Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Gra Dungeons 2 | PC

19.04.2015 13:52
1
GrzecznyPan
14
Centurion

czo to za gra?:D

19.04.2015 14:24
Dragon_666
2
odpowiedz
Dragon_666
68
Get Twiztid
7.0

Jak bedzie lepsza/ciekawsza od poprzedniczki to moze cos z tego byc. Po zapowiedziach zawsze wyglada fajnie i ciekawie. Mam nadzieje, ze bedzie tym razem lepiej.

20.04.2015 08:13
3
odpowiedz
FanBoyFrytek
15
Konsul
10

Czekam ! Ale jak widzę że wydaje kalypso to jestem w 80% pewny że będzie to gniot ale cóż czekam .

20.04.2015 21:47
👎
4
odpowiedz
Sjelblighter
44
Centurion

40,49€ x 4zł to jakieś 160zł? Tyle chcą na steamie w przedsprzedaży...
Czy tylko mnie się wydaje że to podły skok na kasę? Tyle to ja mogę dać za gry pokroju Star Craft 2 czy Blitzkrieg 3 a nie za jakieś kolejne lochowe klonisko Dungeon Keepera... Zwłaszcza biorąc pod uwagę jak słaba i niegrywalna była pierwsza część "Dungeons"...

Nie ogarniam.

22.04.2015 14:46
5
odpowiedz
FanBoyFrytek
15
Konsul

Bo to kalypso luknij ich wydawane gry :) i ich ceny . Do tego każda niedopracowana do max możliwości .

24.04.2015 19:22
Planetar
6
odpowiedz
Planetar
61
Pretorianin

Strasznie słabiutka. Zdziecinniała na maxa. Klimat takiej dziecinnej parodii, a w tle takie auto ironiczne żarty, które się już nudzą. Pierwsza część była nawet fajna ... ale tutaj to już z tym dziecinnym humorem przesadzili. Ok może targetem są po prostu dzieci to wówczas dla dzieciaków będzie bomba.

25.04.2015 01:12
7
odpowiedz
konikos
7
Chorąży
5.0

gra dla dzieci

25.04.2015 07:54
8
odpowiedz
Sjelblighter
44
Centurion
8.5

Jeśli chodzi o humor to nie jest aż tak źle, poza tym narratora można wyłączyć. Mnie on nawet na gameplayach bawi i przypomina stare dobre czasy DK2. Z początku kampanii wrażenia o dziwo pozytywne, taki mix Dungeon Keepera i Warcraft 3. Do sprawdzenia ile godzin zabawy gwarantuje gra.

25.04.2015 09:58
9
odpowiedz
Sunbeach
40
Pretorianin
9.0

Jak dla mnie gierka świetna i jaka tu dziecinada? A jak było w Dungeon Keeper i np w grze Overlord? Mroczny klimat ale z humorem w tle i tutaj jest właśnie tak samo :) Po średniej pierwszej części w drugiej na reszcie czuć klimat tego co być powinno i jak dla mnie po spędzeniu pierwszych godzin daję 9/10! :)

26.04.2015 12:20
10
odpowiedz
FanBoyFrytek
15
Konsul

Gra wyszła taka sobie i na pewno nie zasługuje na 9/10 .
Tak gra jest w miare dobra ale jak dla mnie trochę nudnawa patrząc na keepera :)
Bez porównania :)

Ode mnie 7,5/10

26.04.2015 16:31
11
odpowiedz
v1r00z1986
27
Legionista
8.5

Jak na razie gra mnie pozytywnie zaskoczyła. Pamiętam pierwszą część, którą odinstalowałem po paru misjach i druga część nie ma nic wspólnego z tym niemieckim szajsem. Już w pierwszej misji jest zabawnie (nawiązania do "Jak poznałem waszą matkę", "Terminator", "Władca Pierścieni"...), a druga misja to już typowe budowanie lochu jak z DK. Zobaczymy jak będzie dalej. Do tego momentu jest dobrze.

26.04.2015 18:10
12
odpowiedz
Sunbeach
40
Pretorianin

FanBoyFrytek - właśnie śmieszne u ludzi jest to że po 2 częściach legendarnego Dungeon Keeper spodziewają się oni nie wiadomo czego ;) Jak może być nudnawa skoro daje to co DK właśnie + wiele świeżych pomysłów.. ja już przeszedłem kilka misji i jak na razie nudy nie zaznałem :) Do tego twórcy będą wypuszczać wiele dodatków tym razem i gierka ma być bogata. Czego tu chcieć więcej? Jeszcze raz 9/10 :)

29.04.2015 07:41
13
odpowiedz
killer1983
21
Legionista
8.0

Czy ktos wie jak zebrac w lapke potwory z jednego gatunku albo wszystkie naraz bez podnowzenia ich pojedynczo? Moze jakis skrot klawiszowy? Bo meczace jest szukanie 15 potworow i podnoszenie jednego za drugim

01.05.2015 13:30
14
odpowiedz
Alaunde
5
Junior

@killer1983 Polecam zaklęcie "Horda" lub "Zbiórka", to te najtańsze czary. Stawiasz flagę w jednym miejscu i wszystkie potwory zdolne do walki się przy niej zbierają, bardzo pomocne.

13.06.2015 14:57
15
odpowiedz
Darth Wiadro
4
Legionista

Spokojnie można polecić. Dungeon Keeper to może nie jest, bo żaden klon DK nie jest godny mu butów czyścić, ale w zasadzie nie ma się do czego przyczepić. Humor jest przyjemny, a rozwiązanie wychodzenia na powierzchnię faktycznie rozgrywkę urozmaicają. Troszkę mało wszystkiego i mogliby grę rozbudować, ale w swojej klasie jest ok. Graficznie wygląda zdecydowanie lepiej niż konkurencyjny War for the Overworld.

16.02.2016 22:52
😊
16
odpowiedz
diabolo777
32
Legionista

Stara się trzymać klimat DK ale to jeszcze nie to. Toporne sterowanie kamerą. Trzeba gonić za stworami by je połapać. Do tego mało intuicyjna łapka...niedokładna. Ale dopiero zaczynam zabawę..zobaczymy

08.05.2016 02:57
Dragon_666
👍
17
odpowiedz
Dragon_666
68
Get Twiztid

Jak wysmiać Warcraft 3, Dungeon Keeper i

spoiler start

... pana Snowa razem z jego pólnocną nocna straza (w dodatku), Sauron tez oberwal i wcale nie gorzej niz na gorze przeznaczenia.

spoiler stop

i dobrze sie przy tym bawic. Pomysl swietny, narrator daje rady, chociaz czasem za duzo gada. No i troche za latwa. Bardziej mi przypadla do gustu niz War for the Overworld, ktora traci bardziej amatorką.

post wyedytowany przez Dragon_666 2016-05-08 03:14:22
18.10.2016 16:54
Salata
👍
18
odpowiedz
Salata
10
Legionista

Jestem niestety juz tylko niedzielnym graczem, jednak dawno zadna inna gra mnie tak nie wciagnela ja wlasnie ta. Klimat DK wylewa sie z ekranu. Tak chyba wlasnie mialby wygladac DK3, jakby mial sznase powstac (no moze taki 2,5, biorac pod uwage ze Kalyps polaczylo tu kilka nieswoich pomyslow). Narrator daje rade, ale rozpieszczony polskim dubingiem w serii od Byczej Zaby, oczekiwal bym na tym polu wiecej. Nimniej jednak jego kasliwe uwagi bardzo czesto powoduja parskniecie ze smiechu. Gra jest zlokalzowana, ale niestety jak napisalem tylko z napisami. Ogolnie na 8,5, szczegolnie, ze developer dba o klientow i zalatal juz wiekszosc dziur i dodal kilka poprawek. Ja swoj egzemplarz kupilem na promocji za 8 jewro wliczajac w to DLC. Za ta cene nic tylko brac i grac.

12.05.2017 10:21
kubaro
19
1
odpowiedz
kubaro
64
Konsul

Właśnie jest w Humble Store za darmo.

15.07.2017 23:43
Rafusv2
20
1
odpowiedz
Rafusv2
37
Wielce Czcigodny
6.5

Gra przyjemna, lochy fajne i stworki, ale jest skaszaniona jeżeli chodzi o strategie. Jest bardzo łatwa i zbyt liniowa. To co było super i dawało super zabawę w DK to pułapki i patrzenie jak stworki giną, a tutaj przeszedłem grę bez pułapek i czarów wewnętrznych, bo nie trzeba ich używać..(po zniszczeniu domu na powierzchni nikt nie atakuje naszego królestwa, a robimy to zanim wynajdziemy pułapki). Nie trzeba się okopywać, wynajdywać technologi, bo grę można przejść bez tego, większość rzeczy nie przydatna.

post wyedytowany przez Rafusv2 2017-07-15 23:47:32
25.08.2017 23:41
21
odpowiedz
Adrivius
11
Legionista

Z tą ostatnią misją w "Game of Winter" to twórców pokurwiło równo. Rozumiem poziom trudności, ale to już przesada.

Generalnie gra dobra (choć szkoda, że to nie DK2 pełną gębą).

post wyedytowany przez Adrivius 2017-08-25 23:42:20
22.01.2019 13:50
Predi2222
👍
22
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox
8.0

Gra przyjemna i nawet zabawna, lektor równo daje do pieca, od czasów Hooligans się tak nie uśmiałem z czyjejś gadki :D Fajnie że wreszcie nie walczymy tym dobrym.

post wyedytowany przez Predi2222 2019-01-22 14:01:52
25.03.2020 00:00
Lu'Mersey
👍
23
odpowiedz
Lu'Mersey
18
Vault Hunter
7.5

Na wstępie powiem, że nie grałem w poprzednią część. Ani nie mam wielkiego porównania. Moim skromnym zdaniem to jest naprawdę fajna gra. Jest całkiem niezła fabuła. Wprawdzie mało skomplikowana, ale tu jesteśmy tym złym i to miła odmiana. Bardzo dużym plusem jest to, że w gruncie rzeczy takie dark fantasy zostało przełożone na lekki i humorystyczny ton. Zatem, jesteśmy źli i gramy demonem, ale nie mamy wyrzutów sumienia, bo jest śmiesznie. Oprawa audiowizualna współgra z tym lekkim mrocznym fantasy - tu kolejne plusy. Mechanika wydaje się prosta i poniekąd nudna. Budujemy budynki, budujemy później ulepszenia, a w międzyczasie zbieramy surowce i bronimy naszej bazy. Dlatego myślę, że prostotę rozgrywki tytuł nadrabia stworzonym klimatem, więc wszystko się zgadza.

Gra Dungeons 2 | PC