Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Prace nad Hellraidem wstrzymane. Gra wróciła do fazy koncepcyjnej

21.05.2015 19:31
1
bogi1
124
The Best in the World

Co !? Zapowiadało się genialnie... ale te obsuwy dawały do myślenia, że nie dzieje się dobrze

21.05.2015 19:42
2
odpowiedz
wickywoo
79
Konsul

czemu najlepsze projekty zawsze trafiaja do kosza?

21.05.2015 19:49
3
odpowiedz
Irek22
89
Grzeczny już byłem

No bez jaj. Na tę grę czekałem bardziej niż na Dying Light (które koniec końców strasznie szybko mnie znudziło).

To zaś oznacza, że jeśli kiedykolwiek tytuł się ukaże, to najprawdopodobniej będzie miał niewiele wspólnego z produkcją, którą mogliśmy do tej pory oglądać na materiałach prasowych.

Czyli - przynajmniej na razie - wylot z listy wyczekiwanych.

21.05.2015 20:18
4
odpowiedz
Draugnimir
64
Malaka!

GRYOnline.plRedakcja

Ech, zaraza, też miałem wielkie nadzieje wobec tej gry.

Ostatnio krążyły pogłoski, że Hellraid to po Dying Light nowe oczko w głowie Techlandu, więc coś mi się widzi, iż po tym powrocie na deskę kreślarską nagle okaże się, że jeden z błędów merytorycznych z pierwszego numeru zreaktywowanego Secret Service ("Hellraid zapowiada się na rywala dla Skyrima") jednak przestanie być błędem...

21.05.2015 20:27
5
odpowiedz
kaszanka9
93
Bulbulator

Czyli pewno wszystkie materiały które przedstawiały grę jako fajną kłamały i były zmontowane, nie cofa się gry w procesie produkcji ot tak do konceptu z błahego powodu.

21.05.2015 20:28
6
odpowiedz
Slasher11
132
Legend

No bez jaj, jedna z najbardziej obiecujacych gier. I jak juz wspomniane, o wiele ciekawiej prezentujaca sie niz Dying Light.

21.05.2015 21:04
7
odpowiedz
pisz
102
nihilista

Gra się w żaden sposób nie zapowiadała genialnie - pisałem przy poprzednich gameplayach, że klimat był super ale mechanika się nudzi po kilku minutach. To mogłaby być gra indie, ale nie duża produkcja Techalndu.

21.05.2015 21:08
8
odpowiedz
MaXXii
53
Generał

Dziwi to kogoś ?? bo mnie kompletnie nie.
Z tego powodu iż Hellire miał pojawić się na PS3 i X360 wyglądał jak taki Dead Island: Riptide w innej otoczce. Potem Techland ni z gruchy ni z pietruchy ogłosił że gra wyląduje tylko na XO i PS4, a wersję na X360 i PS3 anulowano. Gdzie co jak co na Xboxie One i PlayStation 4 nie był to jakiś super efekt, kiedy pokazywali jak obecnie gra wygląda na tych konsolach (było dosłownie widać że to co zrobili na X360 i PS3 przenieśli na PS4 i XO z lepszymi bajerkami graficznymi), a nie okłamujmy się gra wyglądała jak Remaster z poprzedniej generacji przeniesiony na kolejną generację, podbity do 1080p z lepszym oświetleniem i wyraźniejszymi teksturami.

Więc nadal kogoś dziwi że wstrzymano prace ?? jakby tego było mało Dying Light prezentował znacznie wyższą poprzeczkę niż Hellride.

21.05.2015 21:13
9
odpowiedz
raziel88ck
131
Reaver is the Key!

A więc zamierzają klepać w kółko gry o zombiakach...

21.05.2015 21:18
10
odpowiedz
Irek22
89
Grzeczny już byłem

MaXXii [9]

Tja, i rzucili cały projekt w cholerę ze względu na grafikę? Rok temu nie widzieli, jak gra wygląda?

raziel88ck [10]
A więc zamierzają klepać w kółko gry o zombiakach...

Tego się obawiam. Już rzygam zombiakami (pewnie dlatego Dying Light znudził mnie po 3-4 h).

21.05.2015 21:19
11
odpowiedz
Drau
82
Legend

Najwazniejsze, ze zarobili na Steam Early Access.
To jakas nowa forma nieuczciwego zarobku - wrzucic alfe na SEA, zarobic troche, po czym wycofac.

21.05.2015 21:23
12
odpowiedz
Bezi2598
87
Legend

Pomysł na rozgrywkę był ciekawy, ale nie znaliśmy praktycznie mechaniki więc z naszej perspektywy ciężko nam ocenić czy to była dobra decyzja. Cóż, może to wyjdzie grze na dobre.

21.05.2015 21:34
13
odpowiedz
Alt3ir
79
PlayForFun

Szkoda bo pomysł był świetny :/.

21.05.2015 22:58
14
odpowiedz
Mastyl
161
Za godzinę pod Jubilatem

Kurde, pomysł był świetny, a zdawało się, że produkcja już niemal ukończona. Współczesne Dark Messiah...

A jak przepiszą grę pod obecne trendy, to wyjdzie im MOBA. Z mikropłatnościami.

21.05.2015 23:01
15
odpowiedz
JaspeR90k
58
ONE MAN ARMY

Pewnie Techland był tak mocno zszokowany sukcesem Dying Light że postanowił ponownie wrzucić Hellraid na stół kreślarski i wprowadzić do niego elementy mechaniki zastosowane w swojej ostatniej produkcji, lub też okazało się że Warner Bros Interactive Entertainment po ogromnym sukcesie DL postanowił zostać również wydawcą Hellraida co zaowocowało napływem dużej ilości funduszy a co za tym idzie znacznym rozbudowaniem gry i celowaniem w kategorię AAA.

21.05.2015 23:35
16
odpowiedz
jaalboja
35
Generał

Czyli teraz okrajanie gry nazwie się zmiana koncepcji:D No tak bo nikt juz nie uwierzy w to że coś trzebabyło obciąć bo optymalizacja.:D

21.05.2015 23:54
17
odpowiedz
MaXXii
53
Generał

Tja, i rzucili cały projekt w cholerę ze względu na grafikę? Rok temu nie widzieli, jak gra wygląda?

A dlaczego by nie ?? pierwszy raz z czymś takim się spotykasz ?? bo ja nie pierwszy raz. Ostatnio np: Driveclub...

Zresztą tu nie chodzi o grafikę tylko o silnik na jakim gra byłą robiona, a była robiona na silniku Chrome 5, teraz z tego co wiadomo będzie gra na silniku Dying Light czyli Chrome Engine 6. I gra z pewnością nie będzie wyglądała tak jak z września ubiegłego roku(co będzie bardziej na plus). Bo z tego co kojarzę to właśnie we wrześniu mieliśmy pokazany Build z XO i PS4 i gra wyglądała OK. Ale odbiegała od Dying Lighta, bo nie okłamujmy się Hellride był w 70% Dead Islandem, odgłosy te same, animację zombie te same, wiele rzeczy było po prostu WYTNIJ/KOPIUJ a na końcu WKLEJ. No i ten piękny plastikowy świat jeszcze z wersji na X360 i PS3.
Jak grę przenieśli na XO i PS4 było lepiej ale daleko jej było do poziomu z Dying Light. A widocznie nie chcieli aby Hellride po bardzo udanym Dying Light prezentował znacznie niższy poziom. Bo jakby to wyglądało tu ci dali Next-Genowego sandboxa udanego, a tu ci wydadzą grę która wygląda jak gra z poprzedniej generacji z dopiskiem Hellride :Remaster Edition.....

Czekam na ta grę ale z pewnością będzie teraz wyglądać lepiej i wniesie więcej nowego, a co najważniejsze nie powinna teraz przypominać Dead Island.

22.05.2015 00:11
18
odpowiedz
HETRIX22
130
PLEBS

Współczesne Dark Messiah... Ta gra była niewiarygodnie w tyle za dark messiah pod każdym względem.

22.05.2015 10:16
19
odpowiedz
zanonimizowany579358
105
Senator

Mam pomysła! Niech zrobią z Hellraid pełnoprawnego erpega z rozbudowaną fabułą, otwartym światem (niekoniecznie jakimś ogromnym), zadaniami pobocznymi. Oprócz serii TES i nadchodzącego Kingdom Come nie ma zbyt wielu erpegów z perspektywy FPP.

22.05.2015 10:25
20
odpowiedz
Irek22
89
Grzeczny już byłem

MaXXii [18]
Czekam na ta grę ale z pewnością będzie teraz wyglądać lepiej i wniesie więcej nowego, a co najważniejsze nie powinna teraz przypominać Dead Island.

No widzisz, graficznie mi się bardzo podobało już to, co ostatnio pokazywali, nawet jeżeli przypominało Dead Island.

sebogothic [20]
Niech zrobią z Hellraid pełnoprawnego erpega z rozbudowaną fabułą, otwartym światem (niekoniecznie jakimś ogromnym), zadaniami pobocznymi.

Patrząc na ciągnący się od blisko 4 lat sukces TES V, Dragon Age: Inquisition czy - przede wszystkim teraz - Wiedźmina 3 wcale bym się nie zdziwił, gdyby celowali w coś takiego. Do tego Techland wykupi markę Two Worlds i voila.
Problem w tym, że ich gry z otwartym światem ssą zarówno pod względem głównej osi fabularnej, jak i zadań pobocznych. No, ale TESy w końcu też nie błyszczą na tym polu, co jednak nie przeszkadza Bethesdzie w odnoszeniu sukcesów.

22.05.2015 11:29
21
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
146
VR Evangelist

Czekalem na gre od 1 trailera - Dead Island + fantasy. Az wylecial mi z glowy.
Mysle to ze dobrze sie stalo, gdy ja zapowiadali wygladala na kalke DI tyle ze z mieczami i szkieletorami. Od tamego czasu, byla cisza, zadnych filmikow wiec pewnie to poprostu byl DI w skorze sredniowiecza fantasy.
Licze ze gra kiedys wyjdzie, i nie bedzie jakoscia typu Riptide bo ten dodatek byl mizerny

22.05.2015 11:48
22
odpowiedz
Irek22
89
Grzeczny już byłem

KMM [22]
Mysle to ze dobrze sie stalo, gdy ja zapowiadali wygladala na kalke DI tyle ze z mieczami i szkieletorami. Od tamego czasu, byla cisza, zadnych filmikow wiec pewnie to poprostu byl DI w skorze sredniowiecza fantasy.

No bo początkowo to miał być tylko mod do Dead Island, stworzony przez jednego z twórców tej gry. W Techlandzie jednak spodobał się na tyle, że postanowili rozwinąć to do samodzielnej gry.

A od momentu zapowiedzi filmiki były:
https://www.youtube.com/watch?v=UuPnUYUj2JM
https://www.youtube.com/watch?v=0f92GtvFh9E

22.05.2015 11:51
23
odpowiedz
.:Jj:.
109
    Ennio Morricone    

Ogromna szkoda. Czekał bardziej niż na DL i DI2 razem wzięte. Eh...

22.05.2015 12:17
24
odpowiedz
Mortalking
101
Senator

W listopanie na swoim blogu pisali że gra rozrosła się do tytułu AAA tak będą traktowali tą grę. Ale od tamtej pory była jedna wielka cisza.
Może doszli do wniosku że szkoda tracić czas i pieniądze na tytuł nikomu nie znany tylko z miejsca trzeba się zabrać za Dying Light 2

22.05.2015 13:03
25
odpowiedz
rock405
0
Junior

zrub cie gry na ps vita

22.05.2015 13:20
26
odpowiedz
.:Jj:.
109
    Ennio Morricone    

zrub cie

Żubr Cię?

22.05.2015 13:38
27
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
146
VR Evangelist

Irek - pamietam te filmiki, przedstawialy gameplay. Gra mial potencial, oby go nie zmarnowali wydajac kalka DI z meczykami.

22.05.2015 13:56
28
odpowiedz
Econochrist
108
Nadworny szyderca

Ale dowalili! Przecież to się tak dobrze zapowiadało!

22.05.2015 15:26
29
odpowiedz
MaXXii
53
Generał

Mam pomysła! Niech zrobią z Hellraid pełnoprawnego erpega z rozbudowaną fabułą, otwartym światem (niekoniecznie jakimś ogromnym), zadaniami pobocznymi. Oprócz serii TES i nadchodzącego Kingdom Come nie ma zbyt wielu erpegów z perspektywy FPP.

To by nie był głupi pomysł, ale wątpię czy coś takiego stworzą. Zwłaszcza że jak ci robią od zera grę to będą chcieli ją wydać jak najszybciej. Chociaż kto wie nie wiadomo kiedy ujrzymy nowy design gry na np: jakiejś zapowiedzi.
No i nie wiemy jak bardzo gra się zmieni (czy tylko graficznie) a sam pomysł zostanie taki sam, czy jednak będzie gra mocno zmieniona np: otwarty świat tip:
To by było pierwsze takie podejście TECHLANDU do tego typu gier (Fantasy RPG) bo zawsze dawali nam ZOMBIE i budynki itp:

22.05.2015 15:31
30
odpowiedz
MrocznyWędrowiec
52
aka Hegenox

Jakby przerobili tego slashera na pełnoprawnego rpg'a - z fabułą, dialogami, wyborami, barwnymi postaciami i kompanami, to byłoby extra ;)

22.05.2015 16:26
😊
31
odpowiedz
Tymonello2
5
Junior

A ja wygrałem Hellraida w konkursie. I mogę w niego grać na steamie. Troszkę niedorobiony jeszcze, ale wygląda bardzo, bardzo ładnie i grać się da

23.05.2015 11:34
32
odpowiedz
przemas478
101
Senator

Gra przedstawiała się interesująco ale obawiałem się zbytniego podobieństwa do Dead Island, i być może to było powodem niezadowolenia deweloperów? Chcieli zrobić osobną markę a wyszedł Dead Island w średniowiecznym fantasy.

23.05.2015 11:37
33
odpowiedz
TheCerbis
24
Wilk

Szkoda, gra wyglądała dobrze jednak Techland wciąż jedzie (jechał?) na tym samym silniku i pomysłach. Zbyt duże podobieństwa w mechanice do innych gier tej firmy.

23.05.2015 15:28
34
odpowiedz
TobiAlex
129
Senator

kaszanka9 chłopie, widzę, że nie masz pojęcia o czym piszesz. W tej branży to się nawet zamyka projekty, w które zainwestowało się 4 mln PLN (mówię akurat o Polsce, bo na zachodzie zamykane są projekty, w których często utopiło się kilka mln $) a co dopiero cofnięcie projektu do etapu realizacji.

MaXXii nie zapominaj, że gra miała wylądować tylko w dystrybucji cyfrowej. To nigdy nie miał być projekt na miarę DI / DL.

przemas478 ale ja, i wielu innych, właśnie chciałoby takie DI w klimatach średniowiecza (i bez zombie). Reszta mechaniki może być. To miał być po prostu h&s w formie fpp.

24.05.2015 12:08
35
odpowiedz
Zarian001
24
Chorąży

Niech się wezmą w końcu za Chrome 2

Wiadomość Prace nad Hellraidem wstrzymane. Gra wróciła do fazy koncepcyjnej