Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Unreal Paris - nowe demo technologiczne Unreal Engine 4

28.01.2015 12:39
Fee
1
Fee
32
syf

Build można pobrać i sprawdzić na swojej maszynie.

http://www.benoitdereau.com/unrealparis.html --> Jest tam baner "Download the build here", ale link nie działa tymczasowo, bo autor twierdzi, że naprawia bugi. Na szczęście jest mirror aktualnej wersji https://mega.co.nz/#!nIJSmT6K!BRKQBDb0uB9V9Xbtz13c_3QZjokq_3jICCOdoAbCZtw

28.01.2015 12:50
Mortalking
2
odpowiedz
Mortalking
133
Senator

Wszytko fajnie i pięknie, ale co to wnosi do świata gier ?. Przecież żadne studio w takim stopniu nie wykorzysta żadnego silnika graficznego, wiec do takich dem tech. podchodzę z dystansem.

28.01.2015 12:54
3
odpowiedz
Nikser
31
Pretorianin

Strasznie klatkuje :)

28.01.2015 12:55
4
odpowiedz
tanato
61
Pretorianin

Ładnie to wygląda szczególnie podłoga i to jak pada na nią światło, boję się tylko co by było gdyby tak podejść na milimetr do którejś ze ścian. I to tylko statyczne obrazy nic tam się nie ruszało więc mogli tekstury dać ładne. Obraz w lustrze w łazience jakiś rozmazany, no i chciałbym w tej scenerii zobaczyć człowieka poruszającego się i gestykulującego twarzą , ciekawe czy poradzili by sobie ze strukturą skóry i włosów w 3d. No i wreszcie test ostateczny, chciałbym zobaczyć jak poradzili by sobie z drzewami liściastymi i trawą oraz z interakcją z przedmiotami czy będzie to tak umownie jak w grach że koleś macha rękami i pojawia mu się w rękach pistolet albo z pustej skrzynki wyjmuje przedmioty :D Ładna grafika to nie wszystko potrzeba jeszcze dobrych animacji i szczegółowości świata, jeśli już w pokoju są szafki chciałbym otworzyć szafę i realistycznie wyciągnąć koszulę i założyć na siebie bez cudownego machania rękami by od razu magicznie założyła się nam na ciało. Ale i tak się cieszę z tego dema, pierwsze koty za płoty już są zrobione.

28.01.2015 13:07
Pan Dzikus
5
odpowiedz
Pan Dzikus
162
Generał
Wideo

Jednak żadne z nich nie mogło przygotować nas na to, co zaprezentował Benoit Dereau, projektant poziomów znany głównie z Dishonored.

A może jednak?

https://www.youtube.com/watch?v=eTt7AGIpV2I

28.01.2015 13:52
AIDIDPl
6
odpowiedz
AIDIDPl
172
PC-towiec

Demo jak demo...Co z tego że wnętrze wygląda jak prawdziwe, skoro nawet jeśli w jakiejś grze takie będzie to zaraz wejdzie postać i będzie wyglądać koślawo w stosunku do otoczenia...

28.01.2015 14:04
ReaLynX
👍
7
odpowiedz
ReaLynX
34
Hejdasz

Ale taką małą, indyczą produkcyjkę bym na tym chętnie zobaczył. Jakiś horror, albo coś psychologicznego... Świetnie to wygląda a i całkiem fajnie chodzi, nawet ma moim staruszku. Jestem na tak.

28.01.2015 14:11
8
odpowiedz
Cyniczny Rewolwerowiec
109
Senator

To nie jest pokaz dla gier/graczy, tylko dla osób zajmujących sie wizualizacjami architektonicznymi. W tej branży coraz większą popularność zyskują real-time'owe silniki w stylu UE4 czy Unity. Co prawda jeszcze nie do końca mogą nawiązać walkę w zakresie jakości obrazu z tradycyjnymi silnikami renderującymi (vray, metalray, etc.), ale jak widać na tej dość imponującej prezentacji - nie potrwa to długo.

28.01.2015 14:50
hajt3k
9
odpowiedz
hajt3k
49
Centurion

Ciekawe na jakim sprzęcie to pokazywali...

28.01.2015 15:11
10
odpowiedz
Alacer
114
Konsul

@Cyniczny...

Tak masz racje, widzę ktoś siedzi w temacie.
Ta prezentacja nie ma nic wspólnego z grami.

Dodam jeszcze, ze jest to wnętrze. I tylko na tym polu UE4 możne rywalizować z profesjonalnymi rendererami, które wymienił Cyniczny. Jeśli chodzi o rendery scen "na zewnątrz" to realtimowe silniki nadal bardzo odstają.

Dlatego praktycznie wszystkie takie prezentacje (tak, ta nie jest jedyna) na YT dotyczą wyłącznie wnętrz.

28.01.2015 16:09
11
odpowiedz
phreek
34
Chorąży

Dla mnie rewelacja. Dobre tekstury, świetnie oświetlenie, przy tym chodzi to jak burza. 110 - 120 fps na podkręconym dwurdzeniowym Pentium i GTX 970. I to z zakodowanym na sztywno motion blurem i na oko jakimś grubym temporal anti-aliasingiem. Procek obciążony w ok. 50 - 60%. Vsync nie działa. Jakby zadziałał i przyciął to do 60 fps, to pozostaje pół grafiki (pewnie więcej z lżejszym AA) i 2/3 procka (czyli pewnie prawie cały w przypadku i5/i7) na policzenie reszty ewentualnej gierki. Bardzo obiecująco.

28.01.2015 16:55
12
odpowiedz
zanonimizowany549081
43
Konsul

Malkontenci okropni . Pomyśleliście, że może nie chodzi tylko o gry i czubek Waszych nosów, tylko na przykład o to, że taki student budownictwa czy architektury może dzięki temu wizualizować sobie (w przyszłości oczywiście) jak finalny projekt by wyglądał?

Oczywiście, że nie pomyśleliście, lepiej skrytykować bez sensu.

28.01.2015 17:35
Mówca Umarłych
13
odpowiedz
Mówca Umarłych
118
Pan Milczącego Królestwa

Wszystko pięknie, światła, tekstury ale co z fizyką materiałów i cieczy, fizyką żywych istot, wpływem na otoczenie (np. destrukcja).
Póki co to widzę jedynie "wyścig na piksele" podobny do tego jaki od wielu lat męczy sprzęt fotograficzny.

28.01.2015 18:11
14
odpowiedz
gameboywik
99
Generał

Aexoni

A czy to forum dotyczy budownictwa, architektury czy może gier?

28.01.2015 18:38
😍
15
odpowiedz
Cyniczny Rewolwerowiec
109
Senator

Widzę że nie dotarło.

TO NIE JEST DEMO TECHNOLOGICZNE UE4 TYLKO PRYWATNY PROJEKT WIZUALIZACJI WNĘTRZA DO PORTFOLIO.

28.01.2015 18:58
16
odpowiedz
zanonimizowany549081
43
Konsul

A czy to forum dotyczy budownictwa, architektury czy może gier?

Co to ma do rzeczy? Czy serwis ma się ograniczać tylko do takiej tematyki? Twoim tokiem rozumowania to w czasopiśmie o grach nie powinno być zatem tematyki sprzętu, bo "tylko gry".

28.01.2015 19:24
FanGta
17
odpowiedz
FanGta
167
Generał

Wiarygodniejsze było juz te demo samaritan

28.01.2015 20:07
TRX
18
odpowiedz
TRX
196
Generał

Bzdura technologiczna.
Na razie to UE4 (nawet na prerenderach) wygląda jak bardzo podrasowane UE3, a jego wady jak plastikowość czy dogrywanie tekstur na oczach nadal są bardzo widoczne. Frostbite to dla mnie IMO najlepsza technologia do gier na rynku, bije nawet CryEngine. I nie piszę tu tylko o samej jakości grafiki, a o stosunku audio/wideo i cena/jakość.

28.01.2015 20:13
19
odpowiedz
hasyly
4
Junior

Spoko jak na statyczne pomieszczenie. O równie realistycznej animacji jakiejkolwiek postaci pewnie można zapomnieć, bo żadna maszyna nie utrzyma tego obecnie w 30fpsach.

28.01.2015 20:59
FanGta
20
odpowiedz
FanGta
167
Generał

@TRX
A mi sie FrostBite nie podoba, wszystko naświetlone paskudną białą poświatą i wieczne zamglenie.
O własnie
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQE0jwyxKhuJhWSuWI06w16N26ieli5bOOCwHBAp9PE2JwwTEFmwA

28.01.2015 21:13
smith_skc
21
odpowiedz
smith_skc
72
Centurion

ściągnąłem i przetestowałem na swoim kompie i rewelacja! dziala plynnie i nie trzeba wcale mocnego kompa do tego...polecam

28.01.2015 21:17
Mastyl
22
odpowiedz
Mastyl
161
Za godzinę pod Jubilatem

Oczywiście bardzo ładne, ale z odbiciem w lustrze nadal problemy.

28.01.2015 22:30
JaspeR90k
23
odpowiedz
JaspeR90k
58
ONE MAN ARMY

Z ciekawości pobrałem i muszę przyznać że bardzo ładnie i estetycznie to wygląda zwłaszcza odbicia na posadzkach i elementach lakierowanych oraz tekstury z bliska wcale nie tracą na atrakcyjności. Tylko ten efekt ziarna według mnie jest nie potrzebny, bo bez tego prezentacja wyglądała by jeszcze lepiej.

29.01.2015 11:07
raziel88ck
😊
24
odpowiedz
raziel88ck
196
Reaver is the Key!

Tak gry powinny się prezentować już w 2011 roku.

Wiadomość Unreal Paris - nowe demo technologiczne Unreal Engine 4