasowa ekskluzywność, no ale Microsoft musiał sypnąć hajsem, bo jak wiadomo XOne jest daleko za PS4.
To bylo oczywiste. Tyle QTE do zastosowania w róznych warunkach. Tyle pomysłów.
Odcinanie kuponów.
A kiedy nowe Legacy of Kain Blood Omen lub Soul River lub chociaż wersja HD poprzednich części.
Nie wiem jak wam, ale mnie się nie podoba to, że zrobili z Lary taką maszynę do zabijania. Przecież ona sprawniej rozwala tych uzbrojonych po zęby gości, niż nie jeden inny bohater. Chyba to nie do końca to czego można by oczekiwać po przygodach młodej pani "archeolog" :p.
humaner [8]
Chyba to nie do końca to czego można by oczekiwać po przygodach młodej pani "archeolog"
"Starej" Lary nikt by nie kupił. Ma być ładnie, efekciarsko, wybuchowo i obowiązkowo z finiszerami.
Skoro z Fallouta robią Call of Saints Row, z Mafii Just GTA Cause, to dlaczego z Tomb Raidera nie mieliby zrobić żeńskiej wersji Uncharted, które sprzedaje się bardzo dobrze?
Nie ma co, kreatywność i oryginalność w tej branży (zwłaszcza w segmencie tzw. gier AAA) to podstawa...
Zagadki, elementy platformowe, szybka akcja, dzikie zwierzęta, grobowce i świątynie oraz pułapki. To magiczna szóstka, która wpływa na idealną grę :)
[10] Hydro2 ---> Prawda, ale pod warunkiem że jest między tymi aspektami balans, a nie że akcja zajmuje 80% gry, a reszta ściska się w tych 20. Bo tak niestety było w pierwszej części TR.