Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Metal Gear Solid V Ground Zeroes – pecetowi modderzy w akcji

30.12.2014 22:37
1
zanonimizowany863580
7
Legionista

Chico ratujący Big Bossa :D Nie lubię tego mówić ale : GLORIUS PC MASTER RACE

30.12.2014 23:25
Stavik
2
odpowiedz
Stavik
54
Chorąży

gry-online jak zwykle w czas, to że eurogamer.pl publikuje te same newsy dwa dni wcześniej jestem jeszcze w stanie zrozumieć bo to polski oddział eurogamer.com, a ci mają dobre źródła w branży gier, ale to że taki benchmark.pl jest szybszy wydaje się nie na miejscu, bo ci grami zajmują się tylko postronnie

31.12.2014 01:40
😁
3
odpowiedz
PortalGta
53
Generał

"Untactical Modding Operations" - śmiechowy ten trailer :D
MGS to ostatnia gra, którą bym modował, ale takich filmików robionych z polotem nie mogę sobie odpuścić ;P

31.12.2014 01:58
4
odpowiedz
zanonimizowany879063
36
Konsul

@Stavik
Pseudoautorzy z gry-online skądś muszą swoje teksty ściągać, chyba nie oczekujesz od nich, że będą coś sprawdzać i opracowywać samemu. Raz na rok trafi się jakiś prawdziwy artykuł, ale te newsy odkąd pamiętam były bezczelnie ściągane (przepisywane po swojemu) z innych serwisów albo tłumaczone z angielskiego.
A odnośnie do tematu - mi się szczególnie spodobał mod, w którym gramy Kojimą. Zwłaszcza tekst Big Bossa o czekaniu sprawia, że easter egg Kojimy z trzeciej misji zostaje rozbudowany do granic absurdu.

31.12.2014 02:18
kaszanka9
5
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

Stavik [2]

To co tu robisz, idź gdzie indziej czytać newsy, proste.

31.12.2014 09:41
Dzienciou
6
odpowiedz
Dzienciou
158
Generał

najpierw okazało się, że GZ na moim piecu chodzi rewelacyjnie to dodatkowo okazuje się, że gra jest modowalna :) mióóóóóód.

31.12.2014 10:33
Koktajl Mrozacy Mozg
7
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

Teraz wiecie dlaczego pcmasterrace ;). Zawsze lepiej miec wiecej mozliwosci/opcje wyboru niz byc skazanym na te limty 30fps, niski fov (co na konsoli jest nie do zniesienia, zwlascza w fps..........). Nie lubie jak ktos dyktuje warunki na jakich mam grac, zwlaszcza na pc gdzie limity, nie obowiazuja

31.12.2014 10:37
😁
8
odpowiedz
zanonimizowany652110
37
Generał
Image

Koktajl Mrozacy Mozg ->

31.12.2014 11:07
Koktajl Mrozacy Mozg
9
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist
Wideo

Smiej sie smiej. Ja gram tak, wy gracie jak wam rzuca. Przypomnij sobie port Bayonetty na PS3, dzialal 2x gorzej od wersji 360 - gorsze tekstury, gorszy framerate. A gamerankings pokazuje dla obu gier wysokie noty. Skoro to przeszlo to czemu AC Unity mialby nie przejsc :>. Wlasnie widze nextgena ktory lezy pod tv, odpalam Last of Us, fajna gierka, HD rowniez dobrze wyglada, nie gralem na PS3, i chodzi plynnie, wlacze GTAV, Killzone czy FarCry i czar nextgena pryska... 30fps to chyba bylo dobre w erze PSX/N64. Gierki na smarty chodza lepiej ;). Tylko exy wyciskaja moc, lecz sa one w mniejszosci, rzadza dzis multiplatformy ktore na pc w wiekszosic wypadkow sa lepsze.
https://www.youtube.com/watch?v=du0eEWddqVQ

31.12.2014 11:21
10
odpowiedz
zanonimizowany652110
37
Generał

Koktajl Mrozacy Mozg - Widzisz, Ty chyba do końca życia zostaniesz zatwardziałym PC-towcem, i nic raczej tego nie zmieni. Ja gram na obu platformach, i tak samo dobrze gra mi się na PC, co na konsoli. Wiesz czemu na konsoli spokojnie wystarczy 30 fps do komfortowej gry? Bo nie jesteś w stanie tak szybko obracać kamerą na padzie, aby to przeszkadzało, i piszę to jako osoba, która widzi różnice miedzy 30fps, a 60fps. Mody to duża zaleta gier na PC, i to jest chyba oczywiste, ale widzę, że niektórzy przy takich okazjach muszą się napawać jak dumny paw. Najlepszym przykładem będzie chyba Skyrim, gdzie dzięki modom, można bez przeszkód przechodzić grę kilkakrotnie.

rzadza dzis multiplatformy ktore na pc w wiekszosic wypadkow sa lepsze. Tu bym się nie rozpędzał, bo bardzo często gry multiplatformowe na PC, to słabe porty z konsol.

30fps to chyba bylo dobre w erze PSX/N64 Do tej pory większość PC-towców nie jest w stanie grać w 1080p i w 60 fps, więc trochę nietrafiony argument.

31.12.2014 11:55
11
odpowiedz
jaalboja
46
Generał

@warass
Wiekszość PC-towców ma sprzęt który spokojnie wyciąga 1080 i 60 klatek, ale ssie optymalizacja gier.
Tak zwany spisek producentów gier i producentów sprzętu.

Bo chyba nie wierzysz, że od przynajmniej 3 te nowe super karty grafiki nie są w stanie wyciągnąć tych 60 klatek na rozdzielczości dostępnej od wielu lat i grafice czesto gorszej niż w grach sprzed 4 lat.

A co do kopiowania newsów z zagranicznych portali to robi to 99% redaktorów. Różnica jest taka, że prawo oraz przynajmniej godność powinna nakazywać pisanie pod newsem źródło newsa. To nie wstyd że się newsa nie ma od producenta gry a od portalu który ma bliżej do producenta gry.

31.12.2014 12:18
kaszanka9
12
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

Koktajl Mrozacy Mozg [9]

30fps to chyba bylo dobre w erze PSX/N64

Z tego co kojarzę to psx miało sporo gier w 60fps.

warass [10]

Bo nie jesteś w stanie tak szybko obracać kamerą na padzie, aby to przeszkadzało

Taa, jasne, a wszystko co się porusza przed tobą nie ma znaczenia, co za brednie, sterowanie nie ma znaczenia, nagle ułomność konsol przekujesz na zaletę, daj spokój, alien isolation w 30fps się gra jakby w spowolnieniu, jak ktoś grał minimum 45fps to nie będzie chciał nigdy już grać w 30fps, a co dopiero jak gra 60fps.
A podaję przykład aliena, bo grę totalnie olano na "nextgenach", gdzie na pc przy bardzo niskich wymaganiach wyciągała 60fps, i przy tych niskich wymaganiach nie dali rady na konsoli z 60fps, totalna kpina, tak jak 30fps.

Proszę bardzo, wyszedł MGS GZ na pc, optymalizacja genialna, nie trudno zarzucać brak fullhd i 60fps wybierając grę, która nawet na konsoli ma średnią 25fps (ale spoko według ubi jest filmowo), unity to gniot technologiczny, może tak oceniać po grach dobrze zrobionych.

31.12.2014 12:44
13
odpowiedz
zanonimizowany652110
37
Generał

kaszanka9 - Od kiedy 30fps na konsolach to ułomność? Bo Ty tak piszesz? Czyli cała poprzednia generacja jest ułomna, a gry które były na poprzednich konsolach to technologiczne buble, w które nie da się grać i nie wiadomo dlaczego zostawały nagradzane tytułami gra roku? Bez problemu gra się na konsolach w 30 klatach, i jest to przyjemne dla oka. Nawet w takiego The Last of Us na ps4 grałem w 30 klatkach, a nie 60. Nowego Aliena, też ograłem na PS4, i jakoś nie odczułem żadnych problemów.

Proszę bardzo, wyszedł MGS GZ na pc, optymalizacja genialna, nie trudno zarzucać brak fullhd i 60fps wybierając grę, która nawet na konsoli ma średnią 25fps To chyba piszesz o poprzedniej generacji, bo PS4 i XBOX1 trzyma 60fps......

Nie mam zamiaru nikomu narzucać, że konsole>PC lub na odwrót, bo nie ma lepszej platformy. Każdy gra na czym chce, ale pisanie, że któraś platforma jest ułomna i słaba wywołuje u mnie uśmiech politowania.

31.12.2014 12:50
14
odpowiedz
jaalboja
46
Generał

@warass
Ale konsole są ułomne.

PC są ułomne dzięki producentom gier którzy nie optymalizując ich sprawiają że pc za 3000 zł nie wyciąga gry w 60 klatkach.
Konsole są ułomne bo ich podzespoły już w momencie wyjścia konsoli są słabsze niż PC i gracze w 2014 roku muszą grać w niektóre gry na konsole z 30 klatkami itd.

31.12.2014 12:55
15
odpowiedz
zanonimizowany652110
37
Generał

jaalboja - Ale konsole są ułomne. Ty tak uważasz :)

Albo coś przespałem, albo na poprzedniej generacji też grało się w 30fps?

PC są ułomne dzięki producentom gier Czy w takim razie konsole też nie są przez to ułomne? Bo w pierwszej generacji grało się w 60fps i olewało się grafikę. Teraz jest trend na grafikę ponad ilość klatek. Zawsze można ciut pogorszyć grafikę i dać większą ilość klatek, ale kto liczy fps na konsoli? Nikt. Większość gier sprzedaje grafika, nie fps.

31.12.2014 13:15
16
odpowiedz
jaalboja
46
Generał

@warass
Róznica jest taka:
Obecne PC maja wszystko by wyciągnąć 60 klatek w każdej grze w każdej grafice. To sa potwory w porównaniu do PCetów sprzed 4 lat. a róznica grafiki nie jest az tak wielka by nagle te monstra nie dawały rady.
Konsole jednak już teraz są słabsze niż PC. A mogłyby być równie mocne. i szybko wyjdą ich ograniczenia.
Konsole juz na wejscie powinny dawać rade wszystkie gry wyciagać w 60 klatkach w 1080.

I dlatego mówie o ułomności konsol. I coś czuje że za max 3 lata bedzie nowa generacja.

31.12.2014 13:25
17
odpowiedz
zanonimizowany652110
37
Generał

Obecne PC maja wszystko by wyciągnąć 60 klatek w każdej grze w każdej grafice. Oczywiście, że są takie komputery, lecz większość graczy nie posiada takich maszyn (patrz raport ze steama, jakie komputery posiadają gracze i na jakich ustawieniach grają)

I coś czuje że za max 3 lata bedzie nowa generacja. Myślę, że spokojnie 5 lat pociągnie ta generacja.

Konsola jest jedna i niezmienna stąd łatwiej się optymalizuje na nie gry. Na PC istnieją ustawienia do zmian w grafice dlatego, że kombinacji podzespołów jest ogromna i nie tak łatwo się optymalizuje gry. Oczywiście niektóre gry na PC pod względem optymalizacji kuleje, co woła o pomstę do nieba.

Jeszcze jedna sprawa, skoro komputery obecnie posiadają moc, gdzie na konsolach będzie osiągalna za 3 generacje, dlaczego exy na PC nie wyglądają jak gry z przyszłości z superzaawansowaną fizyką, i sztuczną inteligencją przeciwników?

https://www.gry-online.pl/newsroom/dying-light-jeszcze-plynniejszy-dzieki-aktualizacji-narzedzi-deweloperskich-xone/z015e23 - patrz na artykuł, jeszcze nie wycisnęli wszystkiego z nowych konsol, tak samo jak było z poprzednią generacją.

31.12.2014 14:51
18
odpowiedz
[email protected]
0
Centurion

Witam
Warass nie gadaj z kaszanką bo to skutkuje nieodwracalnym mindfuckiem. Jak się czyta jego wypociny to ma się wrażenie że on zyje w alternatywnej rzeczywistości w której MGS GZ działa w 25fps..

A teraz troche historii dla kaszanki. 60fps na psxie praktycznie nie istniało, gry w większości miały spore dropy poniżej 30 przez niedoskonałość technologii, ale oprawa i miodność jak na tamte czasy wynagradzała wszystko, wiec nikt o tym nie myslał bo lepiej nigdzie nie było.
Playstation 2 działało w 30fps, bywało często mniej, bywało też ze mogliśmy grać niekiedy w 60 w zależnosci od gry.
Playstation 3 to również 30fps, czasem mniej i czasem wiecej, również zależy od gry.
Playstation 4 to też 30fps a pecetowcy dalej utrzymują że kiedyś to były niewyobrażalne wartości a ta generacja jest najgorszą.
Opinie pc onion race są tym bardziej zabawne, iż widac że jedyną konsolą w domu komunijnych był pegasus i na tym koniec.

A mody ? who cares ? jak sie ma 14 lat to rzeczywiście mogą cieszyć.

31.12.2014 16:06
Sebo1020
19
odpowiedz
Sebo1020
170
Generał

A mody ? who cares ? jak sie ma 14 lat to rzeczywiście mogą cieszyć.

http://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2012/12/lol.gif

Dzięki chłopie rozśmieszyłeś mnie i to idealnie na koniec roku

31.12.2014 16:07
Bezi2598
20
odpowiedz
Bezi2598
139
Legend

kaszanka9
Ale czemu na konsolach 60 fps miałoby być standardem skoro od zawsze było 30 klatek? Twoim tokiem myślenia to na PC teraz standardem powinno być 60-120 fps.

31.12.2014 16:14
21
odpowiedz
zanonimizowany23874
136
Legend

Tak zastanawia mnie ile % graczy PC wogole bawi sie w modowanie swoich gier. I nie mowie tu o TESach, w ktorych mody to podstawa ale o grach takich jak wlasnie wyzej wymieniony MGS czy inne multiplaty. Strzelam, ze bedzie tego mniej jak 0.1%...

31.12.2014 16:32
Bezi2598
22
odpowiedz
Bezi2598
139
Legend

No raczej trudno modować gry, których modować się nie da. Do większości gier modów nie ma wcale lub są malutkie mody. Ale są gry w których mody to podstawa i tam sporo osób moduje gry. Wspomniany Skyrim, Total Wary, Mount and Blade, gry od Paradoxu itd.

31.12.2014 17:38
23
odpowiedz
jaalboja
46
Generał
Wideo

@warass
Wiesz co do tego na czym grają ludzie to powiem jedno: Niektórzy chcieli by swojego intel i3 i grafike sprzed 3 lat nazwać w 2014 roku komputerem do gier.

Jak mówiłem wiele razy. Mocny wciąż procesor i5 2500k wciąż ma 4 rdzenie a wykorzystywane jest max 2.
Kto wie ile % mocy kart grafiki wykorzystują gry by napędzić rynek sprzętu?

Konsole maja jedną konfiguracje ale PC maja w ciul mocy której się nie wykorzystuje.

Dla wszystkich mówiących że jest ok polecam test:
Sprawdz jaka była najmocniejsza karta graficzna w 2009 roku ile miała ramu, taktowanie itd parametry.
Sprawdz jaka była grafika w grach w 2009 roku, topowych grach z najlepsza grafiką. np ta: https://www.youtube.com/watch?v=ClW8tMKtEn4
Sprawdz następnie jakie parametry maja topowe karty grafiki obecnie.
I sprawdz jaka jest grafika w dzisiejszych najlepszych grach.
(różnica miedzy kartami z nizszej półki miedzy 2009 a 2014 w parametrach też jest ogromna.)

A teraz mi powiedz że w te karty grafiki topowe(a nawet te niższej półki.) obecnie nie powinny wyciągać w każdej grze 60 klatek. Wzrost mocy kart graficznych jest ogromny. Grafika nie poczyniła az takiego postępu. Wiec gdzie idzie ta cała moc kart graficznych?
Wytłumaczy mi ktoś?

Wiadomość Metal Gear Solid V Ground Zeroes – pecetowi modderzy w akcji