Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Technologie Zobacz nowe demo technologiczne DirectX 12 od NVIDII

11.06.2015 12:33
Koktajl Mrozacy Mozg
1
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist
Wideo

Mozliwosci - slowo klucz

https://www.youtube.com/watch?v=9bO8wius40g takie byly mozliwosci UE4 w 2013r... Gdzie to jest?

11.06.2015 12:46
kaszanka9
2
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

Koktajl Mrozacy Mozg [1]

takie byly mozliwosci UE4 w 2013r... Gdzie to jest?

No jak, w sejfiku z napisem "ściemy dla naiwniaków".

11.06.2015 13:02
kapitan_konsola
3
odpowiedz
kapitan_konsola
14
Pretorianin

Przecież to jest mega brzydkie. Cienie koło śróbek? who cares... gdyby nie podpisy to bym nawet nie zobaczył że coś tam się świeci. Porażka, dema już nawet coraz gorsze.

11.06.2015 13:20
raziel88ck
4
odpowiedz
raziel88ck
196
Reaver is the Key!

Grafika jak w podrasowanym Painkillerze, czyli o 10 lat wstecz.

11.06.2015 13:24
5
odpowiedz
zanonimizowany980453
48
Pretorianin

Myślę, że fraza kluczowa to "śledzenie promieni", czyli konkretny bajer. Pewnie nie chodziło o to, żeby całość wyglądała oszałamiająco, a o to, żeby fajnie prezentowała rzeczoną technikę. :-)

11.06.2015 13:30
Koktajl Mrozacy Mozg
6
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

kapitan_konsola - przeciez od jakiegos czasu, ludzie od grafiki skupiaja sie na tak glupich rzeczach zamiast na grze...

11.06.2015 13:35
7
odpowiedz
pixario
81
Troll Hammer

W DX12 chodzi o poprawienie WYDAJNOŚCI więc raczej sporo różnicy nie dostaniemy ponieważ w większości spraw graficznych zależy od silnika jaki DX12 obsługuje na przykład UE4, demo technologiczne „Mech Ti” autorstwa firmy NVIDIA ect.

11.06.2015 13:58
8
odpowiedz
zanonimizowany1074579
2
Pretorianin

UP
+1 ciekawe o ile wydajność dzięki niemu wzrośnie w ogóle.

11.06.2015 14:19
9
odpowiedz
jaalboja
47
Generał

Tia.

A po umieszczeniu robocika w otwartym świecie bedzie downgrade bo no wiecie no#CDPR(te ich tłumaczenia:D)

Zrobić super zoptymalizowany kawałeczek kodu to co za problem. i to chodzacy na ledwo jednym GeForce GTX 980 Ti. czyli jedna karta prawie tak dobra jak TitanX wystarczy by uruchomic demko technologiczne tak wyglądajace.

Nie no super:d A dla całej gry trzeba będzie 3 takie karty:D

11.06.2015 14:30
10
odpowiedz
Econochrist
114
Nadworny szyderca

Dym jak z kreskówki.

11.06.2015 14:38
Herr Pietrus
11
odpowiedz
Herr Pietrus
224
Ficyt

ten dym to wygląda bardziej jak... sam nie wiem jak co.
Sztuczne to jak diabli.

Poza tym jakieś cienie przy śrubkach... albo odbicia od odbić... na jednym mechu mogą się w to bawić, ale wiadomo, że całe gry to może za 10 lat będą tak wyglądać. Tzn. mieć także takie nic nie dające szczegóły albo tę samą technikę wykorzystywać do pokazania czegoś większego.

11.06.2015 14:40
😍
12
odpowiedz
zanonimizowany1074579
2
Pretorianin

jaalboja
To jest demo technologiczne, radzę zapoznać się z definicją tego. Ah no i te teksty od graficznych onanistów o downgradzie w W3... Nikomu to nie przeszkadza aż tak bardzo jak ludziom tobie podobnym... Grasz w grę czy grafikę i HBAO +? A i nie dość że to demo to DX 12 ma poprawiać wydajnośc w grach a nie poprawiać w nich grafikę... Naprawdę radzę przeczytać co DX 12 ma w priorytetowym celu. Bo widzę że zlatują sie ludzie którzy bladego pojęcia nie mają... Swoją drogą widziałeś demo UE 4? Pokaż mi teraz grę pełną z tymi wszystkim efektami ;].

11.06.2015 14:50
pieterkov
13
odpowiedz
pieterkov
143
Senator

@Koktajl Mrozacy Mozg
Nvidia w przyszłym roku wypuści karty graficzne o wydajności 2x współczesnych.
@kapitan_konsola
A czego oczekujesz? Jest już fotorealizm, można dodawać co najwyżej cieniowanie, wygładzanie krawędzi i tego typu pierdoły.

11.06.2015 15:29
14
odpowiedz
gameboywik
99
Generał

Do fotorealizmu to jeszcze BARDZO daleka droga...

11.06.2015 15:30
15
odpowiedz
jahras
58
Pretorianin

Dupy nie urywa

11.06.2015 16:20
TRX
16
odpowiedz
TRX
196
Generał

W filmach akcji wszystko świeci się jak psu jaja więc i w grach od dłuższego czasu jest na to moda. Dla przykładu cała poprzednia generacja to szarobury UE3, miałem już dosyć tak samo wyglądających gier (i zwykle z podobną mechaniką ze względu na ograniczenia silnika). Tego nawet nie chce mi się komentować, bo na sporo wcześniejszych prezentacjach pokazywali cuda, a do dziś właściwie nic z tego nie otrzymaliśmy (DX11 i słynna teselacja w trzech grach na krzyż).

Prawda jest taka, że nic nie przebije implementacji filtrowania tekstur, HDRu czy przede wszystkim shaderów oraz antyaliasingu. Reszta to są kompletne bzdury. Przecież tekstury i trawa w takim "wspaniałym" prologu MGS V, nawet na PC, po prostu przypominają gry sprzed dobrych kilku lat. Wystarczy tylko zerknąć na ściany czy podłoże w BF4 - są ostre jak brzytwa i wystarcza do nich 2GB VRAMu. A te nowsze gry? 4GB VRAM by mieć konkretniejsze tekstury. Wysiadam.

11.06.2015 17:27
17
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

Demo jakoś nie przekonuje mnie. Jeśli będzie gra z super grafika AAA na silniku DirectX 12, który będzie działał płynnie na dużo słabszy PC, wtedy dopiero to byłby miło zaskoczenie.

11.06.2015 18:29
18
odpowiedz
wwad
115
Generał

Jak w takich pierdołach oni chcą zmarnować potencjał DX12 to ja się załamię. Mam nadzieję że żadnemu producentowi gier się tego nie zachce bo zamulacz będzie straszny a podczas gry nic się nie zobaczy tych detali i tak. Ten robocik nie zrobił na mnie wcale wrażenia ładniejsze można zrobić i teraz bez obciążania tak sprzętu. Niech dodadzą do świata więcej detali a nie na pojedynczą jednostkę tego po DX12 oczekuję :)
Sir Xan-> cenna uwaga też tego po DX12 oczekuję :)

11.06.2015 21:56
JaspeR90k
19
odpowiedz
JaspeR90k
58
ONE MAN ARMY

He he zawsze bawią mnie tego typu dema technologiczne, bo nie przypominam sobie by w ostatnich latach jakakolwiek gra zbliżyła się pod względem jakości oprawy wizualnej do tego co prezentują takie dema technologiczne i nic nie wskazuje na to by ta tendencja w najbliższym czasie uległa zmianie.

11.06.2015 22:04
20
odpowiedz
Marcus64
35
Pretorianin

Microsoft ratuje się DX12 bo to on ma rzekomo sprawić że poprawi się wydajność Xboxa One ciekawe ile w tym prawdy.

12.06.2015 13:51
TRX
21
odpowiedz
TRX
196
Generał

^UP
To, że reklamują PS4 jako "najszybsza/najlepsza konsola do gier" nie oznacza od razu, że są na niej lepsze gry, niż na XOne. Już wolę mniejszą rozdzielczość i płynniejszą grę, niż wyższą a rwane klatki (wystarczy zobaczyć, jak się ma wydajność AC: Unity czy Wiedźmina 3 pomiędzy konsolami).

Technologie Zobacz nowe demo technologiczne DirectX 12 od NVIDII