Zobacz nowe demo technologiczne DirectX 12 od NVIDII
Mozliwosci - slowo klucz
https://www.youtube.com/watch?v=9bO8wius40g takie byly mozliwosci UE4 w 2013r... Gdzie to jest?
Koktajl Mrozacy Mozg [1]
takie byly mozliwosci UE4 w 2013r... Gdzie to jest?
No jak, w sejfiku z napisem "ściemy dla naiwniaków".
Przecież to jest mega brzydkie. Cienie koło śróbek? who cares... gdyby nie podpisy to bym nawet nie zobaczył że coś tam się świeci. Porażka, dema już nawet coraz gorsze.
Myślę, że fraza kluczowa to "śledzenie promieni", czyli konkretny bajer. Pewnie nie chodziło o to, żeby całość wyglądała oszałamiająco, a o to, żeby fajnie prezentowała rzeczoną technikę. :-)
kapitan_konsola - przeciez od jakiegos czasu, ludzie od grafiki skupiaja sie na tak glupich rzeczach zamiast na grze...
W DX12 chodzi o poprawienie WYDAJNOŚCI więc raczej sporo różnicy nie dostaniemy ponieważ w większości spraw graficznych zależy od silnika jaki DX12 obsługuje na przykład UE4, demo technologiczne „Mech Ti” autorstwa firmy NVIDIA ect.
UP
+1 ciekawe o ile wydajność dzięki niemu wzrośnie w ogóle.
Tia.
A po umieszczeniu robocika w otwartym świecie bedzie downgrade bo no wiecie no#CDPR(te ich tłumaczenia:D)
Zrobić super zoptymalizowany kawałeczek kodu to co za problem. i to chodzacy na ledwo jednym GeForce GTX 980 Ti. czyli jedna karta prawie tak dobra jak TitanX wystarczy by uruchomic demko technologiczne tak wyglądajace.
Nie no super:d A dla całej gry trzeba będzie 3 takie karty:D
ten dym to wygląda bardziej jak... sam nie wiem jak co.
Sztuczne to jak diabli.
Poza tym jakieś cienie przy śrubkach... albo odbicia od odbić... na jednym mechu mogą się w to bawić, ale wiadomo, że całe gry to może za 10 lat będą tak wyglądać. Tzn. mieć także takie nic nie dające szczegóły albo tę samą technikę wykorzystywać do pokazania czegoś większego.
jaalboja
To jest demo technologiczne, radzę zapoznać się z definicją tego. Ah no i te teksty od graficznych onanistów o downgradzie w W3... Nikomu to nie przeszkadza aż tak bardzo jak ludziom tobie podobnym... Grasz w grę czy grafikę i HBAO +? A i nie dość że to demo to DX 12 ma poprawiać wydajnośc w grach a nie poprawiać w nich grafikę... Naprawdę radzę przeczytać co DX 12 ma w priorytetowym celu. Bo widzę że zlatują sie ludzie którzy bladego pojęcia nie mają... Swoją drogą widziałeś demo UE 4? Pokaż mi teraz grę pełną z tymi wszystkim efektami ;].
@Koktajl Mrozacy Mozg
Nvidia w przyszłym roku wypuści karty graficzne o wydajności 2x współczesnych.
@kapitan_konsola
A czego oczekujesz? Jest już fotorealizm, można dodawać co najwyżej cieniowanie, wygładzanie krawędzi i tego typu pierdoły.
W filmach akcji wszystko świeci się jak psu jaja więc i w grach od dłuższego czasu jest na to moda. Dla przykładu cała poprzednia generacja to szarobury UE3, miałem już dosyć tak samo wyglądających gier (i zwykle z podobną mechaniką ze względu na ograniczenia silnika). Tego nawet nie chce mi się komentować, bo na sporo wcześniejszych prezentacjach pokazywali cuda, a do dziś właściwie nic z tego nie otrzymaliśmy (DX11 i słynna teselacja w trzech grach na krzyż).
Prawda jest taka, że nic nie przebije implementacji filtrowania tekstur, HDRu czy przede wszystkim shaderów oraz antyaliasingu. Reszta to są kompletne bzdury. Przecież tekstury i trawa w takim "wspaniałym" prologu MGS V, nawet na PC, po prostu przypominają gry sprzed dobrych kilku lat. Wystarczy tylko zerknąć na ściany czy podłoże w BF4 - są ostre jak brzytwa i wystarcza do nich 2GB VRAMu. A te nowsze gry? 4GB VRAM by mieć konkretniejsze tekstury. Wysiadam.
Demo jakoś nie przekonuje mnie. Jeśli będzie gra z super grafika AAA na silniku DirectX 12, który będzie działał płynnie na dużo słabszy PC, wtedy dopiero to byłby miło zaskoczenie.
Jak w takich pierdołach oni chcą zmarnować potencjał DX12 to ja się załamię. Mam nadzieję że żadnemu producentowi gier się tego nie zachce bo zamulacz będzie straszny a podczas gry nic się nie zobaczy tych detali i tak. Ten robocik nie zrobił na mnie wcale wrażenia ładniejsze można zrobić i teraz bez obciążania tak sprzętu. Niech dodadzą do świata więcej detali a nie na pojedynczą jednostkę tego po DX12 oczekuję :)
Sir Xan-> cenna uwaga też tego po DX12 oczekuję :)
He he zawsze bawią mnie tego typu dema technologiczne, bo nie przypominam sobie by w ostatnich latach jakakolwiek gra zbliżyła się pod względem jakości oprawy wizualnej do tego co prezentują takie dema technologiczne i nic nie wskazuje na to by ta tendencja w najbliższym czasie uległa zmianie.
Microsoft ratuje się DX12 bo to on ma rzekomo sprawić że poprawi się wydajność Xboxa One ciekawe ile w tym prawdy.
^UP
To, że reklamują PS4 jako "najszybsza/najlepsza konsola do gier" nie oznacza od razu, że są na niej lepsze gry, niż na XOne. Już wolę mniejszą rozdzielczość i płynniejszą grę, niż wyższą a rwane klatki (wystarczy zobaczyć, jak się ma wydajność AC: Unity czy Wiedźmina 3 pomiędzy konsolami).