Otóż kupiłem ich ofertę. Dokładnie internet domowy, z routerem i bez żadnych limitów. Pytałem kilkanaście razy czy na pewno nie ma żadnych limitów - nie, nie ma. Dzisiaj przyszedł router, usiadłem i poczytałem regulamin. Okazuje się, że po zużyciu 100GB mogą mi obniżyć transfer do 2mb/s(!!!).
Czy ktoś korzysta zz ich oferty? Obniżyli Wam? Bardzo to jest odczuwalne? (szczególnie na YT -720p)?
Jednym obniżają, innym nie. Nie ma reguły. Mnie obniżyli raz ale wtedy testowałem łącze i ściągnąłem grubo ponad 300GB danych. Wysłałem maila do supportu, że jeśli za bardzo obciążyłem sieć to przepraszam, skrucha itd i na następny dzień ktoś miły przywrócił pełną prędkość.
Więc jeśli od czasu do czasu ściągnę jakąś grę na steamie ważąca kilkanaście GB, i uzbiera się w kilka miesięcy ponad 100GB, to nie powinni się przyczepic?
to jest 100GB miesięcznie, więc ten limit "odnawia się" pierwszego dnia każdego miesiąca
mam od 1. kwietnia i niestety w okolicach 20. kwietnia zmniejszyli mi transfer do 2 mbs; predkosc wrocila do normy 1. maja
czy sciagalem duzo, to ciezko powiedziec; chyba normalnie, ze trzy gry na steamie, parenascie odcinkow seriali, sporo transmisji na twitchu i youtuba
generalnie leca sobie w kulki z nazwa tej promocji (tak, ktos zaraz napisze, ze trzeba bylo czytac dokladnie, ale jest to niezle ukryte, poza tym jest jednak cos takiego jak transparentnosc i proklienckie podejscie)
Pozwolę się dopisać i przy okazji ostrzec innych. Ja mam od pół roku internet w playu i opowiem jak mnie ta firma zrobiła w ch...
Potrzebowałem najtańszego mobilnego internetu z najkrótszą umową bez limitów, prędkość dowolna z racji wymagań. Miła pani konsultantka w punkcie zaoferowała mi: FORMUŁA 4G LTE UNLIMITED 29,99 (w promocji na zawsze tylko SIM) czyli internet LTE za 30 zł na okres 18 miesięcy, w tym pierwsze 6 miesięcy bez limitów, a po 6 miesiącach z limitem chyba 20GB, już nie pamiętam dokładnie. Pierwsza ściema padła kiedy spytałem czy cena 29,99 obowiązuje przez cały okres umowy, ale o tym później. Nie brałem żadnego modemu czy routera, bo mam modem swój. Oczywiście na miejscu nie informują do jakiej prędkości spada transfer po przekroczeniu limitu, w moim przypadku jest to - UWAGA - 8 kb/s czyli jakiś jeden kilobajt na sekundę!!! Przy takiej prędkości nie otwiera się żadna strona, chyba że zrobiona w notatniku. Ale po kolei:
1. Pierwszy zonk zaliczyłem tego samego dnia kiedy okazało się, że umowa jest na 24 miesiące, mimo że wyraźnie konsultantka informowała mnie o 18 miesiącach. Pytałem ją czy mają ofertę na rok, więc dobrze wiedziała, że zależy mi na jak najkrótszym czasie. Zaoferowała mi 18 miesięcy, a wydrukowała na 24, ja nie zauważyłem i podpisałem. Musiałem wrócić złożyć reklamację.
2. Druga sprawa to pełno aktywowanych różnych, płatnych gówien które są darmowe w pierwszym miesiącu. Mimo, że od początku deklarowałem, że żadnej nie chcę to i tak trzeba je dezaktywować osobiście na swoim profilu. Pewnie 90% osób, które też tego nie chcą pamięta o wyłączeniu, reszta zapomni i tym sposobem PLAY bezczelnie okrada.
3. Kolejne oszustwo to wzrost opłaty po 6 miesiącach. Fajnie brzmiąca formuła UNLIMITED 29,99 wzrasta o 20 zł po pół roku, mimo że konsultantka zapewniała inaczej.
4. Wyczerpanie limitu, które wiąże się z niemożliwością sprawdzenia nawet poczty z uwagi na spadek transferu do 8 kb/s, bo taki jest zapis ukryty w regulaminie uważam za kpinę.
Ja rozumiem, że firmy telekomunikacyjne mają zarabiać, ale wymyślanie chorych, nieprzejrzystych, zawiłych i skomplikowanych usług tak by klienci nie ogarnęli co podpisują uważam za oszustwo. NIGDY WIĘCEJ PLAYA!
Też dopiero to odkryłem w domu, jak umowę dostałem.
A pamiętacie może Panowie jak długo czekaliście na aktywację?
ja mialem od razu po przyjsciu do domu z ichniego salonu, nie wiem, moze z 1h lacznie mi to zajelo
aczkolwiek podobno czesto jest tak, ze pelna predkosc jest na drugi dzien
w można źle wsadzić kartę sim? ja wziąłem z huawei c5180
I czy trzeba to jakoś skonfigurować? Wsadziłem tylko karetę sim i podpiąłem do prądu.
Z tego co pamiętam to procedura wkładania karty jest identyczna jak w przypadku telefonów więc raczej mało prawdopodobne żebyś źle włożył kartę. Po podłączeniu modemu powinna się zainstalować aplikacja play online i tyle. Mogę się mylić bo robiłem to dość dawno ale wydaje mi się, że nie mijam się z prawdą.
Ogólnie na aktywację mają do 24 godzin. Modem powinien zainstalować z automatu wszelkie oprogramowanie i sterowniki.
Ja mam router nie modem i nie mam go podłączonego do PC'ta, bo potrzebuję tylko wi-fi. I razem z umową mam napisane, że aktywacja do 48h..w weekendy też to obowiązuje? Chciałem na jutro już to mieć i dupa..